Viikonloppuna sisällä oli pienessä tilassa n 30-35 ihmistä.
Tuossa on suonenjoen ainoa riskipaikka josta voi paljastus koronapommi kun sisälle lompsii ihminen jolta tartunnat mahdollisia.
Kasibaarista voi tulla koronapommi
10
738
Vastaukset 10
- Anonyymi
entäs sitten...?... kaupoissa on porukkaa paljon enemmän
- Anonyymi
Kaupat ovat turvallisia: ostokset tehdään nopeasti ilman tavaroiden näpelöintiä. Eikä siellä jaaritella kenenkään kanssa tuntitolkulla.
- Anonyymi
Ja voisiko ne ostokset tehdä yksi perheen jäsen, eikä koko porukan kanssa pyörimässä ja arpomassa mitä hankitaan.
- Anonyymi
hyvä idea, ei siellä koko perhettä tarvita... onko se joku suomalainen tapa että otetaan kaikki penskat kauppaan mukaan. Ja pariskunnat käy parettain tietysti...
- Anonyymi
Juuripa näin. On vieläkin näitä kaiken näplääjiä ja hohhailijoita, että tarvitsenkohan tätä vai tuota, vai enkö sittenkään.
Ostoslista kouraan ja reipas ostoskierros!
- Anonyymi
Mopolla kaljaa viinaa kuskaava reppuselkä lähetti vois hoitaa kotiin....
- Anonyymi
Kyllä
- Anonyymi
Hiertääkö jokin vai eikö ole varaa hänen hintoihin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hiertääkö jokin vai eikö ole varaa hänen hintoihin?
^ Urpoa taitaa itseään hiertää?
- Anonyymi
paikka pitäisi ainakin SIIVOTA edes joskus, on todella likainen!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48940Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15818Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl497769- 46707
- 42634
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30586- 35583
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530- 44470