miksi persu ei muuta Venäjälle?

Anonyymi

Venäjällä on halpa ja hjuva bensa, persu viihtyy.

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Berliiniin siellä nektaria jörnitään ja on mokua joka lähtöön.

    • Anonyymi

      Persu tarvitsee lähinnä halpaa viinaa.

      • Anonyymi

        Sitäkin on Venäjällä ja halpaa tupakkaa myös. Lisäksi löytyy vanhoja paskoja autoja. Oikein persun ihmemaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitäkin on Venäjällä ja halpaa tupakkaa myös. Lisäksi löytyy vanhoja paskoja autoja. Oikein persun ihmemaa.

        Selvähän se on, että mitä enemmän vihreä tekee päätöksiä, niin sitä enemmän Venäjämyönteisyys kasvaa.


    • Anonyymi

      En tiedä, mutta luulisin persun syntyneen Suomeen, haikailematt muihin maihin.
      Persu haluaa pitää suomen sellaisena kuin se nähdään jopa ulkomailla.
      Parempi kysymyksen asettelu onkin: miksi vihervasuripunikki lauma ei muuta ihailemaansa Aasiaan...

      • Anonyymi

        persu ei ole alkuperäistä suomalaiskansaa, suomalinen oli metsästyksestä ja kalastuksesta, ynnä muista luonnonantimista elävä vihreä. Vasta tuhansia vuosia myöhemmin maahan tunkeutui bensalle, vanhalle viinalle ja paskalle tuoksahtava persu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        persu ei ole alkuperäistä suomalaiskansaa, suomalinen oli metsästyksestä ja kalastuksesta, ynnä muista luonnonantimista elävä vihreä. Vasta tuhansia vuosia myöhemmin maahan tunkeutui bensalle, vanhalle viinalle ja paskalle tuoksahtava persu.

        Suomalinen, opettele kirjoittamaan oikein ulkomaalainen trolli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        persu ei ole alkuperäistä suomalaiskansaa, suomalinen oli metsästyksestä ja kalastuksesta, ynnä muista luonnonantimista elävä vihreä. Vasta tuhansia vuosia myöhemmin maahan tunkeutui bensalle, vanhalle viinalle ja paskalle tuoksahtava persu.

        Vihreät eivät kyllä ymmärrä luonnosta mitään. Kaupungeissa asuvia pilvenpolttajia suurin osa, jotka kuolisivat heti nälkään jos luontoon joutuisivat asustamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihreät eivät kyllä ymmärrä luonnosta mitään. Kaupungeissa asuvia pilvenpolttajia suurin osa, jotka kuolisivat heti nälkään jos luontoon joutuisivat asustamaan.

        joo mutta tässä oli kyse entisajan vihreistä, joista linkola oli viimeisin. Linkola oli kalastaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomalinen, opettele kirjoittamaan oikein ulkomaalainen trolli.

        Enhän ole edes kirjoittanut "ulkomaalainen trolli", mutta osaan sen kyllä kirjoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        persu ei ole alkuperäistä suomalaiskansaa, suomalinen oli metsästyksestä ja kalastuksesta, ynnä muista luonnonantimista elävä vihreä. Vasta tuhansia vuosia myöhemmin maahan tunkeutui bensalle, vanhalle viinalle ja paskalle tuoksahtava persu.

        Aito vihreä ei pysty elämään ilman sossua, pilviannoksensa metsästämiseen vihernisti käyttää päivänsä, sossun tukiessa syrjäytyvää vakioasiakastaan.
        Voisipa miltei päätellä, että vihernarkkisakki on muuttanut ” valmiiseen pöytään”, toisaalta jos me emme olisi niin avokätisiä, ei meillä olisi myöskään vihernistejä.
        Antaa kaikkien kukkien kukkia ( verovaroillamme)...


    • Niin kuka persuista?

      • Anonyymi

        Ainakin Palli-aho.


    • Anonyymi

      Vihreiden mukaan kaikki ollaan samanlaisia maahanmuuttajia. Jos somalit, irakilaiset, syyrialaiset ja kaikki muunkin maalaiset käy täällä vaan täyttelemässä rahahakemuksia ja kuluttaa rahansa Somaliassa, Irakissa ym. niin miksi ei sitten suomalainenkin. Nostellaan mekin rahaa KELAsta ja aletaan kuluttamaan se Venäjällä. Karjalalaisethan on joutuneet lähtemään sotaa pakoon Venäjältä ja moni muukin on vaellellut jostain sieltä suunnalta. Ei sinne pakko muuttaa ole. Ompahan sekin raha pois EUn mölisiöiltä.

      • Anonyymi

        Ei vaan meidänhän pitäisi saada samat edut Somaliassa, Irakissa, Iranissa jne jne jos kerran olemme samanlaisia maahanmuuttajia...

        Rajojen hävittämiseenhän keskenkasvuiset muutoinkin pyrkivät.


    • Anonyymi

      Venäjä on vihervasureiden ihannemaa. Kolhoosin, eli valtiojohtoisuus viehättää vihervasureita, kommunismista puhumattakaan.

    • Anonyymi

      Muuta sinä Afrikkaan jos Suomen olosuhteet eivät vastaa sinun käsitystäsi älykkäästä elämästä.

      • Anonyymi

        Vihreä käy itse halvan bensan Afrikassa heppisafarilla luuhaamassa minkä kerkeää. Etätöitä Afrikassa painaessa ei paljon suomalaisten bensan hinnat kiinnosta


      • Anonyymi

        Sinä et ainakaan vastaa käsitystäni älykkäästä elävästä.
        Kerro terkkuja Afrikan ihmisille.


    • Anonyymi

      Koska hän on jo siellä.

    • Anonyymi

      Aloittaja ei tajua...kun Suomi on kaatunut ja kuollut aikoja sitten niin Venäjä on edelleen pystyssä...

    • Anonyymi

      Miksi isänmaalaisten Perussuomalaisten pitäisi muuttaa jonnekin?

      Vhervasemmistososialistihallituksen poistaminen maastamme on parasta ja tulevaa.....

    • Anonyymi

      Sanna Marin on kommunismin kannattaja (päästäkseen virkahimossaan eu-eliittiin).

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. 53
      720
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      663
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe