Onko Naantalissa omia takseja ja ketä mahtaa autoilla täällä päin?
Taksi Naantali
15
1848
Vastaukset
- Anonyymi
https://yle.fi/uutiset/3-10654832
Taksit ovat turvallisia. - Anonyymi
Menevä taksi Karvetinkatu 5
- Anonyymi
Taxidata ainut oikea vaihtoehto sitä tuttuu vanhaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taxidata ainut oikea vaihtoehto sitä tuttuu vanhaa
Ylihintaisia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylihintaisia
Suhteessa ei kaverit osaa pääsääntöisesti hommansa ja taxidata on luotettava näin paljon taksia käyttäneenä tiedän mistä puhun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylihintaisia
Ei ole ylihintaisia osaavat hommansa olet varmaan persaukinen kaikkitietäväinen juntti tai muuten vaan paskantärkeä mene töihin tienaamaan rahaa että on varaa ottaa oikea taxi
- Anonyymi
Suora numero 0210041 / lounais-Suomi. Kyllä Naantalissa omia autoja on googlettamalla selviää asemalla myös päivystää useati samat autot lieneee paikkakuntalaisia
- Anonyymi
Taksi on kallis aina.
- Anonyymi
Onhan niitä täällä parilla Naantalilaisella on premium kalusto alla soitan aina niille suoraan ja on saksalaisessa kaarassa eri meininki kun itä skodissa.
- Anonyymi
Iso musta MB sprintter naiskuljettaja ajoi Naantalissa taxidatan autolla eteen kolmiontakaa ukkopekan liikenneympyrässä ja meni nesteelle röökille jumankauta mikä torvi
- Anonyymi
Siinä tolpalla oli tänää päivällä yks aika nätti Tesla taksi taxidata teipeil 😎😎
- Anonyymi
En tiiä mutta naantalista ei taksii iltaisin tahdo saada ellei soita suoraan autoilijalle jos sattuu olemaan ajossa
- Anonyymi
Öky taksien ei tarvii käyttää vilkkua liikenne ympyröissä 🤣🤣.
- Anonyymi
Taksi on hyvä naantalissa. Ja itse asiassa koko turun seudulla melkein yhtä hyvä. Naantalin taksi on paras.
- Anonyymi
Eilen tiistaina vesisateessa ollut 80 Vuotis mummimme oli lähtenyt Elleni kaupasta kotiin kävellen ja väsähtänyt matkalla ja oli ottanut lyhtypylväästä tukea onneksi oli osunut paikalle Mustalla farmarimallisella taksilla nuorehko mies kuljettaja joka oli poiminut hänet kyytiin ja tuonut meille asti kotiin lämpimään autossa oli taxidatan tarrat. Todella huomaavaista palvelua iso kiitos.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416