Etkö jo ymmärrä nainen merkkejä

Anonyymi

että olemme melko samanlaisia ja kuulumme yhteen. Olemme kuin kaksi liekkiä yhdessä nuotiossa ja vaikka kuinka yritämme paeta niin jokin voima vetää meitä toisiamme kohti. ❤

173

1603

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos kaipaat S ää niin ei se huomaa. Sillä on toinen jo

• Anonyymi

Sanoi ettei ole S:lle mutta Mode vissiin haluu että on ässälle kun poisti heti kieltävän

Suville siis pitää olla kaikki. Selevä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoi ettei ole S:lle mutta Mode vissiin haluu että on ässälle kun poisti heti kieltävän

Suville siis pitää olla kaikki. Selevä

Outoa että haukkumisviestit saa jäädä mutta mode poistelee tahallaan asiallisia viestejä. Yrittävät sekottaa pakkaa...

• Anonyymi

En ymmärrä. Tuu ottaa kiinni kädestä äläkä päästä irti.

• Anonyymi

Jos niin on mikset tee sitä tiettäväksi.

• Anonyymi

Merkit ei näy kuin tässä aloituksessa?
        Sivusta

• Anonyymi

Ymmärrän

• Anonyymi

Voi miten Ihana viesti jollekin 🥰

• Anonyymi

Mä oon vettä. Ootko säkin vettä samassa joessa?

• Anonyymi

Voidaan me olla vettäkin.

• Anonyymi

Vesielementti vahvana kukoistaa.

• Anonyymi

Tiedän, tietysti. En mä voi sitä kieltää. Kuulin tän yks päivä ja mietin meitä, minua ja häntä.

"People like us don't need much just someone that starts, starts the fire in our bonfire hearts."

https://m.youtube.com/watch?v=rZB5LnNC-e0

• Anonyymi

Mitä merkkejä?

• Anonyymi

Onko mitä merkkejä aloittaja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko mitä merkkejä aloittaja?

Ne on jänniä merkkejä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne on jänniä merkkejä.

Katseita? Ei puhetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katseita? Ei puhetta.

Jotain sinnepäin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotain sinnepäin.

Milloin näit naisen viimeksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotain sinnepäin.

Polttaa polttelee palaa roihuaa. Että niin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Milloin näit naisen viimeksi?

Tällä viikolla näit?
        Nsivusta

• Anonyymi

Hei aloittaja, eihän tämmöistä ihanuutta enää kukaan harrasta. Laita tuo aloitus kaivatullesi, ja katso miten käy. On meinaan sulaa vahaa sen jälkeen. Voi kun ihmiset olis rohkeampia ❤ Mulla ikävä miestä ja jos hän näin ajattelisi, mistä vahva aavistus, lähtisin luokseen silmiin tuijottamaan ja halaamaan heti, tuommoisen viestin saatuani.

• Anonyymi

Ei ole Juha eikä S eikä mikään muukaan. Tulkitkoon jokainen nämä miten haluaa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole Juha eikä S eikä mikään muukaan. Tulkitkoon jokainen nämä miten haluaa...

Ihmiset on erilaisia livessä kuin täällä kalastellessaan ihailua muilta.

Se ihaana kirjoittaja imartelija onkin irl kova haukkuun naisia. Muista että narsistit on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmiset on erilaisia livessä kuin täällä kalastellessaan ihailua muilta.

Se ihaana kirjoittaja imartelija onkin irl kova haukkuun naisia. Muista että narsistit on

Jokaisella on erilaisia puolia. Onko se muka yllättävää? Eipä mua ainakaan edes yllättäisi kuulla jotain ronskimpia juttuja kaivatun suusta. Oon vain iloinen että on näyttänyt herkän puolensa mulle. Muuten voi olla ihan niin kovis kuin haluaa:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokaisella on erilaisia puolia. Onko se muka yllättävää? Eipä mua ainakaan edes yllättäisi kuulla jotain ronskimpia juttuja kaivatun suusta. Oon vain iloinen että on näyttänyt herkän puolensa mulle. Muuten voi olla ihan niin kovis kuin haluaa:)

Herkkä ja ronski ei kuulu samaan kategoriaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ihmisessä on kunnolla syvyyttä ne voi ihan hyvin kuulua. Mutta voihan sitä olla pelkkä pinnallinen stereotypia yhdestä luonteenpiirteestä. Itse en ehkä niistä niin kauhean kiinnostunut oo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kuulua. Riippui tietysti mitä kullekin ronski tai herkkä noin niinkuin tarkoittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yläkoululaisen pullistelu kuuluu asiaan vain silloin kun ei ole vahvuuksia, joilla korvata heikkoudet. Olen kuullut sanottavan (ja melkein allekirjoitan), että isolla autollakin kompensoidaan jotain muuta, mikä on sitten vähän pienempää. Kokonaispisteet ratkaisevat vaikka kykyprofiili olisi epätasainen.

Muuten on kyllä sellaisia juttuja tällä palstalla, että vanhempi setämies järkyttyi suunniltaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yläkoululaisen pullistelu kuuluu asiaan vain silloin kun ei ole vahvuuksia, joilla korvata heikkoudet. Olen kuullut sanottavan (ja melkein allekirjoitan), että isolla autollakin kompensoidaan jotain muuta, mikä on sitten vähän pienempää. Kokonaispisteet ratkaisevat vaikka kykyprofiili olisi epätasainen.

Muuten on kyllä sellaisia juttuja tällä palstalla, että vanhempi setämies järkyttyi suunniltaan.

Mitkäs palstajutut järkyttää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitkäs palstajutut järkyttää?

Nojaa jätämpä sen sanomatta. :)

-Setä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nojaa jätämpä sen sanomatta. :)

-Setä

Sitten kannattaa vaihtaa palstaa, jos tuntuu liian kuumattovalta. Tai siirtyä seuraavaan askelmaan...

• Anonyymi

Tunteet on kerrottava, ei piilotettava. Eihän sitä tarvi, kuin laittaa viesti ja sanoa, että on ollut ikävä. Ei ole pakko näytellä välinpitämätöntä. Miestä, joka ei puhu, eikä pussaa.

• Anonyymi

Ymmärrän minä vähitellen.

• Anonyymi

Niin on hyvä. Minäkin, vähitellen.

