Tiinuska21 kyselee

Anonyymi

Aikuinen nainen huhuilee näkijää, parisuhteeseen kyselen, näkyykö kumppania? Sinkkuna pyörinyt nyt usean vuoden. Terveys, nyt tuntuu että elämä kantaa, kannattaako luottaa intuitioon?

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ennuste on näissä tapauksissa erittäin huono, aina.

      • Anonyymi

        Kumpaa nyt tarkoitat parisuhdetta vai terveyttä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kumpaa nyt tarkoitat parisuhdetta vai terveyttä?

        Molempia. Kuolema kolkuttelee jo vanhanpiian ovea.

        Kaikki älyllisesti kelvolliset kumppaniehdokkaat äänestävät jaloillaan havaittuaan vaillinaiset ajatteluelimesi.


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Molempia. Kuolema kolkuttelee jo vanhanpiian ovea.

        Kaikki älyllisesti kelvolliset kumppaniehdokkaat äänestävät jaloillaan havaittuaan vaillinaiset ajatteluelimesi.

        Ha, haa. Melkoinen huumorintaju sulla, älä oikeesti viitsi leikkiä ihmisten tunteilla ja terveydellä. Mä en sitäpaitsi ole vanhapiika, kerran naimisissa, kerran kihloissa, nyt vaan odottelen jospa se kolmas ja oikea löytyisi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ha, haa. Melkoinen huumorintaju sulla, älä oikeesti viitsi leikkiä ihmisten tunteilla ja terveydellä. Mä en sitäpaitsi ole vanhapiika, kerran naimisissa, kerran kihloissa, nyt vaan odottelen jospa se kolmas ja oikea löytyisi.

        Tämänhän minä juuri selvänäkin näin!


    • Anonyymi

      Hei

      Intuitio kertoo aina asioita. Sitä pitäisi kuunnella, sitä sisäistä ääntä, se kyllä tietää.

      Lyhyesti kerrottuna sinulle näkyy näin: energiasi näyttävät hyviltä. Eikä varteenotettava mieskään ole kaukana, tosin hän katselee vielä muualle. Näyt minulle tunteellisena ja herkkänä ihmisenä. Pidät matkustamisesta ja ulkomaat / vieraat kulttuurit vetävät sinua puoleesi.

      Ei ole mahdoton yhtälö, että tapaisit miehen toisesta kulttuurista.
      Olet pettynyt aikoinaan, mutta sen olet jo tosiaankin jättänyt taaksesi. Onneksi.
      Avainsana on nyt omien voimiesi hoito, sillä eihän terveydestä saa täällä jutella. en minä ainakaan. Mutta tosiaan, energiasi nostattaa itseään sitä mukaa kun päivä pitenee. Näyttää tosi hyvältä.

      En usko, että jäisit yksin. Ei tuolla voimalla, mikä sinulla on.

      t. Keskiyö

      • Anonyymi

        Voi kiitos Keskiyö. Olet ennenkin minua hyvin lukenut, juurikin siinä entisessä suhteessa, mikä onneksi ja totisesti ohi! Kyllä vaan, asuin silloin ulkomailla ja edelleen kaukokaipuu mielessä.
        Ihanaa kevään odotusta sinulle ja toivotaan että tämä pandemia pian ohi.


    • Anonyymi

      " nyt vaan odottelen jospa se kolmas ja oikea löytyisi"

      Ja sen jälkeen voit odotella että löytyisi se neljäs ja oikea jne.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1873
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1436
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1384
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1344
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1327
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1197
    Aihe