Kun juominen menee kaiken edelle

Anonyymi

Niin se vaan käy. Läheisistä huolehtiminen, yhteydenpito jää kun otetaan alkoa. Tai no kun otetaan tarpeeksi, alkaa kännissä soittelu ja samojen asioiden toisto. Ollaan olevinaan niin huolissaan jne.. Ai vittu sanon minä. Tekopyhyyden ja teennäisyyden huippu. Alkoholistit niin itsekkäitä paskiaisia ettei tosi.

6

121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Laitoin ittelleni rajat

5 annosta viikossa

Välillä kuusi, mut vähenee koko ajan

Ei enää tee mieli niin paljon

Vuodessa helpottuu, ei enää maistu

Elimistö auttaa paranemaan

Ei se tartte aineita

• Anonyymi

Hei

Terveellinen määrä alkoholia on 17 annosta per päivä, siitä ei ole vielä mitään haittaa.

Terveisin Nuori lääkäri

• Anonyymi

Totta puhunet, alkoholi on pitänyt sinut kunnossa. Olen ollut tällä palstalla 10 vuotta sitten. Tämä sama lause ja nimmari toistui lähes joka ketjussa. Mitenkään moittimatta, saa täällä kaikki kirjoitella.

• Anonyymi

Se on se viina mikä ottaa hallintaansa ihmisen. Ei se ihminen ole selvänä sen itsekkäämpi paska ku kukaan muukaan. Aina kannattaa ottaa etäisyyttä juopuneisiin jos ei kestä yhteydenpitoa.

• Anonyymi

Niin,pitäisi. Mutta kun kyse on omasta lähisukulaisesta? Tätä minun pitääkin kysyä, että missä vaiheessa muuten aiemmin niin kivan, vähän pidäkkeellisenkin ihmisen juomahomma voi olla, kun omaa lähisukulaista kännissä kiusaa.
        Eihän periaatteessa kukaan satunnaiskännääjä syyttele muita tilanteestaan, kun järki vielä pelaa.
        Aiemmin ollut rahan pyytelyäkin, mutta lakkasin antamasta, kun sain järkyttävää tietoa, henkilön tuttavalta.
        Ei ole kauan, kun oli puhelimessa niin päissään ettei oikein kaikesta selvää saanut. Olen ollut kauhuissani lähinnä siitä, kiusaako muitakin lähiomaisiaan vastaavalla tavalla.
        En laita rahaa.
        Enkä suostu puhelimitse kommunikoimaan kanssaan, enää, ellei ole selvä.

Edellytän että niinsanottu Jeppe siitä lähtee hakemaan apua itselleen. Yhden lähisukulaiseni olen haudannut alkoholin vuoksi. En haluaisi sen toistuvan, sanotaanko niin, etten tämän kyseisen henkilön kohdalla.
        Voinko tehdä mitään muuta kuin laittaa faktat alkoholismin vaiheista, jasiitä, että apua saa kun hakee?

• Anonyymi

Aloituksessa on kyse juovan yksinäisyydestä, mukavien asioiden puuttumisesta kuten harrastukset ja turhautumisesta elämään. Siinä voi sanoa vanhan kliseen, hanki itsellesi elämä. Jos ei juovalla itsellä äly tai osamminen riitä niin olisipa hyvä jos olisi joku kaveri kannustamassa harrastukseen, Voipi olla ettei vielä ole alkoholismi lähelläkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      317
      7424
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2146
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1827
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1362
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1277
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1231
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1210
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1146
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1071
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe