Itsemurha yhdessä

Anonyymi

Nyt en kaipaa mitään kannustimia tms tästä tilanteesta poispääsyyn. Olen kärsinyt melkein 20 vuotta masennuksesta (olen 24) ja en ole enää kiinnostunut juuri mistään. Ei työt, harrastukset, tekemiset tai ihmissuhteet. Oon halunnut kuolla jo lähes 10 vuoden ajan, välillä aatellut enemmän välillä vähemmän. Mutta nyt ahdistaa kaiken lisäksi tämä maailman pahuus, ilmastonmuutos, sodat, koronan aiheuttamat jutut ja sen tulevat seuraukset että ei muuten huvita jäädä katselemaan tätä enää enempää. Mutta viestin pointti oli se, että löytyykö täältä kohtalokaveria, ja lähettäs yhessä täältä pois. Vaikka en sais ketään matkaan niin kyllä tässä lähiviikkoina ois tarkotus lähteä. Tarkotus ois heittäytyä junan alle, todella varma keino. Pohjois-savosta olen.

16

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Elä jää junan alle, aiheutat traumat kuskille ja muillle osallisille

    • Anonyymi

      Ei tänne tartte ilmoittaa itsemurhan tekemisestä.Täällä on ketjuja jossa nuoret haluu tehä itsemurhan.Joten lue niitä ketjuja josko joku suostuis sun kanssa.Aika jännä että 4 vuotias on ollut masentunut ja vanhemmat ei oo nähnyt sitä saatika koulussa opettajat myöhemmin.

      • Anonyymi

        Minä mietin samaa. 4-vuotiaat tuskin oireilevat masennuksella. Jos oireilevat, niin lapsi olisi pitänyt huostaanottaa. Silloin kotioloissa on ollut jotain keskimääräistä enemmän pielessä.


      • Anonyymi

        Se on oikeesti jännää, mutta ei se ihmisen masennus aina näy ulkopuolisille.

        Jos on noin pitkä historia huonovointisutta niin voisi epäillä että se on ollut syntymästä asti, jolloin voi olla kysymys jostakin puutostilasta.

        Ennenkuin sen junakuskin järkytät niin käy hakemassa purkki folaattia, sinkkiä, B12 vitamiinia ja rautaa. Vedä noita kuukausi ja tunnustele sitten että vieläkö se junahomma kiinnostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on oikeesti jännää, mutta ei se ihmisen masennus aina näy ulkopuolisille.

        Jos on noin pitkä historia huonovointisutta niin voisi epäillä että se on ollut syntymästä asti, jolloin voi olla kysymys jostakin puutostilasta.

        Ennenkuin sen junakuskin järkytät niin käy hakemassa purkki folaattia, sinkkiä, B12 vitamiinia ja rautaa. Vedä noita kuukausi ja tunnustele sitten että vieläkö se junahomma kiinnostaa.

        Siis omat vanhemmat on ulkopuolisia.Miten hitossa 4 vuotias vois soittaa kriisipuhelimeen jos vanhemmat ei ole auttamassa sinne soittamaan.Aloittaja on ollut fiksu ja älykäs jo 4 vuotiaana kun on silloin jo tunnistanut masennuksen.Musta se osoittaa älykkyyttä kun osaa diagnoosin tehdä noin nuorena.Miksi ei hakenut apua jos tietää noin pienenä mitä masennus on.Luultavasti osannut jo lukea lääkärikirjoja.Mä ite menin kouluun vasta 8-vuotiaana joten jos neljä vuotiaana tiedostanut jo lääketietteellisiä termejä niin olis ylpeä älykkyydestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis omat vanhemmat on ulkopuolisia.Miten hitossa 4 vuotias vois soittaa kriisipuhelimeen jos vanhemmat ei ole auttamassa sinne soittamaan.Aloittaja on ollut fiksu ja älykäs jo 4 vuotiaana kun on silloin jo tunnistanut masennuksen.Musta se osoittaa älykkyyttä kun osaa diagnoosin tehdä noin nuorena.Miksi ei hakenut apua jos tietää noin pienenä mitä masennus on.Luultavasti osannut jo lukea lääkärikirjoja.Mä ite menin kouluun vasta 8-vuotiaana joten jos neljä vuotiaana tiedostanut jo lääketietteellisiä termejä niin olis ylpeä älykkyydestä.

        olisko nyt kuitenkin niin, että hän on vasta myöhemmin, kenties aikuisiässä, ymmärtänyt mistä on kysymys


    • Anonyymi

      Yhteinen itsemurha, mikä kiehtova ajatus.
      Oma tarinani on siinä mielessä samantyylinen, että olen oireillut jo selvästi alle koulu ikäisenä. "Hoitoon" pääsin about kahdeksan vanhana, ja pyllylleenhän se meni. Ainoa mitä siitä seurasi, oli pitkä ja vakava masennus.

      Suurimmat syyt epäonnistumiseen oli vanhempieni vastustus, ja hoitotahon alisuoriutuminen, ja tietotaidon puute. Jälkikäteen ajatellen minun olisi pitänyt olla se superlapsi, jolla olisi ne tiedot ja taidot mitä minulla on nyt, niin itseni kuin vanhempienikin hoitamiseen.

      Radanvartta on tullut elämän aikana mitattua, mutta nyt asun vähän kaukana...

    • Anonyymi

      Älkää nyt hitossa.
      Voin kertoa omasta kokemuksestani, että ajatus on kiehtova ja vie mennessään. Ihan oikeesti.
      Ite ajaudun tilanteeseen olin vakaasti päätynyt päivieni päättämiseen. Elämäni tilanne oli jotakuinkin haastava ja ajatus tuntui houkuttelevalta.
      Niinpä sitten nautin viiniä ja Remeronia tuhdin annoksen ja saatekirjeen myötä.
      Jostain syystä yliminä oli soittanut 112 ja minut raahattiin polille. En kyllä muista tuosta kuin pätkiä.
      Tapani mukaan en tässäkään onnistunut. Mutta nyt olen kiitollinen, että en onnistunut.
      Nykyään olen elämääni tyytyväinen ja samalla kulutan lainattuja veroeuroja tuhdin määrän elääkseni Helsingin arvostetulla alueella. Tästä olen varsin onnellinen.

      Ex yrittäjä

      • Anonyymi

        Itteeni lähinnä harmittaa se että ei ole tullut ryhdyttyä tuumasta toimeen, vaikka tilaisuuksia kyllä on ollut. Enkä ole kiitollinen saamattomuduestani. Samat ongelmat vaivaavat edelleen.


    • Anonyymi

      Nyt sie puhut lusiferin kuiskuttamia asioita, haluat muitakin mukaan, jotka tyomitaan jumalan pyhan ja korkean valtaistuimella murhasta, jonka te teette siksi etta saatana saa teista vallan, koska ette usko tunne jumalan sanaa, etka halua taipua jumalan pyhan hengen, voiman alle,.se voima on niin suuri, etta syntyi galksit kun han vain sanoi tulkoon tahdet taivaalle,

      Murha, sisaltaa itsemurha ajatukset tulee lusiferilta jonka omia me olemme aina siihen saakka kunnes otamme jeesuksen vastaan,
      Jumala on hyva, me ihmiset oleme lapimatia. Eika minun lihassa asu mitaan hyvaa,
      Henkivalta joka kuiskii sinulle: tapa, tapa, tapa, on demoni joka lahtee vain ja ainaostaan jeesuksen veressa pois,
      Mutta jos ihminen ei itse halua sita jeesuta, joka ottaa demonit pois,
      Ei kukaan voi pysyvasti ajaa sita pois siina tapauksessa,

      Koska demoni palaa sekunnissa siihen sieluun josta se on ilman yksilon omaa tahtoa ajettu pois, jarjestys on seuraava henkivaltojen taistelussa.

      Pyydetaan jeesus sydammeen asumaan.
      Pyydetaan synnit anteeksi
      Tunnustetaan jeesus kuolleeksi ja ylosnousseeksi herraksesi.

      Ja sitten sanotaan, JEESUS HALUAN VAPAUTUA TASTA TUHON HENKIVALLASTA JOKA ON TULLUT VARASTAMAAN ELAMAANI JA KUHJUTTAA ITSEMURHAAN,
      JEESUKSEN VERESSA SITOUDUN IRTI TASTA TUHON, MURHAAJAN HENKIVALLASTA,
      JEESUKSEN VERESSA VAISTY VALHEEN DEMONI.


      henkivalta valehtelee sinulle,kato kuinka rumaki oot, kato ny, ei sinusta oo mihinkaa, riko vaan jumalan kaskyja, ala tapa, tapa sittenkin ei siita mitaa rangatusta tuu..
      Nain saatana valehtelee sinulle.
      Rukoile tanaan, rakas jeesus tule herrakseni ja ota minut, tassa on koko paketti kaikkine synteineen, virheineen ja hyvine puolineen.

      Anna jumalan sanan muokata sinua ymmartamaan henkivallat,
      Soita patmos radio ja paina kuuntele nuolta ja kun on seuraava rukous ilta tai taivaan ja maan valilta ohjelma su.klo 14.00 varaa kyna ja kirjota se sanottu soitto puhelin ylos ja soita anonyymina tai nimellasi se milta susta tuntuu, ja anna heidan rukoilla, mutta ennen ala lahde taalta maailmasta kunnes kokeilet jeesusta.

    • Anonyymi

      Oletko huomioinut etta masennuslaakkeet tekee tunnetusti itsemurhaisuutta, joka korjaantuu vain ja ainaistaan masennuslaakkeiden pois jattamisella, niin elimiston oma serotoniini tuotanto palaa.

      • Anonyymi

        Masennuslääkkeet siis tuhoaa suolistoa? Tämä olikin mielenkiintoinen juttu.

        Suolistossa se serotoniini valmistetaan.


    • Anonyymi

      Kannattaa katsoa ennen junan alle hyppäämistä Arto Paasilinnan kirjoittamana romaani ja siitä elokuvaksi työstetty romaani "Hurmaava joukkoitsemurha" jossa asiaa käsitellään mustan huumorin keinoin.
      Et ainakaan menetä mitään jos katsot elokuvan viime teoksisi.

    • Anonyymi

      Mitä sä siellä Pohjois-savossa sitten oikein teet?.Nuoren ihmisen pitäisi välillä nähdä jotakin muutakin..mitäs jos muutat Helsinkiin vaikka?tai sitten Turkuun? tai Tampereelle.?.Isompi paikka niin voisi löytyä jotain vähän kiinnostavaakin välillä??.Voisit opiskella jotain tai hakea töitä yms,voisi löytyä tyttöystävää yms yms..Nuorena pitää olla jotakin uutta paikkaa kuitenkin..Tarvitsisitko jonkun tukihenkilön tai kaverin jonka kanssa katsella vuokra kämppää esim etelästä päin?.Vai oletko hyvä kielissä?voisitko lähteä esim ulkomaille asumaan?..Olen ikäloppu eli yli 50 v ja sairaskin tai sairauksilla varusteltu mutta en masennuksesta huolimatta aio tehdä tollasta mitä sä mietit..Yritän kuunnella hyvää musiikkii ja kirjoitella netissä muutamien ystävien kanssa..Minulla tuli vähän epäonnea rakkaudessa yms että mulla ei oo koskaan ollut perhettä siis omaa jossa olisin voinut hankkia omaa lasta..Surettaa siis kovin näin kun mun mahdollisen lapsen ikäinen kirjoittelee täällä noin synkkiä asioita.. Sulla olis sentään ihan mahdollista perustaa omaa perhettä,saada lapsi jonkun kanssa yms jotka mua vähän kaivertaa täs vaiheessa kun en voi enää saada lasta niin mieltä kun en saanut aikaseks koskaan.. Mutta niin eivät kaikki asiat tässä maailmassa johdu vain omasta itsestään.. vaan monet asiat vaan tapahtuu..Mutta haluaisin että sä nauttisit nuoren ihmisen elämästä kun olet noin ihanan nuori,nauti nyt parhaasta ajastasi!!..Voi olla mahdollista että syöt jotenkin liian vähän kun sua niin masentaa ja tai d vitamiininkin syönti voisi parantaa jo mahd oloasi..Yrittäisit jutella jonkun kanssa fiiliksistäsi ja kuulumisistasi niin mielialasi vähän alkaisi nousta.Kun on noin syviä mietteitä niin olisi hyvä olla yhteyksissä vaiks siis terveydenhoitoon..tai johonkin omaisiisi..lähimmäisiäsi.. yritä jutella ihan kenen tahansa kanssa vaiks naapurin tai jonkun muun..olet tärkeä eikä sun kannata hukata saamaasi tärkeää elämän lahjaa vaan nauttia siitä!!.Jos tänään tuntuu synkältä niin toisena päivänä voi tuntua ihan jo hyvältäkin!!Fiilikset ja tunnelmat kun nuorella ihmisellä varsinkin vaihtelevat usein!!älä kuuntele vain huonon päivän fiiliksiä..sydämen kuvia sulle lähetän paljon!! ja kyllä sä vielä siitä nouset jaksamaan vaikka mitä kun uskot vain itseesi!!

    • Anonyymi

      Ei missään tapauksessa junan alle eikä minkään muunkaan ajoneuvon alle

      • Anonyymi

        Ota oppia,

        1. Rekkalaulu, reippain mielin rekan alle

        2. Kirja, hurmaava joukko itsemurha


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1325
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1076
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      74
      869
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      797
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      716
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      715
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      708
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      691
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      678
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      43
      655
    Aihe