Nainen, miten miehen tulisi

Anonyymi

käyttäytyä seurassasi? Mikä kertoo sinulle, että hän pitää sinusta?

47

517

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olla kiinnostunut asioistani.

    • Anonyymi

      Samoin kuin miten miehetkin toivoo naisten käyttäytyvän. Huomioivan. Ei torjuva. Vastaa viesteihin. On mukava

    • Anonyymi

      Juttelee, on kiinnostunut asioistani, kyselee kuulumisia, kertoo omistaan, katsoo silmiin, hymyilee silmiin katsoessa. On siis ihan aidosti kiinnostunut.

    • Anonyymi

      Sitä en osaa oikein sanoa, hyvin vaikea sanoa. En tosiaan tiiä.

    • Anonyymi

      Jaa-a, joskus on aika vaikea sanoa, että tykkääkö mies minusta oikeasti vai onko vain seksin perässä. Ehkä semmoinen aito ystävällisyys ja vierellä pysyminen kertoisi, että oikeasti välittää.

    • Anonyymi

      Fiksusti, tottakai.

    • Anonyymi

      Hän on ystävällinen, ja kohtelias. Hän katsoo intensiivisesti silmiini, hymyilee, ja on hauska, sekä vitsikäs. Osaa lukea tilanteita, tunnetiloja ja olla myös välittävä. Hän on kiinnostunut mielipiteistäni, ja aina kun on tilaisuus kahden kesken jutella, hän sen mahdollistaa.
      Sinä olet sellainen J.❤

      • Anonyymi

        Tai e❤️.


      • Anonyymi

        Milloin olet J:n viimeksi tavannut?


      • Anonyymi

        Sellainen, vaik et edes tiedä, etkä tunne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin olet J:n viimeksi tavannut?

        Tällä viikolla


    • Anonyymi

      Läsnäolo on tärkeää. Oli hetki sitten kuinka pieni tai ohikiitävä niin se, että antaa toiselle tunteen, että on siinä vain sinua varten, se on merkittävää. Myös hymy ja katse tietenkin tehoaa, mitä intensiivisempi katse sitä parempi. Tilanteessani sanoilla ei ole niin merkitystä, mutta se miten asia sanotaan, sillä on. Sitten vielä kosketus tai pikemminkin sen puute. Tilanne on hankala, mutta jos hän edes kerran koskettaisi, se kertoisi minulle paljon. Sitä toivon ja odotan..

    • Anonyymi

      Kyllähän muhun tekee vaikutuksen se että ylipäätään välittää mitä tunnen, ajattelen ja on läsnä mun elämässä. Eläminen rinnallani.

      Tietty kyllähän se iso plussa on et mies on sellanen vahva tuki ja turva johon voi turvata eikä se tee ohareita tai käännä selkää todellisen hädän hetkillä.

      Avoliitosta eron jälkeen, vaikeinta mulle oli opetella siihen että oli elämässäni mikä vain uhka, mulla ei enää exä sano et ”kyllä me selvitään tästä ja kaikki järjestyy. Hymyä huuleen.”

      Se tapas olla sellanen positiivinen kun mä taas depressio potilaana syvästi pessimistinen.

      Eromme yhteydessäkin se intti et kun taas mulla on tää depressioon liittyvä pessimistinen tulevaisuudenkuva, et tilanteemme ei vaadi eroa ja epäili että masennus hämärtää rationaalisen ongelmanratkaisukyvyn. Hänestä tein virheellisen päätöksen ja sairaus syynä päätöksiini.

      Mut sellasta kaipaan miehessä, joka valaa uskoa kun multa loppuu..

      Miehissä on paljon niitä jotka paukuttaa uskoni ollessa alhaalla sitä vielä alemmas. Ei tue positiivisesti vaan runnoo ja runtelee vielä pahempaan kuntoon..

    • Anonyymi

      Viihtyy ehkä jopa hakeutuu seuraani. Hymyilee, huomioi ja hakee katsekontaktia. Jos jostain syystä hänellä on numeroni niin lähettää joskus viestin.

      • Anonyymi

        Samoin jos naisella numba...puhelin kuumaksi.


    • Anonyymi

      Toivoisin että mies käyttäytyisi ihan vain omana itsenään vaikka jännittäisikin, luonnostaan tuleva kohteliaisuus on plussaa. :)

      Minulle kertoo seuraavat asiat siitä että toinen saattaisi minusta pitää:

      - kyselee kysymyksiä, on kiinnostunut tietämään minusta asioita
      - kertoo itsestään kun esitän vastakysymyksiä hänelle
      - joko katsoo syvälle silmiin tai kääntää katsetta maahan mutta hymyilee
      - on hermostunut seurassani, kädet saattavat vapista (pidän tästä piirteestä)
      - tulee lähelle, vierelle. Ei välttele.
      - ehkä koskettaa jos mahdollista
      - kehuu ja etenkin jos kertoo pitävänsä minusta

      Tekisi mieli laittaa kaikki hymyily ja nauraminen sun muu mutta kun aina ei itseltäkään irtoa jos on suurtakin jännitettä ilmassa. Toisaalta en pidä noita ylläoleviakaan mitenkään satavarmana, toiset ovat vain tuttavallisia.

      • Anonyymi

        En oo listastasi samaa mieltä joten toivottavasti
        miehet ei yleistä kaikkien naisten haluavan tätä.

        Liika kysely ahdistaa mua. En halua piinapenkkiin. Tunnen painostusta jos kalastellaan avautuun liian varhain asioistani. Luottamuksen syntyminen vie aikaa. En avaudu elämästäni mielellään ennen kuin luotan.


        Itsestään ois kiva et puhuis mutta ei liikaa ja koko ajan. Luonnollisesti


        Koskettaa.. öö.. tota liian usein miehet käyny iholle. Se ei hyvä. Ei varsinkaan heti. Tulee kuva seksiä hakevasta hyötyjästä.

        Kehuminen? Tätä baarien lipeviä pleijereitä. Niin nähty. Oisko sellanen tavallinen huomiointi kivempaa kuin yli menevä
        Kehuskelu kosketteluin
        Mitä baarissa saa osakseen usealta yhdessä illassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oo listastasi samaa mieltä joten toivottavasti
        miehet ei yleistä kaikkien naisten haluavan tätä.

        Liika kysely ahdistaa mua. En halua piinapenkkiin. Tunnen painostusta jos kalastellaan avautuun liian varhain asioistani. Luottamuksen syntyminen vie aikaa. En avaudu elämästäni mielellään ennen kuin luotan.


        Itsestään ois kiva et puhuis mutta ei liikaa ja koko ajan. Luonnollisesti


        Koskettaa.. öö.. tota liian usein miehet käyny iholle. Se ei hyvä. Ei varsinkaan heti. Tulee kuva seksiä hakevasta hyötyjästä.

        Kehuminen? Tätä baarien lipeviä pleijereitä. Niin nähty. Oisko sellanen tavallinen huomiointi kivempaa kuin yli menevä
        Kehuskelu kosketteluin
        Mitä baarissa saa osakseen usealta yhdessä illassa

        Niin siis nämähän ovat jokaisen yksilöllisiä mielipiteitä asiasta. Saat olla eri mieltä mutta näin toiset asian kokevat eikä sinun mielipiteesi sitä kumoa. Myös jokainen asettaa itse omat rajansa minkälaisen lähestymisen sallii, senkin voi tehdä kohteliaasti kertomalla ettei ole kiinnostunut tai koventaa sanomista jos vastapuoli on idiootti eikä usko vaan alkaa kähmimään kunnolla esim. baarissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin siis nämähän ovat jokaisen yksilöllisiä mielipiteitä asiasta. Saat olla eri mieltä mutta näin toiset asian kokevat eikä sinun mielipiteesi sitä kumoa. Myös jokainen asettaa itse omat rajansa minkälaisen lähestymisen sallii, senkin voi tehdä kohteliaasti kertomalla ettei ole kiinnostunut tai koventaa sanomista jos vastapuoli on idiootti eikä usko vaan alkaa kähmimään kunnolla esim. baarissa.

        Toiset on enemmän kehuskelun tenttauksen ja hiplauksen tarpeessa, mut itse just puhuin työkaverin kans tässä yks päivä kun meistä se on epämukavaa kokee tuo flirtti, hipellys ja kehuskelu ja utelu päivittäin.

        Saamme kassalla seisoessa sitä useita kertoja päivässä ja se ei hauskaa ole.

        Ehkä jos on itsetunto huono ja kaipaa pönkitystä sille niin sitten varmasti mut muuten tulee kuva et mikähän pelimies tässä kiertää naisesta naiseen samat lirkkaamassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toiset on enemmän kehuskelun tenttauksen ja hiplauksen tarpeessa, mut itse just puhuin työkaverin kans tässä yks päivä kun meistä se on epämukavaa kokee tuo flirtti, hipellys ja kehuskelu ja utelu päivittäin.

        Saamme kassalla seisoessa sitä useita kertoja päivässä ja se ei hauskaa ole.

        Ehkä jos on itsetunto huono ja kaipaa pönkitystä sille niin sitten varmasti mut muuten tulee kuva et mikähän pelimies tässä kiertää naisesta naiseen samat lirkkaamassa

        Noin yleisesti ehkä miehillekin vinkkinä
        Että valitkaa nainen joka ei niin perso hilpeille hidalkoille ja hipsuttelulle lirkutteluin ole, sillä semmonen nainen on usein itsetunto-ongelmainen ja epävakaa. Suhde tulee oleen hankala sellaisen naisen kanssa. Varmasti aika tunnemyrskyä ja tuuliviirimäisyyttä täynnä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin yleisesti ehkä miehillekin vinkkinä
        Että valitkaa nainen joka ei niin perso hilpeille hidalkoille ja hipsuttelulle lirkutteluin ole, sillä semmonen nainen on usein itsetunto-ongelmainen ja epävakaa. Suhde tulee oleen hankala sellaisen naisen kanssa. Varmasti aika tunnemyrskyä ja tuuliviirimäisyyttä täynnä

        No huh huh nyt taas mitä yleistämistä. Eiköhän sen erota jos ihminen kerjää koko ajan huomiota tai epävarmuuksissaan tenttaa toiselta että onko hyvä, kelpaako, kehu mua. Ihan eri asia antaa kohteliaita kehuja puolin toisin joiden tarkoituksena tuoda hyvää mieltä.

        Kannattaa valita ihminen jonka kanssa avoin keskustelu asioista sujuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin yleisesti ehkä miehillekin vinkkinä
        Että valitkaa nainen joka ei niin perso hilpeille hidalkoille ja hipsuttelulle lirkutteluin ole, sillä semmonen nainen on usein itsetunto-ongelmainen ja epävakaa. Suhde tulee oleen hankala sellaisen naisen kanssa. Varmasti aika tunnemyrskyä ja tuuliviirimäisyyttä täynnä

        Sä oot se ei-mia huutelija. Oot siis kaupan kassa, hmmm....


      • Anonyymi

        Niin ja sitä S-marketin ja Sellon työntejöitä se myös nälvii. Vissiin ukkonsa hymyillyt niille


    • Anonyymi

      Pelkääkö ap antaneensa väärän vaikutuksen vai luuletko että asia ei ole mennyt perille?

    • Anonyymi

      Olla asiallinen, tilanne tajuinen, tilanne komiikkakaan ei ole pahasta ja sellainen centlemanni laittaa takin kiinni, kun nousee autosta jne.

      Kädestä kiinni pitämisen tulkitsen kiinnostukseksi.

    • Anonyymi

      On kiinnostunut asioista, nauraa kanssani, vitsailee. Ei tuijota puhelintaan koko aikaa, kyselee sopivasti. Ei ole menossa heti sänkyyn. Lähtee kanssani vaikka naparetkelle jos on kiinnostunut minusta.

    • Anonyymi

      Normaalissa elämässä vai tässä?

    • Anonyymi

      Pitää mun puolia, suojella mua, olla hyväntahtoinen ja oikeudenmukainen.

    • Anonyymi

      Omassa tapauksessa voisi laittaa viestiä tulemaan pikkusen tiuhempaa tahtia aloittavana osapuolena. vaikka päivittäin. Ei oikein muu vakuuta kuin suoraan kertominen, viestillä tai nähdessä. On tätä jatkunutkin niin kauan... en tulkitse tästä miehestä enää yhtään mitään, jos vielä maaliskuulla ylipäätään nähdään, eikä selkoa tule selkokielellä, viimeistään tuolloin, se on heippatirallaa. Nimim. Löysässä hirressä vuosia.

    • Anonyymi

      No ihan normaalisti tietysti. Jutella mun kanssa, viettää aikaa mun kanssa, olla kiinnostunu mun asioista, olla kiinnostunut oppiin tunteen mua.

