Hyvä selitys kaikelle😅..
Sulla on sit paras olla
43
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Se voi olla hyväkin mutta ei vain sinun mielestäsi.
- Anonyymi
Onhan mulla monelle asialle selitys.
Mut tänäänkin mietin , että rakastan sitä tunnetta kun on jotain perinteistä .
Rakastan kahvijä yli kaiken..
Samoin monia muita juomia.
😙😚😇 - Anonyymi
Oikeastaan en edes jaksa ajatella meidän mitätöntä paska suhdetta joten en myöskään ole kiinnostunut sun selitykset kun sun tunteet on edelleen sun exä nii ota hänet ja unohda olla mustasukkainen kun minäkin olen muiden kanssa sillein. En todellakaan jaksa enää lukea kuin vilaukselta palstan otsikot ja olen nii täynnä palsta hörhöjö etten jaksa välittää mitä lukee missäkin. Ja olit kerrankin oikeassa siinä kun myönsit että tämä palsta pilasi meidän välit ja koska sulla ei ollut aikomustakaan korjata meidän välejä nii miks mun pitäis olla uskollisesti kotona kun voin aivan hyvin harrastaa irtosuhteita. Mä todella toivon että ne estot otat pois heti kun en oikeesti kestä tätä palstan aiheuttamaa oloa
- Anonyymi
Poista itse estosi. Mene sitte, kun niin kovin haluat mennä. Exä on exä ja sellaisena pysyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poista itse estosi. Mene sitte, kun niin kovin haluat mennä. Exä on exä ja sellaisena pysyy.
Niinpä, mene ja elä elämääsi äläkä huutele täällä. Ei sun tartte keltään lupaa kysyä. Seppiä seksi suhteisiin sulle, pidä hauskaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun pitää nyt vaan kestää sitten irl mun tunnelmat joita täällä tänään oli mun kiusana tehty ja nyt kun kirjoitit ettei me olla yhdessä nii aivan varmasti petän sinua ja arvaa vaan miten sulle käy kun nähdään ihan jo sen takia kun olet ollut muiden kanssa tekemisissä vaikka sanoin että niin kauan kunnes olet mun kanssa jutellut nii et todellakaan ole kenenkään kanssa missään tekemisissä ja olet koko ajan ollut kaikkien kanssa tekemisissä niin miten huora kuvittelit että olen vielä kesään asti uskollisesti sulle kun et ole kertaakaan sanonu miks muille pystyt kirjoittaa mutta et minulle nii mitä toi on kuin valehtelua ja varmasti sen takia että sulla on oikea suhde jonkun muun kanssa ja nyt sitten huora jäät mun käsiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun pitää nyt vaan kestää sitten irl mun tunnelmat joita täällä tänään oli mun kiusana tehty ja nyt kun kirjoitit ettei me olla yhdessä nii aivan varmasti petän sinua ja arvaa vaan miten sulle käy kun nähdään ihan jo sen takia kun olet ollut muiden kanssa tekemisissä vaikka sanoin että niin kauan kunnes olet mun kanssa jutellut nii et todellakaan ole kenenkään kanssa missään tekemisissä ja olet koko ajan ollut kaikkien kanssa tekemisissä niin miten huora kuvittelit että olen vielä kesään asti uskollisesti sulle kun et ole kertaakaan sanonu miks muille pystyt kirjoittaa mutta et minulle nii mitä toi on kuin valehtelua ja varmasti sen takia että sulla on oikea suhde jonkun muun kanssa ja nyt sitten huora jäät mun käsiin
Toi on sairasta. Sun mustasukkaisuus menee nyt yli. Oonhan mä sulle kirjoittanut. Ketään en oo nussinut tai pussannut. Nytkö kiellät tavallisista asioista puhumisenkin. Kokoajan sanot, että haluat nussia muita. Oot aikuinen ihminen. Kuka sua estää. En hyväksy sitä ja vedän siitä omat johtopäätökseni. Silti sinä teet itse elämäsi valinnat. Vaikka sanot noin kuin sanot. Niin välität minusta. Kyllä sä haluat kuitenkin mun kanssa niihin hetkiin.
- Anonyymi
Ehkä huono selitys, syytän (#) olosuhteita (#).
Enkä voi näille (#) enkä, noille (#) mitään. - Anonyymi
Voi, voi, kunpa tietäisitkin. Olen varma että yllättyisit..
- Anonyymi
Aa, mua ei yllätä enää mikään tässä maailmassa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aa, mua ei yllätä enää mikään tässä maailmassa..
Ehkä sinua ei yllättäisikään, mutta hän ketä ajattelen saattaisi kyllä hieman yllättyä joistakin asioista.
Kaikenlaista tapahtunut sitten viime näkemän.. - Anonyymi
Yhdyn sanoihin myöskin.
- Anonyymi
Ei mitään väliä enää millään selityksillä.
- Anonyymi
Valmiina ollaan😂
- Anonyymi
Antaa tulla sit...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antaa tulla sit...
Joo ole sinä vaan nyt sen villes kanssa kun niin luki tuolla ja tollanen selitykset ei mene läpi että joku muu on kirjoittanut ne Ville viestit niin älä nyt ole mustasukkainen minusta kun sä teit valinnat. Mä en ole mikään suomi pelle enkä hyväksy sitä että sinä olet kenenkään kanssa missään tekemisissä ennen kuin olet mun kanssa jutellut asiat selviksi mutta olen kyllä ottanut huomioon myös sen että olet suomalainen niin ei tarvitse ihmetellä kun mun ennakko luulot vaan vahvistuu ja viha siinä samalla. Mä en oo mikään rasisti mutten oikeasti ole koskaan ymmärtänyt suomalaisia missään muodossa. Hyvin ikävää että juuri suomalaiseen piti minun rakastua mutta olkoon se minun murheeni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ole sinä vaan nyt sen villes kanssa kun niin luki tuolla ja tollanen selitykset ei mene läpi että joku muu on kirjoittanut ne Ville viestit niin älä nyt ole mustasukkainen minusta kun sä teit valinnat. Mä en ole mikään suomi pelle enkä hyväksy sitä että sinä olet kenenkään kanssa missään tekemisissä ennen kuin olet mun kanssa jutellut asiat selviksi mutta olen kyllä ottanut huomioon myös sen että olet suomalainen niin ei tarvitse ihmetellä kun mun ennakko luulot vaan vahvistuu ja viha siinä samalla. Mä en oo mikään rasisti mutten oikeasti ole koskaan ymmärtänyt suomalaisia missään muodossa. Hyvin ikävää että juuri suomalaiseen piti minun rakastua mutta olkoon se minun murheeni
No niin ja sieltähän se taas tuli. Vihaat mua. Sen kyllä huomaa sun kirjoituksista ja siksi emme ole yhdessä..
- Anonyymi
Selityksen makua jos sanon että oon selittäjien aatelia 😂👍
- Anonyymi
Toki kaikki valmiina on, vain kuuntelija on tiellä tietymättömällä...
- Anonyymi
joo, selitys ei nyt valitettavasti ole mikään karate-vyö, ihan kohta on yö, alas lyö, työ heidän häviää, äitiä ei milloinkaan niin ikävä, peukku poskeen, kusi vaippaan juoksee, pissaustauoilleen vain, selittelivät.......
ole rauhassa, Jeesus Kristus on Kuningas
https://www.youtube.com/watch?v=jHD0UrU8IhU - Anonyymi
Tietysti on. Mutta en näe olevani tilitysvelvollinen kellekään mistään.
- Anonyymi
Aivan varmasti olet mulle tilivelvollinen ikuisesti ja kohta voit todeta ettet näe mitään muutakaan jos sun näkemys ei muutu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan varmasti olet mulle tilivelvollinen ikuisesti ja kohta voit todeta ettet näe mitään muutakaan jos sun näkemys ei muutu
Toi uhkailu on sairasta. Ei tuollainen puhe ole rakkautta. Taitaisit tarvita apua tunteiden käsittelyyn.
- Anonyymi
Ehkä lauluntapaista sitten. Joskus.
- Anonyymi
ja asuu vielä ihan naapurissa, että pääsee tänne muratutumaan tarvittaessa,
luultavasti minut tapetaan tämän kirjoituksen jälkeen.
joten tiedätte sitten ketä etsiä, jos syyllisen aioitte löytää.- Anonyymi
Eiköhän poliisi selvitä perättömät väitteesi
- Anonyymi
Sinua ap ei kaipaa kukaan missään. Katso peiliin ja tiedät sen itsekin.
- Anonyymi
Tiedän. Syöpä. Toivon sulle ja sun läheisille samaa kohtaloa.
Selityksenä tulis olemaan sit tää:
Älä mua syytä. En se minä ollu joka sut sai polvilleen, se oli se Amorin nuoli.- Anonyymi
Rakkauden kielellä kaikki aseet riisutaan. Sillä kahden kehon kielellä kaikki siteet solmitaan. Ihmiset yhteen liitetään. Toisiaan haluamaan saatetaan. Rakkauteen kesytetään. Nautintoon suureen saatellaan.
- Anonyymi
Aika paljon vaadittu, siihen ei ole pystynyt vielä kukaan. Tämä oleminen sen sijaan että olisi olemattomuus, hyvin vaikea kysymys. Paljon pimeää ainetta ja energiaakin.
- Anonyymi
Tottakai, kaiken takana on mies...
- Anonyymi
Luuletko läskipää että joku sua kaipaa
- Anonyymi
Kaipaa todellakin :D
- Anonyymi
Törkeetä, ja tuskin totta kun ikävä palstalle tulee sanoon 😄
- Anonyymi
Jos bullshit invertoidaan, totuus ei ole kovin kaukana.
Jo muinaiset roomalaiset.. - Anonyymi
Tuu jo syliin sieltä. Näytän sulle ne selitykset. Veikkaan, että pitäisit..
- Anonyymi
Kun siihen syliin ei voi vain hypätäkään, tarvitaan sen toisen lupa tulla, mikä yleensä edellyttää asioista keskustelua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun siihen syliin ei voi vain hypätäkään, tarvitaan sen toisen lupa tulla, mikä yleensä edellyttää asioista keskustelua.
Vain mun kanssa saat olla etkä ikinä kenenkään muun kanssa sillein saa olla ikinä kun mä oon niin mustasukkainen sinusta rakkaus ja ikuisesti ollaa yhdessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain mun kanssa saat olla etkä ikinä kenenkään muun kanssa sillein saa olla ikinä kun mä oon niin mustasukkainen sinusta rakkaus ja ikuisesti ollaa yhdessä.
Rakas ei uhkailuja jooko. Sä pelotat mua välillä. Me halutaan toisiamme. Jos olisi tässä niin sylikkäin oltais ja pitkään ja monta kertaa.
- Anonyymi
Eikös kaikki liity hyvinvointiin, tavalla tai toisella.
- Anonyymi
ei muuta selitystä ole kuin se että rakastuin sinuun 😍
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m372726Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891174Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.127979Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.60950- 66907
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos76858Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle70805EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta99802Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25718Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30684