Oikein ääneen naurattaa kun katsoo miten sama sossuvanhus riehuu täällä ja myös Keskustan saitilla.
Perussuomalaisten ja Keskustan syyksi kaiken mahdollisen ja mahdottomankin laittaa. HO HOO, HO HOO!
Ei kannata suuremmin noteerata. Kyseessä on äärimmäisen yksinäinen sossuvanhus, entinen kapiainen.
Hyvää päivänjatkoa kaikille asiallisille kirjoittajille, erityisesti tuolle "banaanille"! Kylmä pää pitää olla.
Hymyä huuleen
12
159
Vastaukset
- Anonyymi
Kirvelee kuitenkin sen verran että pitää valittaa niinku nainen
- Anonyymi
Joo, sorretaan ja pilkataan yksinäisiä vanhuksia. T: Keskustan sotilas
- Anonyymi
Vanhukset on tykin ruokaa? Nauretaan kaikki porukalla HOO HOO??
- Anonyymi
Vai asiallisille? Ai kaikille sellaisille jotka ei arvostele Keskustaa?
Erityisesti poliitiloilla pitäisi olla hyvä huumorintaju. HO HOO, HO HOO!
- Anonyymi
Oikeahko sotilas, siis sivari ??
Ammattisotilas olin 25 vuotta, 15 vuotta RUK:ssa, Puolustusvoimain Varusmiessoittokunnan sotilaskouluksen suunnittelijana ja alokaskouluttajana n 10 vuotta.
Kerran sotilas, aina sotilas.- Anonyymi
oikeahkoSOTILAS kirjoitti:
Ammattisotilas olin 25 vuotta, 15 vuotta RUK:ssa, Puolustusvoimain Varusmiessoittokunnan sotilaskouluksen suunnittelijana ja alokaskouluttajana n 10 vuotta.
Kerran sotilas, aina sotilas.Tervetuloa sissi rykmenttiin
oikeahkoSOTILAS kirjoitti:
Kerran sotilas, aina sotilas.Erityisesti alokaskouluttajana olin tehokas ja meillä olikin tapana rankan harjoituksen jälkeen sopivien alokkaiden kanssa yhdessä saunoa ja leikkiä junaleikkejä. Olivat ihania aikoja kunnes minulle tulivat mielenterveysongelmat joiden vuoksi jäin sitten eläkkeelle.
- Anonyymi
Jos se on se uskovainen niin tiedän sen.
- Anonyymi
Olisiko seniili kiihko demukki ?
- Anonyymi
Tämä Vanha komuakka jaksaa myöskin riehua iltapäivälehtien sivuilla haukkumassa Persuja,hänet on niin helppo tunnistaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj252530- 1411893
- 661787
Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m351443KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.551370Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r771239- 1171174
Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(591112Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p571107Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa
että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet541096