Levareilla naisten asussa

Anonyymi

Ihanaa ilmat lämpenee ja me "tyttöilijät" toivottavasti alamme liikkua
Porvoon levari on aika hot nyt kesällä on tuo Hesan Laakson kalliot kyllä aika kiva t. vanhempi narttu btm 60v

49

2348

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Painu sirkukseen ikäloppu pelle 🤡

      • Anonyymi

        En voi mennä koska sinä olet siellä jo runkkaamassa!!


    • Anonyymi

      Ihanaa tulla tyttöilemään,näkispä seisovia ja purkautuvia kaluja tanassa

      • Anonyymi

        Käytkö sompasen levarilla? Jos käyt voitaisiin ensi viikolle sopia tapaamista sinne?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Käytkö sompasen levarilla? Jos käyt voitaisiin ensi viikolle sopia tapaamista sinne?

        Kyllä sompasen levarilla on tullut käytyä,Ne kaksi kiveä siellä niemessä on tuttuja.
        Voisin tulla käymään siellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytkö sompasen levarilla? Jos käyt voitaisiin ensi viikolle sopia tapaamista sinne?

        Sompasen levari missä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sompasen levari missä?

        Sompasen levari on kouvola-heinola tien varrella voikkaalla


      • Anonyymi
        Liivilyylicd kirjoitti:

        Sompasen levari on kouvola-heinola tien varrella voikkaalla

        Kiitos tiedosta pusi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos tiedosta pusi

        Tänään Mikkeli...asuissa ajelee...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tänään Mikkeli...asuissa ajelee...

        Olis kiva nähdä.


      • Anonyymi
        Liivilyylicd kirjoitti:

        Olis kiva nähdä.

        Liivilyylicd tahtoisitko mun spermat käteesi.


      • Anonyymi
        Liivilyylicd kirjoitti:

        Olis kiva nähdä.

        Mitä haluat että laitan päälle...Mikkelin tyttöiliä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä haluat että laitan päälle...Mikkelin tyttöiliä...

        Ajeleeko Mikkelin tyttöilijä Jyväskylän suunnilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajeleeko Mikkelin tyttöilijä Jyväskylän suunnilla.

        Aika harvoin siellä päin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika harvoin siellä päin...

        Onko Mikkelin lähellä jotain hyvää runkkulevaria jossa transu vois imee


    • Anonyymi

      Onkos lahden”tyttöjä”liikkeellä??

      • Anonyymi

        Siellä radiomäellä on aiemmin ollut tyttöilijöitä. Onpa siellä saanut imeä liivien alta kullin tattiakin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä radiomäellä on aiemmin ollut tyttöilijöitä. Onpa siellä saanut imeä liivien alta kullin tattiakin

        Menkääs nyt pellet 🤡 sinne minne kuuluttekin eli sirkukseen nolaamaan itteenne


      • Anonyymi

        Haluaisin tavata tyttöilijä radiomäki 2023


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä radiomäellä on aiemmin ollut tyttöilijöitä. Onpa siellä saanut imeä liivien alta kullin tattiakin

        Radiomäki lahti tyttöilijät tulkaa haluan imeä teitä ehkä myös panna tai voi minua myös panna


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisin tavata tyttöilijä radiomäki 2023

        Olen valmis tulemaaan Radiomäelle ja tutustumaan sinuun, jos onnistuu saat minusta vaikka vakituisen tytön siihen rakkauden tekoon. Olen jo kauan halunnut että joku mies ottaisi minut ja opettaisi miten tytön tulee olla jotta mies on onnellinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Radiomäki lahti tyttöilijät tulkaa haluan imeä teitä ehkä myös panna tai voi minua myös panna

        Katso edellinen, saat kyllä imeä minua, ja pannakkin haluan olla tyttöiliä sinulle tai teille,
        Mutta ajoitus on hieman vaikeampaa itsellläni on hankala ajankohta , mutta kesäkuun puolivälisssä on varmasti enemmän aikaa. Joten tehdään treffit sinne, parin viikon päähän
        Kirjoittakaa milloin tulette niin olen paikalla. ( Onhan teillä paikka) se olisi ihanaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen valmis tulemaaan Radiomäelle ja tutustumaan sinuun, jos onnistuu saat minusta vaikka vakituisen tytön siihen rakkauden tekoon. Olen jo kauan halunnut että joku mies ottaisi minut ja opettaisi miten tytön tulee olla jotta mies on onnellinen?

        Haluan ottaa sinulta suihin ja niellä kaiken olen ensi kertaa .olen 69 vanha


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen valmis tulemaaan Radiomäelle ja tutustumaan sinuun, jos onnistuu saat minusta vaikka vakituisen tytön siihen rakkauden tekoon. Olen jo kauan halunnut että joku mies ottaisi minut ja opettaisi miten tytön tulee olla jotta mies on onnellinen?

        Koska ratikalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen valmis tulemaaan Radiomäelle ja tutustumaan sinuun, jos onnistuu saat minusta vaikka vakituisen tytön siihen rakkauden tekoon. Olen jo kauan halunnut että joku mies ottaisi minut ja opettaisi miten tytön tulee olla jotta mies on onnellinen?

