En enää muuta keksi selitykseksi kuin sen että vihaa on taustalla ja siksi olet kykenemätön kommunikointiin perinteiseen tyyliin.
Taidat vihata.
13
108
Vastaukset
- Anonyymi
Tuu face to face kertoo mikä sua nyppii. Täällä turha piipittää.
- Anonyymi
Tuu tuu tupakkirullaah...
- Anonyymi
Mikset itse tule?
- Anonyymi
En tajuu. Miks sä kirjotat mun ajatukset tänne? Vai ollaanko vaan ihan samassa tilanteessa?
- Anonyymi
Niin ihmeellistä on kyllä.
- Anonyymi
Näillä palstoilla on liikaa naisvihaa ja se on hyvin ikävää, koska naiset ja miehet voisivat keskustella ja tulla paremmin juttuun livessäkin ilman tätä vihapuhetta.
- Anonyymi
Ihanko totta? Ohhoh uutta minulle ja muille.
- Anonyymi
Mä en vihaa ketään.
- Anonyymi
Jotkut homot osaa olla tosi ilkeitä naisille, etenkin kaappihomot. Saattavat pelleillä ilkeyttään naisten tunteilla. Nauttivat kun nainen kärsii henkisesti. Eihän tuollainen tervettä ole. Mutta maailmassa on kaikenlaisia mielenvikaisia.
- Anonyymi
Annoit ymmärtää ettet välitä.
- Anonyymi
No kaiken tämän jälkeen tunteet ovat kieltämättä hieman sekavat, ilmeisesti tarkoituksellista tuo sinun ristiriitainen viestintäsi, kaksoiskoodi, josta ei ota pirullakaan selvää mitä ajat takaa. Välillä ylistät maasta taivaaseen ja toisella kertaa toivotat alimpaan helvettiin.
- Anonyymi
Sivukommentti. Tuskin on sama henkilö kyseessä. Joku vaan sotkee teitin välit.
- Anonyymi
Minä kommunikoin vaikka mihin tyyliin kun oon sotkeutunut joka asiaan.
Persettä joutuu kyllä näyttämään vaikka kuopalle painuu sekin.
Miten taas tänään kuulin että oonko debressiivinen, no oon.
Ei muutu iloks vaikka voissa paistais.
Niin,että mitähän sitä tänäänkään ennee söis . Lopetan juomisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1073245GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431187- 831162
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja531102Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351042- 49928
- 67878
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn25874- 53867
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39862