Tansanian presidentin mukaan rukous parantaa koronan ja rokotukset ovat vaarallisia – samaan aikaan sairaalat täyttyvät
Tänään klo 7:08
Maa ei suostu kertomaan koronalukuja WHO:lle.
Kuis resossa tehää?
Anonyymi
3
78
Vastaukset
- Anonyymi
Presidentti haluaa mieluummin rokotuksiin kuluvat rahat itselleen . Yksinkertainen vastaus lienee usein se oikein.
- Anonyymi
Kohublondi puuskahtaa, että on inhottavaa ja erikoista, että hänen asioitaan puidaan julkisesti netissä. Hän pitää ihmisten puheita julmina.
– Älkää sekaantuko muiden elämään, vaan huolehtikaa omastanne. Maailmantilanne on nyt sen verran vaikea, että nämä saattavat olla viimeisiä aikoja, jolloin pitää katsoa peiliin ja katua syntejään!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824787- 1862103
- 1321782
- 1751415
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161291- 351106
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj171103- 78993
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh302989- 52976