Vetoaa masennukseen

Anonyymi

Saako masentunut ihminen jonkinlaista nautintoa siitä kun saa pompottaa läheisiä.. Alkaa pikkuhiljaa vituttamaan kun mitään omaa rauhaa ei ole. Ja jos sattuu vaikka oma selkä olemaan kipeä niin masentunut ei huomioi sitäkään. Kenenkään ei tarvitse tanssia masentuneen pillin mukaan. Yrittää estää elämästä vedoten kun masentaa ja ollaan niin huonossa kunnossa kaikin puolin. Apua olis tarjolla mutta masentunut ei saa aikaan mitään. Nyhjää neljän seinän sisällä valittaa päivät pitkät ja nukkuu perse homeessa. Kohta kirjaimellisesti kun monta viikkoa peseytymättä.

8

66

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä,

Katso julkimasentujat.

• Anonyymi

Sinun kanssa eläminen on takuu varmasti pmasentavaa, ja joka ikinen masentuu jos joutuu kielenkäytöstä päätelleen tuollaisen psykopaatin kanssa elämään.

• Anonyymi

Ans ku mä ny arvaan. Sä olet se parisuhteen sisäänpäin kääntyny narsisti, joka vaipuu masennukseen, jos ei saa kokoajan taputuksia selkään, tai koe muuten ylemmyyden tunnetta.

Ja ainoo syy miks sä et ota lusikoitas ja lähde, on se että jossain sisimmässäs sä tiedät, että yksin sulla ei ole ketään josta imeä nautintoa.

Menikö arvaus sinne päinkään?

• Anonyymi

Meistä jokainen tekee elämässään valintoja. Kuka niihin valintoihin voi vaikuttaa?

• Anonyymi

Ei se siitä nautintoa varmaan saa mutta kun jos on niin pohjalla ja paha olla ei pysty ottamaan muita huomioon. Ja jos siltä tuntuu että itseäkin alkaa masentaa niin lähde ja jätä yhteyden pito minimiin. Jokainen on vastuussa itsestään ei kenenkään muun onnesta tai muusta.

• Anonyymi

Ja lisään vielä että lähtemällä motivoitat varmasti hänetkin hakemaan itselleen apua. Masentuneen lähipiirillä elävällä on aina hankalaa. Ja se on todella raskasta kun ihminen muuttuu niin itsekkääksi, ja vetoaa omaan pahaan oloon että on siksi etuoikeutettu huonoon kusipäiseen käytökseen. Mutta ihminen selvästi kärsii älä lyö enää lyötyä

• Anonyymi

Itse sairastanut teini-iästä masennusta ja mulla myös ahdistuneisuushäiriö. Olen aina esittänyt ettei mua mikään vaivaa, ja oikeastaan kukaan läheisiäni tiedä kuinka pohjalla olen käynyt. Olen sinnitellyt ja pystynyt elämään päällisin puolison normaalisti. Olen esim. työelämässä nyt pystynyt olemaan useamman vuoden, mutta en koe olevani täysin terve mieleltäni. Aika usein vaivun synkkyyteen ja elämä perseest, mutta pakotan itseni toimimaan. Päätin jo teininä etten koskaan tule hankkimaan parisuhdetta. Yksi iso syy tähän päätökseen on, se etten halua pilata toisen elämää sillä, että joutuu elämään mun kanssa. Tämä päätös pitänyt, olen 34v. Eli ei me kaikki masentuneet rääkätä muita.

• Anonyymi

Saatko jonkinlaista nautintoa siitä kun uliset täällä asiasta päivät pitkät?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4692
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      184
      2013
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1722
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      151
      1295
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1211
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1076
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      973
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      936
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      902
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      272
      876
    Aihe