Uutena Suzukin omistajana eksyin tälle sivustolle. Vaikuttaa että jokin avohoitopotilas kirjoittelee täällä yksinään suzuki-autoista negatiiviseen sävyyn.
Onko palstan hullu ollut täällä jo pitkään?
29
949
Vastaukset
- Anonyymi
Kun vilkaisee VW :n ja Skodan palstaa siellä ne avopotilaat vasta temmeltääkin.
- Anonyymi
Olen huomannut saman, ei hyvältä vaikuta henkilön tulevaisuus.
- Anonyymi
Neljä-viisi vuotta on tuo polo tälläkin foorumilla kirjoitellut. Sama reppana toistaa eri versioissa samantyyppisiä rallatuksia pitkin eri autopalstoja.
Mitenköhän tuollaiset kuluttivat aikaansa ennen nettiä? - Anonyymi
Onko Toyotan omapoika laajentanut reviiriään sen jälkeen kun Suki merkillä alettiin myymään Toyotaa?
- Anonyymi
Ohjaus kuntoon niin kritiikki heikkenee?
- Anonyymi
Sama meininki ollut jo ainakin vuodesta 2011, jolloin ostin ensimmäisen uuden Suzukini. Joka oli muuten aivan loistava auto kaikin puolin, kuten nykyinenkin uusi Suzuki.
Eipä toinna välittää, en ole kenenkään todellisen henkilön moittivan Suzukia.- Anonyymi
Paitti se ohjaus. Se on heikko suskissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paitti se ohjaus. Se on heikko suskissa.
Saksalaisissa on varmaan hyvä ohjaus, mutta siihen se sitten jääkin. Kaikikki muu kun on alle arvosteluasteikon.
- Anonyymi
Jokainen autoista ymmärtävä tietää, että Suzuki ja Nissan ovat automaailman surkeimpia tuotoksia hinta/laatusuhteeltaan.
- Anonyymi
"Jokainen autoista ymmärtävä tietää, että Suzuki ja Nissan ovat automaailman surkeimpia tuotoksia hinta/laatusuhteeltaan"
Ensiksi väitän, ettet edes tiedä mitä termillä "laatu" nykyään tarkoitetaan!
Toiseksi, mitä tulee toiseen termiin, "luotettavuuteen", Suzuki Vitara on edelleen yksi niistä harvoista autommalleista, jotka ovat selvittäneet Tekniikan Maailman 60.000 km kestotestin ilman ensimmäistäkään vikaa.
Skoda: "Muut korjausosat menivät takuuseen " (vikoja siis oli lukuisia)
Golf: Vaikka pikkuvikoja matkan varrella ilmenikin, myös luotettavuutta voi käyttötestin perusteella arvioida hyväksi.
Polo: "Auto oli teknisesti täysin ongelmaton."
Focus: Purimme käyttötestissämme olleen Ford Focuksen moottorin – Sylinteristä löytyi mystinen naarmu.
Tätä voisi jatkaa..... - Anonyymi
....kertoi meille BMW liikkeen myyjä.
- Anonyymi
Vitaran malli alkaa jo vanheta eurooppalaisille markkinoille. Onko niin että Toyotaa myydäänkiin Suzukiksi puettuna myös jatkossa Suomessakin?
Eipä siinä, ainakin ohjaus on kunnossa. - Anonyymi
Olisko Läski pösökuski?
isomaha ja viinanhimo saa laukomaan mitä sattuu
neliveto päällä painaa pitkin kämppää kun pösö hajalla - Anonyymi
oletko fiksu?
- Anonyymi
En ole. Hiukan huono omatunto, siksi haukun Suzukia. Itsellä Audi
- Anonyymi
Hullu poistettu, elämä hymyilee
- Anonyymi
Audi ei vain oikein toimi. Tuppaa leviämään tielle, siis huonolla tavalla.
- Anonyymi
Mites ohjaus. S-crossissa ainakin luokattoman huano. HUANO!
- Anonyymi
Ei ole. Huijaat
- Anonyymi
En huijaa
- Anonyymi
Suzuki on tilastojen mukaan erittäin kestävä auto, Vitara suorastaan paras.
- Anonyymi
20 vuotta se on täällä ollut.
Taitaa tulla kahelilla ikä vastaan
kun meno näyttää hiipuvan.
Maaninen ja takuuvarmasti
tableteilla etenevä yksilö. - Anonyymi
Joo pitkään ollut täällä, ei todellakaan ole elämää.
Heittänyt vuodet hukkaan, ku mustamaalannut laadukasta Suzukia - Anonyymi
Mites Suzukin ohjaus. On huano, etittäin huono
- Anonyymi
Oikeastaan on erittäin hyvä. Yllä väärää tietoa, avopotilas ei kykene ymmärtämään.
- Anonyymi
Suzuki hyvä hyvä, ellei jopa paras
- AnonyymiUUSI
Täälä mä pyörin ja olen, moro. Aina valitan ohjauksesta, ku mä täälä pyörin, ei mul muuta. Tai joo on, ohjaus vähä vetelee, ei mul muuta. Moro. En mä osaa muuta, ku täälä mä vaan hyörin aina.
Niin tota ohjaus on huono Suzukissa, tai en mä tiedä, varmaan joo. Täälä mä aina vaan oon, on mulla ratti täsä edes, vähän huönö on, miksi lukee PS5, varmaan lyhennös Suzukista, en mä tierä, täsä se on vaan edes. Vähän on huönö, ku polkimen piuhat poikki ja huönöt, ei kulje sähkö, huönö on kyl. En saa parempaa, vain tämä huönö on.
Täälä mä olen vaan ja haukun oikeita autoja, tämmönen mä olen, häiskä vaan. Älä musta välitä, täsä mä olen, tiiäks sä. Se olen mä. Oon aina täällä, en jouda töihin, ku täällä muistutan Suzuki huönöstä ohjauksesta, mut mitä hiivattia ku ratis lukee ps5, papanin Suzuki viisi, pakko olla joo.
Mä olen täsä, automies olen ja näkönen, juuh näin on.
Hirveästi tekisi mieli ulkona ajella, mut täsä mä olen ja ps5. Kutkuttaisi mut tässä mä olen, istun tässä ja kovin tekisi mieli, mut aina mä täsä olen vaan ja kirjoitan. Muut uskaltaa rullata, mä olen täsä taas vaan aina täsä. - AnonyymiUUSI
Mites ohjaus. Onko todellakin niin että on HUANO
- AnonyymiUUSI
Usko muo, hyvä on, ellei paras
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933441
- 1063119
- 542324
- 221892
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201735Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61708Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111680Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein231509Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131411Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381394