Kapi on hyödyllinen

Ylläpidon tulisi ajatella, että kapista on suunnattomasti terapeuttista hyötyä tällä palstalla usealle mielenterveydellisistä ongelmista kärsiville kuten esimerkiksi itselleni. Hän on täyttänyt tyhjän kohdan elämässäni kun olen ollut tilaisuudessa seurata häntä.

12

137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tosi on

• Anonyymi

Näin on näreet. Kyllä on helpottanut kun on saanut ihailla tuota suurmiestä, kapteeni ja isännöitsijä, kaikkien koulujensa priimus, äidinkielen suurmestari, historian suvereeni tietäjä ja kaikkea vielä sen lisäksi. Niin ja se RUK, vain 9 vuoden sotilaskokemuksella RUK kurssinsa ykkönen, joku krh mies parempi, mutta heitinmiehiä ei tervitse ottaa lukuun.

• Anonyymi

Kapi on taitava myös terapeuttina ja psykologina. Elämän tuomaa karismaa ja saa meidän heikommat uskomaan elämään.

• Minä tässä olen miettinyt olenko sittenkään ollut oikea sotilas. Korkeintaan oikeahko.

• Anonyymi

Älä nyt vaan masennu, ole vaikka snadisti sotilas, tai sotilasta muistuttava. Tee vaikka Karhu III tölkistä kokardi itsellesi, niin avot, olet kuin ehta sotilas.

• Anonyymi

Keskustalla mielenkiintoisimmat kylähullutkin HO HOO.

• Anonyymi

Palstalla on yksi multinikki, mutta hän on kaiken avun tavoittamattomissa, elää 100% Kapi-maailmassa ja ihan yksin.

• Mutta kun kapi kuiskailee öisin korvaani. Lääkitys auttaa jonkin verran. Ettekö te ymmärrä, että teen tätä saadakseni apua.

• Ei kapi pysty piiloutumaan minulta. Minä haistan kapin aina. Sniiiiffff. Kapi on täällä selvästi.

• Minulle on kapista ollut hyötyä. Omaishoitajana ei oikeastaan ole mitään tekemistä niin kapi antaa elämälleni sisältöä. Olen kirjoittanut hänestä 10v aikana n.100000 kertaa ja 99% niistä on poistettu. Miksi? Tunnen tehneeni turhaa työtä.

• Anonyymi

No niinpä

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      119
      2572
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      56
      2017
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      23
      1678
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1518
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1283
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      362
      1259
    7. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      71
      1190
    8. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1055
    9. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      89
      955
    10. 127
      910
    Aihe