Paras hahmo?

Mace.Will

Mikä on Star Warsin paras roolihahmo?
Itse sanoisin, että ehdottomasti Yoda!

37

3543

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Darth Urgos

      Paras SW roolihahmo on Darth Vader koska siinä on sopivasti traagisuutta joka sopii Dark/Light akselille passelisti.

    • A long time ago, in a galax...

      Mielestäni parhaat hahmot ovat droidikaksikko R2-D2 ja C-3PO. Tätä kaksikkoa on vaikea vertailla erikseen.

    • Itse asiassa kaikista paras hahmo on senaattori Palpatine, eli sittemmin Keisari. Kun Keisari päättää, asiat tapahtuvat. Ja sellaiset hyväuskoiset hörhöt kuin Yoda eivät osaa edes aavistaa, mitä hän aikoo.

      Keisari on Sithin Ruhtinas. Kova sälli ja vaikea voittaa millään konstilla.

      • kissgroupie

        Darth Vader, tarvitseeko perustella?


      • is my master

        Minun suurimmat odotukset episode III suhteen liityvät siihen, miten keisari nousee valtaan ja miten käy porukoiden tämän seurauksena, joten se on mun suosikki. Toki D.Vader on sekin varsin kiinostava hahmo.


      • Jedi mestari

        Paras on Mestari Mace Windu.


    • ,,n

      Darth Vader

    • ukkeli

      Paras tyyppi minun mielestäni on Boba Fett. Kaverilla on näppärä tykistö aina mukana,se on klooni ja sen päätä ei sekoita jedivoimat

    • joku vaan...

      Mun mielestä parhaita on: Anakin Skywalker(nuorena tietenki) ja Obivan kenobi. En oo varma kirjotetaanko ne noin. Dath Vader on surkee paska, joka ei löytäny sisäistä pahuuttaan elikkä se on aina ollu jotenki hyvä. Kuten kutosen lopusta saattaa huomata.

      • DarthVader

        Se on Obi-wan (ihan muuten vaan).
        Älä loukkaa Lordi Darth Vaderia, se sentää pesi Obo-wanin mennen tullen.
        Ja lopussa kuitenkin pelasti koko galaksin ja syöksi keisarin kuolemaansa, mihin ei olis Obi-wan pystyny.


      • Jawbreaker
        DarthVader kirjoitti:

        Se on Obi-wan (ihan muuten vaan).
        Älä loukkaa Lordi Darth Vaderia, se sentää pesi Obo-wanin mennen tullen.
        Ja lopussa kuitenkin pelasti koko galaksin ja syöksi keisarin kuolemaansa, mihin ei olis Obi-wan pystyny.

        Muistelkaamme ep3 tapahtumia. Obihan leikkasi sentäs
        Anakinin jalat ja kädetä irti. Auts.


      • DarthVader
        Jawbreaker kirjoitti:

        Muistelkaamme ep3 tapahtumia. Obihan leikkasi sentäs
        Anakinin jalat ja kädetä irti. Auts.

        mutta en ollut katsonut elokuvaa kun kirjoitin tuon viestin, sitäpaitsi siinä Anakin oli vielä nuori pojan nulikka...


      • Gghhhhhhh
        DarthVader kirjoitti:

        mutta en ollut katsonut elokuvaa kun kirjoitin tuon viestin, sitäpaitsi siinä Anakin oli vielä nuori pojan nulikka...

        Obolla oli etu kun se oli ylempänä pässi


    • Zaba du hat

      Emperor tulee perästä.

      • keksii

        Irstaamman olion kuin the J. kun se lipoo huuliaan ja kiskoo ketjusta L-rinsessaa ketjusta likemmä :-)


      • on muuten
        keksii kirjoitti:

        Irstaamman olion kuin the J. kun se lipoo huuliaan ja kiskoo ketjusta L-rinsessaa ketjusta likemmä :-)

        kyllä vittumainen mies :)


      • ?????

        Qui Gon Jinn on mestari Yodaakin parempi tyyppi.


      • Real Jedi
        ????? kirjoitti:

        Qui Gon Jinn on mestari Yodaakin parempi tyyppi.

        Mun henkilökohtainen suosikkini on ehdottomasti Qui-Gon. Mikäköhän siihenkin on syynä..? Se vaan on niin siisti tyyppi. Luke on kanssa ok, Anakinista en erityisemmin perusta. Yoda on tietysti vertaansa vailla :)
        R2-D2 on persoonallinen, 3PO huvittava, Leiassa on karismaa. Obi-Wan on myös ihan ok...


