Vanhempi nainen

Anonyymi

Itsellä tuntuu olevan hirveä hinku saada vanhempi nainen petipuuhiin kanssani, olen itse hieman yli parikymppinen mies keski-suomesta ja tunnen vetoa vain 30-60v naisiin.. ongelma ei ole se ettenkö saisi oman ikäisiä naisia ja niihin on tähän mennessä pitänyt tyytyä, mutta ai että kun pääsisi jonkun ikääntyneemmän rouvan peiton alle touhuilemaan ;) jos täällä olisi innokkaita rouvia niin kommentia alle!

15

587

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eiks mummos anna eään sulle ??

    • Anonyymi

      Myös minulla on samanlainen hinku, tosin olen hieman vanhempi (66).
      Vanhempi nainen kiinostaa.

      • Anonyymi

        Olispa hienoa vanhepi ja vieläpä varattu, kyllä kulli tykkäis pumpata.


    • Anonyymi

      Hei haluaisin ollla naisten alusasus piikana yli 70v pyöreelle naiselle nuolemas
      alistua kun olen btm t. 65v pks myös avioparit joissa mies on top

    • Anonyymi

      Parikymppisenä kävin säännöllisesti panemassa erästä hehkeää kolmikymppistä naista. Aluksi hän tuntui kauhean vanhalle, mutta kun vauhtiin päästiin niin aivan ehana nainen ja osasi tyhjentää nuoren miehen viimeiseen tippaan saakka. Myöhemmin nainen tutustutti minut bisexuaalisuuteen ja valvoi vieressä ensimmäistä homokokemustani. Tunnen lämpöä vieläkin vaikka noista tapahtumista on jo kymmeniä vuosia

    • Anonyymi

      Sellaisista pojista tulee hyviä rakastajia joilla ensimmäiset kokemukset on hiukan vanhemmannaisen kanssa. Joku 17 vuotias, ja reilu kolmikymppinen ymmärtäväinen nainen, se on ihan parasta. Nainen opettaa miten esileikki tehdään ja pimppa nuollaan oikein. Rakastelua hellästi, välillä isommalla kiihkolla ja eri asennoista, että monenlaisissa eri paikoissa. Naiset on tosi helliä ja ymmärtäväisiä, kunhan pojat käyttäydytte fiksusti, että kunnioittaen naista kohtaan. Siinä sitä elämäniloa molemmille.

      • Anonyymi

        Mielenkiintoinen keskustelu..olen vatattu nainen 30 käyn kuntosalilla kolmesti viikossa. Vuosi sitten tutustuin 20v nuoreen mieheen sillä silmällä. Päädyimme nopsaan sänkyyn, aivan taivaallinen eka kerta nyt tapaamme seksin merkeissä pari- kolme kertaa kuussa.


    • Anonyymi

      Kerran kun vaimoni palasi ruotsin risteilyltä, (hänellä oli vapaat kädet mihin vaan), hän kertoi saaneensa nuorta parikymppistä miestä mennen tullen ja oli tyytyväinen. Vaimoni lähentelee jo kuutta kymppiä ja oli todella tyytyväinen matkaansa. Pojalla oli ilmeisesti pitkälle mennyt äitisuhde, tai kompleksi, mutta ei ollut myöntänyt, että oli äitinsä kanssa sukupuoliyhteydessä, kun vaimoni oli sitä tedustellut. No Vaimo leikki kaksi yötä pojan äitiä ja sai nurta munaa kaikkiin koloihinsa. Minä taass sain olla kiihkossani liukkailla..

    • Anonyymi

      Nyt jo 62v ikää mutta kyllä näin anonyymisti myönnän että varmasti hyvää tekisi saada innokasta jaksavaa parikymppistä miestä pitkään ja antaumuksella. Mistä tällaisia poikia löytää sitten jotka innostuvat ikäisistäni naisista?

      • Anonyymi

        Suomi24 treffeillä on paljon nuoria miekkosia jotka flirttailevat vanhemmille naisille, kannattaa kokeilla jos kiinnostaa!


      • Anonyymi

        Samoin.

        Terv. 51v varattu nainen


      • Anonyymi

        Moi,
        kelpaisiko reilu 45:nen mies salaiseksi seuralaiseksesi, sillointällöin?


      • Anonyymi

        Samoin ikää 54v kyllä mieli tekisi parkymppistä kun katselee näitä kuntosalilla vesi kielellä. Yhden kanssa viimeaikoina pidetty silmä peliä, ehkä vielä kesän mittaan lähdemme ilta uinnille vihjaillut sinne päin. Nuori mies kun tietäis et olisin helppo saalis.


    • Kyllä minä edellen haluan että joku nainen annaa minulle piiskaa ja asuu mun luo 24/7 suhdetta ja nainan saa olla minkä ikäinen kun tahansa,vaikka 40 - 70 v

    • Anonyymi

      olen 52v mies ja etsin vanhempaa naista seuraksi koska melkein kaikki exätkin ovat olleet mua vanhempia, onko totta että teitä ei ole olemassa ja jos on niin lähettäkää viestiä minulle osoitteeseen [email protected]

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3184
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2131
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2054
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1905
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe