Taidat vihata.

Anonyymi

En enää muuta keksi selitykseksi kuin sen että vihaa on taustalla ja siksi olet kykenemätön kommunikointiin perinteiseen tyyliin.

13

126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuu face to face kertoo mikä sua nyppii. Täällä turha piipittää.

• Anonyymi

Tuu tuu tupakkirullaah...

• Anonyymi

Mikset itse tule?

• Anonyymi

En tajuu. Miks sä kirjotat mun ajatukset tänne? Vai ollaanko vaan ihan samassa tilanteessa?

• Anonyymi

Niin ihmeellistä on kyllä.

• Anonyymi

Näillä palstoilla on liikaa naisvihaa ja se on hyvin ikävää, koska naiset ja miehet voisivat keskustella ja tulla paremmin juttuun livessäkin ilman tätä vihapuhetta.

• Anonyymi

Ihanko totta? Ohhoh uutta minulle ja muille.

• Anonyymi

Mä en vihaa ketään.

• Anonyymi

Jotkut homot osaa olla tosi ilkeitä naisille, etenkin kaappihomot. Saattavat pelleillä ilkeyttään naisten tunteilla. Nauttivat kun nainen kärsii henkisesti. Eihän tuollainen tervettä ole. Mutta maailmassa on kaikenlaisia mielenvikaisia.

• Anonyymi

Annoit ymmärtää ettet välitä.

• Anonyymi

No kaiken tämän jälkeen tunteet ovat kieltämättä hieman sekavat, ilmeisesti tarkoituksellista tuo sinun ristiriitainen viestintäsi, kaksoiskoodi, josta ei ota pirullakaan selvää mitä ajat takaa. Välillä ylistät maasta taivaaseen ja toisella kertaa toivotat alimpaan helvettiin.

• Anonyymi

Sivukommentti. Tuskin on sama henkilö kyseessä. Joku vaan sotkee teitin välit.

• Anonyymi

Minä kommunikoin vaikka mihin tyyliin kun oon sotkeutunut joka asiaan.

Persettä joutuu kyllä näyttämään vaikka kuopalle painuu sekin.

Miten taas tänään kuulin että oonko debressiivinen, no oon.

Ei muutu iloks vaikka voissa paistais.

Niin,että mitähän sitä tänäänkään ennee söis . Lopetan juomisen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      247
      45359
    2. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      31
      11240
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      207
      10873
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      36
      9711
    5. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      85
      8528
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      223
      6511
    7. Pirjo sanoi Esalle

Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok
      Maailman menoa
      0
      3210
    8. Jos mä joisin

Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys
      Ikävä
      30
      2239
    9. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      37
      1639
    10. Koulu-uhkaus.

Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.
      Hyrynsalmi
      26
      1510
    Aihe