    • Qadesha

      Henkilökohtaisesti sympatiseeraan eniten Lukea. Onhan hän alussa vähän hömeli, mutta kasvaa sitten upeasti isänsä tasolle, jonka tavallaan lunastaa kuin jeesushahmo konsanaan.

      Mutta tietenkin Darth Vader on aina hemmetin kiehtova. Toivottavasti viimeinen(?) elokuva ei sössi hänen saagaansa!

    • DSi

      No toki keisarin käppänä, eli Darth Sidious, eli Palpatine. Pistää kolmosessa Yodaa'kin mennen tullen...

    • Chew

      on kans mainio.

    • Yksi ainoa: Emperor Palpatine. Minä en voi kuin kunnioittaa tämän Sith Lordin pitkäjänteistä ja sitkeeä työtä, jota tämä teki saavuttaakseen vallan. Tyypin puhetapa on kertakaikkiaan loistava, ja Force Lightningia ei voita mikään :P Odotan mielenkiinnolla kolmososaa.

    • Mestari

      Parhaat on Darth Maul & Darth Tyranus.

      • solo

        Han solo ja Chewbacca ovat aivan ehdoton pari.


    • urko

      tietty Jedin paluun sininen Pellefantti-syntikansoittaja!

      • vierailija

        Ehdotuksesi on ehkä vähiten uskottava, mutta ainoa joka sai minut nauramaan...

        Oman ääneni antaisin C-3PO:lle. Hyvänä kakkosena Han.


    • Vattu

      No tämä tietenkin kun on hahmoista salaperäisin ja en oo vielä nähny ep III:sta kuten ei varmaan kukaan muukaan.

      • ??!

        Paras on Grievous kun alussa se taistelee
        2 valomiekalla sitten sen kädet jakaantuvat
        2 sitten se taistelee 4 valo miekalla.


    • Mace.Will

      Yoda on yksi parhaimmista, mutta tässä ovat kaikki parhaat:
      Master Yoda
      Darth Maul
      Darth Vader
      Darth Sidious/Emperor Palpatine

      ja hyviä ovat myöskin droidikaksikko 3-PO ja R2-D2.

      Mutta kyllä on ihme tuo Lucarts, kun ovat niissä vanhoissa elokuvissa saaneet Yodan niin aidoksi vaikka todellisuudessa Yoda oli vain nukke, jota joku liikutteli.
      Mutta nykyään Yoda on tietenkin kokonaan tietokoneella tehty hahmo.

    • mmm

      Anakin ehkä.

    • tapesgalaxy

      Plo Koon on myös hyvä.harmi että ei näy paljon elokuvissa...toivottavasti näkyy kolmosessa enemmän

    • R2-D2

      R2-D2 ja c-3po tai joteki sillee se kirjotetaa no kyllä anakinkin on iha jees

    • ½!!!

      Titenkin anaki/vader on best!!!

    • Jawbreaker

      Anakin/Darth Vader. Kapinallinen rakastunut nuori, mutta pimeän puolen houkutus oli suurempi. Darth Vader on kaikkien aikojen pahis

      Obi-Wan:Jääräpäinen ja viisas Obi-Wan. Osasi toimia neuvokkaasti hankaloissakin tilanteissa ja oli erinomainen miekkailija.

      Yoda:Kaikkien aikojen viisais ja mahtavin jedi. Ainutlaatuinen miekkailu tyyli ja uskomattoman voimas, vaatimaton ja sympaattinen muita kohtaan.

      Chewbacca: Hauska ja naisissa herättää mielenkiintoa tämä karvainen ja mukava wookie.

      r2-d2 ja c-p30: Kaikkien aikojen droidi kaksikko. mahtavat jutut jne.

      Darth Sidious: Uskomattoman kovalla työllä hän onnistui luomaan asemansa. Viisas ja uskomattoman voimas. Myös uskomattoman julka ja pienikokoinen.

    • joku_tosi_urpo

      C-3PO EHDOTTOMASTI!!!!!! Yoda on kanssa kova tyyppi! ;D

    • ANI

      Anakin Skylwalker/darth vader jyrää

    • Obiwanpöbi

      Skoda on paras. Se tyyppi joka iskee naisia imukärsien kuppilassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 118
      2444
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2257
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2011
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1442
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1393
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1383
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe