https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pitkakestoisia-sahkoiskuja-lyomista-ja-kuristamista-salavideot-nayttavat-kuinka-koiria-koulutetaan-raa-alla-vakivallalla-saksanpaimenkoiraliiton-harjoituksissa/8073232#gs.ufry1s
Koirat huostaan tälläisiltä!
Koiraharrastuksessa hakataan koiria, Loviisassa ja Paimiossa
8
152
Vastaukset
- Anonyymi
Onko Loviisassa montaa koulutuskeskusta koirille?
- Anonyymi
En tiedä. Vastaus löytyy raatihuoneelta ja Kuningattarenkadun yritysryppäästä. Näin luulen. Tietenkin vaikeisiin kysymyksiin vastataan myös Mariankadulaa Lov-infossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä. Vastaus löytyy raatihuoneelta ja Kuningattarenkadun yritysryppäästä. Näin luulen. Tietenkin vaikeisiin kysymyksiin vastataan myös Mariankadulaa Lov-infossa.
Raatihuoneelta? Tarkoitatko että eläinrääkkäystä harjoitetaan kaupungin tiloissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raatihuoneelta? Tarkoitatko että eläinrääkkäystä harjoitetaan kaupungin tiloissa?
Joka ainut poliisikoira on tuolla tavalla hulluksi hakattu. Jutussa kielletään, että nämä tappajiksi "koulutetut" ei olisi viranomaiskäyttöön meneviä. Uskoo ken tahtoo.
- Anonyymi
Täysin sekopäistä hommaa, ihmiset vailla mitään järkeä
- Anonyymi
Kanssasi täysin samaa mieltä.
Mitenhän nuo kouluttajat saataisiin "tottelevaisiksi"? Pitäisikö heihin käyttää samoja menetelmiä mitä itse käyttävät eläimiin ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kanssasi täysin samaa mieltä.
Mitenhän nuo kouluttajat saataisiin "tottelevaisiksi"? Pitäisikö heihin käyttää samoja menetelmiä mitä itse käyttävät eläimiin ?Lapset lapset, nyt taas tunnetiloja vähän pienemmälle ja järjelle valta. Kyseessä on muutaman paskahousun tekemisistä kuvattu salavideo. Ei kannata heti yleistää kaikkiin. On useita tutkimuksia ja tieteellistä näyttöä että palkitsemalla pääsee parempiin tuloksiin kuin hakkaamalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapset lapset, nyt taas tunnetiloja vähän pienemmälle ja järjelle valta. Kyseessä on muutaman paskahousun tekemisistä kuvattu salavideo. Ei kannata heti yleistää kaikkiin. On useita tutkimuksia ja tieteellistä näyttöä että palkitsemalla pääsee parempiin tuloksiin kuin hakkaamalla.
Juuri näihin "paskahoisuihin" toivotaan tuon harjoittamansa koulutuksen kokeilemista.
Kukaanhan ei ole missään väittänyt, että kaikki mainittujen kouluttajien tavoin toimisivat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017443
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?805028- 794859
- 1324258
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103048- 522689
- 402586
- 502237
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102211Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211840