Bitcoinit ja muut virtuaalivaluutat

Anonyymi

Onko kukaan oikeasti saanut sijoittamiaan rahoja käytetyksi vai onko se vain kryptovaluutan ostamista ja luottamista siihen että niitä voi ehkä joskus käyttää.
Internet on iso, mutta ei siellä löydy mitään tietoa tuosta aiheesta.

8

585

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ööö Binance.com on isoin kryptovaluuttapörssi sieltä saat visa debit kortin millä voit maksella vaikka lähisalessa, siirtää vain kryptolompakosta korttilompakkoon. Bitcoinkeskuksella hyviä videoita youtubessa hakemalla löytää.
      Tässä binancen linkki jos kiinnostaa, kryptobuumi alkamassa nyt ja kestää ilmeisesti syksyyn asti, mitä tilastoja tutkittu, lisäksi USAlaiset saa maanataista eteenpäin tuki shekkejään, monet menevät suoraan kryptoihin ja osakkeisiin. Helppoa rahaa nyt, harvemmin kyllä, jos joku kuulostaa liian hyvältä olla totta. Niin harvemmin se on. ite laitoin ainakin sen verran mitä on varaa hävitä, 5000e hajautin eri kryptoihin, chiliztä tullu jo 4000e ja siihen sijoitin 200e.
      Tässä linkki binanceen jos et halua käyttää ref lisukkeella kirjoita vain binance.com, www osoitteeseen. https://www.binance.com/en/register?ref=64014233

      • Anonyymi

        Kuulostaa hyvältä. Onko se varmasti turvallista että lähetän internetin kautta kopiot henkkareista, luottokortista ja kaikki muut henkilökohtaiset tietoni jonnekin, minkä todellista sijaintia tai omistajaa en tiedä? Ajattelin vaan että onko minulla kukaan turvana sitten jos jonain päivänä käykin niin että luottokortiltani nostetaan koko käyttö vara ja tämä binance katoaa internetistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa hyvältä. Onko se varmasti turvallista että lähetän internetin kautta kopiot henkkareista, luottokortista ja kaikki muut henkilökohtaiset tietoni jonnekin, minkä todellista sijaintia tai omistajaa en tiedä? Ajattelin vaan että onko minulla kukaan turvana sitten jos jonain päivänä käykin niin että luottokortiltani nostetaan koko käyttö vara ja tämä binance katoaa internetistä?

        Niin, siis mihinkään mikä ei ole minkään talousalueen tai maan rahoitus tarkastus laitoksen valvonnan alainen laitos, ei pitäisi antaa minkäänlaisia henkilökohtaisia tietoja. Nettisivustoja ja virtuaalisia lompakkoja pystyy perustamaan mikä tahansa yritys jonka taustalla voi olla vaikka minkälaisia huijareita. Syvä luottamus johonkin mistä ei kukaan oikeasti voi tietää totuutta ajaa ihmiset kaikenlaiseen hulluuteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa hyvältä. Onko se varmasti turvallista että lähetän internetin kautta kopiot henkkareista, luottokortista ja kaikki muut henkilökohtaiset tietoni jonnekin, minkä todellista sijaintia tai omistajaa en tiedä? Ajattelin vaan että onko minulla kukaan turvana sitten jos jonain päivänä käykin niin että luottokortiltani nostetaan koko käyttö vara ja tämä binance katoaa internetistä?

        No ei kannata mitään henkkareita tai passin kopioita alkaa lähettelee ulkomaille... löytyyhän noita paikkoja suomessakin ja vielä finanssilaitoksen hyväksymiä paikkoja... esim: coinmotion
        Rekisteröidy sinne ihan omilla pankkitunnuksilla yms....


    • Anonyymi

      Miksi ei. Olen nostanut pois, jos on ollut tarve. Helppoa se nykyään on! Kyllähän siinä ainakin minulla on jonkin verran kyse pelaamisesta kryptojen kanssa. Saa mukavasti jännitystä. Hyvänä esimerkkinä on ollut parina viime päivänä Akita inu-kolikko, johon laitoin hieman pääomaa ja välillä sen arvo on ollut jo kymmenkertainen ja nyt taas enää kolminkertainen. Ei tämä kovin vakaata valuuttaa ole, mutta vakavasti otettavaa sijoitustuottojen kannalta osana muuta sijoitusstrategiaa. Osakkeet, asunnot, metsät jne. on turvallisempia ja sitten yhtenä osana salkkua kryptot. Riski-tuotto kiehtoo :)

    • Anonyymi

      Uusi kryptovaluutta MBOX julkaistu 19.8.2021
      Kovassa nousussa 20.8.2021!

      Nouseeko samalla tavalla kuin Bitcoin ja Ethereum?

      Muutamalla eurolla sijoittamaan maailman suurimmassapörssissä Binancessa helposti suomenkielellä
      https://www.binance.com/fi/trade/MBOX_USDT?ref=R2OGS7YT

      Roimasti paremmat voittoprosenti kuin esim Veikkauksen peleissä

    • Anonyymi

      Ei niitä sijoitettuja rahoja tietystikään ole itse tarkoitus koskaan käyttää. Kysehän on pitkäaikaisesta sijoituksesta ja rikollisten toiminnan rahoittamisesta. Jokainen myyntihän van laskisi kurssia, joten sijoittajan kannattaa unohtaa salasanat ja muut tunnukset. Näin sijoitus jatkaa kasvuaan ikuisesti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      108
      7776
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2862
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2452
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2175
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1835
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1599
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1446
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1444
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1405
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1364
    Aihe