Tollanen suunnitteilla. Hyvältä näyttää noissa parissa suunnittelukuvassa, tiedä sit mikä on lopullinen versio :)
https://www.indiacarnews.com/news/all-new-fiat-punto-cross-suv-is-likely-in-the-works-rendered-44840/
Fiat Punto cross
11
73
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka tuollaisen ostaa parin vuoden päästä kun sähkövatkaimet painavat päälle. Ihan turha on enään noita normiautoja yrittää pukata myyntiin, ei onnistu, Sanna Marin pitää autoilutulevaisuudestamme huolen.
- Anonyymi
Vielä menee pitkään polttikset ja onhan tuosta sähköversio tulossa myös. Just luin jostain että sähköä ei riitä esim Saksassa jos kaikki uudet autot sähköistetään. Nyt jo pula sähköstä, vaikka hiilivoimaloita käyttävät. Toinen ongelma on esim Keskisuomalainen -lehdessä julkaistu juttu aurinkopaneeleiden raaka-aineen valmistuksesta. Kiinassa käyttävät siihen pakkotyötä.
- Anonyymi
Audilla ajetaan, muilla mennään. Siinä päivän ostosvihje.
- Anonyymi
Älkää ostako fiatteja. Viat olisi parempi nimi autolla. Sähkövikaa pukkaa ja jättää tienposkeen. Viat viat viat. Makaroonia vain lautaselle!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älkää ostako fiatteja. Viat olisi parempi nimi autolla. Sähkövikaa pukkaa ja jättää tienposkeen. Viat viat viat. Makaroonia vain lautaselle!!!!
Puhut nyt 70 -80 luvun Fiiuista. En ole kuullut missään mitään juttua näiden uusimpien Fiiatien sähkövioista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhut nyt 70 -80 luvun Fiiuista. En ole kuullut missään mitään juttua näiden uusimpien Fiiatien sähkövioista.
Punton ohjaustehostin, sähköinen! Viat viat viat. Toistan, edelleen makaronia vain lautaselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Punton ohjaustehostin, sähköinen! Viat viat viat. Toistan, edelleen makaronia vain lautaselle.
Mulla oli -77 Fiat 132 2.0 automatic ja hyvin toimi. Ohjaustehostin perinteinen mutta huom. vakiovarusteena 2.0 versiossa jo v.1977. Ei jättänyt tielle koskaan, ei nitinöitä eikä natinoita. Nopeusmittarin vaijeri oli rikki, joten nopeus/matkamittari ei toiminut, mutta kierroslukumittarista osasi nopeuden tietää suunnilleen. Oishan tuo ollut helppo korjatakin. Jokunen ruostekorjaus siinä oli ja syylärin vaihdoin. Muuten ok.
Olihan sillä ikääkin 21 vuotta kun sen ostin. Oli mulla 90-luvun lopulla. Hauska auto talvellakin kun oli takaveto, 2.0 Twincam 112 hv Din, lukkoperä. Moottorissa kunnon murinat.
Kyllä italiaiset osaa autot tehdä, mukana on tunnetta, charmia, moottoreissa mukavat äänet!
Ei mitään tasapaksua , tylsää ja harmaata. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla oli -77 Fiat 132 2.0 automatic ja hyvin toimi. Ohjaustehostin perinteinen mutta huom. vakiovarusteena 2.0 versiossa jo v.1977. Ei jättänyt tielle koskaan, ei nitinöitä eikä natinoita. Nopeusmittarin vaijeri oli rikki, joten nopeus/matkamittari ei toiminut, mutta kierroslukumittarista osasi nopeuden tietää suunnilleen. Oishan tuo ollut helppo korjatakin. Jokunen ruostekorjaus siinä oli ja syylärin vaihdoin. Muuten ok.
Olihan sillä ikääkin 21 vuotta kun sen ostin. Oli mulla 90-luvun lopulla. Hauska auto talvellakin kun oli takaveto, 2.0 Twincam 112 hv Din, lukkoperä. Moottorissa kunnon murinat.
Kyllä italiaiset osaa autot tehdä, mukana on tunnetta, charmia, moottoreissa mukavat äänet!
Ei mitään tasapaksua , tylsää ja harmaata.Eilen näin Unon liikenteessä, tais olla 90-luvun malli. Tänä talvena oon nähnyt liikenteessä myös 127:n, 128 Zastavan ja 80-luvun Croman.
Croma muuten voitti vertailutestin vuonna -86 jossa oli mm. Audi 100 😉 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eilen näin Unon liikenteessä, tais olla 90-luvun malli. Tänä talvena oon nähnyt liikenteessä myös 127:n, 128 Zastavan ja 80-luvun Croman.
Croma muuten voitti vertailutestin vuonna -86 jossa oli mm. Audi 100 😉Tipo on palkittu auto.
https://teknavi.fi/autot/uutinen-autot/fiatin-pikkusedan-suomeen-ensikesana-voitti-autobest-2016-palkinnon/
- Anonyymi
Audilla ajetaan, muilla madellaan! Ja hinta vähintäin 200 000 ecua! Ei köyhille! J.K.
- Anonyymi
Hieno malli...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192420- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292112Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522099Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti191655Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3841560Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2721371
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm121356- 1301346