https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pitkakestoisia-sahkoiskuja-lyomista-ja-kuristamista-salavideot-nayttavat-kuinka-koiria-koulutetaan-raa-alla-vakivallalla-saksanpaimenkoiraliiton-harjoituksissa/8073232#gs.ufry1s
Koirat huostaan tälläisiltä!
Koiraharrastuksessa hakataan koiria, Loviisassa ja Paimiossa
8
223
Vastaukset 8
- Anonyymi
Onko Loviisassa montaa koulutuskeskusta koirille?
- Anonyymi
En tiedä. Vastaus löytyy raatihuoneelta ja Kuningattarenkadun yritysryppäästä. Näin luulen. Tietenkin vaikeisiin kysymyksiin vastataan myös Mariankadulaa Lov-infossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä. Vastaus löytyy raatihuoneelta ja Kuningattarenkadun yritysryppäästä. Näin luulen. Tietenkin vaikeisiin kysymyksiin vastataan myös Mariankadulaa Lov-infossa.
Raatihuoneelta? Tarkoitatko että eläinrääkkäystä harjoitetaan kaupungin tiloissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raatihuoneelta? Tarkoitatko että eläinrääkkäystä harjoitetaan kaupungin tiloissa?
Joka ainut poliisikoira on tuolla tavalla hulluksi hakattu. Jutussa kielletään, että nämä tappajiksi "koulutetut" ei olisi viranomaiskäyttöön meneviä. Uskoo ken tahtoo.
- Anonyymi
Täysin sekopäistä hommaa, ihmiset vailla mitään järkeä
- Anonyymi
Kanssasi täysin samaa mieltä.
Mitenhän nuo kouluttajat saataisiin "tottelevaisiksi"? Pitäisikö heihin käyttää samoja menetelmiä mitä itse käyttävät eläimiin ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kanssasi täysin samaa mieltä.
Mitenhän nuo kouluttajat saataisiin "tottelevaisiksi"? Pitäisikö heihin käyttää samoja menetelmiä mitä itse käyttävät eläimiin ?Lapset lapset, nyt taas tunnetiloja vähän pienemmälle ja järjelle valta. Kyseessä on muutaman paskahousun tekemisistä kuvattu salavideo. Ei kannata heti yleistää kaikkiin. On useita tutkimuksia ja tieteellistä näyttöä että palkitsemalla pääsee parempiin tuloksiin kuin hakkaamalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapset lapset, nyt taas tunnetiloja vähän pienemmälle ja järjelle valta. Kyseessä on muutaman paskahousun tekemisistä kuvattu salavideo. Ei kannata heti yleistää kaikkiin. On useita tutkimuksia ja tieteellistä näyttöä että palkitsemalla pääsee parempiin tuloksiin kuin hakkaamalla.
Juuri näihin "paskahoisuihin" toivotaan tuon harjoittamansa koulutuksen kokeilemista.
Kukaanhan ei ole missään väittänyt, että kaikki mainittujen kouluttajien tavoin toimisivat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.812566Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt422156Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.351045- 32897
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,154798Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58660Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi6578- 21525
Vihdoinkin tarjolla sushia!
Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su78511- 33502