Jaaha ja taas tuli uusi paukku huittisiin.
"Huittisissa on todettu eilisestä lähtien (22.2.2021) jälleen 15 uutta koronatartuntaa. Viranomaiset ovat ilmoittaneet, että tällä hetkellä selvitetään tartuntaketjua. Toistaiseksi on epäselvää, kuinka suurista ihmismääristä puhutaan, mutta arvioiden mukaan kuitenkin joistain kymmenistä henkilöistä . Osa mahdollisista altistuneista on jo tavoitettu, joista suurin osa on iältään 30-45 vuotiaita. Hankalaksi tilanteen tekee se, että viime sunnuntaina 21.2 ainakin kaksi sairastuneista on oireisina kierrellyt huittislaisissa kaupoissa ja nyt selvitetään, missä kaikkialla he ovat asioineet. Toistaiseksi viranomaiset eivät tiedota, missä liikkeissä he ovat mahdollisesti käyneet, mutta tähän palataan heti kun tarkempaa tietoa on saatavilla" -
Että sellaista, kiitoksia ihan perhanasti, tikan heittäjät! Se on sitä, kun mistään ei tarvitse mitään välittää, kun mennään vaan, eikä ajatella kuin itseä. Ei ymmärretä sitä, että ympärillä on riskiryhmiin kuuluvia. Ei käytetä maskeja, ei noudateta suosituksia...minä minä minä ja minä.
Jälleen 15 uutta koronatapausta
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082999
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il142592Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!
Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee3631389Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess191298- 901274
Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie531199- 951162
Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik1681011Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO1601008- 131942