Tiinuska21 kyselee

Anonyymi

Aikuinen nainen huhuilee näkijää, parisuhteeseen kyselen, näkyykö kumppania? Sinkkuna pyörinyt nyt usean vuoden. Terveys, nyt tuntuu että elämä kantaa, kannattaako luottaa intuitioon?

8

109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ennuste on näissä tapauksissa erittäin huono, aina.

• Anonyymi

Kumpaa nyt tarkoitat parisuhdetta vai terveyttä?

• Anonyymi kirjoitti:

Kumpaa nyt tarkoitat parisuhdetta vai terveyttä?

Molempia. Kuolema kolkuttelee jo vanhanpiian ovea.

Kaikki älyllisesti kelvolliset kumppaniehdokkaat äänestävät jaloillaan havaittuaan vaillinaiset ajatteluelimesi.

• Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

Molempia. Kuolema kolkuttelee jo vanhanpiian ovea.

Kaikki älyllisesti kelvolliset kumppaniehdokkaat äänestävät jaloillaan havaittuaan vaillinaiset ajatteluelimesi.

Ha, haa. Melkoinen huumorintaju sulla, älä oikeesti viitsi leikkiä ihmisten tunteilla ja terveydellä. Mä en sitäpaitsi ole vanhapiika, kerran naimisissa, kerran kihloissa, nyt vaan odottelen jospa se kolmas ja oikea löytyisi.

• Anonyymi kirjoitti:

Ha, haa. Melkoinen huumorintaju sulla, älä oikeesti viitsi leikkiä ihmisten tunteilla ja terveydellä. Mä en sitäpaitsi ole vanhapiika, kerran naimisissa, kerran kihloissa, nyt vaan odottelen jospa se kolmas ja oikea löytyisi.

Tämänhän minä juuri selvänäkin näin!

• Anonyymi

Hei

Intuitio kertoo aina asioita. Sitä pitäisi kuunnella, sitä sisäistä ääntä, se kyllä tietää.

Lyhyesti kerrottuna sinulle näkyy näin: energiasi näyttävät hyviltä. Eikä varteenotettava mieskään ole kaukana, tosin hän katselee vielä muualle. Näyt minulle tunteellisena ja herkkänä ihmisenä. Pidät matkustamisesta ja ulkomaat / vieraat kulttuurit vetävät sinua puoleesi.

Ei ole mahdoton yhtälö, että tapaisit miehen toisesta kulttuurista.
      Olet pettynyt aikoinaan, mutta sen olet jo tosiaankin jättänyt taaksesi. Onneksi.
      Avainsana on nyt omien voimiesi hoito, sillä eihän terveydestä saa täällä jutella. en minä ainakaan. Mutta tosiaan, energiasi nostattaa itseään sitä mukaa kun päivä pitenee. Näyttää tosi hyvältä.

En usko, että jäisit yksin. Ei tuolla voimalla, mikä sinulla on.

t. Keskiyö

• Anonyymi

Voi kiitos Keskiyö. Olet ennenkin minua hyvin lukenut, juurikin siinä entisessä suhteessa, mikä onneksi ja totisesti ohi! Kyllä vaan, asuin silloin ulkomailla ja edelleen kaukokaipuu mielessä.
        Ihanaa kevään odotusta sinulle ja toivotaan että tämä pandemia pian ohi.

• Anonyymi

" nyt vaan odottelen jospa se kolmas ja oikea löytyisi"

Ja sen jälkeen voit odotella että löytyisi se neljäs ja oikea jne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      65
      1433
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      109
      875
    3. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      57
      734
    4. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      47
      734
    5. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      710
    6. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      687
    7. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      25
      655
    8. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      66
      643
    9. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      69
      641
    10. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      41
      637
    Aihe