Kapi on hyödyllinen

Ylläpidon tulisi ajatella, että kapista on suunnattomasti terapeuttista hyötyä tällä palstalla usealle mielenterveydellisistä ongelmista kärsiville kuten esimerkiksi itselleni. Hän on täyttänyt tyhjän kohdan elämässäni kun olen ollut tilaisuudessa seurata häntä.

12

188

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tosi on

• Anonyymi

Näin on näreet. Kyllä on helpottanut kun on saanut ihailla tuota suurmiestä, kapteeni ja isännöitsijä, kaikkien koulujensa priimus, äidinkielen suurmestari, historian suvereeni tietäjä ja kaikkea vielä sen lisäksi. Niin ja se RUK, vain 9 vuoden sotilaskokemuksella RUK kurssinsa ykkönen, joku krh mies parempi, mutta heitinmiehiä ei tervitse ottaa lukuun.

• Anonyymi

Kapi on taitava myös terapeuttina ja psykologina. Elämän tuomaa karismaa ja saa meidän heikommat uskomaan elämään.

• Minä tässä olen miettinyt olenko sittenkään ollut oikea sotilas. Korkeintaan oikeahko.

• Anonyymi

Älä nyt vaan masennu, ole vaikka snadisti sotilas, tai sotilasta muistuttava. Tee vaikka Karhu III tölkistä kokardi itsellesi, niin avot, olet kuin ehta sotilas.

• Anonyymi

Keskustalla mielenkiintoisimmat kylähullutkin HO HOO.

• Anonyymi

Palstalla on yksi multinikki, mutta hän on kaiken avun tavoittamattomissa, elää 100% Kapi-maailmassa ja ihan yksin.

• Mutta kun kapi kuiskailee öisin korvaani. Lääkitys auttaa jonkin verran. Ettekö te ymmärrä, että teen tätä saadakseni apua.

• Ei kapi pysty piiloutumaan minulta. Minä haistan kapin aina. Sniiiiffff. Kapi on täällä selvästi.

• Minulle on kapista ollut hyötyä. Omaishoitajana ei oikeastaan ole mitään tekemistä niin kapi antaa elämälleni sisältöä. Olen kirjoittanut hänestä 10v aikana n.100000 kertaa ja 99% niistä on poistettu. Miksi? Tunnen tehneeni turhaa työtä.

• Anonyymi

No niinpä

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      92
      2919
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      46
      2406
    3. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      43
      1176
    4. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      37
      1017
    5. Äimän käki

Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,
      Sinkut
      153
      869
    6. Paikallinen autokorjaamo

Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi
      Kuhmo
      9
      744
    7. Mitä tuot pöytään parisuhteessa?

Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä
      Sinkut
      227
      742
    8. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      58
      710
    9. 2 km on nykyään liian pitkä koulumatka

Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk
      Lieksa
      48
      648
    10. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää??????
      Ikävä
      46
      603
    Aihe