• Anonyymi

Niinpä, samanlaisuus tuo yhteenkuuluvuuden tunteen, mutta intohimon liekki vaatii palakseen kuitenkin pientä erilaisuutta, arvoitusta toisessa. Kiehtovaa, ettei aivan pysty ennustamaan, toisen liikkeitä, mutta silloin ei toki täysin ymmärräkkään, alussa aiheuttaa epäröintiä.

• Anonyymi

Me ollaan ihmeellinen combo jotain niin samaa ja jotain niiin erilaista, ja jokin mikä sinussa vaan vetää puoleensa niin voimakkaasti että ei pysty käsittämään.
      Olisin kanssasi valmis ihan mihin vaan!

n --> n

• Anonyymi

Aloitus oli kylläkin M--->N
        t. Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloitus oli kylläkin M--->N
        t. Ap

Tarkenna sit siitä naisesta ja itsestäs tunnisteita kaikki muuten hyökkää luulemaan et olisi itselle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkenna sit siitä naisesta ja itsestäs tunnisteita kaikki muuten hyökkää luulemaan et olisi itselle

Valtakunta kaipaa itseään eli tummakutrinen 46 v M-nainen

Varattu. Hiukan ylipainoinen

• Anonyymi

💞 Ihana =)

• Anonyymi

Kelle tämä? Olisitko combon toinen puoli.

• Anonyymi

Millaisia merkkejä?

• Anonyymi

Tietysti ymmärrän ja tiedän, että noin se on hänen kanssaan.
      Mutta en usko, että sä olet hän.

• Anonyymi

Olisipa tämä kiva viesti eräältä ihanalta nuoremmalta mieheltä jonka nimi alkaa samalla kirjaimella kun omani :) tai ajattelisipa hän edes samoin kun aloittaja.

• Anonyymi

Ja kirjain on?

• Anonyymi

En ymmärrä, kerro se minulle.

• Anonyymi

Millon me lopetetaan pakeneminen? Merkit on aina ollut ilmassa ja tiedetään se molemmat, jos tulet liian lähelle olemme pulassa, ongelmissa, aiheutamme vähintään metsäpalon.

• Anonyymi

Tulet reilusti vastaan, oke?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan kyllä yleensä tulipaloon juokse vaan karkuun..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan kyllä yleensä tulipaloon juokse vaan karkuun..

Juostaanko tänään sitten tulipaloon yhdessä???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehen työ aiheuttaa metsäpalo mutta olen kyllä heti mukana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehen työ aiheuttaa metsäpalo mutta olen kyllä heti mukana.

Sä et paljon edes käytä wa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä et paljon edes käytä wa!

Viestit tulee silti aina perille

• Anonyymi

Kunnon roihu siis tiedossa. Kannattaa ajoittaa se ennen valtakunnallista metsäpalovaroitusajankohtaa🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viestit tulee silti aina perille

Joo mutta varmaan sitten ihan väärälle henkilölle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo mutta varmaan sitten ihan väärälle henkilölle.

Riippuu vastaanottajan reaktiosta.. et saa viestejä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Riippuu vastaanottajan reaktiosta.. et saa viestejä?

Saan ja annan, jos palstasta puhutaan??? Muuten en, ja nekin ymmärrän väärin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saan ja annan, jos palstasta puhutaan??? Muuten en, ja nekin ymmärrän väärin.

Saamattomat tai vastaamattomat viestit ei ole kovin hankala tulkita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saamattomat tai vastaamattomat viestit ei ole kovin hankala tulkita.

Entäs torjuminen sitten?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entäs torjuminen sitten?

Eikai siinäkään epäselvyyksiä pitäisi olla kun selvästi asian ilmaisee?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikai siinäkään epäselvyyksiä pitäisi olla kun selvästi asian ilmaisee?

Eli keskustelen väärän henkilön kanssa, tai sitten asia on jo taputeltu aikoja sitten?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli keskustelen väärän henkilön kanssa, tai sitten asia on jo taputeltu aikoja sitten?

Kenen kanssa oletat viestiväsi? On yritetty taputella pakettiin aikoja sitten..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenen kanssa oletat viestiväsi? On yritetty taputella pakettiin aikoja sitten..

No on hänenkin nimensä täällä palstoilla viime aikoina pyörinyt enemmän ja vähemmän eriskummallisissa merkeissä. Jos satutaan joskus olemaan samaa aikaa online ja lukee ensin typing, niin saatan ehkä uskaltaa sanoa "moi". Muuten en varmasti ikinä uskalla, ja katoan näiltä höpö-palstoilta siinä vaiheessa, kun en enää löydä mielikuvituskaveriani täältä (eli en varmaan koskaan ilman ammattilaisen apua)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No on hänenkin nimensä täällä palstoilla viime aikoina pyörinyt enemmän ja vähemmän eriskummallisissa merkeissä. Jos satutaan joskus olemaan samaa aikaa online ja lukee ensin typing, niin saatan ehkä uskaltaa sanoa "moi". Muuten en varmasti ikinä uskalla, ja katoan näiltä höpö-palstoilta siinä vaiheessa, kun en enää löydä mielikuvituskaveriani täältä (eli en varmaan koskaan ilman ammattilaisen apua)

Miestä kaipailet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miestä kaipailet?

En tosissaan vaan naista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tosissaan vaan naista.

Eipä ole tämän naisen nimi varsinaisesti näillä palstoilla pyörinyt eli en ole ainakaan hän. Aika tällä pallolla on rajallinen joten laita vaan viestiä hänelle jos siltä tuntuu. Mitään et menetä mutta jotain voit siitä saada.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä ole tämän naisen nimi varsinaisesti näillä palstoilla pyörinyt eli en ole ainakaan hän. Aika tällä pallolla on rajallinen joten laita vaan viestiä hänelle jos siltä tuntuu. Mitään et menetä mutta jotain voit siitä saada.

Juu. Väärinkäsitysten takia ei kannata tuntemattomille kirjoitella, voin sanoa kokemuksen pohjalta, että aika paljon siinä on itselle menetettävää. Aika pallolla on rajallinen mutta liian pitkä, joskus se kuitenkin loppuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu. Väärinkäsitysten takia ei kannata tuntemattomille kirjoitella, voin sanoa kokemuksen pohjalta, että aika paljon siinä on itselle menetettävää. Aika pallolla on rajallinen mutta liian pitkä, joskus se kuitenkin loppuu.

