Mikä liukuvoide noista edullisista ei olisi niin kauhean juoksevaa?
Prismasta ostin Protex-merkkistä ja se valuu ihan hulluna joka paikkaan minne ei tarvitsisi.
Liukuvoide
13
1277
Vastaukset
- Anonyymi
Osta Easyglide anal. Pysyy hyvin juuri siellä missä pitääkin. Ainakin hotlips myym https://www.hotlips.fi/naisille/easyglide-superpaketti-3-kpl/p/Easyglidepaketti/
- Anonyymi
Kiitos, tää toimii! Ihan A-rappuun vedellään mutta toimii siinäkin eikä ole niin juoksevaa. :)
- Anonyymi
Apila vaseliini , se keltainen purkki ruokakaupoissa on todettu hyväksi . Olen käyttänyt anaalitappien kanssa. Kookos öljy on myös hyvä kullille kun runkkaa , löytyy myös useimmista kaupasta .
M 61 👍🙂- Anonyymi
Mulla on vanhempi pari tuottavana yli 60v.muutaman kerran huomannut heidän yöpöydällä ruokaöljy pullon. No pakkohan asiasta oli kysyä. Käyttävät sitä liukasteena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on vanhempi pari tuottavana yli 60v.muutaman kerran huomannut heidän yöpöydällä ruokaöljy pullon. No pakkohan asiasta oli kysyä. Käyttävät sitä liukasteena.
Tuttavana
- Anonyymi
Voisit kookos öljyllä liukasta mun kalun.saisit takaa kovana seisovaa isoa
- Anonyymi
Ois kiva jos ois vesiliukoista.
- Anonyymi
Easyglide on hyvä.
- Anonyymi
Easyglide, waterbased lubricant.
Ehottomasti paras mitä olen kokeillut, ja edullinen. - Anonyymi
Onpas nuo easyglidet edullisia.
- Anonyymi
No ruokaöljyy oon mäkii käyttäny ihan hyvää se on liukasteenakin .
- Anonyymi
RFSU Magic Glide
- Anonyymi
Runkkarit sitten muistavat että öljyt ja silikoniöljyt eivät sovi käytettäväksi Fleshlight - lelujen kanssa. Käy kuten saippualla pestäessä eli lelun pinta menee pilalle.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631473Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271311Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on691293Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151154- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3191027Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2261022- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että278933- 72915