Pienet rinnat

Anonyymi

Tykkään pieni rintaisista naisista, usein niissä on isot ja terhakat nännit ja rinta sopii hyvin käteen.

92

1200

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pieni rintaisena naisena kiva kuulla että tykkäät pienistä, itse häpeilen pieniä teini tissejäni näin yli 30 vuotiaana naisena, nännit toki on isot, mutta kun nolostelen niitäkin ihan kuin ne olis kasvanut väärän kokoisiin rintoihin. Mutta näillä mennään koska en kuitenkaan missään tapauksessa edes harkitse silikoneja, jos pienet luomut ei kelpaa niin olkoon sitten niin. Miehet kertokaa, pienet vai isot, kummat kiihottaa?

      • Anonyymi

        Laita nyt edes oikea puhelinnumero kun mun kohdalla väärä


      • Tietäisit vain ,miten ne kiihottavat minuakin. Ei mitään hävettävää. Ole ylpeä että sinulla on jotain mikä monet tekee hulluksi. 🧐


      • Anonyymi

        Kyllä pienet rinnat kiihottaa, älä ota silikoneja, pienet on kiihottavia. Voin melkein sanoa että parasta seksiä olen kokenut pienirintaisten naisten kanssa. Älä häpeile, ole ylpeä!

        64 v. mies


    • Anonyymi

      Pienet "ketunkuonorinnat" on hoikalla naisella todella nätit enkä oikein tiedä miksi. Voisiko johtua ihan vain siitä että olet itsekin aika kapea (noin 185 / 70)?

    • Anonyymi

      Kyllä pienet rinnat joissa nännit on nöpöllään on kyllä mun mieleen ... niitä olis kiva hyväillä ja suukotella . ottaa nänni huulien väliin hyväiltäväksi:)

      • Anonyymi

        Kyl mä skeidat tiijjän, broidin rotsi on duunissa siel, Mannerheikintien varrella, 3 sedän patsaan vieres.

        Stikkaa vaa dörtsi boseen, ettei klapit frysaa.


      • Anonyymi

        Mitä sä oikein bamlaat?


      • Anonyymi

        Sä budjaat jossain skutsissa böndellä, nimittelet muita sloboiksi... ja oot kaiken lisäksi savolainen 🤣🤣🤣


      • Anonyymi

        Snadi kuupo


      • Anonyymi

        Mitä se heinäkenkä oikein mussuttaa?

        Kyllä mä bonjaan mitä sä yrität bamlata.


      • Anonyymi

        Rehupuntti sä oot.


      • Anonyymi

        Niinhän sä luulet.


      • Anonyymi

        Ano sä vaan niitä EU-tukiaisiasi. 🤣


      • Anonyymi

        Tuo murre ja slangi eivät sovi yhteen.


      • Anonyymi

        Mun ei oo tarvinnu ikinä asioida fattassa.


      • Anonyymi

        Sä vaan sudittelet snadisti handuun... ja haaveilet siggestä sekä viskistä. Oikeesti joudut tyytymään kiljuun ja sätkiin. 🤣


      • Anonyymi

        Juu, suditteleva savolainen 🤣


      • Anonyymi

        Etkö ossoo lukkee, vai etkö bonjaa lukemaasi?


      • Anonyymi

        Mitä tarkoittaa fattan luukuttaja? 🤣

        Luukutan yleensä sterkkoja, mut fattaa en oo ikinä luukuttanu. 🤣


      • Anonyymi

        Voi voi, onko pöljällä satiaisiakin? 😲😳


      • Anonyymi

        Ylläpidon terveiset: ip-osoitteenne ovat tiedossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylläpidon terveiset: ip-osoitteenne ovat tiedossa.

        Voi ei nyt ihan pelottaa... ihan ku täällä olis jotain vitun ylläpitoa 🤣🤣🤣

        Ja ”ylläpidolle” tiedoksi, että ip-osoitteen vaihtaminen ei nii kauhean vaikeaa ole... paitsi jos on Suoli24:n ylläpidossa töissä. 🤭


      • Anonyymi

        Kerropa vielä miten fattaa luukutetaan? 😂


      • Anonyymi

        Ymmärrän, jos joku käy fattan luukulla... mutta miten vitussa sitä fattaa luukutetaan?

        Ovitatko pankkien ovia, kun käyt nostamassa niitä risusavotasta tienaamiasi fyffejä? 🤣


      • Anonyymi

        Sulla ei nyt oo kaikki muumit laaksossa... 🤭


      • Anonyymi

        Voit pysyä poissakin täältä...


      • Anonyymi

        Tarkoitatko itse, et joku käy tekemässä fattaan luukkuja, kun luukuttaa fattaa? Vai mitä se fattan luukutus on? Oon kysyny tota jo aika monta kertaa, mut et taida vieläkään hiffata mitä bamlaat? 🤭


      • Anonyymi

        Ja sä ovitat pankkeja. 🤣


      • Anonyymi

        Niinkö sulle on käynyt? 🤭
        Pidä vaan ne homot itselläsi... voitte keskenänne raivata pusikoitanne.


      • Anonyymi

        Hylkäsin jo aiemmin noi sun homotarjoukset.


      • Anonyymi

        Jatka sä vaan sitä ovitusta. 👍🤣


      • Anonyymi

        Sulla on joku ihme pakkomielle fattaan ja mutsiis. Traumoja lapsuudesta? 😳


      • Anonyymi

        Voit ihan keskenäs homostella sen Lipposen kaa.


      • Anonyymi

        Ei mun tarvii, ku en oo dorka.


      • Anonyymi

        Se, että tunnistat oireesi, on hyvä alku. 👍


      • Anonyymi

        Sä et oo vieläkään kertonut, et mitä toi luukuttaminen oikein on? Joku savolaisten homojen harrastus... eli luukutatte toisianne savupirtissä? 🤣


      • Anonyymi

        Hanki rillit...


      • Anonyymi

        Kato savolainen ossoo kirjoittaa... ainakin melkein. Yhdys sanat ontosivaikeita. 🤔🤣


      • Anonyymi

        Niin puutteessa en tule ikinä olemaan, että demariin sekaantuisin (Päivi Lipposeen). Mutta jatka sä vaan touhuilua sen Paavon kanssa. Voitte vaikka välillä lipitellä sitä ”viskiä”, eli kiljua. 🤣


      • Anonyymi

        Oletpas omaperäinen... melkein... tai siis sillai savolaisittain... eli et lainkaan. 🤣


      • Anonyymi

        Ei asu Lipposia täälläpäin. Et ole kuullut Paavo Lipposesta... taidat todellakin asua susien kanssa. 😲


      • Anonyymi

        Ootte varmaan liikaa luukuttaneet ”tuhkaluukkuunne” pirtissänne... ja savuluukku on ollut kiinni... 🤔

        Ei mikään ihme, et sulla on pakkomielle luukuttamiseen... 🤣


      • Anonyymi

        Taasko juttelet peilikuvallesi? 😮


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Etkö osaa googlettaa?

        Kas tässä, ole hyvä!

        https://urbaanisanakirja.com/word/luukuttaa/

        Nyt voit kertoa, et miten fattaa luukutetaan. Fatta voi luukuttaa sua, mutta miten ihmeessä sitä fattaa luukutetaan???

        Sen jälkeen voit jatkaa niitä vitsien piipitystä...


      • Anonyymi

        Onks joku kysyny keravalaisilta jotain?


      • Anonyymi

        Sun kannattais aina silloin tällöin raottaa vähän sitä savuluukkua pirtissäsi... 🤣


      • Anonyymi

        ...sanoo savolainen!!! 🤣🤣🤣


      • Anonyymi

        Ai, sä asutkin Niuvanniemessä... sen takia sulla varmaan onkin noita pakkomielteitä? 🤔😲


      • Anonyymi

        Taidat olla oikein kiljun suurkuluttaja... ja siihen se sun ossoominen jääkin.


      • Anonyymi

        Jaahas, sä ootkin se savolainen, joka just myönsi käyvänsä häiriköimässä joka palstalla. 👍🤣


      • Anonyymi

        Pitäisköhän sun vielä levätä vähän, et se viikon kiljuränni lakkais vaikuttamasta? 🤔😂


      • Anonyymi

        Huijaat näemmä itseäsi... savolaiset eivät todellakaan ole niin ovelia kuin kuvittelevat olevansa. Ovevia he kyllä saattavat olla? 🤣


      • Anonyymi

        Mä sentään juon coctaileja (silloin harvoin kun juon), enkä kiljua kuten sä. 😂


      • Anonyymi

        Savolainen taisi ihan itse yrittää arvailla mistä olen. 🤔

        Onko se kilju vienyt sulta lähimuistin kokonaan? 😲


      • Anonyymi

        Olet hauska (vai onko se haaska savolaisittain?)... tahtomattasi, mutta kuitenkin. 🤣


      • Anonyymi

        Sulla on aika heikko tietämys savosta... kun et tiennyt savolaisista savupirteistä. 😳


      • Anonyymi

        Eikö se ollutkaan turhaa arvailla missä muut on? 🤭

        ”Turha yrittää arvailla missä muut on”


      • Anonyymi

        Juu, ne savupirtithän on siellä savossa. 👍

        Ja sähän oot savossa (ainakin vielä, kunnes kiistät senkin)?


      • Anonyymi

        Niitä hoitajia on siellä Niuvanniemessä, jossa asut. 😔


      • Anonyymi

        Kenen puolesta sä puhut? 😲


      • Anonyymi

        Liittyykö nuo tunteet siihen sun viikon kiljuränniin? 😳


      • Anonyymi

        Kylläpä Niuvanniemen Niilolla taas läppä lentää... kunnes laskuhumala koittaa... toivottavasti saat seuraavan kiljueräsi valmiiksi ennen sitä. 🤔


      • Anonyymi

        Ite oot niitä kiljupippaloita pitäny siellä koko viikon 🤪


      • Anonyymi

        Menikö vähän yli ja ohi savolaiselta? 🤭🤣


      • Anonyymi

        Maajussi painu nyt jo vittuun


      • Anonyymi

        Sulla mitään metsää ole. Ainoo mitä myyt on sun perse


    • Anonyymi

      Pienet teinimäiset rinnat on ihan parasta.

    • Kyllä teini koko on paras. Herkät ja niin ihanat.

      • Anonyymi

        Nuori aikuinen teini on muuten ihanaa hiplailla ja halailla kun on sen eka kerta jolloin saa kokea aikuisten kivaa:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuori aikuinen teini on muuten ihanaa hiplailla ja halailla kun on sen eka kerta jolloin saa kokea aikuisten kivaa:)

        Nuori on kaunis olipa rinnat isot tai pienet


    • Anonyymi

      Hoikkuus, litteä vatsa, kiinteät, pyöreät pakarat edellyttävät alhaista rasva%:a joka ei ole mahdollista suurten ryntäiden yhteydessä.

      Tutustuessani nykyiseen vaimooni 54 vuotta sitten huomioni kiinnittyi juuri noihin sporttisiin ominaisuuksiin.
      Nyt 70v ikäisenä hän on tutustumisaikoihin nähden 6kg painavampi. Vielä siedettävässä formussa. Lisäkilojen jakauma. Pakarat, rinnat, vyötärö.

      Rinnan koko ei kieli maidon riittävyydestä. Toisen lapsemme ollessa vielä rintaruokinnassa iski toiseen rintaan tulehdus. Yhdestä rinnasta riitti maito hyvin 4h:n välein 5kk:n ikäiselle, syntymäpainoltaan 4300g:n ahmatille.

    • Pienistä rinnoista pääsee enää nauttimaan ainoastaan tietokoneen näytöllä käteenveto kiihokkeena. Toimivat siinä kyllä paremmin kuin jotkut Deauxma silikonit.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Minusta kiinnostavin ja kiihottavin nainen on yli 40 vuotias jolla on kiinteät pienet teinitissit ja kiinteä vartalo, yleensä tämmösellä naisella on myös pieni timmi pylly ja jos pillu on vielä posliini niin siinä on unelmien seksi pakkaus.
      Ari 28 Tampere.

      • Anonyymi

        Pääsin parivuotta sitten lomalla Kuopiossa leirintä alueella tutustuu karaokessa saman ikäiseen rouvaan. Prätkällä liikuin lomareissulla yksin, teltta majoituksessa. Rouva myös yksin asunto autolla liikkeessä. Hänellä pienet rinnat ja hoikka vartalo myös alapää puhdas, alku illasta vaihdettiin katseita, vaistosin heti rouvan hakevan seksi seuraa ravintolasta. Yksi parhaista panoista elämäni aikana ne rinnat kimmoisat ja pillu tiukka joka imi kyrpääni sisäänsä. Motskari mies


    • Kunpa joskus vielä saisi pieniin kiinteisiin upottaa päänsä, tai siis huh huh.. oikein alkaa tehdä mieli kun tuollailla ajattelee..

      • Anonyymi

        Sortavala, Viipuri, Phukket siellä on pieniä rintoja, eikä tietoakaan selluliitista ja roikkuvista mahoista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sortavala, Viipuri, Phukket siellä on pieniä rintoja, eikä tietoakaan selluliitista ja roikkuvista mahoista.

        ei kun vaimo löytyi ihan kotimaasta. A kupit oli silloin. Vaan kun pihtaa nykyään. mitä antaisinkaan jos tuollaiset olis käden ulottuvilla nykyään.


    • Anonyymi

      Pienitissinen nainen on kuin kenraali ilman reserviä tai huora ilman vittua.

      • Anonyymi

        Sairas kommentti.


    • Anonyymi

      Pyh, lauta nainen ei ole sexy. Isot tissit 😋

      • Anonyymi

        Jos ihailee pienitissistä naista, ihailee poikaa.


    • Anonyymi

      Pikkutissit ei oon seksikkäitä. Isot rinnat on niin naiselliset.

      • Anonyymi

        Isojen rintojen ihailijat etsivät äitityyppiä!


    • Anonyymi

      Rintavaan ja reitevään naiseen liittyy aina reilu kerros laardia.
      Sohvi Loreeni oli aikanaan jonkin sortin naisihanne. Ei ollut minun makuuni.
      Kallonporaajat väittävät, että rehevän ( läskisen ) naistyypin ihailu liittyy sotien jälkeisiin pulakausiin.

    • Anonyymi

      Isot tissit kohtuudella kauneimmat. Niin naiselliset. Mutta ei kumipallolollot eli silikoonit. Ne on tosi rumia ja näyttää epäluonnollisilta irtotisseiltä.

    • Anonyymi

      Pienet rinnat, kapea vyötärö, leveä lantio ja pyöreä perse on seksikäs paketti

      • Anonyymi

        Pojalla on pienet tissit naisella muhkeat 😋


    • Anonyymi

      Pikkutissi on pahatissi

      • Anonyymi

        Isotissi on hyvätissi, lotkottimet, utareet....nam nam


    Ketjusta on poistettu 90 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1733
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1421
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1232
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1204
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1116
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      879
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      835
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      204
      806
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      775
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      664
    Aihe