Venäjällä on halpa ja hjuva bensa, persu viihtyy.
miksi persu ei muuta Venäjälle?
23
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Berliiniin siellä nektaria jörnitään ja on mokua joka lähtöön.
- Anonyymi
Persu tarvitsee lähinnä halpaa viinaa.
- Anonyymi
Sitäkin on Venäjällä ja halpaa tupakkaa myös. Lisäksi löytyy vanhoja paskoja autoja. Oikein persun ihmemaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitäkin on Venäjällä ja halpaa tupakkaa myös. Lisäksi löytyy vanhoja paskoja autoja. Oikein persun ihmemaa.
Selvähän se on, että mitä enemmän vihreä tekee päätöksiä, niin sitä enemmän Venäjämyönteisyys kasvaa.
- Anonyymi
En tiedä, mutta luulisin persun syntyneen Suomeen, haikailematt muihin maihin.
Persu haluaa pitää suomen sellaisena kuin se nähdään jopa ulkomailla.
Parempi kysymyksen asettelu onkin: miksi vihervasuripunikki lauma ei muuta ihailemaansa Aasiaan...- Anonyymi
persu ei ole alkuperäistä suomalaiskansaa, suomalinen oli metsästyksestä ja kalastuksesta, ynnä muista luonnonantimista elävä vihreä. Vasta tuhansia vuosia myöhemmin maahan tunkeutui bensalle, vanhalle viinalle ja paskalle tuoksahtava persu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
persu ei ole alkuperäistä suomalaiskansaa, suomalinen oli metsästyksestä ja kalastuksesta, ynnä muista luonnonantimista elävä vihreä. Vasta tuhansia vuosia myöhemmin maahan tunkeutui bensalle, vanhalle viinalle ja paskalle tuoksahtava persu.
Suomalinen, opettele kirjoittamaan oikein ulkomaalainen trolli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
persu ei ole alkuperäistä suomalaiskansaa, suomalinen oli metsästyksestä ja kalastuksesta, ynnä muista luonnonantimista elävä vihreä. Vasta tuhansia vuosia myöhemmin maahan tunkeutui bensalle, vanhalle viinalle ja paskalle tuoksahtava persu.
Vihreät eivät kyllä ymmärrä luonnosta mitään. Kaupungeissa asuvia pilvenpolttajia suurin osa, jotka kuolisivat heti nälkään jos luontoon joutuisivat asustamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihreät eivät kyllä ymmärrä luonnosta mitään. Kaupungeissa asuvia pilvenpolttajia suurin osa, jotka kuolisivat heti nälkään jos luontoon joutuisivat asustamaan.
joo mutta tässä oli kyse entisajan vihreistä, joista linkola oli viimeisin. Linkola oli kalastaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomalinen, opettele kirjoittamaan oikein ulkomaalainen trolli.
Enhän ole edes kirjoittanut "ulkomaalainen trolli", mutta osaan sen kyllä kirjoittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
persu ei ole alkuperäistä suomalaiskansaa, suomalinen oli metsästyksestä ja kalastuksesta, ynnä muista luonnonantimista elävä vihreä. Vasta tuhansia vuosia myöhemmin maahan tunkeutui bensalle, vanhalle viinalle ja paskalle tuoksahtava persu.
Aito vihreä ei pysty elämään ilman sossua, pilviannoksensa metsästämiseen vihernisti käyttää päivänsä, sossun tukiessa syrjäytyvää vakioasiakastaan.
Voisipa miltei päätellä, että vihernarkkisakki on muuttanut ” valmiiseen pöytään”, toisaalta jos me emme olisi niin avokätisiä, ei meillä olisi myöskään vihernistejä.
Antaa kaikkien kukkien kukkia ( verovaroillamme)...
Niin kuka persuista?
- Anonyymi
Ainakin Palli-aho.
- Anonyymi
Vihreiden mukaan kaikki ollaan samanlaisia maahanmuuttajia. Jos somalit, irakilaiset, syyrialaiset ja kaikki muunkin maalaiset käy täällä vaan täyttelemässä rahahakemuksia ja kuluttaa rahansa Somaliassa, Irakissa ym. niin miksi ei sitten suomalainenkin. Nostellaan mekin rahaa KELAsta ja aletaan kuluttamaan se Venäjällä. Karjalalaisethan on joutuneet lähtemään sotaa pakoon Venäjältä ja moni muukin on vaellellut jostain sieltä suunnalta. Ei sinne pakko muuttaa ole. Ompahan sekin raha pois EUn mölisiöiltä.
- Anonyymi
Ei vaan meidänhän pitäisi saada samat edut Somaliassa, Irakissa, Iranissa jne jne jos kerran olemme samanlaisia maahanmuuttajia...
Rajojen hävittämiseenhän keskenkasvuiset muutoinkin pyrkivät.
- Anonyymi
Venäjä on vihervasureiden ihannemaa. Kolhoosin, eli valtiojohtoisuus viehättää vihervasureita, kommunismista puhumattakaan.
- Anonyymi
Muuta sinä Afrikkaan jos Suomen olosuhteet eivät vastaa sinun käsitystäsi älykkäästä elämästä.
- Anonyymi
Vihreä käy itse halvan bensan Afrikassa heppisafarilla luuhaamassa minkä kerkeää. Etätöitä Afrikassa painaessa ei paljon suomalaisten bensan hinnat kiinnosta
- Anonyymi
Sinä et ainakaan vastaa käsitystäni älykkäästä elävästä.
Kerro terkkuja Afrikan ihmisille.
- Anonyymi
Koska hän on jo siellä.
- Anonyymi
Aloittaja ei tajua...kun Suomi on kaatunut ja kuollut aikoja sitten niin Venäjä on edelleen pystyssä...
- Anonyymi
Miksi isänmaalaisten Perussuomalaisten pitäisi muuttaa jonnekin?
Vhervasemmistososialistihallituksen poistaminen maastamme on parasta ja tulevaa..... - Anonyymi
Sanna Marin on kommunismin kannattaja (päästäkseen virkahimossaan eu-eliittiin).
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131063
- 1141052
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21775- 53720
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32663ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42618Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9492