Voisin vielä lisätä Juha Sipilän hallituksen urotöitä kansan köyhdyttämiseksi: - Valtavat verohelpot

Anonyymi

Voisin vielä lisätä Juha Sipilän hallituksen urotöitä kansan köyhdyttämiseksi:
- Valtavat verohelpotukset yrityksille ja niiden omistajille. Tämä tapahtui velkarahalla ja valtion omaisuutta myymällä. Sipilä lisäsi velkaa nousukaudella!
- Miljardien eurojen siirto palkansaajilta yrityksille.
- Kikkailut lääkekorvauksissa.
- Ammattikoulutuksen lähes totaalinen alasajo, taikasana: töissä oppiminen.
- AMK:n opetuksen tason madaltaminen ja koulutuksen, tuntien vähentäminen.
(Pankkobaanaani lienee opiskellut Sipilän aikaan, koska on niin mistään mitään tietämätön)
- Suunniteltu ja järjestelmällinen hoiva- ja hoitokotien asukkaiden olojen kurjistaminen. Taikasana: Oma valvonta.
- Rahan lapioiminen järjettömiin "kärkihankkeisiin", kuten erilaisiin mukams vihreään teknologiaan, mutta näiden huuhaan ryitysten tarkoitus oli olla välikätenä kun veronmaksajin rahoja lapioitiin Sipilän lähipiirille, kuten sukulaisille ja muille uskonveljille.
- Kannattamattoman ja ympäristöä saastuttavan Maataloustuotannon lisääminen, Kiinaan vietävä sianliha on Hollannin satamassa 80 sentin arvoista, se on 0,8 euroa/kg, kananmunat noin 18 st/kg. Tässä on malleja Sipilän talousosaamisesta

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Rupes taas tekemään mieli lähteä Pariisiin.
      -Milloin viimeksi siellä olet käynyt?
      -En koskaan mutta eilenkin teki mieli.

      Sipilä on ollut yksi Suomen parhaista pääministereistä. Hän oli pisimpään pääministerinä. Sipilä ei havitellut itselleen gloriaa. Hän yritti laittaa Suomen asioita kuntoon ja onnistuikin siinä. Sipilän aikana palkkoja käytännössä alennettiin ja samalla veroja. Ihmisten ostovoima kasvoi, yritysten kilpailukyky parani ja yritysten tulevaisuuden näkymät oli toiveikkaat. Yrittäjät päättivät palkata 140.000 ihmistä lisää. Se oli hyvän kierre. Kaikki hyötyivät siitä.

      Sipilän keväänä sote oli valmis otettavaksi käyttöön. Se kaadettiin tekaistuin poliittisin syin. Nyt sitä sotea tarvittaisiin ihmisten hoitamiseen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      629
      4593
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      51
      3603
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      104
      3491
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3011
    5. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      13
      2469
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2374
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2281
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2120
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      2055
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      48
      2013
    Aihe