Täällä kannattaa vain aina olla sillä linjalla että hän ei ole täällä. Täällä saa vaan omiin ajatuksiin perspektiiviä vastausten perusteella. Aika pallolla on liian lyhyt kun sen viettää oikeassa seurassa. Yritä päästää tanssahtelemaan liekkisi kanssa. BTW "Moi" on paljon parempi viesti kuin ei viestiä ollenkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä kannattaa vain aina olla sillä linjalla että hän ei ole täällä. Täällä saa vaan omiin ajatuksiin perspektiiviä vastausten perusteella. Aika pallolla on liian lyhyt kun sen viettää oikeassa seurassa. Yritä päästää tanssahtelemaan liekkisi kanssa. BTW "Moi" on paljon parempi viesti kuin ei viestiä ollenkaan.

En ole vielä toipunut edes viimekerrasta. Pitänee katsoa parin vuoden päästä uudelleen. Jokainen eletty päivä on joka tapauksessa aina kotiinpäin :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole vielä toipunut edes viimekerrasta. Pitänee katsoa parin vuoden päästä uudelleen. Jokainen eletty päivä on joka tapauksessa aina kotiinpäin :)

Tanssista vai "moi" viestistä? Jos tilanne ja ihminen on oikea on joskus hyvä rohkaistua ettei murhehdi onnensa ohi. Hyvää kevättä sinulle!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tanssista vai "moi" viestistä? Jos tilanne ja ihminen on oikea on joskus hyvä rohkaistua ettei murhehdi onnensa ohi. Hyvää kevättä sinulle!

Ei ole ollut tansseja eikä "moi" viestejä. Kiitos samoin sinulle :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole ollut tansseja eikä "moi" viestejä. Kiitos samoin sinulle :)

Menit palstalla sekasin, sattuuhan sitä. Itsekin olin kerran varma mutta erehdys sekin. Ehkä pääset liekkisi kanssa tanssiin.

• Anonyymi

Palstahengen mukaan kaikki naiset on ämmiä? Hyvä että ei M.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palstahengen mukaan kaikki naiset on ämmiä? Hyvä että ei M.

Selevä! (ja sitten nämä ylimääräiset sanat, ettei modet poista viestiä)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selevä! (ja sitten nämä ylimääräiset sanat, ettei modet poista viestiä)

Ilmeisesti teillä on sama kirjain ja sekin mainittu täällä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmeisesti teillä on sama kirjain ja sekin mainittu täällä?

Veikkaan että ihan yleisönä paikalla. Kirjain ehkä sama mutta henkilö tuskin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Veikkaan että ihan yleisönä paikalla. Kirjain ehkä sama mutta henkilö tuskin.

Eipä näistä pysy kärryillä. Meillä on eri kirjaimet niin en ainakaan tähän keittoon ole osallisena.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä näistä pysy kärryillä. Meillä on eri kirjaimet niin en ainakaan tähän keittoon ole osallisena.

Viestiketjun alussa näyttäisi olevan tuttua porukkaa, ja ainakin jollain täällä on p.numeroni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viestiketjun alussa näyttäisi olevan tuttua porukkaa, ja ainakin jollain täällä on p.numeroni.

Aika vahva oletus vai onko tämä tieto?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika vahva oletus vai onko tämä tieto?

onnistui ainakin postaamaan minuutilleen wa-kirjautumisaikani, kun en muuten uskonut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

onnistui ainakin postaamaan minuutilleen wa-kirjautumisaikani, kun en muuten uskonut.

Siis mitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis mitä?

Kenenköhän kanssa puhun ja miksi kiinnostaa? Varmaan puhelinnumero pitää ainakin olla, että voi sanoa koska on ollut online viimeksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenenköhän kanssa puhun ja miksi kiinnostaa? Varmaan puhelinnumero pitää ainakin olla, että voi sanoa koska on ollut online viimeksi?

Kertoi sulle että olit online, vai huomasit sen itse?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kertoi sulle että olit online, vai huomasit sen itse?

Väitti että on stalkannut mun numeron ihan avoimesta järjestelmästä, josta olin tietysti hyvin otettu. En uskonut, joten sanoin että laita aikaleima. Mahdotonta vain uskoa, että häntä vähempää kiinnostaisi, jolloin mielessä käy kaikki muut, kuka jaksaisi tehdä pilaa.

Mutta toki olen nähnyt online monta kertaa tuon jälkeen, jos näkisi typing, voisin uskaltaa kirjoittaa jotain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väitti että on stalkannut mun numeron ihan avoimesta järjestelmästä, josta olin tietysti hyvin otettu. En uskonut, joten sanoin että laita aikaleima. Mahdotonta vain uskoa, että häntä vähempää kiinnostaisi, jolloin mielessä käy kaikki muut, kuka jaksaisi tehdä pilaa.

Mutta toki olen nähnyt online monta kertaa tuon jälkeen, jos näkisi typing, voisin uskaltaa kirjoittaa jotain.

Stalkkeri ei ole sama kuin se jolta odotat typingiä? Aika hämmentävää meininkiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Stalkkeri ei ole sama kuin se jolta odotat typingiä? Aika hämmentävää meininkiä.

"stalkannu" oli hänen itsensä käyttämä sana kuka sitten ikinä olikaan! Sitaatit unohtui, mutta minä en stalkkerina todellakaan häntä näe. Samoinhan itse stalkkasin!

Typing on hyvä vastaantulo, jos minä kuitenkin avaan keskustelun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"stalkannu" oli hänen itsensä käyttämä sana kuka sitten ikinä olikaan! Sitaatit unohtui, mutta minä en stalkkerina todellakaan häntä näe. Samoinhan itse stalkkasin!

Typing on hyvä vastaantulo, jos minä kuitenkin avaan keskustelun.

Siitä on hetki aikaa vai tapahtui äsken?

Teillä on numerot mutta mitään ette ole laittaneet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siitä on hetki aikaa vai tapahtui äsken?

Teillä on numerot mutta mitään ette ole laittaneet?

Joo on siitä jo hetki aikaa mennyt. Miksi kuulustelet, kuka olet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo on siitä jo hetki aikaa mennyt. Miksi kuulustelet, kuka olet?

Tässä on paljon tuttua.. tuskin seuraat epärelvantin paikkallaoloa? 2.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä on paljon tuttua.. tuskin seuraat epärelvantin paikkallaoloa? 2.

epärelevantin? ja istun suolipalstalla 12h joka päivä epärelevantin takia niin että kaikki muu jää hoitamatta?? Wa on nyt auki, vaikka aikaleima saattaa näyttää muuta kun sormet irtoaa näytöstä.

