Joo, Uniklubi on täys teinix-bändi!!
Vai mitä mieltä muut on?
TeiniX-bändi
11
1671
Vastaukset
- ..samaa..
..mieltä. Teinixien oma IhQQQQQQQQQQQQQQQQ bändi.
Niitten kappaleet on niin syvältä, yähhhhhhhhhhhhhhh. - Iitun tilttu
Aivan täysin..En tykkää enää, ku siitä on tullu joku pissis bändi :( prkl
- semmosta
Onpa järkevää jättää pitämättä jostain sen takia kun jostain on tulllut "teinix"-bändi:D
Ei sillä että itse pitäisin Uniklubista, mutta onhan se ihan ok.
- pä niin...
Juuri niin...
- .....
Kyllä, surkea teinix-bändi.
Ja tämä suomi24 päkittää kuin erkin hanuri. - fgfg
onks ne muka jotai moi mä oon jussi ja mä haluisin rumpalix? NO EI TODELLAKAA!!!!!! ITE ootte homot teinixejä!!! ja ps ne on muute YLI 20'!!! EI ALLE 18!!!
- Uniklubi on teinix
Älä ny itkee ala =D Taidat ottaa tän jutun vähä liian tosissas. Ps. Uniklubi on hanurista revitty teinixxxx ihqqqqqq bändi
- Nimetön
no millätavalla se nyt sit on niin teinixxxxbändi?
- Anttti...!
Sen musiikki on ihan kauheaa lässytystä, ei ne osaa laulaa jam usiikkia ne tekee rahasta vaan. Kuka täysjärkinen sellasta jaksaa? Ei kukaan.
- johanna
Anttti...! kirjoitti:
Sen musiikki on ihan kauheaa lässytystä, ei ne osaa laulaa jam usiikkia ne tekee rahasta vaan. Kuka täysjärkinen sellasta jaksaa? Ei kukaan.
"ei ne osaa laulaa jam usiikkia ne tekee rahasta vaan."
Suomen markkinoilla ei kylläkään rikastu jos tekee musiikkia joka on suunnattu 10-17 vuotiaille tytöille. - teemufani1
Anttti...! kirjoitti:
Mä oon täysjärkinen ja jaksan niitten musaa. Ootkohan vaan kateellinen kun kaikki likat kuolaa niitten perään eikä sun?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman451409Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761295Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊86953- 83867
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee186838- 11835
Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20801- 82791
Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17710- 50705