Yksikään oikea nainen ei varmasti nimittele toisia murhaajaksi eikä puhu siitä, miten naiset levittelevät haarojaan. Yksikään oikea nainen ei myöskään julista sitä, että raiskatun pikkutytön pitää synnyttää.
Oikea nainen ei myöskään nimittele kaikkia eri mieltä olevia feminatseiksi.
Oikea nainen?
3
184
Vastaukset 3
Aloitus täyttä asiaa.
- Anonyymi
Aloitustekele on täyttä t.rollin p.askaa.
Yksikään oikea nainen ei varmasti nimittele lapsia suoelevia naistenv.ihaajiksi eikä kiihkoa, miten naisten pitää käyttää m.urhaavaa "oikeuttaan". Yksikään oikea nainen ei myöskään julista sitä, että jokaisen "väärällä" tavoin raskaaksi tulleen on "parempi" tappaa lapsensa.
Oikea nainen ei myöskään nimittele kaikkia eri mieltä olevia h.ihhuleiksi, naisten alistajiksi, pakkosynnytysf.anaatikoiksi, alkionp.alvojiksi jne.- Anonyymi
Oi voi, ei kai häirikköt.rollilla vaan ala hermot mennä kun otsasuonet noin r.äjähtelee? XD
Ja TAAS tämäkin,
H.uom h.uom h.uom!!!!
Jälleen kerran abortin suosija ALOITTI henkilöön käyvän älyä
halventavan t.örkysolvausnälvinnän!!
Olethan itse aina niin v.itun fiksu...!! :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1531681
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt5491454Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"
Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l1591380Miesten suusta kuultua
Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "173887Sinkut-palstan suurin valhe
Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va252884- 58796
- 56718
- 54716
Haluaisin mies tietää pari juttua
Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt26710- 52619