Jälleen 15 uutta koronatapausta

Anonyymi

Jaaha ja taas tuli uusi paukku huittisiin.

"Huittisissa on todettu eilisestä lähtien (22.2.2021) jälleen 15 uutta koronatartuntaa. Viranomaiset ovat ilmoittaneet, että tällä hetkellä selvitetään tartuntaketjua. Toistaiseksi on epäselvää, kuinka suurista ihmismääristä puhutaan, mutta arvioiden mukaan kuitenkin joistain kymmenistä henkilöistä . Osa mahdollisista altistuneista on jo tavoitettu, joista suurin osa on iältään 30-45 vuotiaita. Hankalaksi tilanteen tekee se, että viime sunnuntaina 21.2 ainakin kaksi sairastuneista on oireisina kierrellyt huittislaisissa kaupoissa ja nyt selvitetään, missä kaikkialla he ovat asioineet. Toistaiseksi viranomaiset eivät tiedota, missä liikkeissä he ovat mahdollisesti käyneet, mutta tähän palataan heti kun tarkempaa tietoa on saatavilla" -

Että sellaista, kiitoksia ihan perhanasti, tikan heittäjät! Se on sitä, kun mistään ei tarvitse mitään välittää, kun mennään vaan, eikä ajatella kuin itseä. Ei ymmärretä sitä, että ympärillä on riskiryhmiin kuuluvia. Ei käytetä maskeja, ei noudateta suosituksia...minä minä minä ja minä.

0

56

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
        Ikävä
        64
        3225
      2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
        Ikävä
        43
        3087
      3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
        Ihastuminen
        42
        2447
      4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
        Kotimaiset julkkisjuorut
        99
        2180
      5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
        Ikävä
        31
        1903
      6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
        Ikävä
        27
        1800
      7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
        Ikävä
        48
        1616
      8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
        Iisalmi
        85
        1405
      9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
        Rakkaus ja rakastaminen
        39
        1290
      10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
        Tuusniemi
        81