Auraamalla Suvantolan kohdalla näkyvyyden pohjoisen suuntaan siten, että joutuu työntämään auton etelän suunnasta tulevien kaistalle, jotta näkee pohjoisesta tulevan liikenteen 24-tiellä. Voisko penkan lykätä hiemankin eteenpäin?
Lumenauraaja vaarantaa liikenneturvallisuutta
Anonyymi
4
120
Vastaukset
- Anonyymi
Mene itse auraamaan jos ei kelpaa, äläkä tule tänne anonyyminä inisee ja kitisee.
- Anonyymi
"Mene itse auraamaan jos ei kelpaa, äläkä tule tänne anonyyminä inisee ja kitisee."
Onneksi täällä anonyyminä iniseminen ja kitiseminenkin sentään usein saa aikaan toivotun muutoksen.
- Anonyymi
Joskus auttaa korjaamaan.... Suvantolan risteyksellä kaikki näkivät iäti retkottavat kyltit. Risto Ojala mainitsi asian lehdessä ja heti tilanne korjaantui.
- Anonyymi
Suvantolan risteyksen kylteistä otettiin yhteyttä myös tienkäyttäjän linjaan ELY-keskukseen 0200 2100
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.754246Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112263Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2411437- 1551436
- 1201271
- 1131195
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721119Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81096- 601004
- 35936