Jaaha ja taas tuli uusi pommi.
"Huittisissa on todettu eilisestä lähtien (22.2.2021) jälleen 15 uutta koronatartuntaa. Viranomaiset ovat ilmoittaneet, että tällä hetkellä selvitetään tartuntaketjua. Toistaiseksi on epäselvää, kuinka suurista ihmismääristä puhutaan, mutta arvioiden mukaan kuitenkin joistain kymmenistä henkilöistä . Osa mahdollisista altistuneista on jo tavoitettu, joista suurin osa on iältään 30-45 vuotiaita. Hankalaksi tilanteen tekee se, että viime sunnuntaina 21.2 ainakin kaksi sairastuneista on oireisina kierrellyt huittislaisissa kaupoissa ja nyt selvitetään, missä kaikkialla he ovat asioineet. Toistaiseksi viranomaiset eivät tiedota, missä liikkeissä he ovat mahdollisesti käyneet, mutta tähän palataan heti kun tarkempaa tietoa on saatavilla" -
Että sellaista, kiitoksia ihan perhanasti, tikan heittäjät! Se on sitä, kun mistään ei tarvitse mitään välittää, kun mennään vaan, eikä ajatella kuin itseä. Ei ymmärretä sitä, että ympärillä on riskiryhmiin kuuluvia. Ei käytetä maskeja, ei noudateta suosituksia...minä minä minä ja minä.
Jälleen 15 uutta koronatapausta
9
733
Vastaukset
- Anonyymi
Ja lähde tietoihisi oli?
- Anonyymi
Pandemia on Korona virus mutta Huittisten sairaus on kulkupuhetta!!
- Anonyymi
Juu taitaapi olla valeuutinen provo...
- Anonyymi
Huomenna räjähtää?
- Anonyymi
Onko väitteellesi jotain totuuspohjaa vai onko tieto peräisin hevosmiesten tietotoimistosta tai juoruämmien Facebook-ryhmästä?
- Anonyymi
Kiitos MHn ahneus
- Anonyymi
Kulkutaudinlaki on voimassa eli karanteeni määräystä saaneita pysy kotona !!!
- Anonyymi
Tikanheittäjät ehdottomasti syyllisiä. Ne on käyny tartuttamasa riskiryhmäläisiä tahallaan. Vanhaikodeissa, paloasemalla, kaupoissa, kioskeissa,toreilla ja kaikkialla muualla. Tämän tietää keskustelun aloittanut älykkö. Arvostan!! Ja seuraavaksi tämä älyn jättiläinen alkaa syyttää paikallisia ravitsemusliikkeitä. Arvostan vieläkin enemmän! Kyllä tietäjät tietää.
- Anonyymi
Siis kuka vähä-älyinen kirjoittaa tuollaista soopaa. Kakarat roikkuneet karanteenissa huolimatta paikallisissa ravintoloissa ja tartunnat levinneet voimakkaasti. Tämä on kiistämätön tosiasia.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821269Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021057Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä611020Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12969Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103943Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ154939Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68846Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119771- 77705
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121704