Tekeekö M'gladbach tänään maalin? City jyrää varmaankin voittoon, mutta tavallisen overin kerroin on huono, joten pitäisikö kokeilla M'gladbach yli 0.5 maalia tai BTTS kyllä? Pelihimo järsii taas sisuskaluja pienen rotan lailla, jotenka joku veto pitäisi kehittää tähänkin peliin! Peli pelataan Budapestissa, joten Gladbachilla ei ole kotietua, mikä pistää epäröimään.
Vastaukset 3
- Anonyymi
Itse laitoin tulosvetoon 0-2 ja tais nasahtaa kohilleen.
- Anonyymi
Minä sain tänään puoliltapäivin omaan yksityiseen sähköpostiini viestin Tepolta, joka kehotti laittamaan all in Moldelle. Ihmettelin vähän, koska Hoffenheim oli suuri suosikki, mutta noudatin Tepon vihjettä. Se kannatti, koska Molde otti shokkivoiton 0-2! Kyllä nyt saa huutaa, Teppo osaa hei!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä sain tänään puoliltapäivin omaan yksityiseen sähköpostiini viestin Tepolta, joka kehotti laittamaan all in Moldelle. Ihmettelin vähän, koska Hoffenheim oli suuri suosikki, mutta noudatin Tepon vihjettä. Se kannatti, koska Molde otti shokkivoiton 0-2! Kyllä nyt saa huutaa, Teppo osaa hei!
Taavetti kuuntelee osastolla vittuuntuneena kun mieshoitajat ilakoivat torstai-illan Eurooppaliiga-nasautuksillaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1531103
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.281024Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s44903- 42775
Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?49737- 62698
- 37599
Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?67588- 76587
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?57585