Koet vetoa täysin toisen tyyppisiin kuin itse olen. Toivottavasti joskus löydät himoittavan/haluja herättävän henkilön.
Alusta alkaen tiesin, että en ole sitä mitä etsit.
22
1077
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla on valitettavasti muna-allergia 😩
- Anonyymi
Aloitus on miehelle tarkoitettu! 🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kiusaa miestä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kiusaa miestä?
Aloitus ei ole kiusaamista. Halusin vain purkaa mieltäni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kiusaa miestä?
Vaikuttaa pakkomielteeltä .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kai naisellakin olla muna-allergia?
- Anonyymi
Mikä vika sinussa on? Eikö sinuun saa muka rakastua!
- Anonyymi
Aloituksessa tarkoitetaan sitä, että toinen ei koskaan tykännyt eikä viehättynyt tästä henkilöstä.
Varmasti joku muu voi ihastua/rakastua, mutta ei nyt tuo henkilö, jolle teksti tarkoitettu
- Anonyymi
Voi mies kun en ketään muuta halua kuin sut. Enkä etsinyt ketään. Sut löysin silti.
- Anonyymi
Sillä lailla, sanoi Tarvajärvi.
- Anonyymi
Aloittaja on nainen!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja on nainen!!
Ei kiinnosta kuka aloittaja on. Mä kaipaan miestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kiinnosta kuka aloittaja on. Mä kaipaan miestä.
jemptisti sanottu.. mä tykkään susta neito kaunein :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jemptisti sanottu.. mä tykkään susta neito kaunein :)
Niin mäkin susta. Tykkään on ehkä liian lievästi sanottu mun tunteista.
- Anonyymi
No ei oo kyllä noin yhtään. Oot voinut kyllä saada tuon käsityksen varautuneisuudestani, en oikein uskonut että olisit ollut kiinnostunut minusta. Tunnuit tulevan vähän eri maailmasta.
- Anonyymi
Ymmärrän jollain lailla aloittajaa.
Voi olla suhteessa, jossa molemmat rakastavat toisiaan, mutta silti toinen tietää sisimmässään ettei ole se kuumin halun kohde. Sitä vaan oppii tietämään puolison ihannenaisen/ miehen. Latistaa itsetuntoa tietää, ettei itse vastaa rakastamansa ihmisen himojen kohdetta. Mutta onko suhde pelkästään sen varassa, eikö muilla arvoilla ole merkitystä?! Siinä punnitaan mitä suhteelta halutaan - pelkkää seksiä ja hekumaa, vai muuta.- Anonyymi
Ei suhteeseen voi mennä sisko ja veli pohjalta! Jos ei alun perin tunne,kuin hetken sen kun on sängyssä ja se on siinä. Ja muuten ei kiinnosta, nähdä kuin petihommissa . En suosittele,silloin ei toinen ole se oikea! Itse olin muutaman kuukauden, vuosia sitten yhden naisen kanssa,minä pidin sitä sänkysuhteena ja luulin että hänkin. Mutta hän sanoi,että ois rakastanut! Mutta minkäs teet jos et itse tunne niin? Nyt kun ajattelen niin, tein väärin häntä kohtaan kun luulin,että hänkin on samalla linjalla. Mutta ei ollut. En enää ikinä,lähde suhteeseen pelkän sänkyhomman takia. Koska siinä pettää itseään,ja sitä toista. Kyllä sen tuntee heti sen veto voiman,onko sitä vai ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei suhteeseen voi mennä sisko ja veli pohjalta! Jos ei alun perin tunne,kuin hetken sen kun on sängyssä ja se on siinä. Ja muuten ei kiinnosta, nähdä kuin petihommissa . En suosittele,silloin ei toinen ole se oikea! Itse olin muutaman kuukauden, vuosia sitten yhden naisen kanssa,minä pidin sitä sänkysuhteena ja luulin että hänkin. Mutta hän sanoi,että ois rakastanut! Mutta minkäs teet jos et itse tunne niin? Nyt kun ajattelen niin, tein väärin häntä kohtaan kun luulin,että hänkin on samalla linjalla. Mutta ei ollut. En enää ikinä,lähde suhteeseen pelkän sänkyhomman takia. Koska siinä pettää itseään,ja sitä toista. Kyllä sen tuntee heti sen veto voiman,onko sitä vai ei.
Niin, panosuhteessa ei tarvitse olla rakkautta. Pelkkää hetkellistä tyydytystä, eikä välttämättä edes molemminpuolista. Panokaverin ei tarvitse olla edes ulkoisesti ihannetyyppiä, menee paremman puutteessa.
- Anonyymi
Minä en etsi himoja ja haluja herättäviä henkilöitä. Vaikka nekin kiinnostaa kyllä, mies kun olen... Haen syvällisempää yhteyttä. Aitoa rakkautta ja välittämistä.
- Anonyymi
Sama minulla naisella. Haen henkistä yhteyttä toiseen ja sen, että mille toinen tuntuu siinä vierellä. Ulkonäkö on plussaa, mutta aivotuksien sisälle haluan päästä.
- Anonyymi
Kuka se on tuleva miehesi? Millä kirjaimella etunimenne alkavat?
- Anonyymi
En tiedä vielä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448139Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432171Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262072- 951698
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811637- 251116
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071071Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 53995
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28860