Onko palstan hullu ollut täällä jo pitkään?

Anonyymi

Uutena Suzukin omistajana eksyin tälle sivustolle. Vaikuttaa että jokin avohoitopotilas kirjoittelee täällä yksinään suzuki-autoista negatiiviseen sävyyn.

53

1205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kun vilkaisee VW :n ja Skodan palstaa siellä ne avopotilaat vasta temmeltääkin.

• Anonyymi

Olen huomannut saman, ei hyvältä vaikuta henkilön tulevaisuus.

• Anonyymi

Neljä-viisi vuotta on tuo polo tälläkin foorumilla kirjoitellut. Sama reppana toistaa eri versioissa samantyyppisiä rallatuksia pitkin eri autopalstoja.

Mitenköhän tuollaiset kuluttivat aikaansa ennen nettiä?

• Anonyymi

Onko Toyotan omapoika laajentanut reviiriään sen jälkeen kun Suki merkillä alettiin myymään Toyotaa?

• Anonyymi

Ohjaus kuntoon niin kritiikki heikkenee?

• Anonyymi

Sama meininki ollut jo ainakin vuodesta 2011, jolloin ostin ensimmäisen uuden Suzukini. Joka oli muuten aivan loistava auto kaikin puolin, kuten nykyinenkin uusi Suzuki.

Eipä toinna välittää, en ole kenenkään todellisen henkilön moittivan Suzukia.

• Anonyymi

Paitti se ohjaus. Se on heikko suskissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paitti se ohjaus. Se on heikko suskissa.

Saksalaisissa on varmaan hyvä ohjaus, mutta siihen se sitten jääkin. Kaikikki muu kun on alle arvosteluasteikon.

• Anonyymi

Jokainen autoista ymmärtävä tietää, että Suzuki ja Nissan ovat automaailman surkeimpia tuotoksia hinta/laatusuhteeltaan.

• Anonyymi

"Jokainen autoista ymmärtävä tietää, että Suzuki ja Nissan ovat automaailman surkeimpia tuotoksia hinta/laatusuhteeltaan"

Ensiksi väitän, ettet edes tiedä mitä termillä "laatu" nykyään tarkoitetaan!

Toiseksi, mitä tulee toiseen termiin, "luotettavuuteen", Suzuki Vitara on edelleen yksi niistä harvoista autommalleista, jotka ovat selvittäneet Tekniikan Maailman 60.000 km kestotestin ilman ensimmäistäkään vikaa.

Skoda: "Muut korjausosat menivät takuuseen " (vikoja siis oli lukuisia)

Golf: Vaikka pikkuvikoja matkan varrella ilmenikin, myös luotettavuutta voi käyttötestin perusteella arvioida hyväksi.

Polo: "Auto oli teknisesti täysin ongelmaton."

Focus: Purimme käyttötestissämme olleen Ford Focuksen moottorin – Sylinteristä löytyi mystinen naarmu.

Tätä voisi jatkaa.....

• Anonyymi

....kertoi meille BMW liikkeen myyjä.

• Anonyymi

Vitaran malli alkaa jo vanheta eurooppalaisille markkinoille. Onko niin että Toyotaa myydäänkiin Suzukiksi puettuna myös jatkossa Suomessakin?
      Eipä siinä, ainakin ohjaus on kunnossa.

• Anonyymi

Olisko Läski pösökuski?

isomaha ja viinanhimo saa laukomaan mitä sattuu

neliveto päällä painaa pitkin kämppää kun pösö hajalla

• Anonyymi

oletko fiksu?

• Anonyymi

En ole. Hiukan huono omatunto, siksi haukun Suzukia. Itsellä Audi

• Anonyymi

Hullu poistettu, elämä hymyilee

• Anonyymi

Audi ei vain oikein toimi. Tuppaa leviämään tielle, siis huonolla tavalla.

• Anonyymi

Mites ohjaus. S-crossissa ainakin luokattoman huano. HUANO!

• Anonyymi

Ei ole. Huijaat

• Anonyymi

En huijaa

• Anonyymi

Suzuki on tilastojen mukaan erittäin kestävä auto, Vitara suorastaan paras.

• Anonyymi

20 vuotta se on täällä ollut.
      Taitaa tulla kahelilla ikä vastaan
      kun meno näyttää hiipuvan.
      Maaninen ja takuuvarmasti
      tableteilla etenevä yksilö.

• Anonyymi

Täällä ei tule aikaa vietettyä mutta olisiko tuo sama Tojota-trollipoju, eläkeläinen alisuorittaja Mustosen Pentti Jyväskylästä.

• Anonyymi

Joo pitkään ollut täällä, ei todellakaan ole elämää.
      Heittänyt vuodet hukkaan, ku mustamaalannut laadukasta Suzukia

• Anonyymi

Mites Suzukin ohjaus. On huano, etittäin huono

• Anonyymi

Oikeastaan on erittäin hyvä. Yllä väärää tietoa, avopotilas ei kykene ymmärtämään.

• Anonyymi

Suzuki hyvä hyvä, ellei jopa paras

• Anonyymi

Täälä mä pyörin ja olen, moro. Aina valitan ohjauksesta, ku mä täälä pyörin, ei mul muuta. Tai joo on, ohjaus vähä vetelee, ei mul muuta. Moro. En mä osaa muuta, ku täälä mä vaan hyörin aina.

Niin tota ohjaus on huono Suzukissa, tai en mä tiedä, varmaan joo. Täälä mä aina vaan oon, on mulla ratti täsä edes, vähän huönö on, miksi lukee PS5, varmaan lyhennös Suzukista, en mä tierä, täsä se on vaan edes. Vähän on huönö, ku polkimen piuhat poikki ja huönöt, ei kulje sähkö, huönö on kyl. En saa parempaa, vain tämä huönö on.

Täälä mä olen vaan ja haukun oikeita autoja, tämmönen mä olen, häiskä vaan. Älä musta välitä, täsä mä olen, tiiäks sä. Se olen mä. Oon aina täällä, en jouda töihin, ku täällä muistutan Suzuki huönöstä ohjauksesta, mut mitä hiivattia ku ratis lukee ps5, papanin Suzuki viisi, pakko olla joo.
      Mä olen täsä, automies olen ja näkönen, juuh näin on.
      Hirveästi tekisi mieli ulkona ajella, mut täsä mä olen ja ps5. Kutkuttaisi mut tässä mä olen, istun tässä ja kovin tekisi mieli, mut aina mä täsä olen vaan ja kirjoitan. Muut uskaltaa rullata, mä olen täsä taas vaan aina täsä.

• Anonyymi

Mites ohjaus. Onko todellakin niin että on HUANO

• Anonyymi

Usko muo, hyvä on, ellei paras

• Anonyymi

Tosi hyvä

• Anonyymi

On se kova, se se Suzuki. Onneks joku teki, kunnon peli ja hyvä äijä

• Anonyymi

Ei huano ohjaus, vaan huano soomi

• Anonyymi

Hullu vääntää huanosta ohjauksesta, paska lentää.
      Ei hyvä, mut Suzuki hyvä. Typeryyttä vääntää monta vuotta ohjauksesta ja olla väärässä, kyllä näir se on, viuh. Ei mies ymmärrä, eikä vihta heilu, njooh Jussi. Perästä kuuluu ja kuolema korjaa, viikko lepäilyy ja parta kasvaa. Sit ymmärtää

• Anonyymi

Hyvin kiteytetty

• Anonyymi

Ohjaus erityisesti hyvä scrossissa. Palauttaa hyvin, kokemusta vuosien takaa, uusissa vielä parempi

• Anonyymi

Paikallinen hullu on = huano ohjaus. Muistekee tämä, kesä lämmittää moottorin ja meno on kovaa. Erityisesti Jussina muistekee naatiskella Suzukista, hyvä ohjaus, ellei jopa paras.

• Anonyymi

Huano ohjaus s crossissa, oli joskus 4 vuotta. Ajelin siis 4 vuotta sillä. Muuten hyvä auto oli, kaikki toimi, eikä ollut koskaan rikki. Ohjaus oli huonompi ku Bentleyllä, mut ihan mukava sillä oli kuitenkin ajella pitkiä matkoja

• Anonyymi

Ohjaus ei ole huanoa nähnytkään, parempi ku edellisessä bemarissa

• Anonyymi

Suzukista naaaaaatiskellaaaaaaaaaaaaan kesällä

• Anonyymi

Kumpi on paree. Suzuki vai Dacia

• Anonyymi

Mieluummin Suzuki, ei Dacia pääse laadussa lähellekkään

• Anonyymi

Ripulimerkkejä molemmat?!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hiljaa huanomies kjeh kjeh, ajele Crocseilla auringonlaskuun, pääset kyllä perille juhannuksena. Semmottis menee, Dacia kyl luovuttaa aiemmin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ripulit oot tähdännyt sun Daciaan ku kävit Romaniassa . Siellä kaupan kulmalla sut yllätetty korjaamassa Daciaa

• Anonyymi

Ei mulla muuta, palauttaa hyvin ja tarkka ohjaus.

• Anonyymi

Dacia ihmeen laaduton, halvalla tosin saa, mut jatkuvasti pikkuvikaa mikä ärsyttää. Ei autoa halua pitää pajalla, menee vapaa-aikaa. Turhauttavaa. En olis uskonut että uudessa daciassa voi olla tämmöisiä ärsyttäviä vikoja, esim toinen valo ei pala ja ratti kurmuttaa

• Anonyymi

Muistakeehan tämä teesi. Suzukissa huano ohjaus. Dacia on paras.

• Anonyymi

Huono teesi. Työnnä Dacia metsään ja kakkaa päälle

• Anonyymi

Ostin Suzuki ja jumankekka ku on hyvä ohjaus

• Anonyymi

Tyyppi on ollut jo vuosia vittuilemassa ja valehtelemassa ja ottaa aina välillä jonkun merkin erikoishuomionsa alle. Häntä kutsutaan yleisesti Toyotan omapojaksi, vaikka on jo kokeneempi laitoshoidokki.

• Anonyymi

Toistan tässä vain itseäni mutta olen omistanut Suzukin ja ainoa syy miksi siitä luovuin oli ohjaus. Kyseessä oli sx4 s-cross. Älkää ostako scrossia ennen kuin olette kunnolla koeajaneet auton.

• Anonyymi

Mutta eihän tuota mallia enää tehdä, tuo ikivanha jo

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      37
      2736
    2. Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?

Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.
      Ikävä
      89
      1174
    3. Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia

Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.
      Maailman menoa
      127
      979
    4. Oliko mies vetäytyminen

Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.
      Ikävä
      60
      950
    5. Mitä söitte Hänen kanssaan yhdessä viimeksi?

Tällainen vihjeketju:)
      Ikävä
      66
      907
    6. Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää

Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos
      76
      868
    7. Oon tässä pohtinut että se nainen

Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle
      Ikävä
      70
      815
    8. EU:lta tyly ratkaisu Temulle

On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta
      Maailman menoa
      99
      812
    9. Nainen on ihana

ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?
      Ikävä
      25
      718
    10. Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä

Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi
      Ähtäri
      30
      684
    Aihe