    • Anonyymi

      Toivoisin, että hän olisi ihan oma itsensä vaan eikä esittäisi mitään tai yrittäisi olla jotain. Mun tunteet on jo sytytetty, joten rennosti vaan.

    • Anonyymi

      Voisipa vaikka hyräillä jonkin herkän laulun melodiaa lähelläni 🥰

      • Anonyymi

        Tuo hyräily saattaa johtua ihan muustakin, voi jopa olla joku toinen mielessä.


    • Anonyymi

      No kunhan avoimesti on siinä toisen edessä, aitoine tunteneen, niin kyllä ne osaa suurin osa lukea, luulisin. Näkee ne sen jännityksen takaakin. Mutta koska kuitenkin, monikin, varoo ylitulkintaa, niin jokin vahvempi kiinnostuksen merkkikin tietenkin olisi hyvä, aloite siis. Tai sitten vaan työvoitto, eli aina samanlainen kiehnäys vieressä, että hitaammallekkin valkenee, ja homma etenee luonnostaan.

    • Anonyymi

      Protect n Serve n Love ❤️😘😎😜

    • Anonyymi

      Halaisi hiton lujaa. Sitä tarvitsisin juuri nyt. No, pitää tai ei.

      • Anonyymi

        Kuuntelee toista, mitä on sydämellä.

        Kunnioittaa toista ja mielipiteitään

        Ei lyttää

        Ottaa huomioon toisen toiveet, elää sen mukaanm

        On hellä ja huomaavainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuntelee toista, mitä on sydämellä.

        Kunnioittaa toista ja mielipiteitään

        Ei lyttää

        Ottaa huomioon toisen toiveet, elää sen mukaanm

        On hellä ja huomaavainen

        👍👍👍


    • Anonyymi

      Hipaisut ohi mennen tai yllättäen suudelmiin antaen tai yksinkertaisesti katsoo silmiin tavallista pidempään tai sanoo sen tai viestittelee jälkeenpäin näkemisen

    • Anonyymi

      Viimeinen viesti joka antaa varmuuden todellisesta kiinnostumisesta on kosketus. Kosketusta itse vielä odotan juuri sinulta Jmies. Tiedän että pidät minusta ja viihdyt kanssani. Katsot välillä silmiin ja jaksat jutella monenlaisista jutuista kanssani, mutta kosketus tuo intensiivisen ja konkreettisen merkin, että haluat jotain muutakin kuin ystävyyttä ❤️

      • Anonyymi

        Jos olet Mnainen, niin lupaan sinua koskettaa, kun seuraavan kreean tapaamme. Ajankohtahan onkin jo sovittu. ❤:llä Jmies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet Mnainen, niin lupaan sinua koskettaa, kun seuraavan kreean tapaamme. Ajankohtahan onkin jo sovittu. ❤:llä Jmies.

        elikkä JuhaR 1968 KAIPAA MiaP 1975 jo 20 vuotta

        uuh... millä vuosikymmenellä ne pääsee edes kerran paneen? Oisko 2042? jos ne edes elää enää silloin ja värkit toimii vielä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        elikkä JuhaR 1968 KAIPAA MiaP 1975 jo 20 vuotta

        uuh... millä vuosikymmenellä ne pääsee edes kerran paneen? Oisko 2042? jos ne edes elää enää silloin ja värkit toimii vielä

        Väärin arvattu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet Mnainen, niin lupaan sinua koskettaa, kun seuraavan kreean tapaamme. Ajankohtahan onkin jo sovittu. ❤:llä Jmies.

        En ole M nainen.


    • Anonyymi

      Katse kontakti hymyillä sanoa jotain.
      Tulla lähemmäksi ehkä koskea.

    • Anonyymi

      Mies, miten naisen tulisi käyttäytyä seurassasi? Mikä kertoo sinulle, että hän pitää sinusta?

      • Anonyymi

        Mistä sen tietää näistä nykyajan typyköistä mitä ne milloinkin ajattelee mistäkin? 37 vuoden aviksen jälkeen ei enää edes ihan vähästä hätkähdä ikinuori Siinailta, Golanilta ja Irakin rakennustyömaalta niin napin hengissä selvinnee ä tosi fighterina. Ou jee ehere you are now really honey?


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1671
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1305
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1297
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      6
      1277
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe