Ylläpidon tulisi ajatella, että kapista on suunnattomasti terapeuttista hyötyä tällä palstalla usealle mielenterveydellisistä ongelmista kärsiville kuten esimerkiksi itselleni. Hän on täyttänyt tyhjän kohdan elämässäni kun olen ollut tilaisuudessa seurata häntä.
Kapi on hyödyllinen
12
97
Vastaukset
- Anonyymi
Tosi on
- Anonyymi
Näin on näreet. Kyllä on helpottanut kun on saanut ihailla tuota suurmiestä, kapteeni ja isännöitsijä, kaikkien koulujensa priimus, äidinkielen suurmestari, historian suvereeni tietäjä ja kaikkea vielä sen lisäksi. Niin ja se RUK, vain 9 vuoden sotilaskokemuksella RUK kurssinsa ykkönen, joku krh mies parempi, mutta heitinmiehiä ei tervitse ottaa lukuun.
- Anonyymi
Kapi on taitava myös terapeuttina ja psykologina. Elämän tuomaa karismaa ja saa meidän heikommat uskomaan elämään.
Minä tässä olen miettinyt olenko sittenkään ollut oikea sotilas. Korkeintaan oikeahko.
- Anonyymi
Älä nyt vaan masennu, ole vaikka snadisti sotilas, tai sotilasta muistuttava. Tee vaikka Karhu III tölkistä kokardi itsellesi, niin avot, olet kuin ehta sotilas.
- Anonyymi
Keskustalla mielenkiintoisimmat kylähullutkin HO HOO.
- Anonyymi
Palstalla on yksi multinikki, mutta hän on kaiken avun tavoittamattomissa, elää 100% Kapi-maailmassa ja ihan yksin.
Mutta kun kapi kuiskailee öisin korvaani. Lääkitys auttaa jonkin verran. Ettekö te ymmärrä, että teen tätä saadakseni apua.
Ei kapi pysty piiloutumaan minulta. Minä haistan kapin aina. Sniiiiffff. Kapi on täällä selvästi.
Minulle on kapista ollut hyötyä. Omaishoitajana ei oikeastaan ole mitään tekemistä niin kapi antaa elämälleni sisältöä. Olen kirjoittanut hänestä 10v aikana n.100000 kertaa ja 99% niistä on poistettu. Miksi? Tunnen tehneeni turhaa työtä.
- Anonyymi
No niinpä
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1307054Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654310Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen533432Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4913069Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2932060Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361723Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201631- 911553
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1751461Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151416