https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pitkakestoisia-sahkoiskuja-lyomista-ja-kuristamista-salavideot-nayttavat-kuinka-koiria-koulutetaan-raa-alla-vakivallalla-saksanpaimenkoiraliiton-harjoituksissa/8073232#gs.ufry1s
Koirat huostaan tälläisiltä!
Koiraharrastuksessa hakataan koiria, Loviisassa ja Paimiossa
8
157
Vastaukset
- Anonyymi
Onko Loviisassa montaa koulutuskeskusta koirille?
- Anonyymi
En tiedä. Vastaus löytyy raatihuoneelta ja Kuningattarenkadun yritysryppäästä. Näin luulen. Tietenkin vaikeisiin kysymyksiin vastataan myös Mariankadulaa Lov-infossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä. Vastaus löytyy raatihuoneelta ja Kuningattarenkadun yritysryppäästä. Näin luulen. Tietenkin vaikeisiin kysymyksiin vastataan myös Mariankadulaa Lov-infossa.
Raatihuoneelta? Tarkoitatko että eläinrääkkäystä harjoitetaan kaupungin tiloissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raatihuoneelta? Tarkoitatko että eläinrääkkäystä harjoitetaan kaupungin tiloissa?
Joka ainut poliisikoira on tuolla tavalla hulluksi hakattu. Jutussa kielletään, että nämä tappajiksi "koulutetut" ei olisi viranomaiskäyttöön meneviä. Uskoo ken tahtoo.
- Anonyymi
Täysin sekopäistä hommaa, ihmiset vailla mitään järkeä
- Anonyymi
Kanssasi täysin samaa mieltä.
Mitenhän nuo kouluttajat saataisiin "tottelevaisiksi"? Pitäisikö heihin käyttää samoja menetelmiä mitä itse käyttävät eläimiin ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kanssasi täysin samaa mieltä.
Mitenhän nuo kouluttajat saataisiin "tottelevaisiksi"? Pitäisikö heihin käyttää samoja menetelmiä mitä itse käyttävät eläimiin ?Lapset lapset, nyt taas tunnetiloja vähän pienemmälle ja järjelle valta. Kyseessä on muutaman paskahousun tekemisistä kuvattu salavideo. Ei kannata heti yleistää kaikkiin. On useita tutkimuksia ja tieteellistä näyttöä että palkitsemalla pääsee parempiin tuloksiin kuin hakkaamalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapset lapset, nyt taas tunnetiloja vähän pienemmälle ja järjelle valta. Kyseessä on muutaman paskahousun tekemisistä kuvattu salavideo. Ei kannata heti yleistää kaikkiin. On useita tutkimuksia ja tieteellistä näyttöä että palkitsemalla pääsee parempiin tuloksiin kuin hakkaamalla.
Juuri näihin "paskahoisuihin" toivotaan tuon harjoittamansa koulutuksen kokeilemista.
Kukaanhan ei ole missään väittänyt, että kaikki mainittujen kouluttajien tavoin toimisivat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643305Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433127- 432508
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1102394- 311933
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271820- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851435- 391300
- 821159