Huomenna ja ylihuomenna ehkä hieman vähemmän puhelinta, koska puhelin pitää jättää ulos kentän takia. toki sinne äkkiä juokse päivystämään jos siltä vaikuttaa :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

epärelevantin? ja istun suolipalstalla 12h joka päivä epärelevantin takia niin että kaikki muu jää hoitamatta?? Wa on nyt auki, vaikka aikaleima saattaa näyttää muuta kun sormet irtoaa näytöstä.

Huomenna ja ylihuomenna ehkä hieman vähemmän puhelinta, koska puhelin pitää jättää ulos kentän takia. toki sinne äkkiä juokse päivystämään jos siltä vaikuttaa :D

Miksi et vaan käytä sitä WAta ja saat elämäsi takaisin? Onhan se tietenkin jos joku iskee niin ajaa hulluuden partaalle.5.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi et vaan käytä sitä WAta ja saat elämäsi takaisin? Onhan se tietenkin jos joku iskee niin ajaa hulluuden partaalle.5.

Miksi ei hän? varmistutaan ensin että menee oikein.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ei hän? varmistutaan ensin että menee oikein.

Hän aina aloittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhelin pideytty ulkona koko päivän?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhelin pideytty ulkona koko päivän?

Ei todellakaan, autoilin tänään.. Mutta nyt se on ulkona, pitäiskö minunkin siirtyä ulos??? Mikset voinu laittaa typing edes vaikka olit online?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei todellakaan, autoilin tänään.. Mutta nyt se on ulkona, pitäiskö minunkin siirtyä ulos??? Mikset voinu laittaa typing edes vaikka olit online?

Millon olin online?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millon olin online?

21:10 lukee nyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

21:10 lukee nyt.

Varmaan väärä henkilö..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan väärä henkilö..

jos aika ei täsmää, niin sitten varmasti on... Hyvä että selvisi näin :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jos aika ei täsmää, niin sitten varmasti on... Hyvä että selvisi näin :)

Jos ei ole muuttunut niin en ole hän. Onnea sinulle ja yritä rohkaistua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ei ole muuttunut niin en ole hän. Onnea sinulle ja yritä rohkaistua.

Luojan kiitos, että varmistettiin ensin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luojan kiitos, että varmistettiin ensin!

Olishan se aika noloa vaikka molemmat olisi ollut palstalla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olishan se aika noloa vaikka molemmat olisi ollut palstalla

No tiedä sitten kuka tekee pilaa, että saadaan kaikille hyvät naurut. Kaikki sen jo on huomannut, kun juoksentelen hänen perässä. Onneksi järki edes jotenkin vielä toimii että ymmärtää "lievän" tasoeron.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tiedä sitten kuka tekee pilaa, että saadaan kaikille hyvät naurut. Kaikki sen jo on huomannut, kun juoksentelen hänen perässä. Onneksi järki edes jotenkin vielä toimii että ymmärtää "lievän" tasoeron.

En tee pilaa, ihan vain kokeilin onneani. Ei ollut typingia niin se siitä. Miten juokset hänen perässään? Itsekin tiedostan omassa tapauksessani tasoeron ja niin aika moni muukin, ainakin oletan että olen se selvästi heikompi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tee pilaa, ihan vain kokeilin onneani. Ei ollut typingia niin se siitä. Miten juokset hänen perässään? Itsekin tiedostan omassa tapauksessani tasoeron ja niin aika moni muukin, ainakin oletan että olen se selvästi heikompi.

Sitä juoksentelua on nyt täytynyt vähän rajoittaa 😄😄

Tarkoitin että pilaa voisi tehdä joku, jolla on oikeasti numeroni. Sinuahan ja "tasoasi" siis en tunne, mutta yleisesti keskustellessa MAT:ista (markkina-arvoteoria), se määräytyy suoraan kysynnän mukaan, eli millaiset mahdollisuudet ihmisellä on pariutua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä juoksentelua on nyt täytynyt vähän rajoittaa 😄😄

Tarkoitin että pilaa voisi tehdä joku, jolla on oikeasti numeroni. Sinuahan ja "tasoasi" siis en tunne, mutta yleisesti keskustellessa MAT:ista (markkina-arvoteoria), se määräytyy suoraan kysynnän mukaan, eli millaiset mahdollisuudet ihmisellä on pariutua.

Onhan sitä joutunut rajoittaa koska korona?Voihan se olla pilaakin mutta tahdon uskoa ihmisistä hyvää vaikka siitä välillä/usein kärsinkin. Pitää tutkia asiaa siis tuota MATia. Itsellä sellainen ei vaikuta vaan henkilökemia. Kaikilla varmasti mahdollisuus pariutua mutta onko se hänen kanssa jonka kanssa kemiat kolahtaa kunnolla niin sitä ei tiedä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan sitä joutunut rajoittaa koska korona?Voihan se olla pilaakin mutta tahdon uskoa ihmisistä hyvää vaikka siitä välillä/usein kärsinkin. Pitää tutkia asiaa siis tuota MATia. Itsellä sellainen ei vaikuta vaan henkilökemia. Kaikilla varmasti mahdollisuus pariutua mutta onko se hänen kanssa jonka kanssa kemiat kolahtaa kunnolla niin sitä ei tiedä.

Juu korona, tai siitä oikeastaan sai hyvän syyn lopettaa itsensä kiusaamisen. Ei ole järkeä juoksennella hänen perässä ketä ei voi koskaan saada. No tämän seurauksena sitten ajauduin tänne palstoille, kun ei mikään nyt oikein kiinnosta. MAT- luokituksen pohjalla on ATM (alemman tason mies) ja heillä ei ole valinnan varaa. Kontrasti on siis merkittävimmillään silloin, kun ATM yrittää naista kuka voi valita aivan kenet haluaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu korona, tai siitä oikeastaan sai hyvän syyn lopettaa itsensä kiusaamisen. Ei ole järkeä juoksennella hänen perässä ketä ei voi koskaan saada. No tämän seurauksena sitten ajauduin tänne palstoille, kun ei mikään nyt oikein kiinnosta. MAT- luokituksen pohjalla on ATM (alemman tason mies) ja heillä ei ole valinnan varaa. Kontrasti on siis merkittävimmillään silloin, kun ATM yrittää naista kuka voi valita aivan kenet haluaa.

