YKSI KUVA KERTOO JÄLLEEN ENEMMÄN KUIN TUHAT SANAA SIITÄ ETTÄ VL-LIIKE EI TURVAA RAAMATUN TOTUUTEEN JOKA ON JEESUS!!!!
Vl- liike on lisääntymiskultti josta on kehittynyt myös mammonanpalvontakultti.
Mikä sopisi lisääntymiskultin symboliksi Rauhanyhdistysten katolle? Olisiko se pystyssä stondaava pippeli? Sellaisia oli esim azteekkien lisääntymiskultin epäjumalanpalvontapaikoissa.
Vai olisiko se euron tai dollarin tunnus?
Laskekaa ensin sataan ja tasatkaa pulssinne ennenkuin latelette solvauksenne vastaukseksi.
Rauhanyhdistysten katolla taikka seinässä EI OLE RISTI-SYMBOLIA!!!!!
132
746
Vastaukset
- Anonyymi
Minä puolestani vieroksen puuta jossa Jeesus tapettiin. Mielestäni se on murhaesine ja väkivallan symbooli.
w.Siitä huolimatta Kristittyjen tunnus "Sillä sana rististä on hullutus niille . . ."
Risti on julma roomalaisten käyttämä teloitusväline, jossa nykytiedon mukaan kuolema tuli tukehtumalla!
- Anonyymi
SaaleminPastori-ko kirjoitti:
Risti on julma roomalaisten käyttämä teloitusväline, jossa nykytiedon mukaan kuolema tuli tukehtumalla!
Juutalaisten . Juutalaiset ryövärit ristiin naulittiin siten ja joka vuosi yksi päästettiin. Noituus oli heidän yksi syntinsä ja Juudas juutalainen myi Jeesuksen. Juutalaisia oli roomalaisissa.
- Anonyymi
Se on ollut ryövärien rangaistus paikka. Murhaajat ja muut.Jeesus oli synnitön.
- Anonyymi
Siitä huolimatta Kristittyjen tunnus "Sillä sana rististä on hullutus niille . . ."
Sitten kun Jeesus oli kuollut ja noussut kuolleista rististä tuli muistomerkki sovinnosta.
Anonyymi kirjoitti:
Sitten kun Jeesus oli kuollut ja noussut kuolleista rististä tuli muistomerkki sovinnosta.
Hyvin sanottu, erittäin hyvin sanottu!
- Anonyymi
Siitä huolimatta Kristittyjen tunnus "Sillä sana rististä on hullutus niille . . ."
Onko sinulle hullutus?
- Anonyymi
SRK on riistänyt lestaadiolaisuuden ja lestaadiolaiset oman harvainvallan alle. Lestaadiolaiset on johtajilleen orjia.
- Anonyymi
Ja johtajien johtajalla on sarvet ja grilli.
Tarkoitat manalaan gehennaa haadesta helvettiä kyllä se on kaikissa uskonnoissa.
- Anonyymi
Ja johtajien johtajalla on sarvet ja grilli.
Olen jo epäillyt kuvailemasi kaltaisia ilmentymiä johtajallasi.
- Anonyymi
Ovatko tarkkailijademonit palanneet pesäänsä?
Kerro lisää? Meinasin kirjoittaa että kerro harhoistasi, mutta kokijalleen ne ovat tosi. Toivottavasti et kärsi ja ahdistu näyistäsi.
- Anonyymi
aloita vain vapaista suunnista se maailman parantaminen kerran itsekin kuulut heihin. siellä vasta riittää perattavaa.
Rauha yhdistys kuuluu luterilaiseen kirkkoon. On outoa ettei edes kristillisyyden symbolitkaan teille enää kelpaa.
Eikö olekin mahtava mielikuva yhdistyksenne katolla oleva fallos? Vai ovatko ne symbolit teidän johtajina? Symboli ei olekaan katolla vaan saarnaspöntössä :-)
Ei tietenkään, eihän heidän jengi ole Kristuksen seuraajia, kuten, kuten W sanoo risti on tyhjä, ja sen ajan pahin maine kautta muiden kiusankappaleiden.
Siinä tyhjä risti on ok. että ns. krusifiksi ei vielä ole Lain sovitus, mutta se, että Jeesus kuoli ja nousi Tuonelasta tehtyään siellä työnsä, ja nousi esikoisena Isän luokse Taivaaseen.
Eräs Vl kerran sanoi minulle, olemme ”jumalan Valtakunta”, emmekä tarvitse ristejä.
Kova oli lausunto, sama mitä toisella uskonnollisella jengillä Jehovan todistajilla, risti heillekin on kauhistus.- Anonyymi
Moro Pinnasänky. Eilen taisit olla sitä mieltä ettei Jeesus kuollut? Kyllä Jeesus oli kuollut ja sai ylösnousemusruumiin Jumalan herättäessä hänet kuolleista. Ketä olivat tuonelassa tietoisessa tilassa olevat henget?
Tuonela on paikka jossa kaikki kuolleet ovat tiedottomassa tilassa. Pietari mainitsee tästä Jeesuksen sasrnaamisesta. Miksei Jeesus sitä itse todistanut? Anonyymi kirjoitti:
Moro Pinnasänky. Eilen taisit olla sitä mieltä ettei Jeesus kuollut? Kyllä Jeesus oli kuollut ja sai ylösnousemusruumiin Jumalan herättäessä hänet kuolleista. Ketä olivat tuonelassa tietoisessa tilassa olevat henget?
Tuonela on paikka jossa kaikki kuolleet ovat tiedottomassa tilassa. Pietari mainitsee tästä Jeesuksen sasrnaamisesta. Miksei Jeesus sitä itse todistanut?Vain tyhmä ei tiedä, että Jeesus kuoli Ristillä, myös Sinun vuoksesi, mutta Jeesus ei ollut KUOLLEENA TUONELASSA, se on sanomani ollut aina.
- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Vain tyhmä ei tiedä, että Jeesus kuoli Ristillä, myös Sinun vuoksesi, mutta Jeesus ei ollut KUOLLEENA TUONELASSA, se on sanomani ollut aina.
Minä uskon että Jumala herätti hänet kuolleista. Apt 13:30
Jeesus kuoli ristillä. Matt.27:50
Ihmisen poika oli lihaa ja verta. Kun hän kuoli hän oli kuollut.
Kun Jumala herätti hänet kolmantena päivänä, hänellä oli silloin ylösnousemusruumis.
Niin se Pinnasänky on
w Anonyymi kirjoitti:
Kun Jumala herätti hänet kolmantena päivänä, hänellä oli silloin ylösnousemusruumis.
