Kapi on hyödyllinen

Ylläpidon tulisi ajatella, että kapista on suunnattomasti terapeuttista hyötyä tällä palstalla usealle mielenterveydellisistä ongelmista kärsiville kuten esimerkiksi itselleni. Hän on täyttänyt tyhjän kohdan elämässäni kun olen ollut tilaisuudessa seurata häntä.

12

97

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tosi on

• Anonyymi

Näin on näreet. Kyllä on helpottanut kun on saanut ihailla tuota suurmiestä, kapteeni ja isännöitsijä, kaikkien koulujensa priimus, äidinkielen suurmestari, historian suvereeni tietäjä ja kaikkea vielä sen lisäksi. Niin ja se RUK, vain 9 vuoden sotilaskokemuksella RUK kurssinsa ykkönen, joku krh mies parempi, mutta heitinmiehiä ei tervitse ottaa lukuun.

• Anonyymi

Kapi on taitava myös terapeuttina ja psykologina. Elämän tuomaa karismaa ja saa meidän heikommat uskomaan elämään.

• Minä tässä olen miettinyt olenko sittenkään ollut oikea sotilas. Korkeintaan oikeahko.

• Anonyymi

Älä nyt vaan masennu, ole vaikka snadisti sotilas, tai sotilasta muistuttava. Tee vaikka Karhu III tölkistä kokardi itsellesi, niin avot, olet kuin ehta sotilas.

• Anonyymi

Keskustalla mielenkiintoisimmat kylähullutkin HO HOO.

• Anonyymi

Palstalla on yksi multinikki, mutta hän on kaiken avun tavoittamattomissa, elää 100% Kapi-maailmassa ja ihan yksin.

• Mutta kun kapi kuiskailee öisin korvaani. Lääkitys auttaa jonkin verran. Ettekö te ymmärrä, että teen tätä saadakseni apua.

• Ei kapi pysty piiloutumaan minulta. Minä haistan kapin aina. Sniiiiffff. Kapi on täällä selvästi.

• Minulle on kapista ollut hyötyä. Omaishoitajana ei oikeastaan ole mitään tekemistä niin kapi antaa elämälleni sisältöä. Olen kirjoittanut hänestä 10v aikana n.100000 kertaa ja 99% niistä on poistettu. Miksi? Tunnen tehneeni turhaa työtä.

• Anonyymi

No niinpä

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      130
      7054
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      4310
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      53
      3432
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      491
      3069
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      293
      2060
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1723
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      20
      1631
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1553
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      175
      1461
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1416
    Aihe