millanen oli teidän eka kimppa kokemus ? oliko pettymys vai ääretön nautinto ?

Anonyymi

itse jo keski ikänen sopusuhtanennainen (165/65) ja eka kokemus oli huimaavan kiihottava .asia alko kun mieheni aika suhteen alussa ehotti kimppaa ja kehu kuin naiset on nauttinu 2 miehen huomiosta (miehelläni oli useita kimppa kokomuksia ennen) alussa kauhistuin ajatuksesta et mä ja 2 miestä huh. no meni aikaa noin puolvuotta ja ei asiasta sen kummemmin puhuttu mut olin kyllä alklanu kiihottuun ajatuksesta ja leikittelin ajatuksella et miks ei jos kiva herrasmies olis et hmmmm ehkä :D sitten yhtenäkertana kun oltiin pantu niin kysäsin mieheltäni et olikkos tosissaan 2 miehen ottamisesta? tuumas et tottakait oli ja itekkin säikähin kuin olin tuollasta kysyny :D no ei muutakun mies hakuun ja miehelläni oli vanha kimppakaveri tuttu ja ei muuta ku tämän kans sovittiin tapaaminen ja hyvältä tuntu ja sovittiin kalareissu kun hä on varattu. no ei muutakun kamat autoon ja keskilappiin ns.kalalle ja jännitti ja samalla kiihotti hirveesti mitä olin tekemässä :D eimuutakun teltta pystöön ja kalalle vähän ja nuotiolla seurustelua juomien ja eväitten kera ja kemiat tuntu kohtaavan ja mua jännitti hirveesti.ilta tuli ja käytiin uimassa ennen nukkumaanmenoa ja tieten mulla ei uimapukua mukana mut en kehannu alastikaan uimaan joten rintsikat ja stringit päällä veteen ja sit me vieraan kans teltassa ja sovittiin mun ehoilla mennään ja alussa rohkaistuinkin ja tahoin vieraamme auttaa rintsikoiten avaamisessa ja huh miltä sähköiseltä se tuntu kun eka vieraan kosketus kun hän vapautti suurehkot tissini ,ja hups olin kahen miehen hyväitävänä kiihotti ja kuiten alion jänistaa ja en pystyny enempään ja miehet kunnioitti mua ja asia jäi silläkertaa siihen.no vieras lähti ja aamulla me kamat kasaan ja autoon kans ja ehotin miehelleni et kysytään vieläkö haluu meiän kans kokeilla kun oli kiima jääny päälle mulla.no soitto hälle ja asia ok ei muutako mökki alle ja päätin et NYT TÄÄ TAPAHTUU,laitoin itteni oikein edustavaan kuntoon läpinäkyvä kesäpusero ja pitsi hepeneet alle ja sovittiin mieheni kans et annan salamerkin et jatketaanko vai ei vieras tuli ja pientä seurustelua ja olutta siinä ja istuttiin miehenikans sohvalla ja pientä suukottelua ja hyväilyä siinä olin jo ihan märkä ja aatelin et NYT ei muutako paita pois ja kutsuin vieraan toisellepuolen hyväileen mua ja miehet riisu mut ja ei muutakun makkariin ja luoja mitä kyytiä sain oli yhtä orgasmia koko eka pitkä sessio.taivas mikä mies hän oli ei mikään isokullinen eikä mr.finland mutta MIKÄ RAKASTAJA osas nuolla järisyttäviä sarja orgasmeja sekä panna hyvin olla sekä hellä että raju ja nyt tiedän miltä tuntuu kun sanotaan nai kun kani :D sitte otettiin olut tauko ja taas alko haluttaan munaa ja menin makkariin kun miehet istuskelivat olkarissa pyysin heitä mun kanms taas sexiin ja luoja kuin taas ihanaa oli sain kahta miestä eestä,takaa,sivulta ,olla päällä ,tuplaa HUIKEE kokemus ilta ainoon ehkä virheen minkä tein kehuin vierasta parhaaksi panijaksi mitä mulla on ollu (ja sitä hän kyllä onkin edelleen :D ) mieheni kuullen mut ei onneeks välittäny vaan oli hyvillään kun mulla ollu ihanaa,oli kyllä mun paras sexi kokemus ikinä ja suosittelen naisia kokeileen jos ei suhteessa mustasukkaisuutta. on ollu sen jälkeen noin 10 miestä mukana kimpassa jotkut huonoja jotkut parempia muista erottuu joukosta eräs poromies keski lapista sen kans oli myös ihanaa . nykyään nää harrastukset jääneet kun tää paska korona rajoitukset on kaikkialla ja asutaan p-suomessa. olis vielä kivä löytää herrasmies kimppaan nauttia elämästä :D t. rva tuntureiden

47

7780

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihana kokemus

      • Anonyymi

        Ihanaa...ihanaa ihanaa ihanaa.
        Täällä tuo on ihmeellinen sana.


    • Tällaisen olen minäkin halunnut jonkun vaimolle tehdä. Siis jos ootte esim Tahkolla niin olen tässä lähellä ja on mulla jo kokemustakin kimpasta😋

    • Anonyymi

      Mulla taas paska kokemus! Oon mies ja osallistuin mukavan oloisen pariskunnan kimppailuun, joka meni perseelleen kun isäntä oli vetänyt kauheet jurrit ja lopulta päätyivät keskenään touhuumaan. Oli kiva katella siinä vierestä, ihan kun ois ollut ilmaa. Vedin kesken kaiken vaatteet päälle ja ilmoitin, et mäpä jatkankin tästä matkaani. Siinä mulkoilivat ihmeissään, et miksi sä lähet kesken kaiken......

      • Anonyymi

        Meillä samankaltainen kokemus, mutta me olimme käytännössä selvinpäin (itsellä ainoastaan yksi olut alla ja vaimolla viinilasillinen) Kaveri taas vetänyt sen verran tarpeeksi rohkaisua että kalu ns. lepäsi. Hän sai sen hetkeksi aina pystyyn ja sisälle, mutta pannessa se taas löystyi ja koko hommasta ei tullut mitään.

        Tämä oli eka kerta, mutta onneksi tuli sitten jatkettua. Tässä välissä annan vinkiksi kaikille jännittäjille. Yksi lasillinen riittää. Sen jälkeen jännitys tulee viemään osan kiihotuksesta pois ja hommat ei toimi, mutta jos siihen ottaa viinaa lääkkeeksi, silloin hommat ei varmasti toimi. Vaikka jännittää, niin siinä tilanteessa kaikkia jännittää! Vaikka meillä on ns. työtunteja jo takana, niin silti uusi vieras jännittää aina ihan yhtä paljon kuin ensimmäisellä kerralla, joten siitä jännittämisestä ei kannata olla huolissaan vaan siitä kannattaa melkein opetella nauttimaan.

        Kolme kertaa kutsuttiin tämä sama kaveri touhuille, viina onneksi väheni, mutta parkaa jännitti niin paljon varmaan se ensimmäisen kerran häpeä että mies ei saanut millään itseään laukeamaan. Onneksi homma kuitenkin neljännellä kerralla onnistui ja hän pääsi laukeamaan sisälle saakka.

        En lainkaan ihmettele että monet jättää ensimmäisen, tai viiden ensimmäisen kerran jälkeen hommat sikseen ja ajattelevat ettei se ole hauskaa, mutta kaikessa on se oma opetteleminen ja kukaan ei ole seppä syntyessään.


    • Hyvä kokemus itsellä kimpasta! Kävin parin luona kylässä ja pientä jännitystä toki ilmassa kuten asiaan kuuluukin, mutta hyvin lähti hommat käyntiin kun isäntä ohjaili naisensa nautintojen pariin. Menihän siinä sitten 3 tuntia puuhastellessa ja melkein kaikkea kokeiltiinkin. Ollaan tavattu jälkeen kerran uudestaan ja silloin ei enää ujosteltu alussakaan 😁
      Jos rouvaa tuntureiden kiinnostaa luotettava herrasmies keskilapista niin täällä mie oon 😉

      • Anonyymi

        Mistäpäin lappia oot


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistäpäin lappia oot

        Rovaniemellä asustelen


      • Anonyymi
        Jovain kirjoitti:

        Rovaniemellä asustelen

        Vanhempani asuvat Ounasvaaran rinteellä Myllärintiellä voìsimme tavata kun käymme siellä olen 29-vuotias aviossa oleva nainen.
        Voisimme tutustua teihin/sinuun ja viettää kivaa aikaa kaiken hauskan merkeissä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vanhempani asuvat Ounasvaaran rinteellä Myllärintiellä voìsimme tavata kun käymme siellä olen 29-vuotias aviossa oleva nainen.
        Voisimme tutustua teihin/sinuun ja viettää kivaa aikaa kaiken hauskan merkeissä.

        Koskas te oletta roihin tulossa? Josko keskusteltais kahenkesken mulla Jovain nimellä ilmoitus treffit puolella, viestiä tulemaan niin annan paremmat yhteystiiot!


      • Hyvin menee kun joku ottaa aloitteen ja ohjaa muita.


    • Anonyymi

      Olisin Lappiin tulossa mökille, kevättä viettämään. Olisitte tervetulleita mökilleni. Rauhallinen paikka ja iso sauna. Siisti ja asiallinen 47v. Mies. Hieman kokemusta kimpoista.

      • Anonyymi

        Voisimme tulla mökillesi vaikka viikoksi
        Vaimolta ainakin saadaan pìllua, pannaan vuorotellen 29-vuotiasta vaimoani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisimme tulla mökillesi vaikka viikoksi
        Vaimolta ainakin saadaan pìllua, pannaan vuorotellen 29-vuotiasta vaimoani.

        Ok. Hieno juttu, pitää järjestää. Kuinka teihin saa yhteyttä ??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Hieno juttu, pitää järjestää. Kuinka teihin saa yhteyttä ??

        89mauno at gmail piste com ota yhteyttä niin vietetään kunnon kevät rieha.
        Vaimo on halunnut kimppaa ja mökillä olisi hienoa touhuta.


    • Anonyymi

      Meillä oli mukana vanhempi mies joka oli pitkään ollut ilman. Hyvä ja terhakka seisokki oli. Kortsussa oli lopuksi kuukausien lasti. Naisystäväni sai tyydytyksen.

    • Anonyymi

      Huono kokemus. Ukkojen himot pääsi valloilleen ja vaimoa pamputettiin Ja revittiin pahasti. Vaimolle hirveä kokemus ja ylenpalttisen nöyryyttävää pillun levitystä. Pahimmillaan 3kyrpää pillussa ja vaimo huusi tuskaisasti. Itse olen kovin pahoillani että vaimoa käytettiin näin.

      • Anonyymi

        Naisen arvo nousee arvoon arvaamattomaan kun on kaunis isorintainen ja kiimainen.
        Minä haluan panna omaa vaimoani kimpassa koska se on niin kiihoittavaa ja on hienoa katsoa kun vaimo nauttii useamman miehen kanssa panemisesta.


    • Anonyymi

      Meidän ensikerta lkolmen kimppaan tuli kun kaverin kanssa tultiin saunasta. Vaimo tuli sohvalle makoilemaan pää sylissäni.
      Aloin pikkuhiljaa nostamaan hameen helmaa paljastaen vaimoni pyllyn.
      Vaimo katsoi minuun kysyvästi ja kun nyökkäsin katsoi hän kaveriani joka katsoi vaimoani himoiten.
      Tällöin vaimoni kääntyi selälleen jolloin kutsuin kaverin vaimoni jalkopäähän ottaen jalat syliin ja samalla otimme hameen pois kokonaan ja kaverini pääsi hieromaan vaimoni posliini pillua.
      Avasin puseron napit päästäen rinnat vapaiksi, hänellä ei ollut rintsikoita.
      Kaverin tutkittua vaimoni vartalon tarkkaan vaimo sanoi haluavansa toisen panemaan heti joten siirryimme aviovuoteeseen jossa vaimoni sai ensi kertaa vierasta miestä.
      Tykkäsimme kimpasta niin paljon että päätimme ottaa uusiksi seuraavana viikonloppuna.
      Nyt olemme tottuneita kolmen kimppa ja parinvaihto jutuissa ja meillä on usein miehiä sekä sekä kimpassah kuin myös kaksistaan.
      Aviopareja on pari mutta ovat salaa toisiltaan.
      Nyt 1.5 vuotta ollaan oltu tämän ensimmäisen miehen kanssa vaimoni seksikumppanit ja olemme panneet vaimoani melkein yhtä usein.
      Kaveri ollut paljon meillä kun on sinkku.
      Kaveri on vuorotöissä ja kun tulee yövuorosta ja itse lävden töihin niin kaveri alkaa panemaan vaimoami.
      T. Aviopari N28-vuotias M31-vuotias

    • Anonyymi

      Kaamea morkkis. Vaimo ei antanut edes koskea itseensä pariin päivään kotiin palattua. Heitti roskiin päällä olleet geoenet. Käytiin sukupuolitautitestissäkin. Onneksi ei ollut mitään. Nyt saan jo koskea vaimooni ja puhuttiin ettei koskaan enää. Hävettää ihan sairaasti kun ajatteleekin sitä mitä tuli tehty.

      • No sepä, ihan sairastahan tuommoisia on toteuttaa. No onneksi ei teille eroa sentään tullut eikä tauteja. Kyllä se siittä, järki päähän jatkossa👍


    • Anonyymi

      Aivan hirvittävää lukea tuollaista tekstiseinää, jossa ei ole kappalejaosta tai pisteistä mitään tietoa.

    • Anonyymi

      Etkö pysty harkitsemaan sitä ensimmäistä miestä vakituiseksi kimppamieheksi.
      Muistan kuinka vaimoni oli ekan kerran ihan kauhuissaan kun kaveri alkoi työntää munaa pilluun.
      Vaimo puristi minua kädestä ja katsoi minua tarkkaan.
      Suutelin vaimoani samalla kun toinen moes pani häntä.
      Yön aikana hän rauhoittui ja alkoi nauttia toisestakin miehestä.
      Olimme tuolloin n22v ja itse 24v nyt vaimo on 39-vuotias ja kaveri on ollut säännöllisesti mukana vaimoani panemassa jo 17vuotta eikä enää kysellä saako panna vaan kun tekee mieli niin ei muuta kuin pannaan vaimoa molemmat ja tottakai vaimo voi poiketa jopa kauppareissulla panemassa kaverin kanssa.
      Useimmiten kyllä ollaan pantu kimpassa.

    • Anonyymi

      Oltiin Vaimon kanssa puhuttu että kokeiltaisko toista Miestä joskus?
      No nyt oli kaveri tulossa auttamaan muutossa. saatiin illalla muutto tehtyä ja otettiin muutamat muuttokaljat. Kaveri sanoi että taitaa tilata Taksin ja lähteä kotiin. Vaimo sanoi että älä vielä lähde sauna on lämmin ja hän on tilannut Pizzaa.
      Kaveri sanoi että voi kai hän jäädä kun on huomenna vapaapäivä.
      Syötiin Pizzaa ja sitten mentiin saunaan. Sanoin Vaimolle että voit tulla mukaan Hän sanoi että joo joo en mä ilkee näytellä itteeni vieraalle.
      Kaveri sanoi että kyllä Hän ihan mielellään katselisi Vaimoani.

      Olin kaverin kanssa löylyissä kun Vaimoni huuteli ovelta että saako tulla? Vastattiin Kaverin kanssa että tänne vaan. Niinpä Vaimoni tuli meidän keskelle ylälauteelle.
      Kohta hän sanoi että ompa kuuma ja lähti suihkun puolelle.
      Katseltiin Kaverin kanssa kun Vaimo suihkutteli itseään. Kaverilla oli Muna ihan kovana ja hän sanoi että nyt kyllä tekis mieli kun ei oo ollu Naisen kanssa pitkään aikaan.
      Huusin Vaimolle suihkuun että voit maksaa muuton Kaverille luonnossa. Vaimo huusi että tuskin minä kelpaan . Johon Kaverini huusi että kyllä ois kiva kun on pitkä aika kun on viimeks saanu naista.
      Tähän Vaimo että jos Isäntä lupaa niin kokeillaan. Minä sanoin että joo jos saan katsoa. Niinpä Vaimo levitti patjan lattialle ja meni siihen makaamaan ja sanoi että Kortsu pitää olla niinpä Kaveri kaivoi Kortsun lompakostaan . Ja laittoi sen Kovana seisovan munan päälle ja meni Vaimoni Helin viereen ja Heli sanoi että tule vaan sisään.
      Sitten alkoi kiihkeä paneminen Kaveri oli tosi kestävä ja Heli sanoi että ei oo kyllä kukaan tehny näin pitkään hyvää pillussa ja sitten Kaverilla tuli ja kun hän veti Munan ulos niin kortsu oli kyllä täynnä spermaa. Heli sanoi että mennään pesulle.

      Niinpä mentiin takas saunaan ja kun Heli meni suihkuun niin menin mukaan ja otin Takaapäin niin että Kaveri näki löylyhuoneesta kun ryskytin menemään oli kyllä kiihottavaa tulla kun Kaveri katsoi. Heli sanoi että kyllähän tuo oli aika pervoo mutta teki hyvää pillussa.
      Kaveri jäi yöksi ja nukuttiin kolmestaan samalla patjalla!

    • Anonyymi

      Vieläkö poromies kelpais.
      Olis kiva kokeilla osaisiko antaa ihanalle naiselle kivaa kivaa.

      • mistä ja millanen on tää poromies


      • Anonyymi
        INARI400 kirjoitti:

        mistä ja millanen on tää poromies

        Vieläkö mies Lapista kelpaa? himokaskaveri at gmail


    • Anonyymi

      Mielettömän ihana kokemus.
      3 vanhempaa äijää. Itse olin 20. Intistä lomilla. Sauna. Ja sen jälkeen äijät kävi kiinni.
      Mulle tehtiin kaikki mitä nuorelle miehelle voidaan tehdä.
      Mutta ei mitään väkisin.
      Kysyivät otanko 2 kyrpää takavittuun yhtä aikaa, ja kun sanoin etten uskalla, ei asiaan enää kajottu.

      Kumpi kaikilla olisi sellainen eka orgiakokemus.

    • Anonyymi

      Savotalla istuttiin 30-luvulla kimpassa ja onaneerattiin ja vertailtiin palleja. Hyvä oli kokemus!

    • Anonyymi

      Olen 24v rva ja hyvän ystävämme kanssa ollaan pidetty hauskaa nyt korona aikana.
      Pidetään hauskaa housut jalassa ja ilman housuja.
      Miehet ovat sovussa jakaneet minut nyt pari vuotta ja nautin täysin.

    • Anonyymi

      saitko vielä miehesi bi-seksiin siis ottamaan suihin

      • Anonyymi

        En saanut enkä yrittänytkään.
        Miehet touhusi vain minun kanssani ja minä ainakin olen nauttimut täysin molempien kanssa.


    • Anonyymi

      Ihan mielettömän kiihottava ensikokemus parinvaihdosta. Vaimoni jännitti aluksi, mutta tilanne muuttui, kun kaveri sai hänet ensimmäisen kerran laukeamaan. Sitten panivat kuin aropuput.
      Itse nautin parin naisen kanssa alusta lähtien ja hän oli mukana ensihetkestä lähtien.
      Välillä olimme kaikki samassa sängyssä, välillä eri huoneissa. Alasti lähes koko viikonlopun heidän mökillään. Välillä kävimme omien vaimojen liukkailla, välilä kokkailimme kaikki yhdessä, viiniä nautimme sopivassa suhteessa aktien välissä tai seurasimme vierestä, kuinka omaa puolisoa pantiin tai miten pani. Tuplaakin yritettiin. Vaimooni se onnistui, mutta toiseen naiseen emme molemmat onnistuneet millään tunkeutumaan. Se jäi vaivaamaan häntä ja jouduttiin uusimaan seuraavalla tapaamisella paremmalla menestyksellä.
      Kotimatkalla pää oli ihan pyörällä, kun kertasimme viikonlopun tapahtumia ja tuntemuksia. Kiihkokin siinä nousi ja oli pakko pidättää pikapanoille jollekin pysähdyspaikalle.

    • Anonyymi

      Ei ollut ensimmäinen kokemus mitenkään mieltä ylentävä. Mieheni oli hankkinut seksikaupasta minulle mustan seksikkään alusasun sukkanauhoineen jne. halkoipöksyineen. Parikymppinen kaveri oli varmaan melko kokematon siitä päätellen, että hänen sormensa vapisivat tolkuttomasti kun aukaisi paitapuseroni napit. Kyllä hänellä seisoi selvästi siinä vaiheessa kun avasi hameeni vetoketjun ja veti sen nilkkoihin. Omien vaatteittensa kanssa hän takelteli edelleen mutta pääsi kuitenkin viereeni parisängylle. Hän epäröi joka liikettään. Ensin luulin että hän aikoo riisua rintaliivini, mutta tyytyikin sitten aika vaatimattomasti vain puristamaan rintojani. Hetken mietittyään hän kuitenkin ryhdistäytyi ja levitti jalkojani ja tuli päälleni. Kullin työntäminen pimpsaani vaan ei sitten onnistunut millään. Monen yrityksen jälkeen hän vain kääntyi selälleen ja jäi siihen ihmettelemään mitenkä tässä nyt näin kävi. No, nousin minäkin sängyltä ja hetken päästä mieheni tarjosi meille lonkerot. Siinä juteltiin sitten kaikessa rauhassa ja kaveri kertoi että tämä oli hänen ensimmäinen tällainen yritys ja paneminen jonkun muun katsellessa ei näköjään onnistunut.
      Erosimme sovussa ja mieheni yritti sitten korvata sen mitä minulta jäi saamatta.
      Myöhemmin päädyimme vanhempaan herraan, ja silloin homma sujui!

      Niina 28v

    • Kivulias oli. Kun miehet olivat naineet vaimoani niin joku päätti että kyllä isännänkin pitää saada. Kalut oli kyllä rasvatut mutta jotenkin isompia kuin peppu aukkoni.

    • Anonyymi

      Eka kerta oli sellainen, että vaimo kutsui nuoren työkaverinsa, jonka tiesi bi-henkiseksi, meille vieraisille. Muutamia viinilasillisia nautittuamme se vähitellen meni siihen, että aloimme vaimoni kanssa ensin ja hän pyysi sitten tämän nuoren miehen mukaan leikkeihin. Se oli sellaista "normaalia", kaikki reiät saivat täytettä illan mittaan.

    • Anonyymi

      Olimme täyttäneet 35v ,ja olimme olleet naimisissa hyvin nuoresta asti.
      Oli eka kerta kun olimme kahdestaan lomalla.
      Oli tarkoitus että illalla menisimme tanssimaan
      Lähellä olevaan tanssi ravintolaan.
      Mieheni sen otti esille,olin jo itsekkin ajatuksissa pyörittänyt miltä vieras tuntuu.
      Sheivasin hieman puskaani, ja mieheni sanoi että tee posliini. No enpä tehnyt ,kiusallakaan kun mieheni sitä ehdotti,no yöllä menetin karvani kylläkin.
      Oli ihan älytön olo,olin ajatuksissasi antanut periksi ajatuksen että vieras mies naisi minua.
      Olin sanonut että väkisin ei sitten etsitä,jos tulee niin tulee sitten,mutta miehen pitää miellyttää minua.
      Eihän mua uskaltanut kukaan hakea kun mieheni oli vieressä,hän sanoikin että menee pitkälle pissalle ja katselee sivusta.
      Hetihän mua haettiin,osan jo hylkäsin ja lähdin vaan
      sellaisen potentiaalisen mukaan.
      Mietin tanssiessa millainenhan tuon varustus olisi.
      Muutamalla oli kulli ihan kovana housuissa,se oli ihan
      järkyttävän kiimaista.
      Se vei minut mennessään.
      Mua haki kivan näköinen nuori mies,ja tietysti sillä seisoi,mietin että taidan kiinnostaa nuortamiestä.
      Painauduin ihan lähelle ja tiesin että tein hänelle olotilan joka saa mielen kuivumaan.
      Huomasin että mieheni oli palannut paikalleen.
      Kuiskasin nuorelle miehelle ,mua kannattaa hakea.
      Toinenkin nuorimies haki mua ,en tosin siihen kiinnittänyt huomiota.
      Sanoin miehelleni että se on tämä nuori mies.
      Muutkin yrittivät iskeä kyntensä minuun ,mutta soin vaan sille komistukselle huomion.
      Mieheni sanoi mulle että pyydä hänet meidän pöytään.
      Niin pyysin ja yllätyksenä se toinenkin mua tanssittanut nuori mies tuli mukana.
      Hetken siinä juteltiin ,niin mieheni teki aloitteen että lähettäisiin meidän mökille jatkoille.
      Vaikka pikkuisen hanasin vastaan että se toinen kaveri tulee myös mukaan.
      Hieman vaivaantunutta oli tunnelma, mieheni teki meille juomat .se olikin tarpeen sillä mua oikeesti hirvitti.
      Mieheni ilmoitti että lähtee tämän toisen kaverin kans laittamaan tulet saunan kiukaan alle saa nuori pari rauhan.
      Olin aivan punainen ja pillu alkoi valua.
      Jäimme kahden sen komistuksen kans.
      Ei mennyt kun hetki niin suudeltiin ja käsi oli mun hameen alla.
      Siitä horjuen makkariin ja sänkyyn.
      Vedin mieheltä housut alas,ja päästin kullin vapauteen,se oli kivikovaa ihan ylöspäin sojottavana.
      Pudottauduin polvilleen vaikka en tykkää imeä niin otin kullin suuhun. Se maistui aika ällölle mutta putsasin kuitenkin .
      Minut tönäistiin vuoteelle ja menetin pikkarit.
      Odota käyn pesulla,ei siitä ollut mitään apua jalat meni kun itsestään levälleen. Tarjosin itseäni.
      Ei takuulla maistunut hyvälle,olin koko illan valunut.
      Poika nousi päälle ja alkoi sovittaan kullia minuun.
      Ja voi luoja kun tuntui makealta se eka työntö.
      Mun oli pakko voihkaista.
      Kuulin olohuoneesta puheen. Älä mene sinne sun akkaa saa munaa.
      Sen vielä näin kun mieheni sa se toinen seisoi ovella katsellen meitä.
      En ikinä ollut saanut silleen,nuori mies tyydytti itseänsä minuun ja minä otin kiimaisena vastaan.
      Tiesin että kohta olen täynnä.
      Se yö ja seuraava päivä oli kuin unessa.
      Kaksi innokasta nuorta miestä antoi ,tunsin olevani joku prinsessa.
      Pillu tosin oli kivan arka.
      Sain kokea eka kerran miltä tuntuu olla kahden miehen välissä. Pylly neitsyys meni pojille.

    • Anonyymi

      Einiin ylentävä kokemus.
      Kymmenen vuota sitten festareilla isossa teltassa porukkaa ja valkoviinistä ympäri kännissä. Itse taisin sammua ensimmäisenä. Aamulla poikaystävä kertoi vähän häpeillen, että kun muut tytöt olivat lähteneet niin hänen lisäkseen kaksi hänen kaveriaan oli myöskin pannut minua. Itse en kyllä muista mitään, mutta tuntemukset kyllä olivat jotenkin jäljellä. Minimekon alla oli ollut kyllä myös pikkarit, mutta niitä en teltasta enää löytänyt.

      Sellainen festarikokemus

    • Anonyymi

      olin yhden parin kanssa nainen sai tuplat ja orkut oli hieno tunne kullissa kun värinä meni jatko meidän imuttelua sanoi kokeile sinäkin hämmästyin mutta eiku kokeileen imin miestä kun nainen sanoi äsken sait peppua nyt sitten annat kauhistuin mutta eikö päälle istumaan nainen imi minua kun laskeuduin tuntui että pohja ei tule koskaan kunsinne pääsin tulin nainen imeskeli ja sanoi eikö ookki mahtavaa kokeilla yhdessä kaikkea myönsin oli ihana viikonloppu

      • Anonyymi

        Fiksu pari. Sut tutustutettiin miesten väliseen kauniisti ja hellästi. Sait imeä ja ottaa sitten omaan tahtiin kalun sisään.


      • Anonyymi

        Yhtä pötkyä! Pisteet ja pilkut olisivat jäsennelleet tekstiä. Olisi helpottanut selvittämään, mistä virke alkaa ja mihin päättyy.


      • Anonyymi

        Ai hitsi. Pisteitä edes, mut ei…


    • Anonyymi

      Itse oon 42 v ukko ja 5 ukon kimpassa otettiin yksi 19 vuotias likka joka oli tosi tuiterissa eli ei kyselty lupia. Pillua poljettiin kunnolla perseen kanssa samaan aikaan. Seivästettiin aukot täysin, nussittiin joka paikkaan useimpia kertoja, doublea, kahta kyrpää samaan aikaan yms. likka sai. Kyrpää tuli joka puolelta. Nuori melko kokematon pillu joutui fistauksen kohteeksi ja venyi äärimmilleen kun ukot piti kivaa. Pillu nussittiin seulaksi, jäi käytön jälkeen tosi ammolleen ja venahtaneeksi. Perse korkattiin, likkapolo sai perseeseen viittä kyrpää, jotka tikkasi sumeilematta. Pillussa ei ollut mitään pitoa enää, lihakset väsähti, ehkä se siitä palautuu mutta ruman ammollaan se oli lopetettuamme. Väljältä näytti, mutta kutkuttavan härskiltä. Melkoinen kokemus kun saatiin nujerrettua likan itsemääräämisoikeus ja likka joutui alistumaan käsittelyyn me meidän tahdon alaisena. Joutui myös imemään kyrpää.

    • Anonyymi

      Meillä kävi bailuissa tuuri, saalistettiin yksi känninen muija ja otettiin se gangbangissa. Muija sai kullia pilluunsa ja perseeseensä samaan aikaan. Perse vietiin toden teolla, kunnon pamputusta ja eihän se ollut siihen varautunut. Lopputulos oli se, että paska lensi mutta persettä tuli!

    • Anonyymi

      minun vaimo kans halus kokeilla lopussa aivan huusi muuttui lopuksi bi-seksi kun vaimo halus nähdä miten miehet panee sain siis minäkin kullia

    Ketjusta on poistettu 127 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      376
      1426
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1243
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      113
      1180
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1052
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      40
      930
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      876
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      786
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      780
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      85
      767
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      662
    Aihe