Niin se Pinnasänky on
wHyvä johdanto, mutta minua puhuttelee 1. Piet. 3:18 Kärsihän Kristuskin ainutkertaisen kuoleman syntien tähden, syytön syyllisten puolesta, johdattaakseen teidät Jumalan luo. Hänen ruumiinsa surmattiin, mutta hengessä hänet tehtiin eläväksi.
19 Ja niin hän myös meni ja saarnasi vankeudessa oleville hengille
Miten tämän voi ohittaa ja asiaa tukee; Room. 5:6; Hepr. 9:24 Room. 1:4; 2. Kor. 13:4,1. Piet. 4:6.
Toisaalta, eräs Raamatun käännös, joka ei ole yleinen Suomessa sanoo, että - Hänet tehtiin eläväksi Hengessä)
Kuka lie puhaltanut sen Häneen.- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Hyvä johdanto, mutta minua puhuttelee 1. Piet. 3:18 Kärsihän Kristuskin ainutkertaisen kuoleman syntien tähden, syytön syyllisten puolesta, johdattaakseen teidät Jumalan luo. Hänen ruumiinsa surmattiin, mutta hengessä hänet tehtiin eläväksi.
19 Ja niin hän myös meni ja saarnasi vankeudessa oleville hengille
Miten tämän voi ohittaa ja asiaa tukee; Room. 5:6; Hepr. 9:24 Room. 1:4; 2. Kor. 13:4,1. Piet. 4:6.
Toisaalta, eräs Raamatun käännös, joka ei ole yleinen Suomessa sanoo, että - Hänet tehtiin eläväksi Hengessä)
Kuka lie puhaltanut sen Häneen.Tehtiin eläväksi hengessä. Kyllä, mutta vasta sitten kun hän sai ensimmäisenä ihmisenä ylösnousemusruumiin. 1.Kor. 15:44
w Anonyymi kirjoitti:
Tehtiin eläväksi hengessä. Kyllä, mutta vasta sitten kun hän sai ensimmäisenä ihmisenä ylösnousemusruumiin. 1.Kor. 15:44
wAlamme tässä asiassa olla samoilla linjoilla.
Jos ajatellaan Tuonelaa, se on maan alla ja lämpötila nousee n 1 aste/ 100m, niin fyysisessa ruumiissa siellä ei voi olla, mutta kuitenkin Hänen tekemä tehtävä oli suuri, niin oli kuitenkin paikalla.
Hyvin kirjoitettu.- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Alamme tässä asiassa olla samoilla linjoilla.
Jos ajatellaan Tuonelaa, se on maan alla ja lämpötila nousee n 1 aste/ 100m, niin fyysisessa ruumiissa siellä ei voi olla, mutta kuitenkin Hänen tekemä tehtävä oli suuri, niin oli kuitenkin paikalla.
Hyvin kirjoitettu.Jos Raamattu ei ilmoita jotakin suoraan ja selvästi niin moni alkaa rakentaa omaa teoriaa. Siitä johtuvat opilliset erot eri uskonnoissa.
Pelastumisen kannalta sana on selvä kuten Jeesus sanoi Mark.1:15. Tehkää parannus, uskokaa evankeliumi. Sitä ei tarvitse tulkita, suora kehoitus.
Samoin Paavalin sana on selvä Ef. 4:1-5. Se ei tarvitse lisämausteita.
Epäilykset Raamatun kääntäjien tekemistä muutoksista alkuteksteihin on totta. Kuten aiemmin sanoin Jeesus ei tehnyt pelastavaa sanomaa vaikeaksi.
w Anonyymi kirjoitti:
Jos Raamattu ei ilmoita jotakin suoraan ja selvästi niin moni alkaa rakentaa omaa teoriaa. Siitä johtuvat opilliset erot eri uskonnoissa.
Pelastumisen kannalta sana on selvä kuten Jeesus sanoi Mark.1:15. Tehkää parannus, uskokaa evankeliumi. Sitä ei tarvitse tulkita, suora kehoitus.
Samoin Paavalin sana on selvä Ef. 4:1-5. Se ei tarvitse lisämausteita.
Epäilykset Raamatun kääntäjien tekemistä muutoksista alkuteksteihin on totta. Kuten aiemmin sanoin Jeesus ei tehnyt pelastavaa sanomaa vaikeaksi.
wAmen.
Mutta Jeesus sanoo myös; Joh. 14:6 Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani.
Totuushan on aina nyt, takana ja edessä. Olen etsinyt sitä aina, ja koskaan ei täysin pääse perille, ennkuin Jeesus tempaa mukaansa, silloin lopullinen totuus avautuu. saamme elää uskossa Häneen vajavaisinakin.
Kiitos W.pinnasänky kirjoitti:
Amen.
Mutta Jeesus sanoo myös; Joh. 14:6 Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani.
Totuushan on aina nyt, takana ja edessä. Olen etsinyt sitä aina, ja koskaan ei täysin pääse perille, ennkuin Jeesus tempaa mukaansa, silloin lopullinen totuus avautuu. saamme elää uskossa Häneen vajavaisinakin.
Kiitos W."""Olen etsinyt sitä aina, ja koskaan ei täysin pääse perille, ennkuin Jeesus tempaa mukaansa, silloin lopullinen totuus avautuu. saamme elää uskossa Häneen vajavaisinakin."""
Ottakaa oppia vellut hänestä. Tuo on merkki uskossa täyteen miehuuteen varttumisesta. En epäile että nimimerkki w olisi yhtään huonompi.- Anonyymi
"""Olen etsinyt sitä aina, ja koskaan ei täysin pääse perille, ennkuin Jeesus tempaa mukaansa, silloin lopullinen totuus avautuu. saamme elää uskossa Häneen vajavaisinakin."""
Ottakaa oppia vellut hänestä. Tuo on merkki uskossa täyteen miehuuteen varttumisesta. En epäile että nimimerkki w olisi yhtään huonompi.Kiitti vaan Pinnasänky. Me ole vajavaisia Jumalan viisauden rinnalla. Siksipä meidän tieto on vajavaista. Mutta niin olivat apostolit ja osa opetuslapsistakin vaikka heillä oli Pyhän Hengen ja saamansa vallan kautta enemmän kuin meillä.
Apt. 4:13 rohkaisee kuitenkin meitä jatkamaan Jumalan antamilla eväillä. Se on meidän tehtävä.
w. SaaleminPastori-ko kirjoitti:
"""Olen etsinyt sitä aina, ja koskaan ei täysin pääse perille, ennkuin Jeesus tempaa mukaansa, silloin lopullinen totuus avautuu. saamme elää uskossa Häneen vajavaisinakin."""
