Kumpi prosessori parempi pelaamiseen?

Anonyymi

Ryzen 5 3600 vai Ryzen 7 3700x olisi 2 konetta myynnissä eri prossuilla<-
Kumman valitsen hintaeroa vain 60e

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pelamiseen intel

• Anonyymi

Amd ei sovi oikeaan pelaamiseen. I7 10700 vähintään.

• Anonyymi

10700 antaa 17500 passmarkkia

• Anonyymi

3700x on noista parempi. Itellä 3600 ollu ihan hyvä 18000 passmarkkia. 3700x antaa 22000 eli vähä enemmän.

• Anonyymi

Ryzen 5 3600 vai Ryzen 7 3700x
      Nykyinen prosessorini on i7 6700k

Uusi kone olisi nykyaikaisempi kaikinpuolin, muistit ym.

• Anonyymi

Kato biossista sitte ettei sun cpu ole jatkuvasti 1.47voltagella vaa vaihda se virransäästöön jolloin se on max 1.37w.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kato biossista sitte ettei sun cpu ole jatkuvasti 1.47voltagella vaa vaihda se virransäästöön jolloin se on max 1.37w.

miten vaikuttaa 1.47voltagella vaa vaihda se virransäästöön jolloin se on max 1.37w.

• Anonyymi

Pelaamiseen riittää hyvin myös Ryzen 5 3600 (myös X ja XT mallina), ellei sitten halua hifistellä.

Kun taas raskaampaan multimedia hyötykäyttöön on parempi vaihtoehto Ryzen 7 3700X tai vieläkin tehokkaampi.

• Anonyymi

Ite tilasin tänään koneen päivitykseen osat. AMD Ryzen 7 3800XT, 32 Gt RAM, WD Black SN750 500 Gt NVMe SSD ja Arctic Freezer 34 eSports coolerin. Nopea suoritin ja paljon muistia selittyy sillä, että haluan pyörittää muun käytön ohessa virtuaalikoneita, ja nämä syövät resursseja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3613
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2459
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2284
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2057
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1562
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1499
    7. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1292
    8. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1289
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      265
      1265
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1255
    Aihe