Vihreät, Omakotitalojen rakentaminen kiellettävä

Anonyymi

"Omakotitalot vaativat paljon tilaa, rakennusmateriaaleja ja energiaa sekä kaupunkirakenteen hajautumista ja lisääntyvää liikennettä."

https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/ulkomaat/artikkeli-1.1332487

Hofreiterin mukaan asuntopulasta kärsivien kaupunkien pitäisi ohjata kaavoituksella rakentamista tiiviiksi ja ympäristöystävälliseksi.

Kuumentuneeseen talokeskusteluun on ottanut osaa myös Saksan valtiovarainministeri, sosiaalidemokraatteja edustava Olaf Sholz.

"He (vihreät) ovat mieluusti kieltämässä kaiken sen sijaan, että etsisivät teknologisia ratkaisuja", Scholz sanoi esimerkiksi Berliner Morgenpostin mukaan.

41

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vai että Saksan vihreät ovat puuttuneet suomen sisäisiin asioihin! SOta!!!

      • Anonyymi

        Saksalaiset asuvat yhdessä läjässä,laaksossa,olen asuesssani siellä nähnyt täysin erilaisen asumiskulttuurin,talot läjässä ja pellot ympärillä,johtuu erilaisesta pinnanmuodostuksesta,joka viides omakotitalo oli kapakka T:hiihtäjä 47 härmästä


    • Anonyymi

      Miten muuten vihreiden johtajat asuu?

      • Anonyymi

        Että kehtaavat saksalaiset puuttua Suomen vaaleihin!


      • Anonyymi

        Ohari hulppeassa talossa hyvällä alueella, mieskin tienaa mukavasti öljynmyyjänä!


    • Uusi saatanan Neuvostoliitto on tulossa - oliko siellä omakotitaloja häh?

      • Anonyymi

        On, vihreiden johtonomenklatuuralla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On, vihreiden johtonomenklatuuralla.

        Siis oliko Neuvostoliitossa vihreitä miehiä?


      • Anonyymi

        On siellä ollut. Olen omin silmin nähnyt televisiossa harmaita taloja joissa on sininen ovi.


    • Anonyymi

      Se on juurikin näin. Vihreät ja Hofreiterin ovat täysin oikeassa. Yksi iso ja pitkä kerrostalo Helsingistä Rovaniemelle siihen asumaan kaikki kansa. Muu maa luonnonsujelu ja tuotantoalueita.

    • Anonyymi

      Jos omakotiasunnot pakataan kerrostaloksi, niin lämmitysenergiassa säästyy yli 30 %.

      • Anonyymi

        Voidaan sitten tuottaa lisää kehitysmaalaisia tänne täyden palvelun kuluttajiksi isolla hiilijalanjäljellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voidaan sitten tuottaa lisää kehitysmaalaisia tänne täyden palvelun kuluttajiksi isolla hiilijalanjäljellä.

        Oletko todella tuota mieltä? No sitten!


      • Anonyymi

        Ja henkinen pahoinvointi lisääntyy siinä kanapalatsissa 130 prosenttia - en ikänä asuisi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja henkinen pahoinvointi lisääntyy siinä kanapalatsissa 130 prosenttia - en ikänä asuisi!

        Miksi palatsi olisi huono?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi palatsi olisi huono?

        Se ei ole ihmisen asunto


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi palatsi olisi huono?

        No matujen kanssa samassa kolhoosissa!


    • Anonyymi

      Suomen kunnianhimoisista toimista huolimatta päästöt vain lisääntyy. Pallon väkiluku kasvaa joka vuosi 16 kertaa Suomen väkiluvun verran. Kaikilla on oikeus tavoitella omaa "suomalaista unelmaa".

      • Anonyymi

        Mistä lähtien suomalaiset ovat omistaneet jonkun unelman?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä lähtien suomalaiset ovat omistaneet jonkun unelman?

        Vuoden 2015 syksystä lähtien.


    • Anonyymi

      Kaikki liittyy kaikkeen. Esim. väestönsiirtojen rajoittaminen tänne kylmään ja pimeään, suuren hiilijalanjäljen kuluttajiksi on vastuullinen ilmastoteko - ja toisten mielestä rasismia.

      • Anonyymi

        Ihanko täällä on iso hiilijalanjälki? Enpä usko. Sitäpaitsi ilmastommuutoshan on pötypuhetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanko täällä on iso hiilijalanjälki? Enpä usko. Sitäpaitsi ilmastommuutoshan on pötypuhetta.

        Vuotuinen polttamisen CO2-päästö on noin 35 Gt. Se on vajaa 5 tonnia per pallon asukas.Suomalaisen päästö on noin tuplat ja amerikkalsisen edelleen noin tuplat suomalaiseen nähden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuotuinen polttamisen CO2-päästö on noin 35 Gt. Se on vajaa 5 tonnia per pallon asukas.Suomalaisen päästö on noin tuplat ja amerikkalsisen edelleen noin tuplat suomalaiseen nähden.

