Eli tarvitsisin kirjävinkkejä noin 9-12 vuotiaille, paksuja saa olla, oon kova lukemaan. Jos kirjan nimi tai kirjailija löytyisi niin hyvä.
Kirjavinkkejä kiitos!!
7
181
Vastaukset
J.K Rowlingin Harry Potter -sarja, J.R.R Tolkien "Taru sormusten herrasta", C.S Lewisin Narnia-sarja, Mark Twain "Huckleberry Finnin seikkailut", Jack London "Erämaan kutsu". Nää tuli nyt mieleen.
- Anonyymi
Olisin sanonut samoja:-) Harry Potterista on se kuvitettu isotekstinen painos, joka sopii kannustukseksi vähän lukeneelle.
- Anonyymi
Maurice Maeterlinck:Sininen lintu
Niels Meyn: Susikoira Rollo
Kaikki James O. Curwoodin kirjat esim. Kazan ja Kazanin poika
Viktor Hugo: Notre Dame
Jack London: Jeri ja Jerin veli
Jack London: Merisusi
A.J. Dawson: Urhoollinen Finn
Juri Rytheu:Ihmissusi
K.M.Wallenius: Emäpuu kertoo
Yrjö Kokon koko tuotanto esim.Sudenhampainen kaulanauha
Liisa Häinikäinen: Doina
Pavel Bažov: Malakiittilipas - Anonyymi
Ilkka Heilä teokset juuri tarkoitettu 9-12 vuotiaille, Heilä ei juuri piirtäjän lahjoilla vakuuta jos vertaa vaikka italialaisiin, ranskalaisiin tai belgialaisiin mestareihin.
- Anonyymi
Tästä kyselystä on kulunut aikaa. Kyselijä on varmasti jo löytänyt muuta kirjallisuutta, mutta suosittelisin edelleen ja jo hieman varttuneemmillekin noin 15-16 vuotiailekin seuraavaa kiinnostavaa sarjaa, jossa seikkaillaan luonnossa.
Kirja-sarja sopii nuorille sekä hieman varttunemmillekin nuorille. Kirja-sarjaa voi olla hieman vaikea löytää nykyisin, mutta jos onnistaa. Niin kannattaa lukea
Enid Blytonin Seikkailu-sarja.
Kirjoissa on hieno kuvitus ja hienoja luontokuvauksia sekä suurta seikkailua.
Kirjoja on viisi.
Kirjat ovat seuraavat:
Seikkailujen meri,
Seikkailujen saari,
Seikkailujen laakso,
Seikkailujen linna,
Seikkailujen laiva. - Anonyymi
Leo Tolstoi : Sota ja Rauha
- Anonyymi
Itse luin 12-vuotiaana Emmanuellen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145895Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324007- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182966Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2502017Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881984- 1421771
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421743Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881549