Yksikään oikea nainen ei varmasti nimittele toisia murhaajaksi eikä puhu siitä, miten naiset levittelevät haarojaan. Yksikään oikea nainen ei myöskään julista sitä, että raiskatun pikkutytön pitää synnyttää.
Oikea nainen ei myöskään nimittele kaikkia eri mieltä olevia feminatseiksi.
Oikea nainen?
3
67
Vastaukset
Aloitus täyttä asiaa.
- Anonyymi
Aloitustekele on täyttä t.rollin p.askaa.
Yksikään oikea nainen ei varmasti nimittele lapsia suoelevia naistenv.ihaajiksi eikä kiihkoa, miten naisten pitää käyttää m.urhaavaa "oikeuttaan". Yksikään oikea nainen ei myöskään julista sitä, että jokaisen "väärällä" tavoin raskaaksi tulleen on "parempi" tappaa lapsensa.
Oikea nainen ei myöskään nimittele kaikkia eri mieltä olevia h.ihhuleiksi, naisten alistajiksi, pakkosynnytysf.anaatikoiksi, alkionp.alvojiksi jne.- Anonyymi
Oi voi, ei kai häirikköt.rollilla vaan ala hermot mennä kun otsasuonet noin r.äjähtelee? XD
Ja TAAS tämäkin,
H.uom h.uom h.uom!!!!
Jälleen kerran abortin suosija ALOITTI henkilöön käyvän älyä
halventavan t.örkysolvausnälvinnän!!
Olethan itse aina niin v.itun fiksu...!! :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72518- 1211781
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391487Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231466Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1691308Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1571268- 1461260
- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531039