Oletteko saaneet hyvää palvelua jos soitatte TK:n ajanvaraukseen.Minä olen aina ennen viime lauantaita soitin mielestäni ihan asiasta ja hoitaja erittäin kyllästyneet ja tylyn oloinen käski ottamaan yhteyttä arkipäivänä ,olen yksin asuva melko iäkäs jäi asia pelottamaan ja tylystä kohtelusta paha mieli.Poikani soitti tyksiin iltapäivällä ja saatiin ystävällinen palvelu ja neuvot millä hoitaa ja tarvittaessa tulla paikalle.Kaikki hoitui ihan käsikauppa lääkkeellä , eikä ole tarvinnut TK:hon soittaa eikä mennä!Ja tosiaan Aina ollut ystävällinen ja avulias hoitaja , ennen tätä!
Terveyskeskus asiakaspalvelu
8
868
Vastaukset
- Anonyymi
Olen itse ollut pettynyt takaisinsoittoon sieltä eli siinä vois kestää todella kauan. Jos aamulla sinne soittaa ja he lupaavat soittaa takaisin niin voivat soittaa vasta iltapäivällä tai seuraavan päivänä. Ei hyvä lainkaan.
- Anonyymi
Terveyskeskuksessa on muutama hoitaja ja asiakaspalvelija sellainen jonka näkeminen tekee jo sairaaksi.
- Anonyymi
Varaa aika suoraan Hyrskylle tai Kalliolle niin saat varmasti asiallista ja hyvää hoitoa.
- Anonyymi
Minulla sama kokemus eilen aamulla,soittaessa no ajanvaraukseen,tyly hoitaja , mutta asiani sain sentään hoidettua! Yleensä olen ollut minäkin suht tyytyväinen , siellä paljon todella ystävällisiä hoitajia ottavat ihmisen asiat todesta eivät vähättele vaan yrittävät järjestää ajan lääkärille tai antavat asiallista neuvontaa.Lääkärille pääsy tai edes soittoaika joillekin lääkäreille on kyllä joskus kiven takana voi mennä 3-5viikkoa!!! Mutta se ei ole hoitajan vika.
- Anonyymi
Miten onnistuu,koska on tämä omalääkäri systeemi? Ja onko Kalliolla edes vastaan ottoa ,eikös ole hallinnollinen lääkäri.Hyrskystä kuulunut hyvää palautetta, mutta onkos hän vain Rymättylän terveysasemalla?
- Anonyymi
Kalliolla edelleen urologin lääkärin palkkio maksamatta, laskutettu 3/2019, viivästys korot juoksee..?
- Anonyymi
Kiina ilmoitti viime kuussa, että anaalitestit ovat luotettavampia kuin kurkusta tai nenästä tehdyt testit, koska virus voi selvitä pitempään ruoansulatuskanavassa.
- Anonyymi
Vaan vuon on helevetti .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1727143
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes672906- 562208
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se671395Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3651346- 561284
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l191219Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171030Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384998Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79990