tärkeintä on mikä?
Alla paljon tilaa vastauksille.
Thaimaan matkailussa
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Vastauksena aloittajalle, että tärkeintä lienee Pattayan matkailijoiden sille kastille, jonka hiippakunnan heikoimmat lenkit matkailevat vain tällä palstalla, junttimaiset ja neitimäiset oireilut, jotka edelleen johtuvat henkilöiden kehon rasvaprosentin ollessa sitä luokkaa, että on kova tarve saada Thaimaalaista ihokosketusta, mutta ... sanonko ... en viitsi koska aloittaja Marttamme ilmoitti varanneensa kommenteille tilaa, niin kilahtanuthan siitä sitten jatkaakin.
- Anonyymi
Tärkeintä tässä google matkailussa on kirjoitella aloittajan älyttömiin avaukasiin älyttömiä vastauksia. Aloittajalla voi vielä mennä kilju väärään kurkkuun.
- Anonyymi
Tärkeintä on päivystää pattaya palstaa 24/7, vuodesta toiseen "täällä thaimaassa"
- Anonyymi
Tärkeintä numerosenseille on maleksia yksin huoneessaan Hiekkaharjussa Thaimaasta unelmoiden, netissä päivtstäen ja pakteereja peläten. Onneksi viina näyttää helpottavan oloasi hetkellisesti, kunnes taas on taskut nurinpäin kun maaliskuun eläke on juotu.
- Anonyymi
Senssukkanumpalli poistellut 3 viestiä siitä mikä hälle tärkeintä ollen.?
- Anonyymi
Miksi senssu ei saa kuvattua kuksaansa päivän lehdellä?
- Anonyymi
Viimeistä päivää karanteenissa. Matkaopaskin saapui jo Pattayalle. Huomenna lähdetään jonnekin ilman suunnitelmaa autolla.
https://aijaa.com/K61bws- Anonyymi
Heh heh... mitäs minä juuri kirjoitin.
- Anonyymi
Amalia-Mode käy kuumana... heh heh heh ...
- Anonyymi
Heh heh heh.
Kerran tulin VIB koneella luxusluokassa daimaahan. Muut petterit majoittui lääviin mutta minä ja itaran muotoinen mendiin peli paikoille parhaaseen hotelliin. Siinä oli seitsemän tähteä ja sen Miseliin ravintolassa kaheksan. Tunnen omistajan ja kokin niin sain 20 paaterolla viikon koska olen niin luotettava asiakas ja itse tuntoni rakentuu olennaisiin asioihin eikä rahaan. Säädin V12 venttiilit ja ajoin laatu pyörällä kuuntelemaan thaimaalaista amerikkalaista kello hame musiikkia ravintolaan jossa ei ollu ruokaa eikä olutta mutta siellä viihtyy kaikki. Orpo lapsille ostetut oma koti talot on kohta maksettu kun tuotot on niin huigeita.
Lähden tästä mylläämään kookos puistoa lumi kolalla.- Anonyymi
Aloittajalle täytyy vittuilla niin, että tämä tajuaa vasta kahden päivän päästä että hänelle on vittuiltu.
- Anonyymi
Aloittajan eli numerosensein pitäisi ensin päästä Thaimaahan edes kerran, niin sitten hän saattaisi omakohtaisesti saada selville mikä siinä matkailussa on parasta.
T 2010
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6322732Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H232170Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4252144- 881894
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran201769Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe671570- 1281332
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231240Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka231130Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau251114