Oletko mustasukkainen kaivatustasi?

Anonyymi

Mietitkö koskaan, että kenen kanssa hän mahtaa aikaansa viettää?

26

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joskus tottakai. Päivä päivältä vähemmän.

    • Anonyymi

      Mikasta?
      En ole, toivon hänelle kaikkea hyvä!

    • Anonyymi

      Kyllä. Toisinaan mietin tekeekö hän niin tahallaan että tulisin mustikseksi.

    • Anonyymi

      Kyllä pakko tunnustaa että hieman olen mustasukkainen hänestä. Joskus kun huomaan että hän on ollut whatsappissa myöhään illalla/yöllä, ajattelen mustasukkaisena että varmaan jutellut jonkun naisen kanssa.

      • Anonyymi

        Välillä on vähän samantyylisiä tuntemuksia. Mutta kyllähän minä ymmärrän sen että se ihanaiseni kaivattu ottaa kenet haluaa ja se on juurikin oikein. Vaikka minä hänestä haaveilenkin ja muista asioista on hyväksyttävä tosiasiat. Ja kyllä minä edelleen hänestä haaveilen kun en muuta voi.


    • Anonyymi

      Vähän joo, mutta Eiköhän se jo kerro kaiken tarpeellisen, jos sen kaivatun kanssa ei ole yhdessä saati muutenkaan oikein mitään yhteyttä, niin selväähän se on, että sutinaa varmasti on jonkun muun kanssa.

      Hyvää yötä!

      • Anonyymi

        Kiitos samoin t:kaivattusi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos samoin t:kaivattusi?

        Hän ei täällä ole ja jos olisikin, niin sitten kaipaa jotain toista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos samoin t:kaivattusi?

        mitä jos sinä kai menisit sinne vattuun


    • Anonyymi

      En, koska hänen tekemiset ei kuulu mulle.

    • Anonyymi

      En ole. Ja olisi tekopyhää olla mustasukkainen, koska itsekin mennyt elämässä eteenpäin jo. Vaikka välillä häntä lämmöllä ajattelenkin.

    • Anonyymi

      Kyllähän sitä exä vielä mieleen tulee ja kun petokseen loppui, niin mustasukkainen olen. Jos minut takaisin haluaa, ei paranis sinkkuna paneskella muita vaan, minua takas kosiskella

      • Anonyymi

        Eiköhän takas ota kun oot kiltti😘


      • Anonyymi

        ei tuu kestävää suhdetta enää tollasesta touhusta sen voi sanoa.Vanhan suhteen lämmitystä ja aina v anhat asiat mousee pintaan.


    • Anonyymi

      Mustasukkaisuus on sairasta jokainen valitsee seuransa.Miksi uhraisi aikaa miettien jonku suhdekuvioita sillä niitä on niin laidasta laitaan.

      • Anonyymi

        Mustasukkaisuus on tunne. Ei tunteissa mitään sairasta ole.


      • Anonyymi

        Eikä ole. Hallittu mustasukkaisuus on mukavaa. Se saa alapään toimiin ja vahvistaa muita tunteita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mustasukkaisuus on tunne. Ei tunteissa mitään sairasta ole.

        Olen tämän kanssa samaa mieltä. Ei tunteet ole sairautta vaikka nuoremmat ikäpolvet tuntuu olevan niin kasvatettu. Negatiivisetkin tunteet kuulu elämään, myös mustasukkaisuus. Mustasukkaisuus voi olla sairaalloista, mutta ei se sitä ole läheskään aina.


    • Anonyymi

      Olen! Se on kuuma! Sen mukaan lähtis monta naista. Onneks se ei sitä ite ymmärrä. Saan olla rauhassa mustis

    • Anonyymi

      En myönnä

    • Anonyymi

      No kyllähän sitä tulee miettineeksi, jos katoo pitemmäksi aikaa, et joko se läks toisen mukaan tai meni muuten vaan menojaan. Mut noi ei oo oikeestaan omassa kädessä, pitää ottaa vastaan se mitä tuleman pitää ja uskoa että loppujen lopuksi kaikella on tarkoituksensa, vaikka sitä pienen ihmissielun joskus on hyvin vaikea käsittää.

    • Anonyymi

      En. Hän on kenen kanssa haluaa ja tekee, mitä haluaa. Jos hän haluaa minut, hän voi saada, mutta ei, jos pelaa muiden naisten kanssa. Jos olisimme pari, luottaisin siihen, että hän haluaa olla kanssani tai kertoo, jos ei halua. Ketään ei voi omistaa.

    • Anonyymi

      Olen ollut kyllä joskus. Ja sitten, kun en ole nähnyt häntä vähään aikaan, näen häntä muistuttavan jonkun nuoremman naisen seurassa. Olen silloin hätkähtänyt vähän ja tajunnut erehtyneeni. Mutta se kertoo kyllä siitä, että menisin aika sekaisin jos hänet jonkun kanssa näkisin.

      Tänään ymmärrän, että ei tarvitse olla mustasukkainen. Vaikuttaa ennemminkin siltä, että hän ei halua ketään naista elämäänsä sotkemaan, koska kokee asiat simppelimpänä ilman. Ymmärrän kyllä, mutta vaikea on asiaa hyväksyä. Hän on hyvin omistautunut lapsilleen.

    • Anonyymi

      En oikein .

      Onneinn kiakki jotennii niin tulipesiä

      Mutta en nyt oikein etes arvoo kenen kanssa sinä?..

      Minnoon ainnain vuoan telkun iäressä.

      Kuuluu jotain musiikkiakin in reidio mutta nyt vähän korvista sisään ja ulos.



      Ulkopuolinen olo tuassiin mutta niin nnoon monillä muilläin.

      Ymmärrätsiä minnuu,,??
      Viis pojjuu suat jos ymmärret🤕

    • Anonyymi

      Olen myönnän mutta osaan elää asian kanssa 😘

    • Anonyymi

      Kyllähän hänen tinderöinnit ja tärskyt muiden kanssa vähän kirveltää välillä, mutta en mitenkään mustasukkainen. Toivon että hän on onnellinen ja tekee sitä mitä haluaa. Itse en siihen onneen riittänyt, ja sen hyväksynyt. Toivon että löytää jonkun rakastettavan ihmisen itselleen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4702
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1472
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1452
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      344
      1430
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1367
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1257
    Aihe