        Pitää kumminkin muistaa, että "vauraassa" maassamme lämmitys aiheuttaa lähes 40 % päästöistä.Tämä näkyy BKT:ssä, kuten lumentulokin. Niinpä meidän velvollisuus on sitten auttaa Vetelä-Euroopan mafiosoja ja veronkiertäjiä runsain tukipaketein.


      • Anonyymi

        Fakta on, kun tänne asettuvat, eivät noudata sääntöjä; tyhjäkäyttävät "kela"-autojaan surutta, eivät lajittele roskia, lisääntyvät holtittomasti (ilmastonmuutosta ei ollut sata vuotta sitten), kesällä metsät savuavat hiiligrilleistään!


    • Anonyymi

      Tää höyhötys tarttuu varmastti suomen vihreisiin, tai on jo tarttunut espoossa, jossa ovat vaatineet omakotikaavojen muuttamista kerrostalokaavoiksi.

    • Anonyymi

      Omakotitaloasuminen pitäisi kieltää lailla. Turhaa ökyilyä ja tuhlausta. Vievät tilaa ja vaativat paljon energiaa ja materiaaleja.

      • Anonyymi

        Pitää jotain olla sen vastineeksi, että käydään töissä ja maksetaan veroja! Matut joutaa asumaan 8 yksiössä, kun eivät tuota mitään vaan vievät! Ei ihme, että täällä masentuneita paljon, kun kateus kovaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää jotain olla sen vastineeksi, että käydään töissä ja maksetaan veroja! Matut joutaa asumaan 8 yksiössä, kun eivät tuota mitään vaan vievät! Ei ihme, että täällä masentuneita paljon, kun kateus kovaa!

        Konekiväärit auttoivat italiassa.


    • Anonyymi

      Perseaukisen puhetta T:hiihtäjä 47 härmästä

    • Anonyymi

      Haavisto ja ohisalo voisivat näyttää esimerkkiä myymällä lukaalinsa ja muuttamalla kerrostalokaksioon. Vihreiden politiikka ei ole uskottavaa, koska johtajat elävät kuin porvarit.

    • Anonyymi

      Aika erikoinen luulo, koska kerrostaloissa käytetty energia Saksassa tuotetaan maakaasulla ja kivihiilellä, aivan kuten Helsingissäkin. Omakotitaloissa luovutaan jo öljystäkin, ne lämpiävät lämpöpumpuilla.

      • Anonyymi

        Montakohan kerrostaloa Punavuoressa käyttää maalämpöpumppua?


    • Anonyymi

      ok talo ok mutta moduuli talot olisi nyky aikaa missä talon voisi siirtää muutto kohteeseen,

    • Anonyymi

      Maahanmuuttajia on otettava vuosittain ainakin 50 000 jotta saamme painettua asukasta kohti lasketun hiilidioksidiluvun mahdollisimman alas.
      Näin me olemme Kokoomuksessa rätnänneet näitä asioita joita ei voi muuksi muuttaa.
      Ilman maahanmuuttajia olemme EU:n ja maailman silmissä superluusereita jos emme saa hiilen määrää ilmassa pois mamujen avulla.
      Joten rajat auki heti.

    • Anonyymi

      Kyllä yhteiskunnan tuella rakennettu kasarmi, jossa vihreät asukkaat elelevät asumis- ja toimeentulotuilla, on sitä ainoaa oikeaa kestävää kehitystä. Eivät työmatkatkaan tuota päästöjä.

    • Anonyymi

      Vihreillä arvoilla voisi kuvitella puistoja nurmikkoineen ja puineen. Havupuumetsässä voisi cruisailla maastopyörällä.

      • Anonyymi

        Maastopyörän valmistaminen kasvattaa hiilijalanjälkeä...


    • Anonyymi

      Kaikki perheet voisivat asua yksiöissä... Paitsi tietenkin vihreiden eliitti...

    • Anonyymi

      Vihreiden haaveissa siintää edelleenkin unelmien Neuvostoliitto, jossa tavallinen kansa elää kolhooseissa ja kerrostalohelveteissä.

      Vihreiden puoluejohto ja muut heidän sopiviksi katsomansa sitten mukavasti datshoilla tai Putinin tapaan ökypalatsissa.

    • Anonyymi

      Jos katsot Leijonan luolaa , niin hyvin usein siellä sanotaan että aloitin omassa autotallissa tämän yrityksen ja jos sinulla ei ole muuta kuin se kerrostalokoppi , niin on vaikea vaan ostaa tai vuokrata kalliisti Talliosake.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2196
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      134
      1434
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      145
      1123
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe