https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pitkakestoisia-sahkoiskuja-lyomista-ja-kuristamista-salavideot-nayttavat-kuinka-koiria-koulutetaan-raa-alla-vakivallalla-saksanpaimenkoiraliiton-harjoituksissa/8073232#gs.ufry1s
Koirat huostaan tälläisiltä!
Koiraharrastuksessa hakataan koiria, Loviisassa ja Paimiossa
8
214
Vastaukset
- Anonyymi
Onko Loviisassa montaa koulutuskeskusta koirille?
- Anonyymi
En tiedä. Vastaus löytyy raatihuoneelta ja Kuningattarenkadun yritysryppäästä. Näin luulen. Tietenkin vaikeisiin kysymyksiin vastataan myös Mariankadulaa Lov-infossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä. Vastaus löytyy raatihuoneelta ja Kuningattarenkadun yritysryppäästä. Näin luulen. Tietenkin vaikeisiin kysymyksiin vastataan myös Mariankadulaa Lov-infossa.
Raatihuoneelta? Tarkoitatko että eläinrääkkäystä harjoitetaan kaupungin tiloissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raatihuoneelta? Tarkoitatko että eläinrääkkäystä harjoitetaan kaupungin tiloissa?
Joka ainut poliisikoira on tuolla tavalla hulluksi hakattu. Jutussa kielletään, että nämä tappajiksi "koulutetut" ei olisi viranomaiskäyttöön meneviä. Uskoo ken tahtoo.
- Anonyymi
Täysin sekopäistä hommaa, ihmiset vailla mitään järkeä
- Anonyymi
Kanssasi täysin samaa mieltä.
Mitenhän nuo kouluttajat saataisiin "tottelevaisiksi"? Pitäisikö heihin käyttää samoja menetelmiä mitä itse käyttävät eläimiin ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kanssasi täysin samaa mieltä.
Mitenhän nuo kouluttajat saataisiin "tottelevaisiksi"? Pitäisikö heihin käyttää samoja menetelmiä mitä itse käyttävät eläimiin ?Lapset lapset, nyt taas tunnetiloja vähän pienemmälle ja järjelle valta. Kyseessä on muutaman paskahousun tekemisistä kuvattu salavideo. Ei kannata heti yleistää kaikkiin. On useita tutkimuksia ja tieteellistä näyttöä että palkitsemalla pääsee parempiin tuloksiin kuin hakkaamalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapset lapset, nyt taas tunnetiloja vähän pienemmälle ja järjelle valta. Kyseessä on muutaman paskahousun tekemisistä kuvattu salavideo. Ei kannata heti yleistää kaikkiin. On useita tutkimuksia ja tieteellistä näyttöä että palkitsemalla pääsee parempiin tuloksiin kuin hakkaamalla.
Juuri näihin "paskahoisuihin" toivotaan tuon harjoittamansa koulutuksen kokeilemista.
Kukaanhan ei ole missään väittänyt, että kaikki mainittujen kouluttajien tavoin toimisivat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1613271EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje403022- 1121555
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1531289Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621097- 641071
Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661067Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373989Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne24928- 43916