        Minkä ikäinen olet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska ratikalla?

        haluan tavata sinut 15 .6.2023 jos sopii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska ratikalla?

        Ihanaa haluan tuntea kalusi suussa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menkääs nyt pellet 🤡 sinne minne kuuluttekin eli sirkukseen nolaamaan itteenne

        Miksi pyörit keskustelussa kerran paheksut aihetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisin tavata tyttöilijä radiomäki 2023

        Hei, kyllä siellä radiomäellä on vieläkin tyttöiliöitä, ja siellä voi tavata minutkin naisten vaatteisiin pukeutuneena, että sinne vaan niin sekin on sitten kokeitu mitään ei tietysti saa jos ei edes käy siellä. Minäkin olen jo käynyt siellä tänä keväänä mutta ei onnistunut silloin, haluaisin kuitenkin imeskellä ihanaa kullia,ja saada siemenet sisälleni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Radiomäki lahti tyttöilijät tulkaa haluan imeä teitä ehkä myös panna tai voi minua myös panna

        Tulen ja saat kyllä panna minua, haluan myös ottaa suihin ja nielen kaiken. Esim: 8.6. puoli kaksitoista. Olen siellä ja saatte nauttia minusta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        haluan tavata sinut 15 .6.2023 jos sopii

        Selvä olen siellä silloin, siinä yhdentoista aikaan ja varmaankin löydät minut, rohkeasti vaan
        "oliks meillä treffit"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        haluan tavata sinut 15 .6.2023 jos sopii

        15.6.2023. klo, 21,00 siinä koiratarhan penkillä. Saat kiusata "tyttöä" joka haluaa palvella ja
        antautua sinulle?


    • Anonyymi

      Tänään illalla "tyttöjä" liikenteessä pks ? vaikka Porvoon motari tai muualla
      t, 60v btm narttu kyllä tyttökulli maistuisi myös

      • Anonyymi

        Olen tyttöilijä myös liikun hame ylläni. Kokoni 176 67 18 myös karvaton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tyttöilijä myös liikun hame ylläni. Kokoni 176 67 18 myös karvaton.

        Missäpäin??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missäpäin??

        Olen Keravalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tyttöilijä myös liikun hame ylläni. Kokoni 176 67 18 myös karvaton.

        Saako naida paljaalla sekä laske spermat sisään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saako naida paljaalla sekä laske spermat sisään

        Saa jos kalu siisti ei tulehduksen merkkejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saa jos kalu siisti ei tulehduksen merkkejä.

        Syötkö nais hormooneja miten rinnat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syötkö nais hormooneja miten rinnat.

        Syönyt vuosia rintani pienet terhakat.


      • Anonyymi

        Miten Porvoon Motari toimii näin talvella - autoissa ? Itse olen köynyt vain kesäisin olisko myös talvella mahdollista saada kyrpää suuhunsa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten Porvoon Motari toimii näin talvella - autoissa ? Itse olen köynyt vain kesäisin olisko myös talvella mahdollista saada kyrpää suuhunsa

        eiköhän talvellakin hommat sujuu itse meinaan naisten alusasuissa jne olla autossa
        istumassa tai kävlemässä ja saada kullua suuhun ehkä peppuunkin t. transmummo


    • Anonyymi

      Noi hormoonitransut on järjestään ihan hyytelöpäitä.En oo vielä tavannut yhtäkään täysjärkistä horkkatransua. Kumma homma että valtio maksaa ihmisen mömmöttämisen ja sitten kaikki mielenterveyshoidot sen jälkeen jonka nuo estropaskat aiheuttaa m iehelle. Verojen todellista hyötykäyttöä.Varmaan ois parempaakin käyttöö sillä rahalla kun antaa mielenterveyskriiseissä poteville mekkoilijoille.

    • Anonyymi

      Kohta sopivat säät ja voi ulkoilla hame telttana ja rinnat heiluen sekä tyydyttää.

    • Anonyymi

      Oli ihanaa kesällä sain imeä monia kulleja ja kerran peppuunkin ulkona siis kävin
      siellä naisten alusasuissa kyllä homot tykkää toivon et syksyllä meno jatkuu yhtä
      ihanana ja kulleja riittää imettäväksi t. 60v bottom

      • Anonyymi

        Lukemani perusteella melko harvoin "aidot gayt" pitävät naiselementeistä, vaan se kiinnostaa useammin bi-miehiä.

        Mutta kyllä jakssa ihmetytttää kaikki ituo suojaamaton venäläisen ruletin homma taudeista täysin piittaamatta ja varsinkin kun tuon profiilin henkilöt kuuluvat siihen korkeimman riskin populaan.


    • Anonyymi

      Kyllä vieläkin sujuu, olin naisena ja kaksi imetti sekä katsoin kun mekkorunkkasin.

      • Anonyymi

        Hienoa ainakin päivisin käy porukkaa kun ovat varattuja ukm mutta sehän ei haittaa
        kyllä kulli aina maistuu t. transmummo


    • Anonyymi

      H­­e­­i! Kutsum­­me sinu­t kä­­ymään u­­ude­­ssa cha­­­tis­­sa! Meitä on yl­­i mil­­­jo­­­ona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/Y1e6H8

    Ketjusta on poistettu 43 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2072
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1878
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1680
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1478
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe