...natsit marssivat ikkunani alla.
Tiedoksi vaan willeryydmanneille ja attekaleville.
En halua, että...
13
51
Vastaukset
- Anonyymi
Aina kun törmään tuon kaksikon kuviin, näen heidän nenän allaan viiksentyngät...
- Anonyymi
eikä kommarit, ne rikkoo ikkunoita
- Anonyymi
Antifan kommunistit on vaarallisia. Ilmoittavat ketä saa missäkin liikkua ja missä autoilla ajaa.
He myös määrittelevät mitä mieltä saa olla.
Varsinaista suvaitsevaisuutta vihervasemmistolaisuus? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antifan kommunistit on vaarallisia. Ilmoittavat ketä saa missäkin liikkua ja missä autoilla ajaa.
He myös määrittelevät mitä mieltä saa olla.
Varsinaista suvaitsevaisuutta vihervasemmistolaisuus?Kommunistit hajotti riehuessaan itsenäisyyspäivänä yhden frendin auton molemmat peilit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommunistit hajotti riehuessaan itsenäisyyspäivänä yhden frendin auton molemmat peilit.
Ja varmaa on myös, että tuo porukka ei vahinkojaan maksa. Ei he töissä käy. Ovat käsi ojossa kerjuulla vaatimassa rahaa sohvalle niiltä joita sitten jatkuvasti arvostelevat.
Huomaako joku lievän ironian?
Ainoa yrittäminen mikä kohta stadissa on sallittua on pössyttelykapakat ja lattekahvilat mistä saa kahvin sijaan vaan teetä ja antifan lippiksiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommunistit hajotti riehuessaan itsenäisyyspäivänä yhden frendin auton molemmat peilit.
Sehän voi olla kuka vaan kun persujen mielestä kaikki ovat kommunisteja.
- Anonyymi
eipä sitten äänestetä kok, kepu ps, rkp ja kd
- Anonyymi
Jos kokoomuksessa olisi enemmän Atte Kalevan ja Wille Rydmanin kaltaisi poliitikkoja voisin kokoomusta taas äänestää. Vuoden 2011 eduskuntavaaleista lähtien ääni mennyt perussuomalaisille, sitä ennen kaikissa vaaleissa äänestin kokoomusta.
- Anonyymi
siitä vaan sitten taas lahtarikaartia ja lapuan liike-nyttiä värppäämään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siitä vaan sitten taas lahtarikaartia ja lapuan liike-nyttiä värppäämään
ja muiluttamaan esim. s. niinistöä itärajalle entiseen tyyliin
- Anonyymi
Sinimustiin sitten vaan.
- Anonyymi
Ei Atte Kaleva ytai Wille Rydmankaan halua sosialisteja ikkunansa alle.
Sosialisti on se kansallissosialistikin.- Anonyymi
Tuolta kaksikolta ei kysytä mitä ne haluaa, he ovat natseja eli kansallissosialisteja.
Sosialistien kanssa heillä ei ole mitään tekemistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1492852Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3652030- 401757
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii351698Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321401Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327949Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782