Tykkään pieni rintaisista naisista, usein niissä on isot ja terhakat nännit ja rinta sopii hyvin käteen.
Pienet rinnat
92
1320
Vastaukset
- Anonyymi
Pieni rintaisena naisena kiva kuulla että tykkäät pienistä, itse häpeilen pieniä teini tissejäni näin yli 30 vuotiaana naisena, nännit toki on isot, mutta kun nolostelen niitäkin ihan kuin ne olis kasvanut väärän kokoisiin rintoihin. Mutta näillä mennään koska en kuitenkaan missään tapauksessa edes harkitse silikoneja, jos pienet luomut ei kelpaa niin olkoon sitten niin. Miehet kertokaa, pienet vai isot, kummat kiihottaa?
- Anonyymi
Laita nyt edes oikea puhelinnumero kun mun kohdalla väärä
Tietäisit vain ,miten ne kiihottavat minuakin. Ei mitään hävettävää. Ole ylpeä että sinulla on jotain mikä monet tekee hulluksi. 🧐
- Anonyymi
Kyllä pienet rinnat kiihottaa, älä ota silikoneja, pienet on kiihottavia. Voin melkein sanoa että parasta seksiä olen kokenut pienirintaisten naisten kanssa. Älä häpeile, ole ylpeä!
64 v. mies
- Anonyymi
Pienet "ketunkuonorinnat" on hoikalla naisella todella nätit enkä oikein tiedä miksi. Voisiko johtua ihan vain siitä että olet itsekin aika kapea (noin 185 / 70)?
- Anonyymi
Kyllä pienet rinnat joissa nännit on nöpöllään on kyllä mun mieleen ... niitä olis kiva hyväillä ja suukotella . ottaa nänni huulien väliin hyväiltäväksi:)
- Anonyymi
Kyl mä skeidat tiijjän, broidin rotsi on duunissa siel, Mannerheikintien varrella, 3 sedän patsaan vieres.
Stikkaa vaa dörtsi boseen, ettei klapit frysaa. - Anonyymi
Mitä sä oikein bamlaat?
- Anonyymi
Sä budjaat jossain skutsissa böndellä, nimittelet muita sloboiksi... ja oot kaiken lisäksi savolainen 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Snadi kuupo
- Anonyymi
Mitä se heinäkenkä oikein mussuttaa?
Kyllä mä bonjaan mitä sä yrität bamlata. - Anonyymi
Rehupuntti sä oot.
- Anonyymi
Niinhän sä luulet.
- Anonyymi
Ano sä vaan niitä EU-tukiaisiasi. 🤣
- Anonyymi
Tuo murre ja slangi eivät sovi yhteen.
- Anonyymi
Mun ei oo tarvinnu ikinä asioida fattassa.
- Anonyymi
Sä vaan sudittelet snadisti handuun... ja haaveilet siggestä sekä viskistä. Oikeesti joudut tyytymään kiljuun ja sätkiin. 🤣
- Anonyymi
Juu, suditteleva savolainen 🤣
- Anonyymi
Etkö ossoo lukkee, vai etkö bonjaa lukemaasi?
- Anonyymi
Mitä tarkoittaa fattan luukuttaja? 🤣
Luukutan yleensä sterkkoja, mut fattaa en oo ikinä luukuttanu. 🤣 - Anonyymi
Voi voi, onko pöljällä satiaisiakin? 😲😳
- Anonyymi
Ylläpidon terveiset: ip-osoitteenne ovat tiedossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylläpidon terveiset: ip-osoitteenne ovat tiedossa.
Voi ei nyt ihan pelottaa... ihan ku täällä olis jotain vitun ylläpitoa 🤣🤣🤣
Ja ”ylläpidolle” tiedoksi, että ip-osoitteen vaihtaminen ei nii kauhean vaikeaa ole... paitsi jos on Suoli24:n ylläpidossa töissä. 🤭 - Anonyymi
Kerropa vielä miten fattaa luukutetaan? 😂
- Anonyymi
Ymmärrän, jos joku käy fattan luukulla... mutta miten vitussa sitä fattaa luukutetaan?
Ovitatko pankkien ovia, kun käyt nostamassa niitä risusavotasta tienaamiasi fyffejä? 🤣 - Anonyymi
Sulla ei nyt oo kaikki muumit laaksossa... 🤭
- Anonyymi
Voit pysyä poissakin täältä...
- Anonyymi
Tarkoitatko itse, et joku käy tekemässä fattaan luukkuja, kun luukuttaa fattaa? Vai mitä se fattan luukutus on? Oon kysyny tota jo aika monta kertaa, mut et taida vieläkään hiffata mitä bamlaat? 🤭
- Anonyymi
Ja sä ovitat pankkeja. 🤣
- Anonyymi
Niinkö sulle on käynyt? 🤭
Pidä vaan ne homot itselläsi... voitte keskenänne raivata pusikoitanne. - Anonyymi
Hylkäsin jo aiemmin noi sun homotarjoukset.
- Anonyymi
Jatka sä vaan sitä ovitusta. 👍🤣
- Anonyymi
Sulla on joku ihme pakkomielle fattaan ja mutsiis. Traumoja lapsuudesta? 😳
- Anonyymi
Voit ihan keskenäs homostella sen Lipposen kaa.
- Anonyymi
Ei mun tarvii, ku en oo dorka.
- Anonyymi
Se, että tunnistat oireesi, on hyvä alku. 👍
- Anonyymi
Sä et oo vieläkään kertonut, et mitä toi luukuttaminen oikein on? Joku savolaisten homojen harrastus... eli luukutatte toisianne savupirtissä? 🤣
- Anonyymi
Hanki rillit...
- Anonyymi
Kato savolainen ossoo kirjoittaa... ainakin melkein. Yhdys sanat ontosivaikeita. 🤔🤣
- Anonyymi
Niin puutteessa en tule ikinä olemaan, että demariin sekaantuisin (Päivi Lipposeen). Mutta jatka sä vaan touhuilua sen Paavon kanssa. Voitte vaikka välillä lipitellä sitä ”viskiä”, eli kiljua. 🤣
- Anonyymi
Oletpas omaperäinen... melkein... tai siis sillai savolaisittain... eli et lainkaan. 🤣
- Anonyymi
Ei asu Lipposia täälläpäin. Et ole kuullut Paavo Lipposesta... taidat todellakin asua susien kanssa. 😲
- Anonyymi
Ootte varmaan liikaa luukuttaneet ”tuhkaluukkuunne” pirtissänne... ja savuluukku on ollut kiinni... 🤔
Ei mikään ihme, et sulla on pakkomielle luukuttamiseen... 🤣 - Anonyymi
Taasko juttelet peilikuvallesi? 😮
- Anonyymi
Ei mun mökki oo Sipoossa.
Eikö savosta löydy muka savupirttejä?
http://savonhistoria.edita.fi/1870-1918/muuttuva-elamantapa/ - Anonyymi
Etkö osaa googlettaa?
Kas tässä, ole hyvä!
https://urbaanisanakirja.com/word/luukuttaa/
Nyt voit kertoa, et miten fattaa luukutetaan. Fatta voi luukuttaa sua, mutta miten ihmeessä sitä fattaa luukutetaan???
Sen jälkeen voit jatkaa niitä vitsien piipitystä... - Anonyymi
Onks joku kysyny keravalaisilta jotain?
- Anonyymi
Sun kannattais aina silloin tällöin raottaa vähän sitä savuluukkua pirtissäsi... 🤣
- Anonyymi
...sanoo savolainen!!! 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Ai, sä asutkin Niuvanniemessä... sen takia sulla varmaan onkin noita pakkomielteitä? 🤔😲
- Anonyymi
Taidat olla oikein kiljun suurkuluttaja... ja siihen se sun ossoominen jääkin.
- Anonyymi
Jaahas, sä ootkin se savolainen, joka just myönsi käyvänsä häiriköimässä joka palstalla. 👍🤣
- Anonyymi
Pitäisköhän sun vielä levätä vähän, et se viikon kiljuränni lakkais vaikuttamasta? 🤔😂
- Anonyymi
Huijaat näemmä itseäsi... savolaiset eivät todellakaan ole niin ovelia kuin kuvittelevat olevansa. Ovevia he kyllä saattavat olla? 🤣
- Anonyymi
Mä sentään juon coctaileja (silloin harvoin kun juon), enkä kiljua kuten sä. 😂
- Anonyymi
Savolainen taisi ihan itse yrittää arvailla mistä olen. 🤔
Onko se kilju vienyt sulta lähimuistin kokonaan? 😲 - Anonyymi
Olet hauska (vai onko se haaska savolaisittain?)... tahtomattasi, mutta kuitenkin. 🤣
- Anonyymi
Sulla on aika heikko tietämys savosta... kun et tiennyt savolaisista savupirteistä. 😳
- Anonyymi
Eikö se ollutkaan turhaa arvailla missä muut on? 🤭
”Turha yrittää arvailla missä muut on” - Anonyymi
Juu, ne savupirtithän on siellä savossa. 👍
Ja sähän oot savossa (ainakin vielä, kunnes kiistät senkin)? - Anonyymi
Niitä hoitajia on siellä Niuvanniemessä, jossa asut. 😔
- Anonyymi
Kenen puolesta sä puhut? 😲
- Anonyymi
Liittyykö nuo tunteet siihen sun viikon kiljuränniin? 😳
- Anonyymi
Kylläpä Niuvanniemen Niilolla taas läppä lentää... kunnes laskuhumala koittaa... toivottavasti saat seuraavan kiljueräsi valmiiksi ennen sitä. 🤔
- Anonyymi
Ite oot niitä kiljupippaloita pitäny siellä koko viikon 🤪
- Anonyymi
Menikö vähän yli ja ohi savolaiselta? 🤭🤣
- Anonyymi
Maajussi painu nyt jo vittuun
- Anonyymi
Sulla mitään metsää ole. Ainoo mitä myyt on sun perse
- Anonyymi
Pienet teinimäiset rinnat on ihan parasta.
Kyllä teini koko on paras. Herkät ja niin ihanat.
- Anonyymi
Nuori aikuinen teini on muuten ihanaa hiplailla ja halailla kun on sen eka kerta jolloin saa kokea aikuisten kivaa:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuori aikuinen teini on muuten ihanaa hiplailla ja halailla kun on sen eka kerta jolloin saa kokea aikuisten kivaa:)
Nuori on kaunis olipa rinnat isot tai pienet
- Anonyymi
Hoikkuus, litteä vatsa, kiinteät, pyöreät pakarat edellyttävät alhaista rasva%:a joka ei ole mahdollista suurten ryntäiden yhteydessä.
Tutustuessani nykyiseen vaimooni 54 vuotta sitten huomioni kiinnittyi juuri noihin sporttisiin ominaisuuksiin.
Nyt 70v ikäisenä hän on tutustumisaikoihin nähden 6kg painavampi. Vielä siedettävässä formussa. Lisäkilojen jakauma. Pakarat, rinnat, vyötärö.
Rinnan koko ei kieli maidon riittävyydestä. Toisen lapsemme ollessa vielä rintaruokinnassa iski toiseen rintaan tulehdus. Yhdestä rinnasta riitti maito hyvin 4h:n välein 5kk:n ikäiselle, syntymäpainoltaan 4300g:n ahmatille. Pienistä rinnoista pääsee enää nauttimaan ainoastaan tietokoneen näytöllä käteenveto kiihokkeena. Toimivat siinä kyllä paremmin kuin jotkut Deauxma silikonit.
- Anonyymi
Kyllä pieni on kaunista.
https://www.sex.com/pin/11211389-sexy-petite-brunette-with-small-tits/ - Anonyymi
Minusta kiinnostavin ja kiihottavin nainen on yli 40 vuotias jolla on kiinteät pienet teinitissit ja kiinteä vartalo, yleensä tämmösellä naisella on myös pieni timmi pylly ja jos pillu on vielä posliini niin siinä on unelmien seksi pakkaus.
Ari 28 Tampere.- Anonyymi
Pääsin parivuotta sitten lomalla Kuopiossa leirintä alueella tutustuu karaokessa saman ikäiseen rouvaan. Prätkällä liikuin lomareissulla yksin, teltta majoituksessa. Rouva myös yksin asunto autolla liikkeessä. Hänellä pienet rinnat ja hoikka vartalo myös alapää puhdas, alku illasta vaihdettiin katseita, vaistosin heti rouvan hakevan seksi seuraa ravintolasta. Yksi parhaista panoista elämäni aikana ne rinnat kimmoisat ja pillu tiukka joka imi kyrpääni sisäänsä. Motskari mies
Kunpa joskus vielä saisi pieniin kiinteisiin upottaa päänsä, tai siis huh huh.. oikein alkaa tehdä mieli kun tuollailla ajattelee..
- Anonyymi
Sortavala, Viipuri, Phukket siellä on pieniä rintoja, eikä tietoakaan selluliitista ja roikkuvista mahoista.
Anonyymi kirjoitti:
Sortavala, Viipuri, Phukket siellä on pieniä rintoja, eikä tietoakaan selluliitista ja roikkuvista mahoista.
ei kun vaimo löytyi ihan kotimaasta. A kupit oli silloin. Vaan kun pihtaa nykyään. mitä antaisinkaan jos tuollaiset olis käden ulottuvilla nykyään.
- Anonyymi
Pienitissinen nainen on kuin kenraali ilman reserviä tai huora ilman vittua.
- Anonyymi
Sairas kommentti.
- Anonyymi
Pyh, lauta nainen ei ole sexy. Isot tissit 😋
- Anonyymi
Jos ihailee pienitissistä naista, ihailee poikaa.
- Anonyymi
Pikkutissit ei oon seksikkäitä. Isot rinnat on niin naiselliset.
- Anonyymi
Isojen rintojen ihailijat etsivät äitityyppiä!
- Anonyymi
Rintavaan ja reitevään naiseen liittyy aina reilu kerros laardia.
Sohvi Loreeni oli aikanaan jonkin sortin naisihanne. Ei ollut minun makuuni.
Kallonporaajat väittävät, että rehevän ( läskisen ) naistyypin ihailu liittyy sotien jälkeisiin pulakausiin. - Anonyymi
Isot tissit kohtuudella kauneimmat. Niin naiselliset. Mutta ei kumipallolollot eli silikoonit. Ne on tosi rumia ja näyttää epäluonnollisilta irtotisseiltä.
- Anonyymi
Pienet rinnat, kapea vyötärö, leveä lantio ja pyöreä perse on seksikäs paketti
- Anonyymi
Pojalla on pienet tissit naisella muhkeat 😋
- Anonyymi
Pikkutissi on pahatissi
- Anonyymi
Isotissi on hyvätissi, lotkottimet, utareet....nam nam
Ketjusta on poistettu 90 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1121760En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä331158SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul2191118Miksi Sieppi nolaa Salmisen ?
Onko kyseessä ihan tietoinen kosto ? Tälläkö juonella kirjaa nyt myydään ? https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/e72931029Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.36855- 42796
Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33784Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v6781It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9762+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais235736