Taidat vihata.

Anonyymi

En enää muuta keksi selitykseksi kuin sen että vihaa on taustalla ja siksi olet kykenemätön kommunikointiin perinteiseen tyyliin.

13

69

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuu face to face kertoo mikä sua nyppii. Täällä turha piipittää.

      • Anonyymi

        Tuu tuu tupakkirullaah...


      • Anonyymi

        Mikset itse tule?


    • Anonyymi

      En tajuu. Miks sä kirjotat mun ajatukset tänne? Vai ollaanko vaan ihan samassa tilanteessa?

      • Anonyymi

        Niin ihmeellistä on kyllä.


    • Anonyymi

      Näillä palstoilla on liikaa naisvihaa ja se on hyvin ikävää, koska naiset ja miehet voisivat keskustella ja tulla paremmin juttuun livessäkin ilman tätä vihapuhetta.

      • Anonyymi

        Ihanko totta? Ohhoh uutta minulle ja muille.


    • Anonyymi

      Mä en vihaa ketään.

    • Anonyymi

      Jotkut homot osaa olla tosi ilkeitä naisille, etenkin kaappihomot. Saattavat pelleillä ilkeyttään naisten tunteilla. Nauttivat kun nainen kärsii henkisesti. Eihän tuollainen tervettä ole. Mutta maailmassa on kaikenlaisia mielenvikaisia.

    • Anonyymi

      Annoit ymmärtää ettet välitä.

    • Anonyymi

      No kaiken tämän jälkeen tunteet ovat kieltämättä hieman sekavat, ilmeisesti tarkoituksellista tuo sinun ristiriitainen viestintäsi, kaksoiskoodi, josta ei ota pirullakaan selvää mitä ajat takaa. Välillä ylistät maasta taivaaseen ja toisella kertaa toivotat alimpaan helvettiin.

      • Anonyymi

        Sivukommentti. Tuskin on sama henkilö kyseessä. Joku vaan sotkee teitin välit.


    • Anonyymi

      Minä kommunikoin vaikka mihin tyyliin kun oon sotkeutunut joka asiaan.

      Persettä joutuu kyllä näyttämään vaikka kuopalle painuu sekin.

      Miten taas tänään kuulin että oonko debressiivinen, no oon.

      Ei muutu iloks vaikka voissa paistais.

      Niin,että mitähän sitä tänäänkään ennee söis . Lopetan juomisen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      314
      2891
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      106
      2213
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      84
      1651
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      189
      1551
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      67
      1355
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      55
      1253
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1094
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      20
      1092
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      2
      1039
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      921
    Aihe