Mietitkö koskaan, että kenen kanssa hän mahtaa aikaansa viettää?
Oletko mustasukkainen kaivatustasi?
26
60
Vastaukset
- Anonyymi
Joskus tottakai. Päivä päivältä vähemmän.
- Anonyymi
Mikasta?
En ole, toivon hänelle kaikkea hyvä! - Anonyymi
Kyllä. Toisinaan mietin tekeekö hän niin tahallaan että tulisin mustikseksi.
- Anonyymi
Kyllä pakko tunnustaa että hieman olen mustasukkainen hänestä. Joskus kun huomaan että hän on ollut whatsappissa myöhään illalla/yöllä, ajattelen mustasukkaisena että varmaan jutellut jonkun naisen kanssa.
- Anonyymi
Välillä on vähän samantyylisiä tuntemuksia. Mutta kyllähän minä ymmärrän sen että se ihanaiseni kaivattu ottaa kenet haluaa ja se on juurikin oikein. Vaikka minä hänestä haaveilenkin ja muista asioista on hyväksyttävä tosiasiat. Ja kyllä minä edelleen hänestä haaveilen kun en muuta voi.
- Anonyymi
Vähän joo, mutta Eiköhän se jo kerro kaiken tarpeellisen, jos sen kaivatun kanssa ei ole yhdessä saati muutenkaan oikein mitään yhteyttä, niin selväähän se on, että sutinaa varmasti on jonkun muun kanssa.
Hyvää yötä!- Anonyymi
Kiitos samoin t:kaivattusi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän ei täällä ole ja jos olisikin, niin sitten kaipaa jotain toista!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mitä jos sinä kai menisit sinne vattuun
- Anonyymi
En, koska hänen tekemiset ei kuulu mulle.
- Anonyymi
En ole. Ja olisi tekopyhää olla mustasukkainen, koska itsekin mennyt elämässä eteenpäin jo. Vaikka välillä häntä lämmöllä ajattelenkin.
- Anonyymi
Kyllähän sitä exä vielä mieleen tulee ja kun petokseen loppui, niin mustasukkainen olen. Jos minut takaisin haluaa, ei paranis sinkkuna paneskella muita vaan, minua takas kosiskella
- Anonyymi
Eiköhän takas ota kun oot kiltti😘
- Anonyymi
ei tuu kestävää suhdetta enää tollasesta touhusta sen voi sanoa.Vanhan suhteen lämmitystä ja aina v anhat asiat mousee pintaan.
- Anonyymi
Mustasukkaisuus on sairasta jokainen valitsee seuransa.Miksi uhraisi aikaa miettien jonku suhdekuvioita sillä niitä on niin laidasta laitaan.
- Anonyymi
Mustasukkaisuus on tunne. Ei tunteissa mitään sairasta ole.
- Anonyymi
Eikä ole. Hallittu mustasukkaisuus on mukavaa. Se saa alapään toimiin ja vahvistaa muita tunteita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mustasukkaisuus on tunne. Ei tunteissa mitään sairasta ole.
Olen tämän kanssa samaa mieltä. Ei tunteet ole sairautta vaikka nuoremmat ikäpolvet tuntuu olevan niin kasvatettu. Negatiivisetkin tunteet kuulu elämään, myös mustasukkaisuus. Mustasukkaisuus voi olla sairaalloista, mutta ei se sitä ole läheskään aina.
- Anonyymi
Olen! Se on kuuma! Sen mukaan lähtis monta naista. Onneks se ei sitä ite ymmärrä. Saan olla rauhassa mustis
- Anonyymi
En myönnä
- Anonyymi
No kyllähän sitä tulee miettineeksi, jos katoo pitemmäksi aikaa, et joko se läks toisen mukaan tai meni muuten vaan menojaan. Mut noi ei oo oikeestaan omassa kädessä, pitää ottaa vastaan se mitä tuleman pitää ja uskoa että loppujen lopuksi kaikella on tarkoituksensa, vaikka sitä pienen ihmissielun joskus on hyvin vaikea käsittää.
- Anonyymi
En. Hän on kenen kanssa haluaa ja tekee, mitä haluaa. Jos hän haluaa minut, hän voi saada, mutta ei, jos pelaa muiden naisten kanssa. Jos olisimme pari, luottaisin siihen, että hän haluaa olla kanssani tai kertoo, jos ei halua. Ketään ei voi omistaa.
- Anonyymi
Olen ollut kyllä joskus. Ja sitten, kun en ole nähnyt häntä vähään aikaan, näen häntä muistuttavan jonkun nuoremman naisen seurassa. Olen silloin hätkähtänyt vähän ja tajunnut erehtyneeni. Mutta se kertoo kyllä siitä, että menisin aika sekaisin jos hänet jonkun kanssa näkisin.
Tänään ymmärrän, että ei tarvitse olla mustasukkainen. Vaikuttaa ennemminkin siltä, että hän ei halua ketään naista elämäänsä sotkemaan, koska kokee asiat simppelimpänä ilman. Ymmärrän kyllä, mutta vaikea on asiaa hyväksyä. Hän on hyvin omistautunut lapsilleen. - Anonyymi
En oikein .
Onneinn kiakki jotennii niin tulipesiä
Mutta en nyt oikein etes arvoo kenen kanssa sinä?..
Minnoon ainnain vuoan telkun iäressä.
Kuuluu jotain musiikkiakin in reidio mutta nyt vähän korvista sisään ja ulos.
Ulkopuolinen olo tuassiin mutta niin nnoon monillä muilläin.
Ymmärrätsiä minnuu,,??
Viis pojjuu suat jos ymmärret🤕 - Anonyymi
Olen myönnän mutta osaan elää asian kanssa 😘
- Anonyymi
Kyllähän hänen tinderöinnit ja tärskyt muiden kanssa vähän kirveltää välillä, mutta en mitenkään mustasukkainen. Toivon että hän on onnellinen ja tekee sitä mitä haluaa. Itse en siihen onneen riittänyt, ja sen hyväksynyt. Toivon että löytää jonkun rakastettavan ihmisen itselleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279