😕👓👜 takaisin. Eilen voi jo kävellä lenkkareissa. Puutarhahommat on vasta suunnitelmien asteella. Perunoita on jo pakko hakea huomenna idätettäväksi. Samoin 50 suojakertoimen aurinkorasvaa nenänpään pigmenttiläiskään kun näyttää tuo aurinko paistelevan kevättä enteillen 👍🌞👀
Ihana lämpö on tullut
2
118
Vastaukset
- Anonyymi
En yleensä sun ketjuihin vastaa kun oot mua kiusannu trolli. Oon dissannu sua ja ketjujas kiusaamisen takia.
Tähän vastaan että on kyllä niin kaunis keväinen ilma, että vaikka väsynyt työviikosta niin pakko lähtee jo näin aamusta lenkille ulos eikä nukkua pitkäänVoi älä nyt sekoita minua trolleihin ja kiusaajiin. Mulla ei ole mitään syytä kiusata täällä yhtään ketään. Käyn täällä ikävömässä yhtä miestä, eikä muut palstakirjoitukset kiinnosta.
Totta on, että aringosta saa lisää toimintatarmoa. Ihan vaikka siivouksenkin merkeissä, kun kirkkaassa valossa ikkunatkin näyttää harmailta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335695- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 101625
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574