Onko koolla oikeasti väliä vai ei?

Anonyymi

Minkäkokoisista munista naiset tykkää? Oma mittani on 14,5 pitkä ja 12 cm paksu. En tiedä riittäkö se naisille?

27

582

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Koko ei tärkein jos toimii hyvin..sinulla juuri sopiva😍

      • Anonyymi

        Kiitos! En tiedä oonko kiinnostunut minusta sitten? Oon Tamperelainen. :)


    • Anonyymi

      Oikein sopivalta kuulostaa. olettaen, että 12 cm tarkoittaa ympärysmittaa, eikä halkaisijaa :D Normaali tai keskikokoinen on paras, ei tartte miehen varoa liikaa. Ite tykkään supistella lantiopohjan lihaksia seksin aikana eikä se onnistu jos on törkeen iso.

    • Anonyymi

      Ei ole koskaan edes tullut mieleen mittailla omaa seisovaa kalua.
      Tärkeintä, että jöpöttää kunnolla ja sillä tekee kohteessa hyvän työn.

    • Anonyymi

      Olen itse 31-vuotias minuuttimuna ja mulla on täysin samankokoinen muna kuin sulla. Olen sanonut tätä aina ja sanon nytkin. Jos mun tyyppinen kaveri, joka laukeaa tosi nopeesti varsin keskivertokokoisella peniksellä, pystyy antamaan useampia orgasmeja naiselle niin sullakaan ei ole mitään hätää. En ole ikinä, en i k i n ä, saanut kuulla tyytymättömyyttä panosuhteissani, koska olen panostanut ensin naisen orgasmiin ja vasta sitten omaani. Nuole, käytä leluja, kosketa, hyväile, kuuntele. You can do it!

      • Anonyymi

        Mä haluun kyllä laueta kyrvälle.


    • Anonyymi

      Sullahan on iso, jos olet mitannut oikein. Tuskin olet. Oikeasti sinulla on 13cm pitkä ja 11cm paksu, eli normaali.

      • Anonyymi

        Kyllä olen oikein mitannut, usko mitä uskot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä olen oikein mitannut, usko mitä uskot.

        Et ole mitannut oikein. Hyvin yleistä että mitataan väärin ja totuus on paljon pienempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole mitannut oikein. Hyvin yleistä että mitataan väärin ja totuus on paljon pienempi.

        Olen mitannut oikein, sä oot vaan niin ylimielinen että oot muka aina oikeassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen mitannut oikein, sä oot vaan niin ylimielinen että oot muka aina oikeassa

        Ei vaan hän on oikeassa. Entä sitten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan hän on oikeassa. Entä sitten?

        Okei uskotaanko sua sitten jos sä mittaisit omaas? Te ihmiset ootte niin vitun ärsyttäviä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei uskotaanko sua sitten jos sä mittaisit omaas? Te ihmiset ootte niin vitun ärsyttäviä.

        Siis jos oikein mitataan, silloin ei esimerkiksi taivuteta munaa mihinkään suuntaan ja seistään selkä suorana seinää vasten kuin tinasotilas. Mittaus suorakulmaista. Yhtenäistä oikeinmittausta on siis hankala toteuttaa. Useimmiten luullaan että se 15cm on 20cm ja 12cm on 15cm yms. Usko nyt vain. Joku insinööri voisi kehittää tähän jonkun mittauslaitteen?


    • Anonyymi

      Ei riitä kauniille ja hyvämuotoiselle naiselle.

      • Anonyymi

        Noi voi harmi, no se sitten riittää normaaleille naisille :P


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noi voi harmi, no se sitten riittää normaaleille naisille :P

        Siis läskillä hehtovituillekib tuo riittää, joten kauniimmilla ja solakemmille yksilöille se on ihan tarpeeksi ja ei ne isompaa edes voi ottaa.


    • Anonyymi

      Luulenpa, että uusintaan suostuminen antaa tuohon vastauksen. Ei sitä kukaan ensimmäiseksi ala mittailla sentin tarkuudella, eikä sitä kyllä siinä tilanteessa kannata ruveta kyllä kasvattamaankaan.

    • Anonyymi

      Naisellani on liivikoko 80 L eli mallia suht isot ,. Oletteko nähneet tai onko teillä naisilla isommat ?Itselläni on 17,5 cm pituus ja 14cm ympäri isolla terskalla.

      • Anonyymi

        Ei sulla ole kuin 14cm pitkä ja 11.5cm ympärys, jos oikein mitataan. Terska varmaan visuaalisesti iso sun muihin mittoihin suhteitettuna.


    • Anonyymi

      Siis koolla on oikeasti väliä, koska sinne pimppiin ei mene kuin se 10 - 15cm nautinnon rajoissa.

      • Anonyymi

        Totta. Naisen pimpin suuaukolta 10cm säteellä ne riemunysturät. Siinä kun terska soutaa, niin alkaa vosu ulista nautinnosta.


    • Anonyymi

      Silloin on pittuutta liikaa jos nokkaosa yltää pöntöllä istuessa vesirajaan saakka, toisaalta säästyy erinäiseltä viritukselta.

    • Anonyymi

      Tämä on kyllä oikein hyvä kysymys. Näihin olisi oikeasti mielenkiintoista vaikka arvosteluita tjs. Pidemmissä suhteissa oma 13cm pituus ja 15.5cm paksuus on varmaan ok, mutta ei mitään hajua miten yhdenillan jutuissa tällainen tappi otettaisiin vastaan. Täytynee vain rohkeasti kai kokeilla, kun baarit taas joskus aukeaa...

      • Anonyymi

        Ihan varmaan olet mitannut paksuuden väärin. Mulkkusi olisi muuten kuin pesäpallo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan varmaan olet mitannut paksuuden väärin. Mulkkusi olisi muuten kuin pesäpallo.

        Ei kyllä se ihan oikea mitta on. Paksu tappi lienee oikeampi kuvaus ;)


    • Anonyymi

      Siis mun suosikki niistä mitä on saanut sisäänsä on ollut oikeastaan pienin. En tiedä, mistä se johtuu. Mut kaipa tosiaan suuruudella ei oo niin paljon väliä.

      • Anonyymi

        Pienellä miehellä pienikin näyttää suurelle.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      118
      9465
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      46
      2780
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      156
      2536
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1786
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      13
      1590
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1474
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      9
      1396
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe