Vuokrattiin moderni ja saunaosasto täysin uudistettu kelomökki 2 Kuusamosta . Kuinkas ollakaan eka ilta saunottiin ja sitten hajosi sähkökiuas . Isännälle kun ilmoitettiin tuli painokelvotonta huutoa ja haukkua sekä tieto että 3 päivän päästä tulee uusi kiuas. Vaadin korvausta koska uusitussa saunaosastossa lämpötila tippui 10 asteeseen ja peseytyminen ei mukavaa .Isäntä huusi että vie vaikka käräjäoikeuteen mutta ei anna hyvitystä. Kiuas muuten tuli 4 päivän päästä .Ei kiva talviloma lastenlasten kanssa tällaisessa mökissä korona aikana. Olen ilmoittanut Kuluttajaneuvontaan sekä teen reklamaation vuokralaiset .fi sivulle. Reklamaatio tietysti tehty kirjallisesti isännälle joka ei ole antanut vastausta. Harmi että näin huonosti asioita hoitavia vuokraisäntiä löytyy. Asia olisi saanut mukavan lopun jos isäntä olisi sutjakasti vaihdattanut kiukaan ja edes pahoitellut. Yli puolet viikon lomasta emme saaneet saunoa koska ei ollut toimivaa kiuasta .
Vastaukset 1
- Anonyymi
Hei.
Täällä Kangasniemen Siirtolapuutarhalla kaikki ongelmat hoidetaan samana päivänä, vuokralaisten hyvinvointi on minulle ykkös asia. Tule tutustumaa, täällä on ihana porukka ja joku mökki vielä vapaana ( viikko, kk, kesä, vuosiksi ) ihan tosi. T. Timo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521013Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll17916Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501810- 46747
- 42674
- 37639
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30606Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169562Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37550Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan58546