Mistä tiedät että et voi häntä koskaan saada- teidän välillä ei ole ollut mitään? Mikään ei kiinnosta paitsi hän jonka vuoksi vietät täällä päivät? En usko että olet ATM, olet vaan sattumoisin kiinnostunut siitä yhdestä. Etkä voi olla koska sanoot lievä tasoero vaikka heittomerkein sen kirjoititkin. Et "juoksisi" hänen perässä jos olisi ihan mahdotonta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tiedät että et voi häntä koskaan saada- teidän välillä ei ole ollut mitään? Mikään ei kiinnosta paitsi hän jonka vuoksi vietät täällä päivät? En usko että olet ATM, olet vaan sattumoisin kiinnostunut siitä yhdestä. Etkä voi olla koska sanoot lievä tasoero vaikka heittomerkein sen kirjoititkin. Et "juoksisi" hänen perässä jos olisi ihan mahdotonta.

Olenhan minä jo hänen peräänsä joskus itkenytkin, mutta kyse on vain kohteliaasta ja hyväntuulisesta ihmisestä, jonka yksinäinen mies hyvin helposti haluaisi ymmärtää väärin. Kyllähän sen näkee hienovaraisista merkeistä, ettei homma ota tuulta siipiensä alle kehittyäkseen eteenpäin, vaan pysyy kohteliaan ihmisen käytöksenä. Palstalla on nyt hyvä viettää päivät, kun ei tiedä kenen kanssa puhuu. Voi "uskoa", elätellä toiveita ja selvitä näin ajassa eteenpäin. Kiitos siis sinullekin! 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olenhan minä jo hänen peräänsä joskus itkenytkin, mutta kyse on vain kohteliaasta ja hyväntuulisesta ihmisestä, jonka yksinäinen mies hyvin helposti haluaisi ymmärtää väärin. Kyllähän sen näkee hienovaraisista merkeistä, ettei homma ota tuulta siipiensä alle kehittyäkseen eteenpäin, vaan pysyy kohteliaan ihmisen käytöksenä. Palstalla on nyt hyvä viettää päivät, kun ei tiedä kenen kanssa puhuu. Voi "uskoa", elätellä toiveita ja selvitä näin ajassa eteenpäin. Kiitos siis sinullekin! 🙂

Jos jotain kohteliasuutta enemmän on ollut niin olet sillon OTM (oikean tason mies). Mitä hienovaraisia merkkejä tarkoitat? Oletko yrittänyt kehittää eteenpäin jollain tavoin? Onhan sulla aika selkä sauma siirtää ajatukset tekoihin jos vaan uskallat. Vaikka torjunta tulisikin niin kuitenkin nopeuttaa etenemistä eteenpäin, pois palstan haaveiluista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos jotain kohteliasuutta enemmän on ollut niin olet sillon OTM (oikean tason mies). Mitä hienovaraisia merkkejä tarkoitat? Oletko yrittänyt kehittää eteenpäin jollain tavoin? Onhan sulla aika selkä sauma siirtää ajatukset tekoihin jos vaan uskallat. Vaikka torjunta tulisikin niin kuitenkin nopeuttaa etenemistä eteenpäin, pois palstan haaveiluista.

Kohtelias hän on kaikille, ja luulen että ei häntä edes hirveästi haittaa nähdä, että miehet ovat hänestä hyvin kiinnostuneita. Varattukin vielä, eli kyseessä on vain ystävällisyyttä, jonka halutessaan voi yrittää haaveilla flirtiksi. Kyllähän sitä on jo tullut kokeiltua, että kiinnostusta ei ole. Eli palsta lienee hyvä loppusijoituskohde, missä voi itse haaveilla mitä lystää. Torjuntaa ei tarvitse enää uudelleen kokeilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kohtelias hän on kaikille, ja luulen että ei häntä edes hirveästi haittaa nähdä, että miehet ovat hänestä hyvin kiinnostuneita. Varattukin vielä, eli kyseessä on vain ystävällisyyttä, jonka halutessaan voi yrittää haaveilla flirtiksi. Kyllähän sitä on jo tullut kokeiltua, että kiinnostusta ei ole. Eli palsta lienee hyvä loppusijoituskohde, missä voi itse haaveilla mitä lystää. Torjuntaa ei tarvitse enää uudelleen kokeilla.

Jotkut pitää huomiosta, minä en. Mistä päättelet että kiinnostusta ei ole? Jotkut ihmiset vaan on ystävällisiä kaikille ja sen takia mahdottomia tulkita. Saahan sitä aina haaveilla mutta en suosittele tekemään sitä ikuisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotkut pitää huomiosta, minä en. Mistä päättelet että kiinnostusta ei ole? Jotkut ihmiset vaan on ystävällisiä kaikille ja sen takia mahdottomia tulkita. Saahan sitä aina haaveilla mutta en suosittele tekemään sitä ikuisesti.

Päättelen siitä, että koko homman kannattelu jää yksin minulle (taas). Jos olisi oikeasti kiinnostunut niin tulisi vastaan, aivan kuten sinä tulit. Olit valmis laittamaan typing, joka ei sinulle mitään maksa. Jos pääpointti on koko ajan pitää koko homma sillä tasolla, että ollaan pelkästään toisen tulkinnan varassa, niin oikean kiinnostuksen todennäköisyys on olematon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päättelen siitä, että koko homman kannattelu jää yksin minulle (taas). Jos olisi oikeasti kiinnostunut niin tulisi vastaan, aivan kuten sinä tulit. Olit valmis laittamaan typing, joka ei sinulle mitään maksa. Jos pääpointti on koko ajan pitää koko homma sillä tasolla, että ollaan pelkästään toisen tulkinnan varassa, niin oikean kiinnostuksen todennäköisyys on olematon.

Onhan se niinkin. Tiedän että itse en saa sitä vastavuoroisuutta kun kiinnostunut henkilö antaisi joten olen vähän yksinkertainen enkä niin vähänkään. Ja laitoin typing vaikka tiesin ettet ole hän, säälittävyyteni uusin pohjanoteeraus.

Toisen tulkinnan varassa?

Itse tiedän että tasoerot, elämätilanne ja yhteisen ajan puute ajoi tilanteen tähän mitä se onkin. Ei yhtään mitään. Oli paljon muutakin minkä jätän kirjoittamatta tähän. Osamme kuitenkin olla inhimillisiä ja tulla toimeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan se niinkin. Tiedän että itse en saa sitä vastavuoroisuutta kun kiinnostunut henkilö antaisi joten olen vähän yksinkertainen enkä niin vähänkään. Ja laitoin typing vaikka tiesin ettet ole hän, säälittävyyteni uusin pohjanoteeraus.

Toisen tulkinnan varassa?

Itse tiedän että tasoerot, elämätilanne ja yhteisen ajan puute ajoi tilanteen tähän mitä se onkin. Ei yhtään mitään. Oli paljon muutakin minkä jätän kirjoittamatta tähän. Osamme kuitenkin olla inhimillisiä ja tulla toimeen.

Mitä tarkoitat, että et saa vastavuoroisuutta? Olet siis jo mielestäsi tehnyt omassa tilanteessanne enemmän kuin hän? Aiot erota vai olette eronneet? Ja ketä sitten kaipailet? Et minua ainakaan, se me kokeiltiin jo. 😄

Monet naiset haluavat vain kokeilla omaa MAT:tian ja sen usein tunnistaa siitä, että annetaan pelkästään jotain epäselviä signaaleja, jotka ovat sitäkin helpompi mitätöidä, siltä varalta että mies lähestyy. Usein toistuessaan ATM:än mielenterveydelle se ei kuitenkaan ole hyväksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tarkoitat, että et saa vastavuoroisuutta? Olet siis jo mielestäsi tehnyt omassa tilanteessanne enemmän kuin hän? Aiot erota vai olette eronneet? Ja ketä sitten kaipailet? Et minua ainakaan, se me kokeiltiin jo. 😄

Monet naiset haluavat vain kokeilla omaa MAT:tian ja sen usein tunnistaa siitä, että annetaan pelkästään jotain epäselviä signaaleja, jotka ovat sitäkin helpompi mitätöidä, siltä varalta että mies lähestyy. Usein toistuessaan ATM:än mielenterveydelle se ei kuitenkaan ole hyväksi.

Lyhyitä vastauksia, ei mitään oma-alotteista, vilkuilua, puhetta ihan yleisellä tasolla, ei sentään poistu paikalta vaikka olen läsnä. Olo on sellainen kun ahdistaisin häntä jos kyselen jotain hänestä. Se mitä hän on sanonut minulle painaa vaakakupissa eniten. Sinut me jo suljettiin pois.

Tiedän monia naisia jotka testaa tuota markkina arvoaan enkä osaa heitä oikeen arvostaa. Ei tuollainen leikkiminen ole tervettä. Hän leikki varmaan kanssani koskaa mitään ei luvattu, en ole kaunis, huonojakin puolia on ja silti loukkaannuin jossain vaiheessa vaikka tiesin tosiasiat. En ole edes vihainen. Hän, mies, vaan oli jotain mitä en edes tiennyt että on olemassa. Pääsi liian ihon alle ja minun oli pakko tehdä jotain asialle.. Sitä kadun. Pitää kai lohduttautua sillä että näin olisi käynnyt jokatapauksessa.

Ketä sinä kaipaat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lyhyitä vastauksia, ei mitään oma-alotteista, vilkuilua, puhetta ihan yleisellä tasolla, ei sentään poistu paikalta vaikka olen läsnä. Olo on sellainen kun ahdistaisin häntä jos kyselen jotain hänestä. Se mitä hän on sanonut minulle painaa vaakakupissa eniten. Sinut me jo suljettiin pois.

Tiedän monia naisia jotka testaa tuota markkina arvoaan enkä osaa heitä oikeen arvostaa. Ei tuollainen leikkiminen ole tervettä. Hän leikki varmaan kanssani koskaa mitään ei luvattu, en ole kaunis, huonojakin puolia on ja silti loukkaannuin jossain vaiheessa vaikka tiesin tosiasiat. En ole edes vihainen. Hän, mies, vaan oli jotain mitä en edes tiennyt että on olemassa. Pääsi liian ihon alle ja minun oli pakko tehdä jotain asialle.. Sitä kadun. Pitää kai lohduttautua sillä että näin olisi käynnyt jokatapauksessa.

Ketä sinä kaipaat?

Lyhyitä vastauksia tms.? Siis nykyisesi/eksäsi? Hän on sanonut sinulle pahasti? Mutta jotain uutta etsit palstalta vai missä olet tavannut irl jos on päässyt ihon alle? Onko hän täällä ja leikkii sinulla?

Itsellä yksi kiva mielessä, kaunis ja fiksu eikai oikein muita tunnisteita tarvi 😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lyhyitä vastauksia tms.? Siis nykyisesi/eksäsi? Hän on sanonut sinulle pahasti? Mutta jotain uutta etsit palstalta vai missä olet tavannut irl jos on päässyt ihon alle? Onko hän täällä ja leikkii sinulla?

Itsellä yksi kiva mielessä, kaunis ja fiksu eikai oikein muita tunnisteita tarvi 😄

Minulla on elämä palstan ulkopuolella eikä kyse ole ex tai nyx. Ei ole koskaan sanonut pahasti, vain mitä hänelle olen. En etsi uutta, kunhan kaipailen ja vietän palstalla aikaa kun ei juuri nyt muutakaan ole. Joskus ehkä leikki kustannuksellani irl.

Kiva, kaunis ja fiksukin, eikai sitä muuta tarvi? Voisit vielä jotain piirteitä laittaa jos hän vaikka sattuisi lukemaan tätä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on elämä palstan ulkopuolella eikä kyse ole ex tai nyx. Ei ole koskaan sanonut pahasti, vain mitä hänelle olen. En etsi uutta, kunhan kaipailen ja vietän palstalla aikaa kun ei juuri nyt muutakaan ole. Joskus ehkä leikki kustannuksellani irl.

Kiva, kaunis ja fiksukin, eikai sitä muuta tarvi? Voisit vielä jotain piirteitä laittaa jos hän vaikka sattuisi lukemaan tätä?

Et etsi uutta palstalta vaan vietät aikaa mutta silti kokeiltiin meidän wa:t. Eli joku sinullakin on mielessä täältä, vaikka elämä olisi palstan ulkopuolella?

Tutut tunnistavat palstalta tämän oman rymyporukan joka tapauksessa, eli tunnistuksia ei enempää kaivata. Kunnioitan myös toisten yksityisyyttä vähintäänkin yhtä paljon kuin välitän omastani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et etsi uutta palstalta vaan vietät aikaa mutta silti kokeiltiin meidän wa:t. Eli joku sinullakin on mielessä täältä, vaikka elämä olisi palstan ulkopuolella?

Tutut tunnistavat palstalta tämän oman rymyporukan joka tapauksessa, eli tunnistuksia ei enempää kaivata. Kunnioitan myös toisten yksityisyyttä vähintäänkin yhtä paljon kuin välitän omastani.

Sanoin jo että kaipailen ja ketä. Rymyporukka? Onkai tässäkin pari palstariiviötä ollut välissä.

Toivottasti uskallat ottaa yhteyttä häneen ketä täällä kaipailet. Saat jonkinsortin mielenrauhan, palstalla sitä ei saa vaikka ihan mukavaa tämä välillä onkin. Kiitos sinullekin.

• Anonyymi

Minkälaisista merkeistä puhut? Esimerkkejä.

• Anonyymi

Kaunista. Kun itse rakastuin syvästi, muistan kyllä pyristelleeni niitä tunteita vastaan. Hävisin. Vuosia myöhemmin hän "myi" meidät ja taistelin kovastikin kaikkea vastaan. Ja voin todella huonosti. Vuosien kuluttua olin niin lähellä onnistumista ja elin jo muille asioille. En toki ollut unohtanut häntä, enkä sellaista odottanutkaan. Sitten tapahtui jotain todella yllättävää, johon en ollut mitenkään varautunut.

Itse tunnistin aivan alusta lähtien tämän voiman, tämän että tässä on jotain syvempää. Tunnistan kyllä rakkauden, kun se kohdalle tulee. Tunsin ja tiesin kyllä heti asian vaikuttavuuden ja syvyyden. Toki voin puhua vain itsestäni.

Enää en yritä paeta mitenkään, en millään tavalla. Tiedän sen turhaksikin, sen voima on liian suuri. Haluaisin vain olla hänen lähellään . . .

• Anonyymi

Minnepäin menee?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minnepäin menee?

Pohjanmaa tai uusimaa veikkaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minnepäin menee?

Miehelle (P.)

• Anonyymi

Kerro lisää merkeistä.

• Anonyymi

Kerrothan lisää mistä merkeistä tiedät minun olevan kiinnostunut? Mikä oli päivän kohtaamisessa erityistä? :)

• Anonyymi

Jos kuulumme yhteen mikset tee asialle mitään?

• Anonyymi

Tein jo eikä natsannut eli ei taideta kuulua?

• Anonyymi

Asiassa on pari muuttujaa enkä jaksaisi mitään ilkkumista tai naureskelua. Minkäs minä sille voin että tunteet heräs taas... 😔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tein jo eikä natsannut eli ei taideta kuulua?

Mitä teit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä teit?

Pyysin kahville tietty!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asiassa on pari muuttujaa enkä jaksaisi mitään ilkkumista tai naureskelua. Minkäs minä sille voin että tunteet heräs taas... 😔

Tiedät varmasti, että jos hänellä on yhtään tunteita sinua kohtaan, ei hän ilkkuisi tai naureskelisi sinulle.

• Anonyymi

Mistä noita merkkejä tulisi etsiä? Taivaalle on tapana ilmestyä mielenkiintoisia pilviä, joista näkee mitä erikoisempia kuvioita.

• Anonyymi

Minä hoksaan muutaman vuoden viiveellä jos joku on kiertoteitse ilmaissut lämpimät tunteensa minua kohtaan. Siinä kohtaa juna on ehtinyt puksuttaa jo puoliväliin jupiteria kohti.

• Anonyymi

Näinhän se menee. Toiset jää asemalle epäröimään, toiset jatkaa matkaansa.

• Anonyymi

Juuri näin, samoin ei pitäisi käyttää mitään kiertoilmaisuja minkään suhteen mitä haluaa tuoda ilmi kun ne voi (etenkin ihastuneena) ymmärtää aivan väärin ja siihen helposti tyssää sitten koko homma.

• Toi on niin tuttua, paitsi et mä en hoksaa edes vuosienkaan viiveellä. Muhun tehoo ainostaan suora toiminta. Vaikka jotain epäilisinkin, mun aivot raksuttaa siihen malliin että kun pohdin mielessä sitä mitä mikäkin ele vois kenties tarkoittaa,.kehittelen samaan aikaan vastalauseita niille omille pähkäilyille. Ja sitten oon lopulta ihan pihalla siitä missä sillä hetkellä mennään. 😂

Sivusta näitä mietteitä... Ollako vai eikö olla, vai olisiko sittenkin, mutta ei se voi niin olla. Vai onko sittenkin? 🤔
        Terveisin Puupää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin, samoin ei pitäisi käyttää mitään kiertoilmaisuja minkään suhteen mitä haluaa tuoda ilmi kun ne voi (etenkin ihastuneena) ymmärtää aivan väärin ja siihen helposti tyssää sitten koko homma.

Joskus voi lipsahtaa suusta jotain. Mutta ei ikinä väärälle henkilölle. Kiertoteitse asia voi tulla ikäänkuin vahingossa ilmi vastakkaiselle sukupuolelle. En häpeä sanojani. Ehkä jälkikäteen vähän nolottaa. Vitsinä heitin aamun alkuun. Tai no, ei se ollut vitsi. Osa totuutta. En tiedä, tajusko muuan henkilö vihjailua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joskus voi lipsahtaa suusta jotain. Mutta ei ikinä väärälle henkilölle. Kiertoteitse asia voi tulla ikäänkuin vahingossa ilmi vastakkaiselle sukupuolelle. En häpeä sanojani. Ehkä jälkikäteen vähän nolottaa. Vitsinä heitin aamun alkuun. Tai no, ei se ollut vitsi. Osa totuutta. En tiedä, tajusko muuan henkilö vihjailua.

Kenelle lipsautit aamulla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenelle lipsautit aamulla?

Miehelle...

• Anonyymi

Toinenhan voi ajatella aivan toisin kuin sinä. Sinun mielipiteesi ei välttämättä ole sama kuin hänen.

• Anonyymi

Se vaara näissä asioissa on. Elämässä pitää uskaltaa otta joskus riskejä vastaan.

• Anonyymi

Kaksi samanlaista voi olla liikaa. Mieti huonoimpia puoliasi ja sitä, miten kestäisit niitä parisuhteessa. Kestäisikö suhde? Saatettaisiin palaa voimakkaasti ja kirkkaasti, mutta nopeasti loppuun.

• Anonyymi

Toisaalta jos toista ei tunne vielä kovinkaan, erilaisuuttakin saattaa olla luvassa yllinkyllin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toisaalta jos toista ei tunne vielä kovinkaan, erilaisuuttakin saattaa olla luvassa yllinkyllin.

Ja sitäkin voi olla liikaa ja väärissä asioissa.

Anteeksi, taidan olla liian kyyninen. Itsekin ajattelin, että sopisimme ehkä toisillemme, niinkuin kaksi erillistä ihmistä ylipäätään voi sopia. Jotkin jutut minua mietityttää hänessä, tietyt jutut ovat minulle ehdottomia deal breakereita, mutta ne pitäisi selvittää, jos välimme kehittyvät siihen suuntaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sitäkin voi olla liikaa ja väärissä asioissa.

Anteeksi, taidan olla liian kyyninen. Itsekin ajattelin, että sopisimme ehkä toisillemme, niinkuin kaksi erillistä ihmistä ylipäätään voi sopia. Jotkin jutut minua mietityttää hänessä, tietyt jutut ovat minulle ehdottomia deal breakereita, mutta ne pitäisi selvittää, jos välimme kehittyvät siihen suuntaan.

Mitäs ne deal breakerit olis? Täällä ne kait on pakko selvittää!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ne pitää hänen kanssaan selvittää, tuskin olet hän.

Deal breakerit liittyvät päihteiden käyttöön ja siihen, mitä haluaa parisuhteelta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai kannattaa selvittää kahdenkeskiset asiat tuntemattomien kanssa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ne pitää hänen kanssaan selvittää, tuskin olet hän.

Deal breakerit liittyvät päihteiden käyttöön ja siihen, mitä haluaa parisuhteelta.

En luovu mun päihteistä!

• Anonyymi

Ihmissuhteissa pisimmälle on omissa suhteissa kantanut yleensä samankaltaisuus.

• Anonyymi

Notskilla tapaamme joku kaunis päivä. Voi olla yhtä kuumottava tunnelma kuin Temtation Islandin iltanuotioilla. Saat valita totuus vai tehtävä. Ehkä molemmat voi olla tarjolla. Eväät mukaan ja aikaa varaathan riittävästi.

• Anonyymi

Joko kohta on tulet tehty? Otanko nuotipannun mukaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joko kohta on tulet tehty? Otanko nuotipannun mukaan?

Termari tulee mukana. Tuo sinä makkarat.

• Anonyymi

J —> J

• Anonyymi

Kyllä ymmärtää Sanna Marin, strategia on mennyt persilleen. Juuri uutisissa kerrotaan SANNA MARININ TRADEGIAN MIELEKKYYDESTÄ.
      Marinin virittämä korona pommi on räjähtämäisillään ja tilanne on kadasrofaalinen.
      Odotettavissa valtavat vahingot, taloudelliset ja terveydelliset, paljon kuolleita.
      PRESIDENTIN TULEE PUUTTUA KIIREELLISESTI JA HAJOITTAA HALLITUS.
      PERUSTAA CORONA-HALLITUS
      Luulisi löytyvän järkevämpiä johtamaan vakavaa tilannetta.

• Anonyymi

En itse osaa ajatella noin ollenkaan. Sitten kun on jaksamista alan katsella oman ikäisiäni vastakkaisen sukupuolen edustajia.

• Anonyymi

Kauanko olet tuntenut tämän liekin?

• Anonyymi

Eipä hänestä selkoa ole ottanut. Merkkejä en jaksa tutkailla enää, väärässä voisin hyvinkin olla. Jotenkin suoremmin toivoisin näyttävän kuin epämääräisin merkein, mutta tuskin olen hänelle niin merkitsevä, että sen tekisi.
      Kunpa osaisi sammuttaa oman liekin ja jatkaa eteenpäin, ettei jää vain tuhkaa jäljelle...

Kirjoitus ei varmasti minulle ollut, mutta kommentoin silti.

• Anonyymi

Voitko itse olla suorempi? Antaa merkkiä tai kertoa suoraan? Miksi odottaa toiselta vain?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voitko itse olla suorempi? Antaa merkkiä tai kertoa suoraan? Miksi odottaa toiselta vain?

Miten olla suorempi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten olla suorempi?

No laittaa vaikka viestiä wa:ssa`?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No laittaa vaikka viestiä wa:ssa`?

Enkö ole laittanut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enkö ole laittanut?

Et ole. Wa näyttää että viestejä enemmän mutteivät löydy?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ole. Wa näyttää että viestejä enemmän mutteivät löydy?

Olen laittanut jotain joskus joten..

• Anonyymi

Sun merkit on näyttänyt ei, joo, ei, joo, ei, joo

• Anonyymi

Samaistun tähän.
        Mn

• Anonyymi

Rautalangasta mies väännä se tai laita suoraa viestiä henkilökohtaisesti palstan ulkopuolella.😌

• Anonyymi

Oon huomannu elämäni olevan parempaa ja helpompaa vähemmillä päihteillä.

Olen siitä kiitollinen

Voin muuttua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon huomannu elämäni olevan parempaa ja helpompaa vähemmillä päihteillä.

Olen siitä kiitollinen

Voin muuttua

Tykkään niin katsella nuotion loimua

Siihen ei kyllästy

Se on sitä meditointia

• Anonyymi

Ap ei ilmeisesti ole kykeneväinen ottamaan neuvoja vastaan? Enkä siis hauku häntä mutta totean vaan asian sivusta.

• Anonyymi

Ymmärränhän minä. Tiedän keskisormimerkin ja joskus tuntuu, että mun tunteet näyttää mulle sitä.

• Anonyymi

Jos pakenen kun ei niitä tunteita ole.....

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      37
      2726
    2. Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?

Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.
      Ikävä
      89
      1174
    3. Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia

Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.
      Maailman menoa
      127
      979
    4. Oliko mies vetäytyminen

Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.
      Ikävä
      60
      950
    5. Mitä söitte Hänen kanssaan yhdessä viimeksi?

Tällainen vihjeketju:)
      Ikävä
      66
      907
    6. Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää

Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos
      76
      858
    7. Oon tässä pohtinut että se nainen

Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle
      Ikävä
      70
      805
    8. EU:lta tyly ratkaisu Temulle

On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta
      Maailman menoa
      99
      802
    9. Nainen on ihana

ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?
      Ikävä
      25
      718
    10. Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä

Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi
      Ähtäri
      30
      684
    Aihe