En enää muuta keksi selitykseksi kuin sen että vihaa on taustalla ja siksi olet kykenemätön kommunikointiin perinteiseen tyyliin.
Taidat vihata.
13
162
Vastaukset
- Anonyymi
Tuu face to face kertoo mikä sua nyppii. Täällä turha piipittää.
- Anonyymi
Tuu tuu tupakkirullaah...
- Anonyymi
Mikset itse tule?
- Anonyymi
En tajuu. Miks sä kirjotat mun ajatukset tänne? Vai ollaanko vaan ihan samassa tilanteessa?
- Anonyymi
Niin ihmeellistä on kyllä.
- Anonyymi
Näillä palstoilla on liikaa naisvihaa ja se on hyvin ikävää, koska naiset ja miehet voisivat keskustella ja tulla paremmin juttuun livessäkin ilman tätä vihapuhetta.
- Anonyymi
Ihanko totta? Ohhoh uutta minulle ja muille.
- Anonyymi
Mä en vihaa ketään.
- Anonyymi
Jotkut homot osaa olla tosi ilkeitä naisille, etenkin kaappihomot. Saattavat pelleillä ilkeyttään naisten tunteilla. Nauttivat kun nainen kärsii henkisesti. Eihän tuollainen tervettä ole. Mutta maailmassa on kaikenlaisia mielenvikaisia.
- Anonyymi
Annoit ymmärtää ettet välitä.
- Anonyymi
No kaiken tämän jälkeen tunteet ovat kieltämättä hieman sekavat, ilmeisesti tarkoituksellista tuo sinun ristiriitainen viestintäsi, kaksoiskoodi, josta ei ota pirullakaan selvää mitä ajat takaa. Välillä ylistät maasta taivaaseen ja toisella kertaa toivotat alimpaan helvettiin.
- Anonyymi
Sivukommentti. Tuskin on sama henkilö kyseessä. Joku vaan sotkee teitin välit.
- Anonyymi
Minä kommunikoin vaikka mihin tyyliin kun oon sotkeutunut joka asiaan.
Persettä joutuu kyllä näyttämään vaikka kuopalle painuu sekin.
Miten taas tänään kuulin että oonko debressiivinen, no oon.
Ei muutu iloks vaikka voissa paistais.
Niin,että mitähän sitä tänäänkään ennee söis . Lopetan juomisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2082824Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1672501Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061162- 67990
Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies123982Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait267942Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka317909Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20899Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k507858Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22768