Ottakaa oppia vellut hänestä. Tuo on merkki uskossa täyteen miehuuteen varttumisesta. En epäile että nimimerkki w olisi yhtään huonompi.Juuri näin, slloin vajavaisuus muuttu Täydelliseksi.
Joh. 15:11 "Olen puhunut teille tämän, jotta teillä olisi minun iloni sydämessänne ja teidän ilonne tulisi täydelliseksi.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin se Pinnasänky on
wVarastettu sänky varastetuista sängystä...Mooses.
- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Alamme tässä asiassa olla samoilla linjoilla.
Hyvin kirjoitettu.Tuonela ei ole Manala eikä tulijärvi vaan välitila.
Anonyymi kirjoitti:
Tuonela ei ole Manala eikä tulijärvi vaan välitila.
Tuonela on Tuonela, välitila. Kuka muuta väittää, panin vain fysiikan faktaa mukaan.
- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Amen.
Kiitos W.Mitä tarkoitat että olet vajavainen ja olet aina etsinyt?
Anonyymi kirjoitti:
Tuonela on paikka jossa kaikki kuolleet ovat tiedottomassa tilassa. Pietari mainitsee tästä Jeesuksen sasrnaamisesta. Miksei Jeesus sitä itse todistanut?Jeesushan kuoli, mutta voitti kuoleman ja elää, nyt Taivaassa sekä vaikuttaa sieltä kaikkivaltiaana Jumalana, niin kauan, kunnes Itse Jumala laskeutuu Jerusalemiin (Ilm 21;1-6) ja muodostaa siellä Jumalan Valtakunnan, yhdessä Hengen ja Jeesuksen, sekä Pyhiensä kanssa.
Se olotila on mielleniumin jälkeen ja on ikuinen.
Kysymykseesi, kenelle vankeina olleille Jeesus saarnasi. Siitä 1 Pietarin kirje;
19 Ja niin hän myös meni ja saarnasi vankeudessa oleville hengille,
20 jotka muinoin eivät totelleet Jumalaa, kun hän Nooan päivinä kärsivällisesti odotti sen ajan, kun arkkia rakennettiin. Vain muutama ihminen, kaikkiaan kahdeksan, pelastui arkissa veden kantamana.
Eli heille, jotka kuolivat Tulvassa.
Samalla Kasteen pelastava vaikutus (joka oli upotus) korostui.
21 Tuon esikuvan mukaisesti teidät pelastaa nyt kaste, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus,
22 hänen, joka on mennyt taivaaseen ja istuu Jumalan oikealla puolella ja jolle on alistettu enkelit, vallat ja voimat.
Siellähän Jeesus viimeisenä todisti.pinnasänky kirjoitti:
Vain tyhmä ei tiedä, että Jeesus kuoli Ristillä, myös Sinun vuoksesi, mutta Jeesus ei ollut KUOLLEENA TUONELASSA, se on sanomani ollut aina.
Matt 27; 50 Mutta Jeesus huusi taas kovalla äänellä ja antoi henkensä.
51 Sillä hetkellä temppelin väliverho repesi kahtia, ylhäältä alas asti. Maa vavahteli, kalliot halkeilivat,
Jeesus siis kuoli, mutta kaikki kuolleet ovat Tuonelassa henkiruumiina, poisluettuna Wellut, jotka ovat Sputnikin tavoin avaruudessa, kuuleman mukaan.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoitat että olet vajavainen ja olet aina etsinyt?
Sillä vain ihmettelin että sanot olevasi kristitty mutta kuitenkin vielä etsit?
Anonyymi kirjoitti:
Sillä vain ihmettelin että sanot olevasi kristitty mutta kuitenkin vielä etsit?
Etsivä on jo oikealla tiellä, Jeesusta ajatellen.
- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Etsivä on jo oikealla tiellä, Jeesusta ajatellen.
Mitä sinä vielä etsit? Totuuttako?
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sinä vielä etsit? Totuuttako?
Niitä, jotka eivät ole vielä lähteneet seuraamaan Jeesusta.
Jeesushan on yksi Totuus.- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Niitä, jotka eivät ole vielä lähteneet seuraamaan Jeesusta.
Jeesushan on yksi Totuus."Olen etsinyt sitä aina, ja koskaan ei täysin pääse perille, ennkuin Jeesus tempaa mukaansa, silloin lopullinen totuus avautuu. saamme elää uskossa Häneen vajavaisinakin."
Noin kirjoitit. Mitä tarkoitat? Anonyymi kirjoitti:
"Olen etsinyt sitä aina, ja koskaan ei täysin pääse perille, ennkuin Jeesus tempaa mukaansa, silloin lopullinen totuus avautuu. saamme elää uskossa Häneen vajavaisinakin."
Noin kirjoitit. Mitä tarkoitat?Sitä, että vietän Raamatun sanan kanssa tunnista kolmeen päivittäin, tutkien sen sanomaa ja samalla nyt on käsillä suuri Genesiksen opetusohjelman teko.
Se on totuuden etsimistä.
Riittääkö tämä?- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Sitä, että vietän Raamatun sanan kanssa tunnista kolmeen päivittäin, tutkien sen sanomaa ja samalla nyt on käsillä suuri Genesiksen opetusohjelman teko.
Se on totuuden etsimistä.
Riittääkö tämä?Toivotaan että sinulle jotain sieltä avautuu. Jumala avaa sanaansa jos haluaa.
Anonyymi kirjoitti:
Toivotaan että sinulle jotain sieltä avautuu. Jumala avaa sanaansa jos haluaa.
Minä otan oppia Kaikki valtiaan opettajan, Messias Jeesuksen kautta, kuten Hän sanookin Matteuksen viimeisessä luvussa, ihan lopussa.
Kerrotko yhdenkään tarinan, missä Jumala opettaa Ihmistä Uudessa Testamentissa, kunhan päästään Jeesuksen julistuskauteen ja siitä eteen päin.
- Anonyymi
Jos helvetti on olemassa nyky lestat sinne liihottelee aivan kärkiporukoissa.
Totta, Raamattu varoitaa lausumasta kadotustuomiota kenellekään, tai saa sen itselleen.
Jo tuo exlusiivinen seurakuntaoppi, eli muut kristityt ulkopuolelle sulkeva seurakuntaoppi on tuomitsemista.- Anonyymi
Totta, Raamattu varoitaa lausumasta kadotustuomiota kenellekään, tai saa sen itselleen.
Jo tuo exlusiivinen seurakuntaoppi, eli muut kristityt ulkopuolelle sulkeva seurakuntaoppi on tuomitsemista.Et sinä millään muotoa ole kristitty vaan pikkuvekkuleiden kasauma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sinä millään muotoa ole kristitty vaan pikkuvekkuleiden kasauma.
Selvästi puhuja-ainesta tämä kasauman toteaja !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mielenkiintoista olisi kuulla pitempikin tuotos lestalaisesta arkivanhurskaudesta!
Anonyymi kirjoitti:
Et sinä millään muotoa ole kristitty vaan pikkuvekkuleiden kasauma.
Sinähän sen päätät??!!!!
Anteeksi että olen olemassa!Anonyymi kirjoitti:
Todennäköisesti onkin katkeroitunut vl-puhveli, joka on suu jauhoja täynnä.
Risti muistuttaisi ikävästi Jeesuksesta Herrana, eikä vl-seurakuntaepäjumalasta.
Niinpä siis risti pois pahentamasta tekohurskaiden vellujen mieltä.- Anonyymi
On niitä ristejä rauhanyhdistysten seinissä, ulkopuolella ja sisällä, monessa paikoin, mm. puhujan "pöntön" etupuolella tai seinällä.
Etkö ole "saalemi" käynyt ry:llä seuroissa koskaan !? Vaikuttaa siltä, että on vajavaista sinun tietosi ry:n toiminnoista tai sitten olet unohtanut kaikki !?
Myös yksi kirjoitus täällä "kuvaa" mikä on sydämen tila, kun ollaan niin "käärmeissään" VL- väkeä kohtaan ja sitten on vielä monia kymmeniä kirjoituksia ja "viisasteluja" tältä samalta "kirjailijalta" ! Eikö käy jo raskaaksi tuo ainainen moittiminen, vai onko mielesi niin täynnä vihaa, että ylipursuu sisuksistasi tuo kauna ja taitaa olla jonkunasteista kateuttakin, kun harva täällä ottaa tosissaan näitä juttujasi !- Anonyymi
Tiit.3.10-11.
Paavali neuvoo varoittamaan harhaoppista. Se on rakkauden osoitus lähimmäiselle ettei hän joutuisi kadotukseen. Kun vl liikkeessä toimitaan vastoin Jeesuksen sanaa niin eikö silloin ole syytä varoittaa heidän valitsemasta tiestä?
w. Kadehdin selvännäkijän taitojasi "" harva täällä ottaa tosissaan näitä juttujasi !""
Aivan samoin argumentein voisit syyttää Jeesustakin kuin minua, yhtä "väärässä" molemmat.
Vihaan vääryyttä ja epäoikeudenmukaisuutta. Älä siis käännä teidän vääryyttä ja saatanallista vihaa minun ominaisuudekseni.Anonyymi kirjoitti:
Tiit.3.10-11.
Paavali neuvoo varoittamaan harhaoppista. Se on rakkauden osoitus lähimmäiselle ettei hän joutuisi kadotukseen. Kun vl liikkeessä toimitaan vastoin Jeesuksen sanaa niin eikö silloin ole syytä varoittaa heidän valitsemasta tiestä?
w.Jos velluilla olisi kaikki valta niin meidät varoittajat olisi aikoja sitten poltettu roviolla Kuin Jan Hus aikoinaan. Luther säilytti henkensä kun oli Liero.
"""Eikö käy jo raskaaksi tuo ainainen moittiminen?"""
Ei käy, ei todellakaan. Olen pyhittänyt loppuelämäni sille ettei mikään vaivannäkö ole liikaa minulle kun olen Jumalan aseena, vähäpätöisistä vähäpätöisimpänä oikaisemassa vl-vääryyksiä ja vapauttamassa vl-vankeja vapauteen.
Mikään anarkisti en ole enkä turvaudu vellujen lailla rikollisiin konsteihin.
Arvonantoni kuitenkin sinulle kun keskustelet asiallisesti.
Ai, niin. ristit ovat rahankeruuyhdistyksellä visusti piilossa ulkomaailmalta kuin jehovilla.
Rauhanyhdistyksen valtakunnansali, ilman ulospäin näkyviä ristejä.- Anonyymi
Kadehdin selvännäkijän taitojasi "" harva täällä ottaa tosissaan näitä juttujasi !""
Aivan samoin argumentein voisit syyttää Jeesustakin kuin minua, yhtä "väärässä" molemmat.
Vihaan vääryyttä ja epäoikeudenmukaisuutta. Älä siis käännä teidän vääryyttä ja saatanallista vihaa minun ominaisuudekseni.Kauhistuttava ajatus, että vertaat itseäsi Jeesukseen.
Jos velluilla olisi kaikki valta niin meidät varoittajat olisi aikoja sitten poltettu roviolla Kuin Jan Hus aikoinaan. Luther säilytti henkensä kun oli Liero.
Miksihän Helvetti tuntuu olevan niin rakas fundamentalisteille?
Sama sana on VT:sa käännetty Hinnominlaaksoksi, koska eiväthän juutalaiset nyt Helvetissä voineet käydä lapsiaan uhraamassa, vai mitä?
Kuinka moni teistä kykenisi katsomaan hyvällä mielellä, kun ihmisiä poltetaan roviolla?
Mikä olisi repliikkinne jos näkisitte, että joku suljetaan metallitörppöön, joka kuumennetaan ylikuumaksi? Tämä ihminen sentään kuolisi ja kärsimys lakkaisi siihen.
Ei kukaan tervehenkinen voi puolustella tuollaista polttokidutushelvettiä. Ovatko fundamentalistit sadisteja?Ashera12 kirjoitti:
Miksihän Helvetti tuntuu olevan niin rakas fundamentalisteille?
Sama sana on VT:sa käännetty Hinnominlaaksoksi, koska eiväthän juutalaiset nyt Helvetissä voineet käydä lapsiaan uhraamassa, vai mitä?
Kuinka moni teistä kykenisi katsomaan hyvällä mielellä, kun ihmisiä poltetaan roviolla?
Mikä olisi repliikkinne jos näkisitte, että joku suljetaan metallitörppöön, joka kuumennetaan ylikuumaksi? Tämä ihminen sentään kuolisi ja kärsimys lakkaisi siihen.
Ei kukaan tervehenkinen voi puolustella tuollaista polttokidutushelvettiä. Ovatko fundamentalistit sadisteja?Raamattukin sanoo moneen kertaan, että jumalaton "tuhotaan".
Hän ei siis saa ikuista elämää "piinapenkissä".Ashera12 kirjoitti:
Raamattukin sanoo moneen kertaan, että jumalaton "tuhotaan".
Hän ei siis saa ikuista elämää "piinapenkissä".Jeesuksen sanoin: Totisesti Jumalan valtakunta ei ole kaukana sinusta!
Olet vastaanottanut Ylhäältä annetun Rakkauden Totuuteen. Päätelmäsi ovat oikeita ja tervehenkisiä.
- Anonyymi
Et ole kyllä käynyt sitten yhdenkään Rauhanyhdistyksen pihalla. Jokaisessa Rauhanyhdistyksessä, jossa minä olen käynyt, on ulkona seinässä risti. Samoin se risti löytyy todella usein myös sisältä ja se toistuu myös reliefeissä ja erilaisissa kankaissas. Kannattais tutustua näihin Rauhanyhdistysten toimitaloihin, niin voisit tietää enemmän asioista. Monissa Rauhanyhdistyksissä on myös Jeesuksesta lukuisia kuvia. Helsingissä esimerkiksi puhujan korokkeella on Jeesus, joka kantaa lammasta olallaan.
Mutta miksi risti ei ole niin näkyvästi esillä että se näkyisi niin kauas kuin rakennuskin? Kirkon ristikin on usein kymmenien metrien korkeudessa Raamatun viittauksen mukaan. Korotettu risti viittaa Jeesukseen jonka esikuvana oli Mooseksen erämaassa nostama vaskikäärme jota katsomalla käärmeen puremat parantuivat. He paranivat kun uskoivat. Ne jotka eivät katsoneet, kuolivat epäuskonsa tähden.
Aivan samoin on nytkin, Jotka katsovat ylösnostettuun Jeesukseen Kristukseen, paranevat syntisairaudestaan kun uskovat Jeesukseen. Joka uskoo syntinsä anteeksi, menevät vakavaan eksyttäjän paulaan. He jättävät suullansa tunnustamatta uskonsa Jeesukseen, se on kadottava virhe.""""Helsingissä esimerkiksi puhujan korokkeella on Jeesus, joka kantaa lammasta olallaan.""""
Mistä tiedät että se on Jeesus? Oletko nähnyt Hänet? Eikö Kuvien tekeminen ollut alunperin kiellettyä? Ainuttakaan kuvaa ei Jeesuksesta tehty.- Anonyymi
Jumala kielsi tekemästä mitään kuvia. 2.Moos.20:4. Miksi siis teette kuvia kiellosta huolimatta ja asetatte ne näkyville.?
w. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala kielsi tekemästä mitään kuvia. 2.Moos.20:4. Miksi siis teette kuvia kiellosta huolimatta ja asetatte ne näkyville.?
w.Budhakundaliini kabbala noituus jogat.
- Anonyymi
""""Helsingissä esimerkiksi puhujan korokkeella on Jeesus, joka kantaa lammasta olallaan.""""
Mistä tiedät että se on Jeesus? Oletko nähnyt Hänet? Eikö Kuvien tekeminen ollut alunperin kiellettyä? Ainuttakaan kuvaa ei Jeesuksesta tehty.Saalemi hoi! En tiedä mitä tiedät vaan sen tiedän mitä et tiedä.
- Anonyymi
Demonipesänä en noin paljoa haukkuisi Jumalan lapsia!
- Anonyymi
Jumalan lapsi on totuuteen uskova parannuksen tehnyt ja upotuskasteella käynyt ihminen.
Siis tahraton Jumalan tahtoa nöyrästi totteleva Jeesuksen seuraaja. Jos kutsut itseäsi Jumalan lapseksi niin silloin olet hylännyt ihmisopit ja toimit mitä Jeesus opetti.
w. - Anonyymi
Kyykäärmeitten sikiöitä, jotka kutsuvat itseään rienaavasti "Jumalan lapsiksi".
Tämä "Saalemi " nostaa itsensä kaikkien toisten yläpuolelle, kun hokee "minä, minä, tiedän nämä "jumalalliset" asiat, siis ei itse huomaa minkälaatuinen hän on. Menee "ristiin" nuo jutut ! Kukahan nyt itsensä ylentää toisten yläpuolelle !? Haloo ... ....!!!
Anonyymi kirjoitti:
Tämä "Saalemi " nostaa itsensä kaikkien toisten yläpuolelle, kun hokee "minä, minä, tiedän nämä "jumalalliset" asiat, siis ei itse huomaa minkälaatuinen hän on. Menee "ristiin" nuo jutut ! Kukahan nyt itsensä ylentää toisten yläpuolelle !? Haloo ... ....!!!
Vellulle ei tuota mitään vaikeuksia sanoa väärää todistusta lähimmäisistään, tuossa se taas nähtiin.
Tietenkin voit olla myös käsitysesteellinen.- Anonyymi
Kyykäärmeitten sikiöitä, jotka kutsuvat itseään rienaavasti "Jumalan lapsiksi".
Juutalaiset oli kyykäärmeen sikiötä kieroja syntisiä siihen aikaan . Ei ollut kyse kristityistä silloin. 2000 v sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumalan lapsi on totuuteen uskova parannuksen tehnyt ja upotuskasteella käynyt ihminen.
Siis tahraton Jumalan tahtoa nöyrästi totteleva Jeesuksen seuraaja. Jos kutsut itseäsi Jumalan lapseksi niin silloin olet hylännyt ihmisopit ja toimit mitä Jeesus opetti.
w.Niin kaikki ympärileikattujen joukkoraiskaajat kristityt tosiaan noudattaa Jeesuksen oppia että Jumala rankaisee ajallaan pahan tekijöitä.
Anonyymi kirjoitti:
Juutalaiset oli kyykäärmeen sikiötä kieroja syntisiä siihen aikaan . Ei ollut kyse kristityistä silloin. 2000 v sitten.
Ei vellut ole Kristityitä Koska eivät usko Jeesukseen. He uskovat syntejään anteeksi.
- Anonyymi
Ei vellut ole Kristityitä Koska eivät usko Jeesukseen. He uskovat syntejään anteeksi.
Eikö Jeesus käskenyt julistaa syntien anteeksiantamusta? Nykypäivän kristittyjäkö se ei koske?
- Anonyymi
Eikö lestadiolaiset ole luterilaisia kastamattomia? Näin olen ymmärtänyt.
- Anonyymi
Jollei ole liitetty vauvana kirkon jäseneksi he ovat vapaita ainakin kirkosta. Luterilaisuus on kirkon tavaramerkki.
- Anonyymi
Miksi ne olisi kastamattomia ?? Hellarivaparit ei kasta lapsiaan mutta muut kastaa . Jehovat kastaa joukkokasteilla.
- Anonyymi
Kyllä lestadiolaiset on kastettu ja ovat luterilaisen kirkon jäseniä.
- Anonyymi
Herra Jeesus Kristus Jumalan Poika, armahda meitä syntisiä.
- Anonyymi
http://fi.wikipedia.org/wiki/Herra
"Herra on suomen kielessä esiintyvä saksalaisperäinen lainasana, jota keskiajalla käytettiin ritareiden ja pappien arvonimenä.
Sittemmin (1800-luvun lopulla) herra-sanan merkitys on laajentunut tarkoittamaan mitä tahansa arvostettua tai vaikutusvaltaista miespuolista henkilöä, tai yksinkertaisesti aikuista miespuolista henkilöä."
siis:
herra ei ole sama kuin kristillisten Kaikkivaltias Jumala tai/ja Jeesus vaan herra on mm. nämä jumalaksi uskotut:
https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
"Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Herra
"Herra on suomen kielessä esiintyvä saksalaisperäinen lainasana, jota keskiajalla käytettiin ritareiden ja pappien arvonimenä.
Sittemmin (1800-luvun lopulla) herra-sanan merkitys on laajentunut tarkoittamaan mitä tahansa arvostettua tai vaikutusvaltaista miespuolista henkilöä, tai yksinkertaisesti aikuista miespuolista henkilöä."
siis:
herra ei ole sama kuin kristillisten Kaikkivaltias Jumala tai/ja Jeesus vaan herra on mm. nämä jumalaksi uskotut:
"Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."Noita juutalainen nimeltä Jesus oli noita Kreikassa.
- Anonyymi
Lestatiolaisille valuu paskaa päälleen bisnespuolen häikäilemättömän toiminnan takia. Onko kaikki raha minkä olette haalineet sen arvoista.
- Anonyymi
Opetelkaa eroittamaan toisistaan kristittyjen laittomuus KRISTILLISTEN KAIKKIVALTIAISTA tai muuten syytätte Kaikkivaltiaita kristittyjen laittomuuksista / rikoksista:
Kristityt = Paavalin perustamien seurakuntien uskovaisia apostoleineen ja herra jumalineen joille Jeesuksen ei perustanut seurakuntia eikä heillä ole Jeesuksen opetuslapsia vaan apostoleita. https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."
Kristilliset = Kaikkivaltiaan Lait antaneen Jeesuksen sekä Hänen kristillisten opetuslapsien perustamien seurakuntien Jumalan ja Jeesuksen Lain ja oppein ymmärtäväisiä seurakuntalaisia Jeesuksen opetuslapsineen.
Ilm. 2:1-29 Pergamos, Tyatira, Sardes, Smyrna, Filadelfia, Efeso, Laodikea.
--
Jos, siis JOS et pysty raamatun UT:n kristillisten Kaikkivaltiaan Jeesuksen opetuslasten teksteistä löytämään KRISTITYILLE annettua käskyä, tai lupaa mennä kaikkeen maailmaan tappamaan ja tapattamaan syyttömiä ihmisiä, lapsiakin; niin olet laittomuuden Saatanaa tai/ja Barjeesusta eksytetty palvelemaan Kaikkivaltiaiden Pyhään Nimiin!
https://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
"Noitavainot nykyaikana
Vielä nykyään joissakin vahvasti taikauskoisissa ja perinteisiin nojaavissa yhteisöissä harjoitetaan noitavainoja. Nykyajan vainot vaativat tuhansia ihmishenkiä vuosittain.[16] Etelä-Afrikan pohjoisosassa jopa satojen noidiksi epäiltyjen ihmisten uskotaan saaneen surmansa noitavainoissa 1990-luvulla.[17] Kamerunissa järjestetään noitaoikeudenkäyntejä, joissa syytetty voi saada tuomion noitatohtorina esiintymisestä. Lynkkausjoukot ovat polttaneet elävältä tuhansia ihmisiä Tansaniassa, Keniassa ja Zimbabwessa 1990-luvulla. Noitavainot ovat jatkuneet myös vuosituhannen vaihteen jälkeen. Länsi-Keniassa väkijoukot polttivat 11 noidiksi epäiltyä miestä ja naista toukokuussa 2008.[18] Nigeriassa noin 5 000 lasta on hylätty kymmenessä vuodessa vanhempien karkottaessa heidät noitina. Lapsia on syytetty avioeroista, sairauksista, onnettomuuksista tai työn menetyksestä.[19] Afrikan noitavainojen syyt ovat usein myös poliittiset, sillä vaikutusvaltaiset noidat ja noitatohtorit ovat yleensä uudistusten jarruina. Pastorit saavat myös lisämainetta paljastaessaan uusia "noitia". Vuonna 2010 Haitilla tapettiin 45, joita syytettiin koleran levittämisestä voodoon avulla.[20]"
..........
Tässä raamatulliset kristittyjen laittmuuden Herranne:
https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.htm
Ja kristittyjen Barjeesus:
"Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus." - Anonyymi
uskominen on kielletty laittmuuden vääriin profeettoihin.
Jeesuksen evankeliumia; Matteuksen mukaan:
24:23 "Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."
((( viitaten mm Apostolien teot:13:6 tekstiin.)))
24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko."
25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."
"Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."
LAITTOMUUKSISTA, näitä rikoksia ei kristillisten Kaikkivaltias Jeesus ole käskenyt tekemään, joten kristittyjen Saatana jumalana tai Barjeesus antoi palvelijoineen käskyn: https://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot - Anonyymi
Kauhea viha tuolla "Saalemilla" on VL- ihmisiä kohtaan, mistä tuo kumpuaa ?
Ihan hirveää luettavaa, tuntuu, että ihan "sähinä" on noissa teksteissä mukana, Ei ole enää tervettä ! Rauhoitu hyvä ihminen ! Kait olet ihan líhmis-sielu !?- Anonyymi
Anteeksi että minua naurattaa :-)
Kun on vajailla kuten demonpesä, niin varmaan tiedostamatonta hekottelua.
Jos minä vihaisin vl-ihmisiä niin antaisin olla teidän aivan rauhassa. Teidän vellujen kannalta onnellisinta siis olisi kai että vihaisin.
Käytän selkokieltä, ehkä turhankin räväkkää, mutta haluan että asia tulee ymmärretyksi.
- Anonyymi
SaaleminPastori kuule asiasi ei korjaannu toisia vikomalla.
Meidän ei tarvitse tehdä toisten synneistä parannusta, vain ja vain ainoastaan omista synneistä.- Anonyymi
Naulan kantaan!
- Anonyymi
Rukoile Jumalaa, saat syntisi anteeksi.
Minä uskon Herraan Jeesukseen joka on synnin ja kuoleman voittaja!
Vellut julistavat muunnettua, väärennettyä evankeliumia. Sellainen tuo mukanaan Paavalin mukaan
JUMALAN KIROUKSEN- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naulan kantaan!
hienoa, jotain on kattohommissa opittu !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jospa sitä on tehty joka päivä moneen kertaan !
haittaako se veeälliä miten paljon? Anonyymi kirjoitti:
Onko Jumala antanut kenelle synnit antaaksesi Raamatussa.
- Anonyymi
Monien Rauhanyhdistysten rakennuksissa ei tosiaan näy ristiä, mutta jos vaikka Googlen kuvahaun tuloksia katsoo, niin joidenkin Rauhanyhdistysten katolla näkyy pieni risti.
- Anonyymi
joo ei se isona näy heidän elossaankaan.
- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Niin, joillekin se on kauhistus.
Olet palstan kauhistus.
Anonyymi kirjoitti:
Olet palstan kauhistus.
Siltä se sekulaareista tuntuu, kun edustan Jeesusta kaikkivaltiaana.
- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Siltä se sekulaareista tuntuu, kun edustan Jeesusta kaikkivaltiaana.
Mitä sille Jumalalle sitten tapahtui, kun Jeesuksesta tuli kaikkivaltias? Ja missä vaiheessa apostolit lakkasivat rukoilemasta Jumalaa?
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sille Jumalalle sitten tapahtui, kun Jeesuksesta tuli kaikkivaltias? Ja missä vaiheessa apostolit lakkasivat rukoilemasta Jumalaa?
Siinä vaiheessa kun He alkoivat seurata Jeesusta.
- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Siinä vaiheessa kun He alkoivat seurata Jeesusta.
Nyt ei kyllä mene yksi yhteen Raamatun kanssa. Jeesushan opetti Isä meidän rukouksen heille kun he seurasivat häntä. Aina he rukoilivat Jumalaa, ja niin tekee uskovaiset tänäkin päivänä.
Anonyymi kirjoitti:
Nyt ei kyllä mene yksi yhteen Raamatun kanssa. Jeesushan opetti Isä meidän rukouksen heille kun he seurasivat häntä. Aina he rukoilivat Jumalaa, ja niin tekee uskovaiset tänäkin päivänä.
Isämeidän rukous oli Johanneksen opetusrukous, Jeesus toisti sen vain opetuslasten pyynnöstä,
Josta Luuk 11; 1 Ja kun hän oli eräässä paikassa rukoilemassa ja oli lakannut, sanoi eräs hänen opetuslapsistansa hänelle: HERRA, OPETA MEITÄ RUKOILEMAAN, KUTEN JOHHANES KASTAJA OPETTI OMIA OPTUSLAPSIAAN.
Sitten Jeesus toisti serkkunsa opetti; Niin hän sanoi heille: "Kun rukoilette, sanokaa: Isä, pyhitetty olkoon sinun nimesi; tulkoon sinun valtakuntasi; (tapahtukoon sinun tahtosi myös maan päällä niinkuin taivaassa;)
3 anna meille joka päivä meidän jokapäiväinen leipämme;
4 ja anna meille meidän syntimme anteeksi, sillä mekin annamme anteeksi jokaiselle velallisellemme; äläkä saata meitä kiusaukseen; (vaan päästä meidät pahasta)."
Sen enempää Hän ei asiasta puhut, välitti vain tiedon.
Jeesus opetti aivan eriä, sitä, että vain Hänen kauttaan on Tie Isän luokse, muita teitä käyttäjiä Hän sanoi rosvoiksi ja rikollisiksi ja Jeesuksellahan on kaikki valat.
Muita teitä ei ole, kun Jeesus, ei muuta totuutta, kun Jeesus, eikä muualla elämää kun Jeesuksessa.
Joh. 14:6 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Isämeidän rukous oli Johanneksen opetusrukous, Jeesus toisti sen vain opetuslasten pyynnöstä,
Josta Luuk 11; 1 Ja kun hän oli eräässä paikassa rukoilemassa ja oli lakannut, sanoi eräs hänen opetuslapsistansa hänelle: HERRA, OPETA MEITÄ RUKOILEMAAN, KUTEN JOHHANES KASTAJA OPETTI OMIA OPTUSLAPSIAAN.
Sitten Jeesus toisti serkkunsa opetti; Niin hän sanoi heille: "Kun rukoilette, sanokaa: Isä, pyhitetty olkoon sinun nimesi; tulkoon sinun valtakuntasi; (tapahtukoon sinun tahtosi myös maan päällä niinkuin taivaassa;)
3 anna meille joka päivä meidän jokapäiväinen leipämme;
4 ja anna meille meidän syntimme anteeksi, sillä mekin annamme anteeksi jokaiselle velallisellemme; äläkä saata meitä kiusaukseen; (vaan päästä meidät pahasta)."
Sen enempää Hän ei asiasta puhut, välitti vain tiedon.
Jeesus opetti aivan eriä, sitä, että vain Hänen kauttaan on Tie Isän luokse, muita teitä käyttäjiä Hän sanoi rosvoiksi ja rikollisiksi ja Jeesuksellahan on kaikki valat.
Muita teitä ei ole, kun Jeesus, ei muuta totuutta, kun Jeesus, eikä muualla elämää kun Jeesuksessa.
Joh. 14:6 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.Jeesus itsekin rukoili Isää ja rukoilee edelleen. Kannattaisi noudattaa Hänen esimerkkiään.
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus itsekin rukoili Isää ja rukoilee edelleen. Kannattaisi noudattaa Hänen esimerkkiään.
Tottkai Jeesus rukoili Isänsä, Hänhän täytti kaikissa asiasoissa Isänsä tahdon.
Mutta Isä ei kuule rukouksiamme, ainoastaan Hän joka on väimies, meidän ja Jumalan välillä, Jeesus Kristus.
Hänellä on kaikki valta.- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Mutta Isä ei kuule rukouksiamme, ainoastaan Hän joka on väimies, meidän ja Jumalan välillä, Jeesus Kristus.
Hänellä on kaikki valta.Tuohon kun löytäisi Raamatunpaikan niin olisi hyvä. Eihän Jeesukseen uskominen sitä tarkoita, että voisi unohtaa Isä Jumalan kokonaan, ikään kuin Häntä ei olisikaan. Aika karua.
Anonyymi kirjoitti:
Tuohon kun löytäisi Raamatunpaikan niin olisi hyvä. Eihän Jeesukseen uskominen sitä tarkoita, että voisi unohtaa Isä Jumalan kokonaan, ikään kuin Häntä ei olisikaan. Aika karua.
