Uutena Suzukin omistajana eksyin tälle sivustolle. Vaikuttaa että jokin avohoitopotilas kirjoittelee täällä yksinään suzuki-autoista negatiiviseen sävyyn.
Onko palstan hullu ollut täällä jo pitkään?
53
1205
Vastaukset
- Anonyymi
Kun vilkaisee VW :n ja Skodan palstaa siellä ne avopotilaat vasta temmeltääkin.
- Anonyymi
Olen huomannut saman, ei hyvältä vaikuta henkilön tulevaisuus.
- Anonyymi
Neljä-viisi vuotta on tuo polo tälläkin foorumilla kirjoitellut. Sama reppana toistaa eri versioissa samantyyppisiä rallatuksia pitkin eri autopalstoja.
Mitenköhän tuollaiset kuluttivat aikaansa ennen nettiä? - Anonyymi
Onko Toyotan omapoika laajentanut reviiriään sen jälkeen kun Suki merkillä alettiin myymään Toyotaa?
- Anonyymi
Ohjaus kuntoon niin kritiikki heikkenee?
- Anonyymi
Sama meininki ollut jo ainakin vuodesta 2011, jolloin ostin ensimmäisen uuden Suzukini. Joka oli muuten aivan loistava auto kaikin puolin, kuten nykyinenkin uusi Suzuki.
Eipä toinna välittää, en ole kenenkään todellisen henkilön moittivan Suzukia.- Anonyymi
Paitti se ohjaus. Se on heikko suskissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paitti se ohjaus. Se on heikko suskissa.
Saksalaisissa on varmaan hyvä ohjaus, mutta siihen se sitten jääkin. Kaikikki muu kun on alle arvosteluasteikon.
- Anonyymi
Jokainen autoista ymmärtävä tietää, että Suzuki ja Nissan ovat automaailman surkeimpia tuotoksia hinta/laatusuhteeltaan.
- Anonyymi
"Jokainen autoista ymmärtävä tietää, että Suzuki ja Nissan ovat automaailman surkeimpia tuotoksia hinta/laatusuhteeltaan"
Ensiksi väitän, ettet edes tiedä mitä termillä "laatu" nykyään tarkoitetaan!
Toiseksi, mitä tulee toiseen termiin, "luotettavuuteen", Suzuki Vitara on edelleen yksi niistä harvoista autommalleista, jotka ovat selvittäneet Tekniikan Maailman 60.000 km kestotestin ilman ensimmäistäkään vikaa.
Skoda: "Muut korjausosat menivät takuuseen " (vikoja siis oli lukuisia)
Golf: Vaikka pikkuvikoja matkan varrella ilmenikin, myös luotettavuutta voi käyttötestin perusteella arvioida hyväksi.
Polo: "Auto oli teknisesti täysin ongelmaton."
Focus: Purimme käyttötestissämme olleen Ford Focuksen moottorin – Sylinteristä löytyi mystinen naarmu.
Tätä voisi jatkaa..... - Anonyymi
....kertoi meille BMW liikkeen myyjä.
- Anonyymi
Vitaran malli alkaa jo vanheta eurooppalaisille markkinoille. Onko niin että Toyotaa myydäänkiin Suzukiksi puettuna myös jatkossa Suomessakin?
Eipä siinä, ainakin ohjaus on kunnossa. - Anonyymi
Olisko Läski pösökuski?
isomaha ja viinanhimo saa laukomaan mitä sattuu
neliveto päällä painaa pitkin kämppää kun pösö hajalla - Anonyymi
oletko fiksu?
- Anonyymi
En ole. Hiukan huono omatunto, siksi haukun Suzukia. Itsellä Audi
- Anonyymi
Hullu poistettu, elämä hymyilee
- Anonyymi
Audi ei vain oikein toimi. Tuppaa leviämään tielle, siis huonolla tavalla.
- Anonyymi
Mites ohjaus. S-crossissa ainakin luokattoman huano. HUANO!
- Anonyymi
Ei ole. Huijaat
- Anonyymi
En huijaa
- Anonyymi
Suzuki on tilastojen mukaan erittäin kestävä auto, Vitara suorastaan paras.
- Anonyymi
20 vuotta se on täällä ollut.
Taitaa tulla kahelilla ikä vastaan
kun meno näyttää hiipuvan.
Maaninen ja takuuvarmasti
tableteilla etenevä yksilö.- Anonyymi
Täällä ei tule aikaa vietettyä mutta olisiko tuo sama Tojota-trollipoju, eläkeläinen alisuorittaja Mustosen Pentti Jyväskylästä.
- Anonyymi
Joo pitkään ollut täällä, ei todellakaan ole elämää.
Heittänyt vuodet hukkaan, ku mustamaalannut laadukasta Suzukia - Anonyymi
Mites Suzukin ohjaus. On huano, etittäin huono
- Anonyymi
Oikeastaan on erittäin hyvä. Yllä väärää tietoa, avopotilas ei kykene ymmärtämään.
- Anonyymi
Suzuki hyvä hyvä, ellei jopa paras
- Anonyymi
Täälä mä pyörin ja olen, moro. Aina valitan ohjauksesta, ku mä täälä pyörin, ei mul muuta. Tai joo on, ohjaus vähä vetelee, ei mul muuta. Moro. En mä osaa muuta, ku täälä mä vaan hyörin aina.
Niin tota ohjaus on huono Suzukissa, tai en mä tiedä, varmaan joo. Täälä mä aina vaan oon, on mulla ratti täsä edes, vähän huönö on, miksi lukee PS5, varmaan lyhennös Suzukista, en mä tierä, täsä se on vaan edes. Vähän on huönö, ku polkimen piuhat poikki ja huönöt, ei kulje sähkö, huönö on kyl. En saa parempaa, vain tämä huönö on.
Täälä mä olen vaan ja haukun oikeita autoja, tämmönen mä olen, häiskä vaan. Älä musta välitä, täsä mä olen, tiiäks sä. Se olen mä. Oon aina täällä, en jouda töihin, ku täällä muistutan Suzuki huönöstä ohjauksesta, mut mitä hiivattia ku ratis lukee ps5, papanin Suzuki viisi, pakko olla joo.
Mä olen täsä, automies olen ja näkönen, juuh näin on.
Hirveästi tekisi mieli ulkona ajella, mut täsä mä olen ja ps5. Kutkuttaisi mut tässä mä olen, istun tässä ja kovin tekisi mieli, mut aina mä täsä olen vaan ja kirjoitan. Muut uskaltaa rullata, mä olen täsä taas vaan aina täsä. - Anonyymi
Mites ohjaus. Onko todellakin niin että on HUANO
- Anonyymi
Usko muo, hyvä on, ellei paras
- Anonyymi
Tosi hyvä
- Anonyymi
On se kova, se se Suzuki. Onneks joku teki, kunnon peli ja hyvä äijä
- Anonyymi
Ei huano ohjaus, vaan huano soomi
- Anonyymi
Hullu vääntää huanosta ohjauksesta, paska lentää.
Ei hyvä, mut Suzuki hyvä. Typeryyttä vääntää monta vuotta ohjauksesta ja olla väärässä, kyllä näir se on, viuh. Ei mies ymmärrä, eikä vihta heilu, njooh Jussi. Perästä kuuluu ja kuolema korjaa, viikko lepäilyy ja parta kasvaa. Sit ymmärtää - Anonyymi
Hyvin kiteytetty
- Anonyymi
Ohjaus erityisesti hyvä scrossissa. Palauttaa hyvin, kokemusta vuosien takaa, uusissa vielä parempi
- Anonyymi
Paikallinen hullu on = huano ohjaus. Muistekee tämä, kesä lämmittää moottorin ja meno on kovaa. Erityisesti Jussina muistekee naatiskella Suzukista, hyvä ohjaus, ellei jopa paras.
- Anonyymi
Huano ohjaus s crossissa, oli joskus 4 vuotta. Ajelin siis 4 vuotta sillä. Muuten hyvä auto oli, kaikki toimi, eikä ollut koskaan rikki. Ohjaus oli huonompi ku Bentleyllä, mut ihan mukava sillä oli kuitenkin ajella pitkiä matkoja
- Anonyymi
Ohjaus ei ole huanoa nähnytkään, parempi ku edellisessä bemarissa
- Anonyymi
Suzukista naaaaaatiskellaaaaaaaaaaaaan kesällä
- Anonyymi
Kumpi on paree. Suzuki vai Dacia
- Anonyymi
Mieluummin Suzuki, ei Dacia pääse laadussa lähellekkään
- Anonyymi
Ripulimerkkejä molemmat?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hiljaa huanomies kjeh kjeh, ajele Crocseilla auringonlaskuun, pääset kyllä perille juhannuksena. Semmottis menee, Dacia kyl luovuttaa aiemmin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ripulit oot tähdännyt sun Daciaan ku kävit Romaniassa . Siellä kaupan kulmalla sut yllätetty korjaamassa Daciaa
- Anonyymi
Ei mulla muuta, palauttaa hyvin ja tarkka ohjaus.
- Anonyymi
Dacia ihmeen laaduton, halvalla tosin saa, mut jatkuvasti pikkuvikaa mikä ärsyttää. Ei autoa halua pitää pajalla, menee vapaa-aikaa. Turhauttavaa. En olis uskonut että uudessa daciassa voi olla tämmöisiä ärsyttäviä vikoja, esim toinen valo ei pala ja ratti kurmuttaa
- Anonyymi
Muistakeehan tämä teesi. Suzukissa huano ohjaus. Dacia on paras.
- Anonyymi
Huono teesi. Työnnä Dacia metsään ja kakkaa päälle
- Anonyymi
Ostin Suzuki ja jumankekka ku on hyvä ohjaus
- Anonyymi
Tyyppi on ollut jo vuosia vittuilemassa ja valehtelemassa ja ottaa aina välillä jonkun merkin erikoishuomionsa alle. Häntä kutsutaan yleisesti Toyotan omapojaksi, vaikka on jo kokeneempi laitoshoidokki.
- Anonyymi
Toistan tässä vain itseäni mutta olen omistanut Suzukin ja ainoa syy miksi siitä luovuin oli ohjaus. Kyseessä oli sx4 s-cross. Älkää ostako scrossia ennen kuin olette kunnolla koeajaneet auton.
- Anonyymi
Mutta eihän tuota mallia enää tehdä, tuo ikivanha jo
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m372736Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891174Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.127979Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.60950- 66907
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos76868Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle70815EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta99812Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25718Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30684