Joo, Uniklubi on täys teinix-bändi!!
Vai mitä mieltä muut on?
TeiniX-bändi
11
1694
Vastaukset
- ..samaa..
..mieltä. Teinixien oma IhQQQQQQQQQQQQQQQQ bändi.
Niitten kappaleet on niin syvältä, yähhhhhhhhhhhhhhh. - Iitun tilttu
Aivan täysin..En tykkää enää, ku siitä on tullu joku pissis bändi :( prkl
- semmosta
Onpa järkevää jättää pitämättä jostain sen takia kun jostain on tulllut "teinix"-bändi:D
Ei sillä että itse pitäisin Uniklubista, mutta onhan se ihan ok.
- pä niin...
Juuri niin...
- .....
Kyllä, surkea teinix-bändi.
Ja tämä suomi24 päkittää kuin erkin hanuri. - fgfg
onks ne muka jotai moi mä oon jussi ja mä haluisin rumpalix? NO EI TODELLAKAA!!!!!! ITE ootte homot teinixejä!!! ja ps ne on muute YLI 20'!!! EI ALLE 18!!!
- Uniklubi on teinix
Älä ny itkee ala =D Taidat ottaa tän jutun vähä liian tosissas. Ps. Uniklubi on hanurista revitty teinixxxx ihqqqqqq bändi
- Nimetön
no millätavalla se nyt sit on niin teinixxxxbändi?
- Anttti...!
Sen musiikki on ihan kauheaa lässytystä, ei ne osaa laulaa jam usiikkia ne tekee rahasta vaan. Kuka täysjärkinen sellasta jaksaa? Ei kukaan.
- johanna
Anttti...! kirjoitti:
Sen musiikki on ihan kauheaa lässytystä, ei ne osaa laulaa jam usiikkia ne tekee rahasta vaan. Kuka täysjärkinen sellasta jaksaa? Ei kukaan.
"ei ne osaa laulaa jam usiikkia ne tekee rahasta vaan."
Suomen markkinoilla ei kylläkään rikastu jos tekee musiikkia joka on suunnattu 10-17 vuotiaille tytöille. - teemufani1
Anttti...! kirjoitti:
Mä oon täysjärkinen ja jaksan niitten musaa. Ootkohan vaan kateellinen kun kaikki likat kuolaa niitten perään eikä sun?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen183854Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki2223718Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä972669SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot202594"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita322324Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling642266Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman202252Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.131956Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue611790- 901621