Kyllä niitä on useita, mm Matt 7;21 "Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra', pääse taivasten valtakuntaan. Sinne pääsee se, joka tekee taivaallisen Isäni tahdon.
Jossa osiossa Hän varoittaa jakeessa; 15 "Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia.
Jatkaen myös siitä, että Kasteessa ihminen liitetään (Matt 24) Kristuspuuhun oksana, mutta vaaransa silläkin? 19 Jokainen puu, joka ei tee hyvää hedelmää, kaadetaan ja heitetään tuleen.
Ilman Jeesuksen tuntemista ei ihmisellä ole Jumalaakaan, mutta se on totta, että pelkästään hokemalla Jeesuksen nimeä, ei ole miellyttävää kuultavaa.
Jumalahan ei kuule muita kun Poikansa sanomaa, joten Jeesus on ensin löydettävä ja tunnustettava Hänet omaksi Messiaakseen.- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Hänellä on kaikki valta.Älä harhapastori valehtele. Puuttuuko Raamatustasi jakeita?
Room. 8:34
Kuka voi tuomita kadotukseen? Kristus -- mutta hän on kuollut meidän tähtemme, ja enemmänkin: hänet on herätetty kuolleista, hän istuu Jumalan oikealla puolella ja rukoilee meidän puolestamme! [Mark. 12:36+ | Hepr. 7:25; 1. Joh. 2:1]
Room. 10:1
Veljet, minä toivon sydämestäni ja rukoilen Jumalaa, että he pelastuisivat. [Room. 9:3]
Room. 15:30
Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä ja Pyhän Hengen antamaan rakkauteen vedoten pyydän teitä, veljet, tukemaan minua taistelussani. Rukoilkaa Jumalaa puolestani, [2. Kor. 1:11; Ef. 6:19; Fil. 1:19; Kol. 4:3; 1. Tess. 5:25; Filem. 1:22]
1. Kor. 14:25
ja hänen sydämensä salaisuudet paljastuisivat. Silloin hän heittäytyisi kasvoilleen maahan, rukoilisi Jumalaa ja tunnustaisi: "Jumala on todella teidän keskuudessanne." [Jes. 45:14; Dan. 2:47; Sak. 8:23]
2. Kor. 13:7
Rukoilemme Jumalaa, ettette tekisi mitään pahaa, emme siksi, että meidät nähtäisiin koetuksen kestäviksi, vaan jotta te tekisitte hyvää, vaikka näyttäisikin siltä, että me emme selviydy koetuksesta.
- Anonyymi
Katselin rykyjen kuvia googlen kuvahaun kautta. Hämeenlinnaan pitää lähettää hoitomiehet Oulusta, kun siellä on risti katolla!
- Anonyymi
Aika solvaavaa tekstiä minun mielestä.
- Anonyymi
Niin minustakin,mutta tämä nettikirjoittelu on tämmöstä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin minustakin,mutta tämä nettikirjoittelu on tämmöstä.
Mutta näinhän meillä on toimittu lähes aina.
- Anonyymi
Kokemusta on.
- Anonyymi
Korvaa varastasi maat. Tiedät kyllä kuka olet.Sinun on hyvä tietää ,ei usko kaverille myynti auta. Ja sitäkö pyydät anteeksi. Voi hyvää päivää. Tv on kiinnostunut.
- Anonyymi
Voe kauhia mikä huuto pöhköpastorilla alkoi.
- Anonyymi
Tätä huijausta piilotellaan täällä tässä yhdistyksessä.Ei unohdeta .sitten vasta kun on korvannut varastamansa.Huijari. On lahkossanne
- Anonyymi
Ainakin Oulun Rauhanyhdistyksen ulkoseinällä on risti, mitä olen ohikulkiessa nähnyt. En tiedä sitten muita toimitaloja kun en kuulu mihinkään yhteisöön. Jehovan todistajat eivät käytä ristiä kun heidän käsityksensä mukaan Jeesus olisi naulittu suoraan paaluun. Olisiko pastori sekoittanut Jehovalaisiin.
Jehovalaisten Jeesusta ei naulittu paluun, vaan sidottiin.
Pitääpä Oulussa käydessä tarkistaa väitteesi todenpitävyys.
- Anonyymi
Teillä toimii eepärehellisiä ihmisiä, ne vie toisen omaa ja yrittää kirjoituttaa paperiin nimen. Ei saa puhua kenellekään. Yhdelle korvaisi, jos toiset kirjoittai#i nimen. Tulee pimeän kaupan varjolla viemään toisten omaisuutta. On kyse perikunnasta, johon harhapappi tuli ja varasti. Häpeä jos osaat.
- Anonyymi
En usko jeesuksiin. Sorry.
- Anonyymi
Kaikki on yhtä ja samaa epäluonnollista kusetusta aina rahoista uskontoihin.
- Anonyymi
Kuinka hävytöntä käytöstä
- Anonyymi
Sorsa se on vesilintu
- Anonyymi
Mitä sielä ristillä tehdään?, jos kerran uskovat synnit anteeksi toisen lausumana. Kristus on sivuutettu ja vapaamuurari/ kunnialegioonalais ritari/ Lars Leevi Lestadius on keulakuva, muttta ei suunnan-, eikä opin määrääjä, se on SRK, kaikkine harhoineen, synteineen ja juonineen.
Ironiasi on kohdalleen osuvaa, mutta huomautan ettei Lars Leevi tiennyt eläessään että hänen nimelleen perustetaan tuollainen Kristusta herjaava, taikauskoinen hedelmällisyyskultti
- Anonyymi
Ironiasi on kohdalleen osuvaa, mutta huomautan ettei Lars Leevi tiennyt eläessään että hänen nimelleen perustetaan tuollainen Kristusta herjaava, taikauskoinen hedelmällisyyskultti
Ei tiennyt, eikä halunnutkaan sellaiseen asemaan. Syntiset harhaiset ihmiset, pelkojensa keskellä, haluavat tarrautua vilpittömiin "pyhiin ihmisiin". Jotka hekin omien sanojensa mukaan, ovat vain syntisiä kanssa kulkijoita. Mikä on, ettei itse Kristus heille kelpaa. Jumalan ja ihmisen välillä on välittäjä Kristus. Ihmisen ja Kristuksen välillä välittäjää ei ole, on vain Kristuksen opit, sanat kuinka tulee elää.
- Anonyymi
EIKÖ OLE!!!
- Anonyymi
Kaikki on tätä mieltä että verottomuus pois näiltä vapaamatkaajilta. Koska huijaavat ja vievät toisten omaa.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185573- 162975
MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1192886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun6232127Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1451974Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja701392Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s421375Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31158Veda uskonto vs. muut uskonnot
Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan4061106Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641077