Oikein ääneen naurattaa kun katsoo miten sama sossuvanhus riehuu täällä ja myös Keskustan saitilla.
Perussuomalaisten ja Keskustan syyksi kaiken mahdollisen ja mahdottomankin laittaa. HO HOO, HO HOO!
Ei kannata suuremmin noteerata. Kyseessä on äärimmäisen yksinäinen sossuvanhus, entinen kapiainen.
Hyvää päivänjatkoa kaikille asiallisille kirjoittajille, erityisesti tuolle "banaanille"! Kylmä pää pitää olla.
Hymyä huuleen
12
149
Vastaukset
- Anonyymi
Kirvelee kuitenkin sen verran että pitää valittaa niinku nainen
- Anonyymi
Joo, sorretaan ja pilkataan yksinäisiä vanhuksia. T: Keskustan sotilas
- Anonyymi
Vanhukset on tykin ruokaa? Nauretaan kaikki porukalla HOO HOO??
- Anonyymi
Vai asiallisille? Ai kaikille sellaisille jotka ei arvostele Keskustaa?
Erityisesti poliitiloilla pitäisi olla hyvä huumorintaju. HO HOO, HO HOO!
- Anonyymi
Oikeahko sotilas, siis sivari ??
Ammattisotilas olin 25 vuotta, 15 vuotta RUK:ssa, Puolustusvoimain Varusmiessoittokunnan sotilaskouluksen suunnittelijana ja alokaskouluttajana n 10 vuotta.
Kerran sotilas, aina sotilas.- Anonyymi
oikeahkoSOTILAS kirjoitti:
Ammattisotilas olin 25 vuotta, 15 vuotta RUK:ssa, Puolustusvoimain Varusmiessoittokunnan sotilaskouluksen suunnittelijana ja alokaskouluttajana n 10 vuotta.
Kerran sotilas, aina sotilas.Tervetuloa sissi rykmenttiin
oikeahkoSOTILAS kirjoitti:
Kerran sotilas, aina sotilas.Erityisesti alokaskouluttajana olin tehokas ja meillä olikin tapana rankan harjoituksen jälkeen sopivien alokkaiden kanssa yhdessä saunoa ja leikkiä junaleikkejä. Olivat ihania aikoja kunnes minulle tulivat mielenterveysongelmat joiden vuoksi jäin sitten eläkkeelle.
- Anonyymi
Jos se on se uskovainen niin tiedän sen.
- Anonyymi
Olisiko seniili kiihko demukki ?
- Anonyymi
Tämä Vanha komuakka jaksaa myöskin riehua iltapäivälehtien sivuilla haukkumassa Persuja,hänet on niin helppo tunnistaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä3772729Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944392613- 1201494
- 431216
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo811024Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s26871- 56853
Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39835Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?
Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi121812En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä30779