Mitä teet, kun harmittaa?

Anonyymi

Kaikkia joskus harmittaa, ajoittain jopa vietävästi ja tekee mieli kirota kaikki kohdalle osuvat oman mielen vastaiset asiat.

Aamulla kahvinkeitin ei suostunutkaan toimimaan, paska vehe, eikä ole vielä edes vanha. Teet juotuasi ihmettelet mikä sitä rakkinetta vaivaa. Ainoa vika, et laittanut sitä päälle!
Tuossa lueskelit keskustelupalstaa ja huomasin että taas oli joku kirjoittanut uuden aloituksen aiheesta joka ei tippaakaan sinua kiinnosta. Siltä istumalta laadit haisevan vastalauseen, haukuit kirjoittajan, kun aihe ei kiinnostanut, etkä kiukultasi huomannut kirjoittaa sanaakaan asiasta!

Ei, en minä noin toimi, vai toiminko, toimitko sinä noin, et kai, vaan keksit jotain muuta siihen suureen vuututukseen joka ensiksi nousi pintaan.

Kerron oman tapani. Juon aamukahvin, jos keitin ei toimi, minulla on irrallinen kahvinsuodatin. Vedenkeittimellä vettä, suodattimeen pussi ja kahvinpurut, kiehuvaa vettä hiljalleen päälle ja ah sitä riemua kuuman kahvin tuoksusta. Sitten takki niskaan, kengät jalkaan ja ovesta ulos. Ulkona alkaa ammun aurinkoisessa säässä tuoksumaan jo kosteutta henkivä kevät.
Heräätkö Sinä kevääseen, vai oletko väsynyt kesään asti?

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En tunne termiä omalla kohdallani.
      Olen tasa-painoinen aikuinen.

      H.

    • Anonyymi

      Jätän työt sikseen ja jatkan joskus.

    • Anonyymi

      Kiroilen kyllä paljon ja hartaasti, mutta en ketään kohdalle osuvaa. - Nm. Vain harmitusta

    • Herään mielelläni kevääseen,
      yhtenä aamuna aurinko jopa herätti.
      Rakkineita ja muita vastuksia ensin yritän ja vielä kerran yritän ratkaista propleemit, sitten tietysti noidun, ,käytän kaikkia osaamiani kiromussanoja
      ja lopuksi nauran itselleni, jos en muuhun pysty.

    • Anonyymi

      Juu, ihan niin Maisii, kovat sanat käyttöön, se tuntuu olevan helpotus monessa muussakin asiassa kuin kiukussa.

      Yksi kaveri suuttui nuorelle aviovaimolleen ja iski nyrkillä kaapin oveen. Oveen tuli mahtava vaurio, mutta niin kaverin nyrkkiinkin. Lääkäriä tarvittiin, mutta onneksi ei iskenyt vaimoaan, olisi tullut suuremmat vahingot, luultavasti, koska isku oli niinkin kova.
      Parempi käyttää suuria sanoja, kuin suuria nyrkkejä.

      Viimeisin harmitukseni kalakeiton keittämisessä, laitoin levyn pienemmälle, mutta laitoinkin isommalle ja tietenkin kuohui yli kun selkäni käänsin. Oli hetken saatanoita ilmassa ja siivoaminen kiukutti, oli pieni kiire muutenkin.

      • Anonyymi

        Maitoonko keitit soppasi, kun niin intoutui?


    • Anonyymi

      Minua harmittaa kaiken aikaa joten harmitusolo on jokahetkinen. No sille ei voi mitään näin se vaan on. Olen harmistunut elämääni ollut jo pitkän aikaa. Yksinäisyys monia vuosia, kaikki teen yksin ja ei ole kuin yksi ystävä ja hänkin kaukana. Kukaan ei auta, jos apua tarvitsen, koska auttajia ei yksinkertaisesti ole.
      Kerran oli jalka kipsissä, niin kukaan sukulaisistani ei tullut apuun, vaikka soitinkin muutamalle ja pyysin vähän apua kauppaan. Joten siis oli kuinka paljon sukulaisia tahansa niin heistä ei ole ollut minulle mitään iloa. Testamentinkin tein ihan suvun ulkopuolisille henkilöille, jotka tietävät asian.

