Oletteko lukeneet kyseisen kirjan ja jos olette niin mitä mieltä olitte..? Oliko siinä jtn. uutta/yllättävää sulle..?
Itse tykkäsin ihan pirusti..
Kuvat
Pituus
Selitetään jokaisen tarina
Paljon uutta tietoa
-Jo hiukkasen vanhentunut
Noh.. Mä oon aika huono tuollasissa! Heh ehh..
Run To The Hills
8
937
Vastaukset 8
- perkele
muuten tosi hyvä, mutta olisin mielelläni lukenut myös brave new worldin jälkeisistä jutuista
- Eemeli
Kirja ihan ok. perustui varmasti tosi tapahtumiin, toisin kuin satukirja törkytehdas.
- Lucretia
...Satukirja ole! Mötleylle on vaan sattunut paljon P****A! Ja hyvä kirja sekin on:D
- Eh...
Lukiko kirjassa, miten Maiden sai Priestiltä kenkää lämppärin tehtävästä, koska kusi oli noussut Maidenin poikien päähän?
- Eidde
Luin tosin en aivan kokonaan.
Tykkäsin. Oli uuttakin. Aika perusteellista taustatietoa bändistä.
Grafiikkaa olisi saanut olla enemmän. Kuvia.
Ehkä hiukkasen vanhentunut, kyllä.
Kouluarvosana 8½ - jokeri
musta kirja oli hyvä. jo aika vanhana maiden fanina siitä löytyi paljon uutta tietoa. loistava kirja!!!
- Horn
Oli todella hieno kirja. Toi lisävalaisua bändin uraan ja ehdottomuuteen = Steve & Rod.
Myöskin aikanaan Brucen soolokeikkojen aikana heittämät välispiikit "päivätyöbändistä" saivat lisävalaistuksen vahvistuksen (loppupeleissä aika halpaa ).
-"Arry Rules" - no se abc
Horn kirjoitti:
Oli todella hieno kirja. Toi lisävalaisua bändin uraan ja ehdottomuuteen = Steve & Rod.
Myöskin aikanaan Brucen soolokeikkojen aikana heittämät välispiikit "päivätyöbändistä" saivat lisävalaistuksen vahvistuksen (loppupeleissä aika halpaa ).
-"Arry Rules"Ainoo huono juttu että se oli kirjotettu mä ja sä muodossa. Ei sopinut minun mielestä ollenkaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 691062
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K12919En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o61890- 62808
- 60760
- 57697
- 60617
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49617- 67596
- 133586
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.20577- 50559
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.30555- 33510
- 29505
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk34478- 72476
- 17459
- 40457
- 24439