Mikä liukuvoide noista edullisista ei olisi niin kauhean juoksevaa?
Prismasta ostin Protex-merkkistä ja se valuu ihan hulluna joka paikkaan minne ei tarvitsisi.
Liukuvoide
13
1419
Vastaukset
- Anonyymi
Osta Easyglide anal. Pysyy hyvin juuri siellä missä pitääkin. Ainakin hotlips myym https://www.hotlips.fi/naisille/easyglide-superpaketti-3-kpl/p/Easyglidepaketti/
- Anonyymi
Kiitos, tää toimii! Ihan A-rappuun vedellään mutta toimii siinäkin eikä ole niin juoksevaa. :)
- Anonyymi
Apila vaseliini , se keltainen purkki ruokakaupoissa on todettu hyväksi . Olen käyttänyt anaalitappien kanssa. Kookos öljy on myös hyvä kullille kun runkkaa , löytyy myös useimmista kaupasta .
M 61 👍🙂- Anonyymi
Mulla on vanhempi pari tuottavana yli 60v.muutaman kerran huomannut heidän yöpöydällä ruokaöljy pullon. No pakkohan asiasta oli kysyä. Käyttävät sitä liukasteena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on vanhempi pari tuottavana yli 60v.muutaman kerran huomannut heidän yöpöydällä ruokaöljy pullon. No pakkohan asiasta oli kysyä. Käyttävät sitä liukasteena.
Tuttavana
- Anonyymi
Voisit kookos öljyllä liukasta mun kalun.saisit takaa kovana seisovaa isoa
- Anonyymi
Ois kiva jos ois vesiliukoista.
- Anonyymi
Easyglide on hyvä.
- Anonyymi
Easyglide, waterbased lubricant.
Ehottomasti paras mitä olen kokeillut, ja edullinen. - Anonyymi
Onpas nuo easyglidet edullisia.
- Anonyymi
No ruokaöljyy oon mäkii käyttäny ihan hyvää se on liukasteenakin .
- Anonyymi
RFSU Magic Glide
- Anonyymi
Runkkarit sitten muistavat että öljyt ja silikoniöljyt eivät sovi käytettäväksi Fleshlight - lelujen kanssa. Käy kuten saippualla pestäessä eli lelun pinta menee pilalle.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa964883Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen312721- 342469
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺252042- 1181540
Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭121208Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘351123En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101120Ukrainan häviö pitää tunnistaa ja tunnustaa
Venäjä ei ole vain maa, jolla on suuri hyvin koulutettu ja varusteltu armeija, joka on osoittanut tehokkuutensa Ukraina2021057- 781023