    • Anonyymi

      Vaihdan BBC-kanavalle jos siellä on jokin niin SKY on hyvä Lontoon paikalliskanava
      Harry ei viihtynyt siellä kun sillä on vain apukoulu eikä töitä ja kaikki katsoi pitkään eikä se voinut ottaa Oxfordin maisteritohtoria vaimoksi vaan piti muutta amerikkalaisen työttömän kanssa pois

      CNN kanavan sen Trump- vastaisen sossukanavan Suomesta katsottuna kokoomus

      tähtitoimittajan vanhempi veli on NYn kuvernööri ja jäämässä kiinni naisten käsittelyvirheestä
      En seuraa

    • Anonyymi

      Olen harvoin huonolla tuulella eikä vuodenajalla ole vaikutusta. Kun äkkiä jotain sattuu, uskonnollisuudestani huolimatta kiroilen. En siinä vahingoita ketään. Sitten alan korjata tilannetta, mietin kuka on syyllinen, ensin oma syy, sitten toisten ja kolmanneksi vain olosuhteet, esim. vanhuus.
      Nyt harmittaa kun on vaivoja, eikä mistään löydy syytä. Ei omaa eikä toisten. Tänäänkin aamulla herätessäni oli ensimmäisenä mielessä. Käsittelen sitä ja yritän sopeutua. Muistan jo edesmenneen ystävän kertomaa: sitä on ihan freesi ja terve n. 60seksi asti, sitten alkaa jostain brakata ja niitä tulee pikkuhiljaa lisää eikä itse voi mitenkään vaikuttaa. Hänellä niitä tuli 83 vuotiaaksi asti. Kaunis ajatus hänellepäin.
      Nyt vielä elän, liikun, aurinko tuolla nousee, team.kokous ystävien kanssa, lääkäri soittaa, asioita pitkin päivää. Mikäpä tässä ollessa.

      • Anonyymi

        Huono tuuli eli pertik on vähän eri asia kuin ahdistus die Angst

        Ahdistusta voi tietoisesti poistaa tehokkaasti, ei lue pertikeitä eli tilaa hesareita tms bastenmielistä mikä ei kasvata tai paranna
        Kalanmaksaöljy parantaa tietenkin

        Pertik taas on geneettinen vika WHOn luokittelema

        Pitkällä harjoittelulla vikageenin voi sulkea

        Eli syntymä ei määrää pahantuuliseksi MUTTA vaatii työtä. Useille koulu auttaa jos koti ei kasvatai. Pako kouluun turvaan

        Mielenkiintoista on, että varhaismurrosikäisestä jo näkee aggressiivisen pahantuulisen valkoisen aukon

        Valkoiseen aukkoon ei uppoa mikään tieto mutta ulos tulee kaikki oksentamalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huono tuuli eli pertik on vähän eri asia kuin ahdistus die Angst

        Ahdistusta voi tietoisesti poistaa tehokkaasti, ei lue pertikeitä eli tilaa hesareita tms bastenmielistä mikä ei kasvata tai paranna
        Kalanmaksaöljy parantaa tietenkin

        Pertik taas on geneettinen vika WHOn luokittelema

        Pitkällä harjoittelulla vikageenin voi sulkea

        Eli syntymä ei määrää pahantuuliseksi MUTTA vaatii työtä. Useille koulu auttaa jos koti ei kasvatai. Pako kouluun turvaan

        Mielenkiintoista on, että varhaismurrosikäisestä jo näkee aggressiivisen pahantuulisen valkoisen aukon

        Valkoiseen aukkoon ei uppoa mikään tieto mutta ulos tulee kaikki oksentamalla

        kierrän kaukaa jatkuvasti huonotuuliset, enkä vastaa puhelimeen jos ammattivalittaja soittaa, suojelen itseäni näin :)


    • Jos läppäri jumii, se jos mikä harmittaa,
      ja tietenkii just kiihkeimmän inspiraation hetkellä se sen tekee.
      Syyllinen löytyy aina peiliin katsomalla,
      mutta syyllisen konstit selvitä pälkähästä ovat vähäiset.
      Ota rauhallisesti, kyllä se siitä ,nollaa tilanne, sammuta, odota 5 minuuttia,
      aloita alusta , töpseli pois seinästä.
      sitten noidutaan hetki, miksi minulle aina käy näin.
      Sitten soittelen muutamalle, joilla on enemmän vainua näihin värkkeihin,
      jos sekään ei auta, niin menen giganttiin ja sanon, että pankaas kuntoon ja putstkaas tämä. Huolon jälkeen aina päätän kehua tätä värkkiä vähintään kerran päivässä, mutta tuo päätös unohtuu jo kolmantena päivänä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3139
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2791
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2588
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2578
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2446
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2295
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1733
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1677
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1535
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1396
    Aihe