syön ja oksennan

Anonyymi

oon tässä lähi aikoina lkanu olla syömättä ja jos syö nii oksentamaan sen ulos koska ahistaa oma kroppa... oon 154 cm ja 46 kg:/ j terkkari sanoi minua läskiksi niin siks aloin laihuttamaan käyn joka päivä joku 3 h juoksemassa ja sen jlk jos syän meen heti oksentamaan..:( ja oon vasta 12 mutta en voi olla oksentamatta vihaan omaa kroppaani😭🤢 näytän nii läskiltä ku kato. peilistä

7

151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sä haluut pilata omat hampaat.Sitten aikuisena sä valitat kun hampaat on huonossa kunnossa.Hammasremontti ei ole mitään halpaa lystiä.Mutta jos haluat pilata hampaasi niin onne avalitsemallasi tiellä.

    • Anonyymi

      Tuossa iässä laihtuu , kun pienentää vain ruoka-annoksia, etkä ota sitten lisää.
      Yritä niin opit tuon.

      Toiseksi, lopeta kokonaan limpsat, lopeta myös kalorittomat juotavat, juo aterioiden välillä vain vettä.

      lopeta kokonaan joitain muitakin, siis et osta kotiin karkkaa, tms.

      Kun tulet kotiin, juo lasi vettä, mene sänkyyn huolaamaan tai lukemaan tai katso vaikka telkkaria 15-20 min. Sitten vasta syö, jos yleensä on ruoka-aika

      • Anonyymi

        Ja eikä sun oikein tarvi laihtua, koska kasvat ja aikuistut, kyllä paino putoaa.

        Siis kirjoitin, lopeta jotain herkkuja, älä siis vähennä, vaan lopeta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja eikä sun oikein tarvi laihtua, koska kasvat ja aikuistut, kyllä paino putoaa.

        Siis kirjoitin, lopeta jotain herkkuja, älä siis vähennä, vaan lopeta.

        Mun painonsa oli aamupunnituksessa 59.9kg. Olin kuluttanu sen mitä perjantain tressaavana päivänä olin pöydästä nokkinut.
        Kun tänään aamunkoitossa heräsisisin, ihmettelin, miten ruokasalin pöydässä voi niin makeast nukkua.

        Ei krapulan hitustakaan, vaikka olin aussiviinii juonu, sen hanapakkauksen, toista kuin Taivaanvuohi.
        Se mäkättää lentäessään keväällä meitin suosarkojen yllä. Ei mun tarvinnu mäkättää kellee yhtikäs mitää.


    • Anonyymi

      Terkkari ei saa sanoa sinua läskiksi. Isäsi olisi pitänyt mennä ovenkarmit kaulassa kertomaan terkkarille, miten asoista puhutaan. Kehopositiivisuus koskee myös lapsia. Harkitsemattomilla puheilla saa aikaan paljon vahinkoa, kuten syömishäiriöitä.

      Nyt voisit mennä takaisin sen terkkarin puheille ja kysyä, joko hän on tyytyväinen. Oikeasti se terkkari on saanut vahinkoa aikaan,

      Vanhempiesi kuuluisi huomata, että laihdutat. Se ei ole normaalia toimintaa kasvavalle alaikäiselle lapselle. Siitä seuraa ongelmia kasvussa ja kehityksessä, kuten jo mainitut hammasongelmat. Hammasremontti on todella kallis homma. Siinä vaiheessa kun muut ostavat autoja ja asuntoja, sinä maksat vain hampaitasi. Eli suosittelen lopettamaan oksentamisen heti. Mene kertomaan tilanne vanhemmillesi. Sinä tarvitset apua.

    • Samaa mieltä ylemmän kanssa! Oikeen veri kiehuu tolle "läski"-kommentille; aikuiset osaa kyl olla paljon pahempia ku pienimmätki ja ilkeimmät lapset......

      Sun keho on tosi nuori ja etsii itseään kaikkien muutosten keskel! Älä missään nimessä sotke sun kehityst syömishäiriöllä koska pelkästää vaik ite oireilin kunnolla "vasta" 17-18-vuotiaana nii mul on jo nyt oireita, jotka johtuu noista pahimmist sh-jutuista. Esim. refluksiaa, ruoka-aineyliherkkyyksiä, kehon nestetasapainon ongelmii yms. yms. Muista et sydänki on lihas ja voi surkastuu samal taval ku muutki lihakset ja nää häiriöt oikeesti tappaa... :(

      Mun mielest sun pitäis ehdottomasti kertoo sun vanhemmille tost terkast ja sun vanhempien ottaa yhteys kouluu ja kertoo siit et tollast henkilökuntaa niil on siel töis! Et todellakaa oo "läski"!

    • Anonyymi

      Älä hätäile painosi kanssa. Olet tosi nuori, ja kasvupyrähdys on varmaankin edessä päin sulla, kerro heti vanhemmille terkkarista. Kuulostaa todella inhottavalle ihmiselle.
      Sun kroppa alkaa muuttua sitten kun ikää ja pituutta tulee, ja huomaat että sinulla ei ole mitään hätää painon kanssa ♡
      Tärkeintä on, että kerrot huolesi aikuiselle joka kuuntelee ja saat apua. Sinun ikäisellä tapahtuu paljon hallaa jos oksennat ja olet syömättä. Ymmärrän ahdistuksen painosta täysin, mutta usko pois olet hyvä juuri noin♡

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1906
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe