Kysymys samannäköisyydestä

Anonyymi

Mikä on tämä juttu "samannäköisistä" ja ilmeisesti setkuksist useissa keskusteluissa? Olen muuttnut Kihniöstä pois 20 v sitten ja en tajua tätä. Valaiskaa pliis!

23

1340

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On parempi, kun ei kysele turhia, jos ei kerran ole samannäköinen!! Tämä on samannäköisten kunta ja olemme siitä ylpeitä.

      • Anonyymi

        Jaa. Tässä osuttiin tän paikkakunnn tabuun?


    • Anonyymi

      kihniössä voittaa kalakilpailutkin samannäkoiset isopäät

      • Anonyymi

        Miten ne päät erottaa toisistaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten ne päät erottaa toisistaan

        Mielestäni kilpailuissa oli mukana huomattavan pienenkin pään omaavia ihmisiä. Näin jonkun tunkevan päänsä jopa nelituumaisesta kairanreijästä, kun yritti katsella pohjassa lymyäviä siikoja. En ole kyllä varma, oliko kyse selkärangattomasta ihmisestä, kun mulahti sinne vyötäröään myöden. Vyönsoljesta jäi kiinni potkimaan. Joku raukan kävi lopettamassa siihen.


    • Anonyymi

      Kun serkut menevät naimisiin tulee samannäköisiä ja helevetin luonnevikaisia jälkeläisiä. Tämä on ihan biologinen fakta. Sitten on vielä tämä paikkakunnalle pesiytynyt lahkolaisuus joka vielä lisää pahentaa asioita.

      • Anonyymi

        Ja silti nää Parkanolaiset kadehtii......


      • Anonyymi

        Lahkolaisuus?


    • Anonyymi

      Keitä ja mitä ovat nämä transportter kytät??? Ovatko he jotain poliissia vai jotain
      urkkijoita???

      • Anonyymi

        Niillä on kaikilla samannäköiset transuportterit ja ajavat ne paikallisen yrittäjäpankin nurkalle väijymään! Mielestäni kaikki autossa olevat hlöt ovat samannäköisiä ja serkkuja keskenään!


    • Anonyymi

      Ihan oikeesti onko siellä jokin yrittäjä pankki?? Onko se jokin geenipankki vai oikeesti pankki?? Emme ole kuulleet että suomessa muualla olisi vastaavan laista
      pankkia.

      • Anonyymi

        Ei kun siis kyseessä on spermapankki, johon kaikki halukkaat (ja haluttomat) voivat antaa testinäytteensä. Jos tumputtelusta ei tarpeeksi heru, niin Maalikato.som auttaa asiassa, kuin asiassa. Punainen riihimaali ei paljon maksa ja pysyy seinässä pojalta isälle. Jos poika on kovinkin nuuka.


    • Anonyymi

      Niin siis mikä samannäköisyys? Minä olen ainakin itseni kanssa ihan samannäköinen! Jotkut sanovat, että jopa isäni kanssa. Mutta näkisittepä äitini!? Hän näyttää ihan Samuli Paulaharjulta Siperian aroilla. Olenkohan inuiitti!!??

    • Anonyymi

      Siinä se tien varressa on sellainen matala kattoinen rakennus . ei kauheesti näytä pankilta. varmaan kalliit palvelumaksut eläkeläisille.

      • Anonyymi

        Pankin yrittäjyys perustuu jatkuvaan palvelumaksujen korottamiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pankin yrittäjyys perustuu jatkuvaan palvelumaksujen korottamiseen.

        Vakuutena vaaditaan samannäköinen transportteri kuin kaikilla muillakin on


    • Anonyymi

      On hippohiihtojen aikaa taas tämä. Latujärjestelijä laittaa järjestykseen estää rehdin kilpailun että sukulainen saa hippolakin ja seurustelu stipendin.

    • Anonyymi

      Kihniön ulkopuolella ei käydä, naidaan sikinsokin keskenään serkkujen kanssa, kyllä siinä samannäköiseksi tulee.

    • Anonyymi

      Ihan täyttä tuubaa puheet samannäköisistä, täällä tuntuu kirjoittelevan joku jolla ei ole muuta tekemistä kuin öyhöttää serkuista, yrittäjäpankista, lahkolaisista ja jostain transporter-kuskeista... kyllä on kapea maailmankuva. Itse olen muualta tänne muuttanut ja viihdyn mainiosti. Täällä on todella paljon muualta muuttaneita, ulkomailtakin. Puheet jostain sisäsiittoisesta serkkulandiasta on näiden kännipäissään kirjoittelevien raukkojen mielikuvituksen tuotetta. Joiltakin pitäisi todellakin kieltää koko internetin käyttö tai pistää johonkin tahdonvastaiseen terapiaan.

    • Anonyymi

      no kyllä kihniöläiset on sukua keskenään . kävihän he ennen piian päälläkin ja siitä laajeni sukulaiset merkittävällä tavalla . erojen ja muitten kuksimisien kautta on lähisukua lisää tullut

      • Anonyymi

        Polkupyörätkin olivat rikki joten käppäiltiin naapuriin kiksauttelemaan. Oho, naapuri sattui olemaan sukua. Nooh sanoi naakka kun nokka katkesi.


    • Anonyymi

      Minä olen ainakin ihan samannäköinen ja todella ylpeä siitä!! Kaikki ulkoa tulleet tuubansoittajat pitäisi viedä peilin eteen, niin huomaavat, että aah kummaa! Minäkin olen muuttumassa samannäköiseksi! Tämäpäs on ratkiriemukasta!

      • Anonyymi

        Ja maailmankuvani on kaiken kukkuraksi niin ihanan kapea, ettei siitä mahdu läpi kunnolla valonsädekään! Upeaa katsella täältä pienestä rakosesta pahaa maailmaa! Ihan kuin olisi siellä..siellä...no siellä niin sisällä ja kuikuilisi ulos!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6153
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3916
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2299
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1910
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1353
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1030
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe